BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportverteller
 sportverteller - woensdag 15 juli 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:30 schreef MMM het volgende:
Tsja net als Boëtius. Niet verlengen maar geen transfer is gewoon weinig spelen. In het geval van Boëtius een groter probleem dan Vilhena.

Keuze zat op het middenveld. Een betere dan Boëtius hebben we niet op de flank.
Eens.
JanM
 JanM - woensdag 15 juli 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Hij lijkt er een principekwestie van te (willen) maken. Is prima, kan en mag hij doen. Maar de consequentie is wat mij betreft dan dat hij uit de selectie gezet wordt of toch wordt verkocht (wordt lastig als hij zelf niet wil)!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juli 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Dit wordt een verhaaltje El Hamdaoui als het tegen zit. Die loopt na een tijdje bij de beloftes gezeten te hebben voor noppes weg. Maar als hij niet wil, houdt het ook een keer op. Daarentegen kun je dit ook andersom interpreteren. Hij hoeft niet voor een appel en een ei te tekenen natuurlijk. Komt Feyenoord wel fatsoenlijk over de brug? Of heeft Tonny gelijk dat hij niet tekent? Ik denk dat het het laatste is....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Hoor je nooit meer wat van.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Vilhena voelt ook geen vertrouwen van Van Bronckhorst

28t9c7a.jpg

Tonny Vilhena gaat zijn contract dat volgend seizoen afloopt niet verlengen. De middenvelder van Feyenoord vindt dat trainer Giovanni van Bronckhorst hem net zo hard laat vallen als voorganger Fred Rutten. Dat schrijft Voetbal International vandaag.

