BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Linksback vanavond volgens Krabby..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zaterdag 01 augustus 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Waarom heeft die witte keniaan dan een contract.
vilhena moet op el ahmadi ze plek.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 17:36 schreef Rotterdam22 het volgende:
Waarom heeft die witte keniaan dan een contract.
vilhena moet op el ahmadi ze plek.
A. Eerst maar eens afwachten. Het zal niet de eerste keer zijn dat Krabbendam er naast zit.
B. Misschien een bewuste keus om hem in de transfer etalage te zetten
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Zou hilarisch zijn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Vilhena op linksback. Ik vind het niks eerlijk gezegd. Maar goed, als Nelom en Woudenberg allebei ziek, zwak en misselijk zijn is er misschien wat voor te zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Try-out?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Vilhena kut opzouten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Geweldig Vilhena erin..👍
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Het voordeel van Vilhena op de linksback positie is dat er een grotere kans bestaat dat hij binnen zijn eigen looplijnen blijft. 😁
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:31   quote  deeplink  
haha..
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Defuq wat was dat slecht.
Kan je m niet kwalijk nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 00:25   quote  deeplink  
Jawel, nekschot..!
ras
 ras - zondag 02 augustus 2015 - 00:32   quote  deeplink  
Snel verkopen en Boetius ook.
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 00:32 schreef ras het volgende:
Snel verkopen en Boetius ook.
Dus dat
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
Nekschot gaat sneller..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 09 augustus 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Heerlijk Tonny voor alle haters die liever middelmaat zien dan eigen jeugd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 01:06   quote  deeplink  
Goede wedstrijd..
moa
 moa - zondag 09 augustus 2015 - 01:33   quote  deeplink  
Puike invalbeurt, maar Tonny moet nog wel steeds oprotten zolang hij zijn contract niet verlengt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:25   quote  deeplink  
Vilhena belangrijk: ''Er kwam veel emotie los''

k9z0g1.jpg

Tonny Vilhena moest enkele traantjes wegpinken na zijn bevrijdende treffer tegen FC Utrecht. De middenvelder schoot Feyenoord, dat op dat moment met tien man speelde, naar een voorsprong in De Kuip.

''Iedereen is tevreden en blij met de drie punten'', begon Vilhena over de 3-2 overwinning. ''Als je ziet dat Rick (Karsdorp, red.) een rode krijgt, dan weet je dat het moeilijk wordt. Maar we hebben de wedstrijd omgedraaid. Ik was hartstikke blij met mijn treffer. Ik heb veel meegemaakt en er kwam veel emotie los.''

''Maar daar wil ik niet over praten'', ging hij verder. De hele selectie, met name Colin Kazim-Richards en Dirk Kuyt, gunden Vilhena de treffer. ''Ik zie Colin als mijn grote broer en ook Dirk sprak me voor de wedstrijd aan met de boodschap dat mijn kans snel zou komen.''

Vilhena: Beloning na hard werken

Tonny Vilhena na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en FC Utrecht.

http://www.foxsports.nl/video/vilhena-beloning-hard-werken/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:25   quote  deeplink  
Kuyt: ''Dit is fantastisch voor Tonny Vilhena''

vmx34z.jpg

Dirk Kuyt maakte zijn eerste officiële treffer sinds zijn terugkeer bij Feyenoord vanuit een strafschop. De aanvaller vond de penalty terecht, want ''Bilal wordt een zuivere doelkans ontnomen''. De routinier heeft veel meegemaakt, maar had ook vanavond bij de 3-2 overwinning kippenvel.

Zoals bij het doelpunt van Tonny Vilhena. ''Ik heb tegen Tonny gezegd dat hij er klaar voor moest zijn, want het moment dat jij een kans krijgt is dichterbij dan je denkt. Hij wil heel graag spelen en toont heel veel inzet op de trainingen. Dit is fantastisch voor hem. Niet alleen zijn goal, maar ook zijn werklust is mooi om te zien.''

