BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dit vind ik bijvoorbeeld niet zo'n beste opmerking. Is beledigend en impliceert dat Tonny een spelletje speelt over de rug van zijn zieke moeder. Hij heeft vast wat anders aan zijn hoofd.
Nee, ik heb t niet over hem, ik heb t over de reactie.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:57 schreef kenny het volgende:
feyenoord heeft jaren in hem geinvesteerd en ook de kansen gegeven , hij wil niet bijtekenen dus wat mij betreft verspeeld hij zijn rechten om te spelen , hij neemt deze keus en daarom feyenoord ook dus nu exit of bijtekenen anders op de bank gaan zitten het hele jaar
Waarom is deze situatie ontstaan? Is dat alleen maar aan Tonny toe te schrijven?

Jouw benadering begrijp ik, maar het gaat maar 1 kant op en dat hoeft niet.

Een meer positieve insteek kan leiden tot iets dat voor alle partijen beter is. Lukt dat niet dan is zijn contract toch afgelopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Voorlopig heeft Vilhena meer minuten te pakken dan Lex in de competitie..
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 16:07   quote  deeplink  
En goals ook!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Haha ja dat ook..
nr 10
 nr 10 - zondag 09 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Hij is door een stel eencelligen gruwelijk behandeld, klopt. Maar door de meerderheid absoluut niet. Wanneer je je laat leiden door leeghoofdigen en op basis daarvan bij Feyenoord weg wil, laat ie al die anderen in de steek. Dat is begrijpelijk, maar niet echt handig. Uit een impuls kan ik me die reactie voorstellen, maar niet wanneer je daar ene paar nachten over hebt geslapen en heel de club het voor jou heeft opgenomen en het gedrag van die eencelligen als walgelijk heeft bestempeld.
Barabas
 Barabas - zondag 09 augustus 2015 - 18:31   quote  deeplink  
En weken later lopen ze er nog steeds over door te zagen....

Daar kan/wil/hoeft de club niks mee.

Vooral door meercelligen overigens.

Vilhena is 21 en maakt (bijna) alles voor het eerst mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ik hoop dat jij nog wel een paar jaartjes bijtekend..!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Dat dus of anders direct de club verlaat voor nog een centje zodat Feyenoord er ook nog wat aan heeft maar hak die knoop aub door. Zoals het nu verloopt word geen een partij daar beter van..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Feyenoord doet er het best aan hem te laten blijven. Je stelt je in dit geval op als betrokken werkgever.
En een evt. Verlies neem je voor lief.

Liefst dat ie ergens anders naar toe gaat, maar goed, humane keuzes bestaan ook.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Ben het met he eens Henk, maar rond deze soap nou eens af..geeft voor iedereen rust..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Ik denk niet dat hij gaat bijtekenen.
Denk wel dat hij verschrikkelijk zijn best gaat doen om een mooie transfer naar een gedroomde (salaris) club te verdienen.
Denk wel dat hij net zoals Boëtius een feyenoorder is maar graag zijn pensioen eil veilig stellen.
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Denk wel dat hij verschrikkelijk zijn best gaat doen om een mooie transfer naar een gedroomde (salaris) club te verdienen.
Denk wel dat hij net zoals Boëtius een feyenoorder is maar graag zijn pensioen eil veilig stellen.
De eerste zetten om Tonny straks als geldwolf weg te zetten zijn bij deze gemaakt.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 10 augustus 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Tonny moet gewoon op het middenveld ze kans krijgen toornstra uit vorm lex is niks en simon??
Vilhena, marko en karim op het middenveld tegen cambuur.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 augustus 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Zonder verlenging geen kans.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat wil en doe elke prof voetballer als ie de kans krijgt!
Al laat Eljero Elia best wel een flinke zak met geld lopen voor Feyenoord ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 22:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wil en doe elke prof voetballer als ie de kans krijgt!
Al laat Eljero Elia best wel een flinke zak met geld lopen voor Feyenoord ...
Is ook logische maar er zijn zat spelers die ook nog meedenken met hun club.
En de club zijn de supporters.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Ik denk dat Vilhena tijdens het seizoen gewoon bijtekent als hij zn minuten mag maken. Hij houdt van Feyenoord en veel mensen zien niet het verschil tussen niet bij willen tekenen onder huidige condities of expliciet weg willen.

Als die jongen in de eerste 10 wedstrijden gewoon 5 duels mag starten en 5 mag invallen dan staat zijn signatuur gewoon in november op een nieuw contract.

