BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - woensdag 12 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:43 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin. Dat was de afgelopen twee jaar zo. En één zwaluw maakt geen zomer. Ik heb nog nooit een Feyenoorder uitgefloten, zal ik nooit doen. Maar om nu je ogen te sluiten voor de realiteit? Wat een nonsens. Als hij niet wil bijtekenen als kind van de club, dan vertrek je maar. Simple comme bonjour. Ik krijg niet de kans om twee jaar lang een wanprestatie lever bij mijn baas.
helemaal mee eens!
nr 10
 nr 10 - woensdag 12 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 10:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is een andere, zeg maar negatieve, manier waarop je met deze situatie om kunt gaan. Je moet er namelijk wel voor zorgen dat hij met een goed gevoel en perspectief rondloopt, anders tekent hij helemaal niets. Ik wil dat hij blijft, dus vanuit die invalshoek is het zeker geen onzin.
Het moet wel van twee kanten komen. Hij moet laten zien te werken aan zijn verbeteringen en niet als een natte krant rond te lopen bij invalbeurten en dan steevast zijn verdedigende taken verwaarlozen. Ik kan me nog verleden jaar herinneren dat ie uitsluitend voor eigen kans ging door van 35 meter op doel te schieten, terwijl Kazim vrij rond de 16,5 meter liep.
Milo
 Milo - woensdag 12 augustus 2015 - 10:59   quote  deeplink  
yep
MMM
 MMM - woensdag 12 augustus 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Hup Tony!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
In de aanbieding!
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd scoort hij weer....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Nog goedkoper!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Nog goedkoper!
Gratis bij een zak Nelompjes..!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Alles moet weg! Drie halen twee betalen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Alles...?? Zolang Lex maar blijft!!👍😃
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Tonny ook he....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Mag, maar ook op het middenveld mag er wel jets vertrekken
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 08:31   quote  deeplink  
'Vilhena in de belangstelling van Fiorentina'

b470uo.jpg

Tonny Vilhena staat in de belangstelling van Fiorentina, dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio van Sky zojuist op Twitter. De middenvelder heeft nog een contract voor één jaar in De Kuip. Technisch directeur Martin van Geel polste het talent op het trainingskamp in Oostenrijk voor een eventuele verlenging van zijn contract, maar Vilhena weigerde dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Uitblinker Vilhena krijgt compliment: ''Een rasvoetballer''

2lv21i.jpg

Alle ogen waren gisteren vooral gericht op Eljero Elia, die bij de beloften van Feyenoord zijn eerste minuten maakte in het rood-wit. Tonny Vilhena stal echter de show met een zeer sterk optreden tegen Jong VVV/Helmond Sport.

De middenvelder zit in een lastige situatie bij Feyenoord, maar pakt de minuten in het tweede elftal aan om zichzelf te bewijzen. En dat lukte Vilhena, die in de belangstelling staat van Fiorentina, gisteren uitstekend. Het talent kreeg na afloop dan ook de complimenten van zijn ploeggenoten.

''Een rasvoetballer,'' zegt Elia in het Algemeen Dagblad. ''Dat zag ik al meteen op het trainingsveld als de basis tegen de rest moest spelen. Dan zoek je elkaar automatisch op. Tonny blijft knokken en de beloning volgde al tegen FC Utrecht met die goal. Ik praat veel met hem, zeg hem dat hij rustig moet blijven.''
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 19 augustus 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Elia heeft er kijk op
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Jammer dat hij niet wil bijtekenen.

(voor jullie dan, wat mij betreft....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Haha ja dat weten we..
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Oprotten :)
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Mooi om te zien inderdaad. Jammer dat hij niet wilt bijtekenen, heeft deels ook met Feyenoord zelf te maken. zelfde als bij Boëtius.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Ik vind hem nog steeds een geweldig talent, die we moeten behouden. Hij is net zo'n soort voetballer als Vidal. Die eerste wedstrijd van hem tegen twente (was dat zijn eerste wel eens?) is me vooral altijd bijgebleven. Direct stond hij zijn mannetje. Helaas heeft hij anderhalf jaar stil nagenoeg stil gestaan in zijn ontwikkeling, maar ik hoop dat hij bijtekent...