De aanvoerder kon niet beoordelen of de rode kaart voor Rick Karsdorp terecht was. ''Hij was te laat, maar ik kon niet beoordelen of het een directe rode kaart was. Een groot leermoment voor hem. Maar we hebben hem niet in de steek gelaten en de overwinning is ook voor hem.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:25   quote  deeplink  
Tonny Vilhena Feyenoord - FCutrecht 2-1

(http://youtu.be/jdKQLcDzW5A)
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Qua Feyenoord ventje gun ik t m wel.
CL8WR9hWUAA2BLh.jpg

Neemt niet weg dat ik m voor de rest geen basis kandidaat vind en dat hij beter nog verkocht kan worden.
netsurfer
 netsurfer - zondag 09 augustus 2015 - 08:01   quote  deeplink  
Mee eens. Was gisteren voor het eerst in lange tijd echt blij met hem, maar denk nog steeds dat hij beter kan gaan.
sportverteller
 sportverteller - zondag 09 augustus 2015 - 08:17   quote  deeplink  
Tonny Vilhena is een man van twintig jaar. In de selectie mag hij dan al een ervaren speler zijn, gezien zijn speeljaren, in de maatschappelijke wereld is hij echter nog een jonge man. We weten allemaal dat zijn moeder ernstig ziek is en dat de kans op een vroegtijdig overlijden groot is. Moeders hebben een speciaal plekje in ons hart hebben Een moeder die mogelijk vroegtijdig kan komen te overlijden door een ernstige ziekte is dan ook zeker dramatisch te noemen voor jonge mensen.

We zouden Tonny moeten steunen omdat hij er voor kiest om dicht bij zijn moeder te willen blijven. Wij zijn geen supporter en fatsoenlijk mens als we in deze omstandigheden zouden vinden dat hij de beste keus voor Feyenoord moet maken.

Het is logisch dat hij thans niet optimaal presteert. Ik geloof dat hij zich ook nu voor 100% inzet voor Feyenoord, maar natuurlijk speelt de ziekte van zijn moeder altijd een rol op de achtergrond. Het doet wat met je fysiek en geestelijk gestel.

Het is terecht dat Feyenoord hem niet in de basis opstelt als hij niet goed genoeg is. Maar als hij nu geen transfer wil moeten Feyenoord en de supporters hem daarop niet aanvallen maar steunen. Omdat we moeten weten dat hij er niet op uit is om Feyenoord een loer te draaien, maar zijn moeder tot maximale steun wil zijn. Is dat geen woorden maar daden gebaar? Lopen we de kans dat hij transfervrij vertrekt? Misschien, maar zelfs dan moeten we hem onze steun geven, omdat elk mens de steun aan zijn zieke moeder moet laten prevaleren boven geld of andere belangen. En ik denk dat Tonny een jongen is die uiteindelijk, hoe dan ook, Feyenoord en de supporters terug zal willen betalen voor die onvoorwaardelijke steun.

"You never walk alone" zingen we toch. Laat het dan ook in de praktijk blijken.

Steun Tonny. Wij zijn Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 08:25   quote  deeplink  
De zieke moeder kaart spelen trap ik niet in.

Hij wil niet bijtekenen, dan moet hij gewoon gaan.
Dat zijn moeder ziek is, is inderdaad een persoonlijk drama voor deze jongen, daar moet men hem ook in steunen, maar dit staat los van zakelijke afspraken.

Iemand die volgend jaar geen speler voor Feyenoord is, zal in zijn hoofd nooit 100% vrij zijn en altijd meerdere belangen hebben. Iemand die volgend jaar weg is, moet je niet de ontwikkeling van anderen in de weg laten staan.