Persoonlijk zou ik tot er een nieuwe lb is aangetrokken hem gewoon op LB zijn minuten laten maken. Verdedigend kan hij het niet slechter doen dan Nelom, en aanvallend zou het een heel mooie impuls zijn
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Van Bronckhorst is toch ook van het middenveld naar de linksback gegaan? Met dat in het achterhoofd is het niet eens zo gek. Goede begeleiding van je trainer.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:58 schreef Bosifyable het volgende:
Van Bronckhorst is toch ook van het middenveld naar de linksback gegaan? Met dat in het achterhoofd is het niet eens zo gek. Goede begeleiding van je trainer.
Die goede begeleiding kan nog weleens onze redding worden op linksback. Zelfde effect als wat Koeman had op onze centrale verdedigers. Ineens hadden we er 3 die international waardig waren :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Vilhena heeft nog nooit kunnen verdedigen.
Kansloos.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Tonny is gewoon middenvelder, Wil en kan niet op lb,
Gio heeft dat ook pas later in ze carriere gedaan omdat hij zag alleen daar te top te kunnen bereiken.
zal toch wel een back bij barca of arsenal zitten waarvan ze denken dat gio hem beter kan maken.
anders gewoon roysten.
Milo
 Milo - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Vilhena is niet goed genoeg, klaar! Bij Koeman maakte hij echt irritante fouten.
Rutten en Gio stellen hem niet op. Dus waar zal het aan liggen?
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Niet goed genoeg?? En lexie en toornstra dan spelen die foutloos?
Tonny heeft mindere periode als 18/19 jarige gehad, en heeft ook al meer dan een jaar weinig perspectief en vertrouwen.
die oudere middenvelders maken diezelfde fouten als hem alleen zijn hun in de kracht van hun leven.
kan je beter de jeugd de fouten laten maken als je niks beters heb, , Had tonny ook veel verder geweest in ontwikkeling.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Vilhena heeft verleden jaar bij invalbeurten heel goed laten zien dat ie niet gemotiveerd is. Was dramatisch die inzet van hem. Niet het beeld van een speler die vecht voort zijn kans. Wilde ook weg. Gaat nu niet weg vanwege zijn moeder. Wanneer die situatie niet verandert en hij niet bijtekent, speelt ie dan een jaar niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij na dit jaar wel naar het buitenland gaat, wanneer de situatie met zij moeder niet veranderd is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:41 schreef nr 10 het volgende:
Vilhena heeft verleden jaar bij invalbeurten heel goed laten zien dat ie niet gemotiveerd is. Was dramatisch die inzet van hem. Niet het beeld van een speler die vecht voort zijn kans. Wilde ook weg. Gaat nu niet weg vanwege zijn moeder. Wanneer die situatie niet verandert en hij niet bijtekent, speelt ie dan een jaar niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij na dit jaar wel naar het buitenland gaat, wanneer de situatie met zij moeder niet veranderd is.
Precies dat dus, totaal ongemotiveerd bij de kansen die die de afgelopen seizoenen gehad heeft. Behalve afgelopen zaterdag, das de Vilhena die ik wel graag zie. Zaterdag toonde die wel winnersmentaliteit..
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:41 schreef nr 10 het volgende:
Dat was verleden jaar.... Dit jaar, als in afgelopen zaterdag, scoorde hij een belangrijke goal en viel hij zeer goed in.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies dat dus, totaal ongemotiveerd bij de kansen die die de afgelopen seizoenen gehad heeft. Behalve afgelopen zaterdag, das de Vilhena die ik wel graag zie. Zaterdag toonde die wel winnersmentaliteit..
Dus het zit er nog steeds in. Zullen we deze jongen van de club steunen gedurende de rest van het seizoen of gaan we verder met afbreken? Waardeoordelen, aannames en valse beschuldigingen zijn niet van de lucht.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Afbreken is sowieso kansloos. Elke speler in het veld krijgt mijn steun daarna lever ik wel kritiek mocht het nodig zijn. Tony verdiende die kritiek zoals boven aangegeven.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Kritiek is één..... door een aantal mensen wordt hij behoorlijk onheus bejegend. Hij is een Feyenoorder, 21 jaar en hij maakt geen makkelijke tijd door, ook al vóór zijn moeder ziek werd. Steunen... dat doen supporters.... zoals jij inderdaad.

Ik erger mij gewoon aan die lui die zich ongenuanceerd en te hard opstellen tov een kind van de club.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:23   quote  deeplink  
De ene supporter bekijkt het vanaf Tony zijn kant en de andere supporter kijkt vanuit de club, dan krijg je deze verschillen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:24 schreef BertusBadeend het volgende:
Ik denk dat Vilhena tijdens het seizoen gewoon bijtekent als hij zn minuten mag maken. Hij houdt van Feyenoord en veel mensen zien niet het verschil tussen niet bij willen tekenen onder huidige condities of expliciet weg willen.