De linksbenige voetballer werd op het trainingskamp in Oostenrijk gebruikt als controlerende middenvelder en als linksback, terwijl Vilhena het best tot zijn recht komt als aanvallende middenvelder. Voor Vilhena is het dan ook duidelijk dat de club geen vertrouwen in hem heeft.
Technisch directeur Martin van Geel polste het talent op het trainingskamp voor een eventuele verlenging van zijn contract, maar Vilhena weigert dat. Een flinke tegenvaller voor Feyenoord, want zij ziet een zelfopgeleide speler, die op zestienjarige leeftijd debuteerde, gratis vertrekken.
kenny
 kenny - woensdag 15 juli 2015 - 12:45   quote  deeplink  
verkopen die gozer , zo goed is hij niet al denkt hij er zelf anders over , hij verneukt zijn eigen toekomst
R()b
 R()b - woensdag 15 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Koeman en Advocaat waren wel gecharmeerd van hem, kom maar halen voor wat parkeergeld en een bonus bij doorverkoop.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 15 juli 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Ik geef vilhena en jpb gelijk ik zou ook niet tekenen, onze eigen jeugd word al jaren onderbetaald en op verkeerde positiees geebruikt. Als ik heel me leven bij feyenoord zou voetballen en ze zetten lexie 3 jaar op op mijn plek had ik dat contract verscheurd en lekker weggegaan, en boetius zat meer als een jaar geleden bij nl elftal hoe is het mogelijk dat lexie meer geld krijgt als hem en hij nu pas hetzelfde kan gaan verdienen als manu, jpb had al lang net onder het salarisplafond moeten zitten ook om zo jongen vertrouween en verantwoording te geven nu houden ze zo speler klein. Van geel zet een wanbeleid neer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Onzin ik zou ook gek worden als een ventje van 18 wat net komt kijken meer zou verdienen dan mij..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 15 juli 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Als dat ventje meer kwaliteit heeft krijg je meer zo hoort het te gaan, denk dat depay bjj psV ookmeer had ald stijntje schaars. Liever dat middelmaat ontevreden is als je eigen toptalent zo zie ik het.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 13:10 schreef Rotterdam22 het volgende:
Als dat ventje meer kwaliteit heeft krijg je meer zo hoort het te gaan, denk dat depay bjj psV ookmeer had ald stijntje schaars. Liever dat middelmaat ontevreden is als je eigen toptalent zo zie ik het.
Gelukkig gaat het in de maatschappij niet zo..
Daarnaast ben ik van mening dat ze het eveneens niet laten zien JP en Vilhena..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juli 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:
Onzin ik zou ook gek worden als een ventje van 18 wat net komt kijken meer zou verdienen dan mij..
Dat is inherent aan de voetballerij. Overigens is hij zelf nog maar net 18 geweest man, haha... Hoe oud is hij nu? Twintig of zo?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Daarnaast vind ik Immers meer inzet geven dan een JP bijvoorbeeld..
van geil
 van geil - woensdag 15 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:57 schreef Rotterdam22 het volgende:
Ik geef vilhena en jpb gelijk ik zou ook niet tekenen, onze eigen jeugd word al jaren onderbetaald en op verkeerde positiees geebruikt. Als ik heel me leven bij feyenoord zou voetballen en ze zetten lexie 3 jaar op op mijn plek had ik dat contract verscheurd en lekker weggegaan, en boetius zat meer als een jaar geleden bij nl elftal hoe is het mogelijk dat lexie meer geld krijgt als hem en hij nu pas hetzelfde kan gaan verdienen als manu, jpb had al lang net onder het salarisplafond moeten zitten ook om zo jongen vertrouween en verantwoording te geven nu houden ze zo speler klein. Van geel zet een wanbeleid neer.
Je hebt wel n punt denk ik.
Er zijn te veel problemen (geweest) om te ontkennen dat er iets scheef zit.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juli 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:57 schreef Rotterdam22 het volgende:
Ik geef vilhena en jpb gelijk ik zou ook niet tekenen, onze eigen jeugd word al jaren onderbetaald en op verkeerde positiees geebruikt. Als ik heel me leven bij feyenoord zou voetballen en ze zetten lexie 3 jaar op op mijn plek had ik dat contract verscheurd en lekker weggegaan, en boetius zat meer als een jaar geleden bij nl elftal hoe is het mogelijk dat lexie meer geld krijgt als hem en hij nu pas hetzelfde kan gaan verdienen als manu, jpb had al lang net onder het salarisplafond moeten zitten ook om zo jongen vertrouween en verantwoording te geven nu houden ze zo speler klein. Van geel zet een wanbeleid neer.
Alsof Van Geel de opstelling bepaalt. Koeman en Flutten hebben de teams het veld in gestuurd en waren eindverantwoordelijke voor de selectie. In de persoonlijke ervaring hiervan door Tonny kan ik me nog wel inleven, maar als kritiek op MvG.... is gewoon niet waar.
jacky chan
 jacky chan - woensdag 15 juli 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:57 schreef Rotterdam22 het volgende:
Ik geef vilhena en jpb gelijk ik zou ook niet tekenen, onze eigen jeugd word al jaren onderbetaald en op verkeerde positiees geebruikt. Als ik heel me leven bij feyenoord zou voetballen en ze zetten lexie 3 jaar op op mijn plek had ik dat contract verscheurd en lekker weggegaan, en boetius zat meer als een jaar geleden bij nl elftal hoe is het mogelijk dat lexie meer geld krijgt als hem en hij nu pas hetzelfde kan gaan verdienen als manu, jpb had al lang net onder het salarisplafond moeten zitten ook om zo jongen vertrouween en verantwoording te geven nu houden ze zo speler klein. Van geel zet een wanbeleid neer.
Vilhena heeft te veel credits gehad en die zijn nu weg. Jpb gaat t misschien nog redden....met Kuyt als iemand aan wie hij kan optrekken.
kenny
 kenny - woensdag 15 juli 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 16:36 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Vilhena heeft te veel credits gehad en die zijn nu weg. Jpb gaat t misschien nog redden....met Kuyt als iemand aan wie hij kan optrekken.
moet ie wel bijtekenen , anders exit net als vilhena
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 16:36 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Vilhena heeft te veel credits gehad en die zijn nu weg. Jpb gaat t misschien nog redden....met Kuyt als iemand aan wie hij kan optrekken.
Als JP echt wilt denk ik dat je gelijk hebt Jacky..
Hvh fan
 Hvh fan - woensdag 15 juli 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Meneer vilhena denkt dat hij groter is dan ons Fnoord
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juli 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 17:52 schreef Hvh fan het volgende:
Meneer vilhena denkt dat hij groter is dan ons Fnoord
Waar staat dat? Wanneer heeft hij dat gezegd dan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Tonny had er gewoon meer van verwacht maar valt nu een beetje door de mand nu ook Gio na Fred het niet in hem zien zitten, twee trainers die er echt wel kijk op hebben mogen we aannemen anders sta je niet aan het roer bij een club als Feyenoord. En als je dan het lef hebt om contractbesprekingen te weigeren moet ie er ook niet raar van opkijken dat je het voor jezelf verneukt hebt..
Els
 Els - woensdag 15 juli 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:
Onzin ik zou ook gek worden als een ventje van 18 wat net komt kijken meer zou verdienen dan mij..
Dat principe staat maatschappelijk ook ter discussie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Gaat natuurlijk ook naar het aantal dienstjaren..
Els
 Els - woensdag 15 juli 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
Daarnaast vind ik Immers meer inzet geven dan een JP bijvoorbeeld..
John de Wolf had beduidend meer inzet dan Romario. Toch ging Romario naar Barcelona en De Wolf naar Wolverhampton Wanderers.
Els
 Els - woensdag 15 juli 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 18:39 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat natuurlijk ook naar het aantal dienstjaren..
Ook dat principe staat maatschappelijk ter discussie.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Gewoon optiefen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 15 juli 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Juist,weg wezen met dat misselijke mannetje
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 18:43 schreef Els het volgende:

[..]