Afscheid nemen is het beste.
OF bijtekenen, al hoeft dat van mij niet.
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2015 - 10:03   quote  deeplink  
Leuk voor die jongen.
Goede goal.
MMM
 MMM - zondag 09 augustus 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Eens.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 09 augustus 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 08:17 schreef sportverteller het volgende:
Tonny Vilhena is een man van twintig jaar. In de selectie mag hij dan al een ervaren speler zijn, gezien zijn speeljaren, in de maatschappelijke wereld is hij echter nog een jonge man. We weten allemaal dat zijn moeder ernstig ziek is en dat de kans op een vroegtijdig overlijden groot is. Moeders hebben een speciaal plekje in ons hart hebben Een moeder die mogelijk vroegtijdig kan komen te overlijden door een ernstige ziekte is dan ook zeker dramatisch te noemen voor jonge mensen.

We zouden Tonny moeten steunen omdat hij er voor kiest om dicht bij zijn moeder te willen blijven. Wij zijn geen supporter en fatsoenlijk mens als we in deze omstandigheden zouden vinden dat hij de beste keus voor Feyenoord moet maken.

Het is logisch dat hij thans niet optimaal presteert. Ik geloof dat hij zich ook nu voor 100% inzet voor Feyenoord, maar natuurlijk speelt de ziekte van zijn moeder altijd een rol op de achtergrond. Het doet wat met je fysiek en geestelijk gestel.

Het is terecht dat Feyenoord hem niet in de basis opstelt als hij niet goed genoeg is. Maar als hij nu geen transfer wil moeten Feyenoord en de supporters hem daarop niet aanvallen maar steunen. Omdat we moeten weten dat hij er niet op uit is om Feyenoord een loer te draaien, maar zijn moeder tot maximale steun wil zijn. Is dat geen woorden maar daden gebaar? Lopen we de kans dat hij transfervrij vertrekt? Misschien, maar zelfs dan moeten we hem onze steun geven, omdat elk mens de steun aan zijn zieke moeder moet laten prevaleren boven geld of andere belangen. En ik denk dat Tonny een jongen is die uiteindelijk, hoe dan ook, Feyenoord en de supporters terug zal willen betalen voor die onvoorwaardelijke steun.

"You never walk alone" zingen we toch. Laat het dan ook in de praktijk blijken.