Als die jongen in de eerste 10 wedstrijden gewoon 5 duels mag starten en 5 mag invallen dan staat zijn signatuur gewoon in november op een nieuw contract.

Persoonlijk zou ik tot er een nieuwe lb is aangetrokken hem gewoon op LB zijn minuten laten maken. Verdedigend kan hij het niet slechter doen dan Nelom, en aanvallend zou het een heel mooie impuls zijn
Vilhena's gebrek was herhaaldelijk z'n directe tegenstander uit het oog verliezen.
En dan op LB staan?
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Is die vraag voor Gio ?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:28 schreef van geil het volgende:
Is die vraag voor Gio ?
Zou kunnen, ja.
En wat is z'n antwoord?
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Tja Henk, het is momenteel de speler met het hoogste rendement van dit seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Wel Gio, dan is Kazim ook een zekerheidje.
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Dat zeker Henk.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:
De ene supporter bekijkt het vanaf Tony zijn kant en de andere supporter kijkt vanuit de club, dan krijg je deze verschillen.
Zolang we het in ieder geval maar van de menselijke kant blijven zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:00   quote  deeplink  
+1908..!!
Milo
 Milo - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:44   quote  deeplink  
Ik vind hem niet goed genoeg. Ongeacht zijn thuis situatie.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Dan heb je er geen oog voor. Ongeacht je thuissituatie. 😉
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Er speelde meerdere dingen. Naast al het andere haalde op een gegeven moment niemand onder Rutten zijn niveau.

En ja, hij was ongemotiveerd omdat Rutten hem duidelijk had laten weten hoe zijn seizoen eruit zou zien, dit tegen de beloftes van de TD in. Ik denk dat Gio nu de beloftes wel zal nakomen zodat ie niet gratis naar buiten loopt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 18:49 schreef BertusBadeend het volgende:
Er speelde meerdere dingen. Naast al het andere haalde op een gegeven moment niemand onder Rutten zijn niveau.

En ja, hij was ongemotiveerd omdat Rutten hem duidelijk had laten weten hoe zijn seizoen eruit zou zien, dit tegen de beloftes van de TD in. Ik denk dat Gio nu de beloftes wel zal nakomen zodat ie niet gratis naar buiten loopt
Heb je ook al met Martin én Fredssss gesproken?
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je ook al met Martin én Fredssss gesproken?
Martin wilde me gelijk op doel hebben dus toen ben ik afgehaakt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Met Fredsss niet praten!
Moet je meteen daarna weer douchen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:16 schreef FR-Henk het volgende:
Met Fredsss niet praten!
Moet je meteen daarna weer douchen.
Zeg dat nou niet. Dan gaat ie daar weer de positieve punten van inzien
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat was verleden jaar.... Dit jaar, als in afgelopen zaterdag, scoorde hij een belangrijke goal en viel hij zeer goed in.
Wat is dit voor onzin. Dat was de afgelopen twee jaar zo. En één zwaluw maakt geen zomer. Ik heb nog nooit een Feyenoorder uitgefloten, zal ik nooit doen. Maar om nu je ogen te sluiten voor de realiteit? Wat een nonsens. Als hij niet wil bijtekenen als kind van de club, dan vertrek je maar. Simple comme bonjour. Ik krijg niet de kans om twee jaar lang een wanprestatie lever bij mijn baas.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:43 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin. Dat was de afgelopen twee jaar zo. En één zwaluw maakt geen zomer. Ik heb nog nooit een Feyenoorder uitgefloten, zal ik nooit doen. Maar om nu je ogen te sluiten voor de realiteit? Wat een nonsens. Als hij niet wil bijtekenen als kind van de club, dan vertrek je maar. Simple comme bonjour. Ik krijg niet de kans om twee jaar lang een wanprestatie lever bij mijn baas.
Is een andere, zeg maar negatieve, manier waarop je met deze situatie om kunt gaan. Je moet er namelijk wel voor zorgen dat hij met een goed gevoel en perspectief rondloopt, anders tekent hij helemaal niets. Ik wil dat hij blijft, dus vanuit die invalshoek is het zeker geen onzin.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Al weg?
Milo
 Milo - woensdag 12 augustus 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 18:47 schreef Barabas het volgende:
Dan heb je er geen oog voor. Ongeacht je thuissituatie. 😉
Waarom is hij geen vaste waarde dan? en onomstreden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

0.0363259