John de Wolf had beduidend meer inzet dan Romario. Toch ging Romario naar Barcelona en De Wolf naar Wolverhampton Wanderers.
Das een appel peren verhaal..totaal verschillend natuurlijk..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 juli 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Gewoon eerlijk tegen hem zijn, als hij niet wil verlengen dan wil hij dus geen deel uitmaken van het team waar Feyenoord aan wil bouwen, dan is het logisch dat er voor hem geen andere rol is weggelegd dan in de marge.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 15 juli 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Gaat niet alleen om vilhena ook jp, indi, anass kongolo wouden weg doordat ze geen vertrouwen krijgen of niet goed worden beloond.
is al jaren een groot probleem van persie, kalou, fer , gini , de guzman en zelfs middelmaat als leerdam en mokotjo kunne we niet normaal mee omgaan. Alleen clasie heeft de route van jeugd contract naar grootverdiener gemaakt en de vrij misschien.
de rest is allemaal ontevreden geweest, ligt niet alleen aan de spelers.
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2015 - 00:23   quote  deeplink  
Begint de look en diva trekjes van Kazim over te nemen, de tato's ontbreken er nog aan. In een duopack naar de zandbak of zo met die twee.
Barabas
 Barabas - donderdag 16 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Volgens mij is er niet veel waar van alles dat geschreven en beweerd wordt. Maar al dat geleuter maakt blijkbaar wel een hoop los bij de achterban. Dat prestaties achterwege blijven heeft een aantal oorzaken waarvan wij de helft niet eens weten. Om hem dan als een paria te behandelen is in mijn ogen echt onterecht en bovendien onnodig.

Van mij mag hij blijven.
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Weg ermee dus.
jacky chan
 jacky chan - donderdag 16 juli 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 12:28 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij is er niet veel waar van alles dat geschreven en beweerd wordt. Maar al dat geleuter maakt blijkbaar wel een hoop los bij de achterban. Dat prestaties achterwege blijven heeft een aantal oorzaken waarvan wij de helft niet eens weten. Om hem dan als een paria te behandelen is in mijn ogen echt onterecht en bovendien onnodig.

Van mij mag hij blijven.
Als het aan Barabas ligt mag iedereen blijven en gaan we voor ijzer...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Opzouten met die prutser.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Opzouten met die prutser.
Ik zie hem graag bij FC Weesp.....dus kom maar op
Barabas
 Barabas - donderdag 16 juli 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 12:50 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Als het aan Barabas ligt mag iedereen blijven en gaan we voor ijzer...
Dan heb je niet op zitten letten he....
MMM
 MMM - donderdag 16 juli 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Blijft zonde. Zat mijn openingspost te lezen en dacht aan zijn fenomenale debuut tegen FC Twente. Wat was hij goed zeg, wat een steekpasses.

Ik geloof nog steeds dat hij het kan. Als hij het vertrouwen van Fred had gehad, had hij het laten zien. Op zeker.

Verhaal heeft 2 kanten aan het niet verlengen. Ik baal ook dat hij, net als JP, niet wilt verlengen maar de club is daar ook mede schuldig aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door MMM --
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 16 juli 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Verhaal heeft zeker 2 kanten,maar niet bijtekenen is wegwezen!!!
Barabas
 Barabas - donderdag 16 juli 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 20:48 schreef MMM het volgende:
Blijft zonde. Zat mijn openingspost te lezen en dacht aan zijn fenomenale debuut tegen FC Twente. Wat was hij goed zeg, wat een steekpasses.

Ik geloof nog steeds dat hij het kan. Als hij het vertrouwen van Fred had gehad, had hij het laten zien. Op zeker.

Verhaal heeft 2 kanten aan het niet verlengen. Ik baal ook dat hij, net als JP, niet wilt verlengen maar de club is daar ook mede schuldig aan.
Helemaal mee eens. Alleen vind ik wel dat MvG het moet blijven proberen tot 1 augustus, zeker niet veel later. Wil Tonny dan nog niet dan is het moment daar om De Kuip achter zich te laten. Denk overigens dat JP zeer binnenkort wel bij gaat tekenen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Voor de grap even teruggelezen wat ik van Vilhena vond altijd. In mijn gedachten ben ik altijd terughoudend geweest en heb ik er niet veel in gezien. Dat klopt.