Steun Tonny. Wij zijn Feyenoord.
Wat een onzin.
Is erg rot voor hem als persoon en wens hem daarbij alle sterkte.
Als speler van Feyenoord heeft hij gewoon zijn verplichtingen.
Als hij bij zijn moeder wil blijven moet hij bijtekenen.
Al is het maar een jaar.
Hij keert zijn rug naar Feyenoord met hoe hij zich de laatste tijd op stelt.
Het is geven en nemen en hij neemt voorlopig alleen maar.
Hij is waarschijnlijk vergeten dat iedereen hem kent door Feyenoord.
Nogmaals alle sterkte bij zijn thuissituatie maar het is bijtekenen of oprotten.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 09 augustus 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Laat iig weer zien dat ie goed kam voetballen
Zie m liever dan el ahmadi
Els
 Els - zondag 09 augustus 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 10:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Is erg rot voor hem als persoon en wens hem daarbij alle sterkte.
Als speler van Feyenoord heeft hij gewoon zijn verplichtingen.
Als hij bij zijn moeder wil blijven moet hij bijtekenen.
Al is het maar een jaar.
Hij keert zijn rug naar Feyenoord met hoe hij zich de laatste tijd op stelt.
Het is geven en nemen en hij neemt voorlopig alleen maar.
Hij is waarschijnlijk vergeten dat iedereen hem kent door Feyenoord.
Nogmaals alle sterkte bij zijn thuissituatie maar het is bijtekenen of oprotten.
Feyenoord en Vilhena hebben een zakelijke overeenkomst. Het is dus onzin dat hij MOET bijtekenen. Het zou mooi zijn als hij bij zou tekenen of voor een leuke transfersom naar een mooie club zou kunnen. Niet meer, niet minder. Zodra er een conflictsituatie dreigt te ontstaan, kiezen wij altijd blind voor Feyenoord. Prima vanuit het loyaliteitspricipe, maar of het nou altijd terecht is......
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 09 augustus 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Hij moet bijtekenen?? Vorig seizoen clasie speel je niet uit de basis adoptiezoon el ahamdi ook niet en rutten vertelde voor het seizoen al dat lex altijd speelt. Dan zou ik ook weg willen als ik hem was maar feyenoordwerkte niet mee.
nu werkt tonny niet mee logisch, als lex al boven talent word gekozen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:06 schreef Rotterdam22 het volgende:
Hij moet bijtekenen?? Vorig seizoen clasie speel je niet uit de basis adoptiezoon el ahamdi ook niet en rutten vertelde voor het seizoen al dat lex altijd speelt. Dan zou ik ook weg willen als ik hem was maar feyenoordwerkte niet mee.
nu werkt tonny niet mee logisch, als lex al boven talent word gekozen.
vervlogen talent.
moa
 moa - zondag 09 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Hij moet niet bijtekenen, het enige wat hij moet is ophoepelen als hij niet bijtekent. Als hij niet bijtekent kiest hij voor een toekomst bij een andere club, lijkt me voor alle partijen beter dat hij die club dan ook maar direct vind en geen andere spelers in de weg loopt bij Feyenoord.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 01:33 schreef moa het volgende:
Puike invalbeurt, maar Tonny moet nog wel steeds oprotten zolang hij zijn contract niet verlengt.
Waarderende woorden voor een jonge jongen zeg... Speelt ook nog eens bij jouw club....
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 08:17 schreef sportverteller het volgende:
Tonny Vilhena is een man van twintig jaar. In de selectie mag hij dan al een ervaren speler zijn, gezien zijn speeljaren, in de maatschappelijke wereld is hij echter nog een jonge man. We weten allemaal dat zijn moeder ernstig ziek is en dat de kans op een vroegtijdig overlijden groot is. Moeders hebben een speciaal plekje in ons hart hebben Een moeder die mogelijk vroegtijdig kan komen te overlijden door een ernstige ziekte is dan ook zeker dramatisch te noemen voor jonge mensen.

We zouden Tonny moeten steunen omdat hij er voor kiest om dicht bij zijn moeder te willen blijven. Wij zijn geen supporter en fatsoenlijk mens als we in deze omstandigheden zouden vinden dat hij de beste keus voor Feyenoord moet maken.

Het is logisch dat hij thans niet optimaal presteert. Ik geloof dat hij zich ook nu voor 100% inzet voor Feyenoord, maar natuurlijk speelt de ziekte van zijn moeder altijd een rol op de achtergrond. Het doet wat met je fysiek en geestelijk gestel.

Het is terecht dat Feyenoord hem niet in de basis opstelt als hij niet goed genoeg is. Maar als hij nu geen transfer wil moeten Feyenoord en de supporters hem daarop niet aanvallen maar steunen. Omdat we moeten weten dat hij er niet op uit is om Feyenoord een loer te draaien, maar zijn moeder tot maximale steun wil zijn. Is dat geen woorden maar daden gebaar? Lopen we de kans dat hij transfervrij vertrekt? Misschien, maar zelfs dan moeten we hem onze steun geven, omdat elk mens de steun aan zijn zieke moeder moet laten prevaleren boven geld of andere belangen. En ik denk dat Tonny een jongen is die uiteindelijk, hoe dan ook, Feyenoord en de supporters terug zal willen betalen voor die onvoorwaardelijke steun.

"You never walk alone" zingen we toch. Laat het dan ook in de praktijk blijken.