Goed ventje, hopelijk kan ie t vast houden.

Zie --> Cabral.
Ik weet t nog niet. Ik hoop t. (als reactie op dat t een goudmijntje is)
Voor Clasie, Bmi en de Vrij zijn geen vervangers gehaald.
Ergo: als je goed genoeg bent speel je. (aantrekken Goossens)
Daarom is Pelle gehaald, blijkbaar is Achahbar dus ook nog niet goed genoeg.
Ik denk wel dat die meer invalbeurten gaat krijgen dan Fernandez, dat is echt einde verhaal.
Verhoek was nodig omdat onze vleugels blijkbaar toch niet goed genoeg zijn. El Abdellaoui is een talent, maar niet sterk genoeg nog, Cisse niet goed genoeg, Cabral no comment en Schaken kan het niet in zijn eentje. (zelfde)
Als ze daadwerkelijk beter zijn stelt koeman ze echt wel op. Die kijkt niet naar namen. (Koeman stelde m niet op)
Tegen NEC eens de kans geven. (23-9-2012, blijkbaar liep t niet goed)
Wilde 24-10-2012 eigenlijk al niet echt verlengen! (Raiola nog als manager)
Dat hield niet over.
Toch volgende week weer een kans. (eerste basis plek 04-10-2012)
Matig tot nu toe, moet beter.
Ik vind t echt te matig, talent komt er ook niet uit.
Had na al die euforie van iedereen verwacht dat hij verder was.

Ik zie t niet
DIE LUL KOSTTE ME NOG EEN KRAT BIER OOK.
Na veel gezeik pas 8 december bijgetekend.
Ik vind t niet veel, ondanks de 2 goals.
De eerste helft was heel heel matig.
Pellè liet ballen vallen voor niemand.
Totaal geen diepgang.
Tweede helft was iets beter.
ik vond m nooit zo snel...
Ongelooflijk slordig. Wel veel drive. Goossens op t middenveld was qua passing een verbetering!
Wat was jij slecht.
Kon t niet belopen.
Liet zijn man lopen bij de goal.
Dramatisch in positie en passing.
Misschien moet Tonny eens goed gaan voetballen
Barabas
 Barabas - donderdag 16 juli 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Je bent in ieder geval wél consistent!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Als je ook terugleest, is t ook een historie van pieken en diepe dalen.
Dat hoort wel bij de leeftijd, maar t hoort ook eens op te houden, dat deed t niet.
Dus ik snap waarom men naar alternatieven gekeken heeft.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Ik snap het ook, maar weiger te geloven dat hij het verleerd is. Misschien wel tegen beter weten in, ik geef toe, maar zo'n talent terzijde schuiven vind ik echt zonde. Never stop trying.... binnen de grenzen van de redelijkheid.

Dus: Verlengen of verkopen....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 17 juli 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:50 schreef Barabas het volgende:
Ik snap het ook, maar weiger te geloven dat hij het verleerd is. Misschien wel tegen beter weten in, ik geef toe, maar zo'n talent terzijde schuiven vind ik echt zonde. Never stop trying.... binnen de grenzen van de redelijkheid.

Dus: Verlengen of verkopen....
Als hij zelf al denkt dat ie bij Gio ook geen eerste keus is ??? Verkopen , als ie dat zelf niet wil !!! Gewoon vanuit gaan dat ie gratis de deur uit wil, lekker met jong Feyenoord laten trainen en spelen ... of een heel seizoen op de tribune !!!
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 18:52   quote  deeplink  
We gaan het meemaken...
moa
 moa - vrijdag 17 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Als die dweil op de tribune wil mag hij gewoon een kaartje kopen. Gewoon ophoepelen met hem.
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 18:53 schreef moa het volgende:
Als die dweil op de tribune wil mag hij gewoon een kaartje kopen. Gewoon ophoepelen met hem.
Eens
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 juli 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 18:53 schreef moa het volgende:
Als die dweil op de tribune wil mag hij gewoon een kaartje kopen. Gewoon ophoepelen met hem.
Sans rancune!
VVout
 VVout - vrijdag 17 juli 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 18:53 schreef moa het volgende:
Als die dweil op de tribune wil mag hij gewoon een kaartje kopen. Gewoon ophoepelen met hem.
Ghèhè, zou een prima idee zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0376820