Steun Tonny. Wij zijn Feyenoord.
Dat lijkt er meer op!
moa
 moa - zondag 09 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarderende woorden voor een jonge jongen zeg... Speelt ook nog eens bij jouw club....
Gewoon vasthouden aan beleid en daarbij sentimenten niet afwegen tegenover wat verstandig is om te doen voor de club. Het is dat ik er geen invloed op heb anders was hij al lang weg :)
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Het is een goede zaak voor Feyenoord én voor hem als hij zich kan revancheren voor de afgelopen periode. Hij is niet alleen verantwoordelijk voor de situatie zoals hij geweest is. Gisteren heeft hij hopelijk de eerste stap gezet, moge de rest volgen. En een nieuw contract hoort daar in mijn ogen ook bij. Overigens kan ik me heel goed voorstellen dat hij nu nog niets tekent. Hij wordt door een flink deel van de mensen weggezet als een minkukel die zielig loopt te doen beschuldigd van misselijke praktijken.

Dat is nogal wat voor een jongeman van 21.
moa
 moa - zondag 09 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:26 schreef Barabas het volgende:
Het is een goede zaak voor Feyenoord én voor hem als hij zich kan revancheren voor de afgelopen periode. Hij is niet alleen verantwoordelijk voor de situatie zoals hij geweest is. Gisteren heeft hij hopelijk de eerste stap gezet, moge de rest volgen. En een nieuw contract hoort daar in mijn ogen ook bij. Overigens kan ik me heel goed voorstellen dat hij nu nog niets tekent. Hij wordt door een flink deel van de mensen weggezet als een minkukel die zielig loopt te doen beschuldigd van misselijke praktijken.

Dat is nogal wat voor een jongeman van 21.
Heeft hij aan zichzelf te danken, presteert niks, wil niet bijtekenen. Dan lonkt dus de achterdeur.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:22 schreef moa het volgende:

[..]

Gewoon vasthouden aan beleid en daarbij sentimenten niet afwegen tegenover wat verstandig is om te doen voor de club. Het is dat ik er geen invloed op heb anders was hij al lang weg :)
Een van onze eigen jongens wordt moreel totaal verkeerd en zeer beledigend en onbeschoft en onbehoorlijk behandeld door..... Feyenoorders.... Triest. Sommige dingen die geroepen worden zijn ronduit kwetsend geweest. Zou ik ook niet pikken.... en niemand hier.

Het is m.i. verstandig en goed voor alle partijen dat hij slaagt, niet dat hij afdruipt.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:28 schreef moa het volgende:

[..]

Heeft hij aan zichzelf te danken, presteert niks, wil niet bijtekenen. Dan lonkt dus de achterdeur.
Dat ie lonkt is duidelijk. Dat het niet hoeft ook.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 10:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Is erg rot voor hem als persoon en wens hem daarbij alle sterkte.
Als speler van Feyenoord heeft hij gewoon zijn verplichtingen.
Als hij bij zijn moeder wil blijven moet hij bijtekenen.
Al is het maar een jaar.
Hij keert zijn rug naar Feyenoord met hoe hij zich de laatste tijd op stelt.
Het is geven en nemen en hij neemt voorlopig alleen maar.
Hij is waarschijnlijk vergeten dat iedereen hem kent door Feyenoord.
Nogmaals alle sterkte bij zijn thuissituatie maar het is bijtekenen of oprotten.
Is geen onzin.
Ik wens jou ook sterkte als je zoiets mee moet maken.
Hij heeft altijd aan zijn verplichtingen voldaan.
Waar staat geschreven dat het MOET.
Hoezo dat nou weer.
Is dat werkelijk waar? Volgens mij heeft hij juist helemaal niks gezegd.
Wat enorme aanname. Ligt veel genuanceerder.

De grootste onzin krijgt deze jongeman over zich heen....
moa
 moa - zondag 09 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Een van onze eigen jongens wordt moreel totaal verkeerd en zeer beledigend en onbeschoft en onbehoorlijk behandeld door..... Feyenoorders.... Triest. Sommige dingen die geroepen worden zijn ronduit kwetsend geweest. Zou ik ook niet pikken.... en niemand hier.

Het is m.i. verstandig en goed voor alle partijen dat hij slaagt, niet dat hij afdruipt.
Die jongen kan zelf ook bedenken dat hij zich niet populair maakt door niet bij te tekenen, wat mij betreft tekent ie een contract voor 5 jaar en slaagt hij bij ons dat is voor iedereen het best. Maar zolang hij alleen maar van de club profiteert heeft hij mijn steun niet.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Ik beweer niet dat deze jongen de afgelopen anderhalf a twee jaar het onderste uit de kan heeft weten te halen, maar de onbehoorlijke benadering die nu door velen gebezigd wordt vind ik beschamend. Inhoudelijk weten we allemaal bijna niks en tóch worden er grote dingen beweerd en voor waar aangenomen.

Zijn doelpunt gisteren deed mij daarom zeer goed.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:37 schreef moa het volgende:

[..]

Maar zolang hij alleen maar van de club profiteert heeft hij mijn steun niet.
Dat is heel wat anders dan wat nu gebeurt. Je eigen jonge speler keihard affikken....
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 13:02 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord en Vilhena hebben een zakelijke overeenkomst. Het is dus onzin dat hij MOET bijtekenen. Het zou mooi zijn als hij bij zou tekenen of voor een leuke transfersom naar een mooie club zou kunnen. Niet meer, niet minder. Zodra er een conflictsituatie dreigt te ontstaan, kiezen wij altijd blind voor Feyenoord. Prima vanuit het loyaliteitspricipe, maar of het nou altijd terecht is......
Dit is precies zoals het zit! En let dan met name op de laatste woorden.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:
De zieke moeder kaart spelen trap ik niet in.

Dit vind ik bijvoorbeeld niet zo'n beste opmerking. Is beledigend en impliceert dat Tonny een spelletje speelt over de rug van zijn zieke moeder. Hij heeft vast wat anders aan zijn hoofd.
kenny
 kenny - zondag 09 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:37 schreef moa het volgende:

[..]

Die jongen kan zelf ook bedenken dat hij zich niet populair maakt door niet bij te tekenen, wat mij betreft tekent ie een contract voor 5 jaar en slaagt hij bij ons dat is voor iedereen het best. Maar zolang hij alleen maar van de club profiteert heeft hij mijn steun niet.
mee eens , aardige jongen hoor en hij heeft het moeilijk nu met zijn moeder maar we gaan geen spelers opleiden die voor niks gaan , dan is het beter om iemand op te stellen met wel de goede bedoeling
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:45 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , aardige jongen hoor en hij heeft het moeilijk nu met zijn moeder maar we gaan geen spelers opleiden die voor niks gaan , dan is het beter om iemand op te stellen met wel de goede bedoeling
Dat is nou juist het punt he... Ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen, maar de situatie die nu is ontstaan wordt alleen in zijn schoenen geschoven en dat klopt niet. Ieder normaal mens zou dan gaan twijfelen. Laat hem zich maar herpakken.
kenny
 kenny - zondag 09 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
feyenoord heeft jaren in hem geinvesteerd en ook de kansen gegeven , hij wil niet bijtekenen dus wat mij betreft verspeeld hij zijn rechten om te spelen , hij neemt deze keus en daarom feyenoord ook dus nu exit of bijtekenen anders op de bank gaan zitten het hele jaar
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 09 augustus 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Hij had niks liever gedaan als slagen bij ons anders hij ergens anders veel meer kunnen verdienen.
hij voelt geen vertrouwen net als de meeste jeugdspelers, wij zetten super lex op ze plek
gaat een beetje als bij boetius, anass, indi, kongolo als die linksback word.
spelers als lex, verhoek, goosens, jan arie komen hier omdat ze niet hogerop kunnen.
Deze jongens uit de jeugd spelen hier nog voor clubliefde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0396051