Van mij mag Gio hem erin zetten ipv Toornstra. Geef hem nou maar eens de kans op die plek en je krijgt er misschien wel een wereldspeler voor terug. Daar komt bij dat Toornstra mijns inziens op zijn top zit en omdat hij niet boven de rest uitsteekt....etc.... etc...
brettemerton
 brettemerton - woensdag 19 augustus 2015 - 10:23   quote  deeplink  
GUSTAFSON is zijn vervanger
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Ja, maar die moet ook nog maar eens een plek zien te veroveren... van mij mag Gio het eerst met Vilhena proberen. Gustafson komt nog wel. In hetzelfde kader kun je Schuurman ook wel noemen. Overigens verwacht ik (misschien ook wel een stukje hoop), dat Gio hem langzaamaan brengt. Als je het over een groot talent hebt..
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 10:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 10:26   quote  deeplink  
niks dus. dat was het..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Lees even wat hiervoor staat beste barabas. Wat ik zei en wat Brettemerton daarop zei....
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Had jaren geleden al gewoon in de basis moeten staan in plaats van Immers. Tony had je een flinke zak geld op kunnen leveren. Maar nee wij houden blijkbaar niet van spelers met voetballend vermogen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Feyenoord en kamp-Vilhena hoorden nog niets van Fiorentina

15hybdd.jpg

De Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio berichtte gisteren over de belangstelling van Fiorentina in Tonny Vilhena. De club uit het Italiaanse Florence zou al geruime tijd interesse hebben in de jonge middenvelder van Feyenoord. Vilhena moet het bij Feyenoord doen met een reserverol en wedstrijden bij Jong Feyenoord, maar een transfer lijkt voorlopig ver weg.

Feyenoord hoorde nog niks van de Italiaanse club. Dit meldt Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad, op Twitter. Ook het management van Tonny Vilhena heeft nog geen belletje uit Italie ontvangen. Volgens de journalist is Fiorentina-trainer Paulo Sousa, die deze zomer overkwam van FC Basel, al jaren enthousiast over de talenten van Feyenoord. Het contract van de pas 20-jarige Vilhena loopt tot de zomer van 2016.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Zo slecht was Immers nog niet (door velen zwaar onderschat) plus dat Tonny nou zelf ook niet bepaald goed speelde. Daarentegen zal dat het verhaal van de kip en het ei zijn. Speelde hij nou niet bepaald goed, vanwege gebrek aan vertrouwen? Of werd hij gepasseerd vanwege matig optreden...

Maar nu is de tijd rijp Immers inderdaad te slijten en Vilhena maar eens de kans te geven als aanvallende middenvelder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Tonny gewoon opstellen en later dit seizoen opnieuw rond de tafel. Nu komen ze er toch niet uit... Eerst wat positieve voedingsbodem creëren....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Ja, maar hoe langer Van Geel wacht, hoe dichter Tonny bij het einde van zijn contract komt, waardoor hij eerder geneigd zal zijn toch maar te vertrekken.... Van Geel's klokje begint wat dat betreft al aardig hard te tikken....

th?&id=OIP.M633a7d19e879d622adffd7a6bde92967o0&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Je zal ook als club moeten laten zien vertrouwen in je speler te hebben, afwachten helpt daar niet bij. Maar kan en wil Tonny dit niveau wat ie nu laat zien volhouden..
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zo slecht was Immers nog niet (door velen zwaar onderschat) plus dat Tonny nou zelf ook niet bepaald goed speelde.
Niet? Noem eens 5 punten waarom Immers een versterking is voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door MMM --
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 16:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, maar hoe langer Van Geel wacht, hoe dichter Tonny bij het einde van zijn contract komt, waardoor hij eerder geneigd zal zijn toch maar te vertrekken.... Van Geel's klokje begint wat dat betreft al aardig hard te tikken....

[ afbeelding ]
Denk dat het twee kanten op kan. Verlengen of niet. Dat is nu zo en dat blijft zo. Dan kun je er nog voor kiezen om te investeren in een goede basis voor een gesprek over een nieuwe overeenkomst. Of je doet dat niet.

Het moge duidelijk zijn dat ik van mening ben dat het goed is om deze half geslepen diamant voor de club te behouden. En aangezien hij toch niet gaat vertrekken behoort het wel tot de mogelijkheden. Het zou een goed signaal naar de volgende lichtingen kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Barabas --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Fijn dat ie goed speelde.
Zaak voor hem zich blijven te bewijzen. Dan zit er een goede kop op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Maar dat had ie wel iets eerder mogen doen..nu zitten we in een situatie dat ie straks de deur uitloopt..
ar
 ar - woensdag 19 augustus 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Het zij zo.
Ik heb ook niet de indruk dat hij uberhaupt weg wilt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 20:04 schreef ar het volgende:
Het zij zo.
Ik heb ook niet de indruk dat hij uberhaupt weg wilt.
Tja ik juist wel omdat ie niet bijtekent..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 17:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet? Noem eens 5 punten waarom Immers een versterking is voor Feyenoord.
Hij heeft lijdensweg in tien minuten op de kast
Hij haalt het bloed onder lijdensweg nagels vandaan
Hij is één van de spelers waardoor lijdensweg geen seizoenskaart meer neemt
Na het verdwijnen van Mulder uit de basis zorgt hij er voor dat lijdensweg toch nog wat te zeiken heeft
De rest was blijkbaar nog slechter, als ze immers al niet uit de basis kunnen spelen
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:
Maar dat had ie wel iets eerder mogen doen..nu zitten we in een situatie dat ie straks de deur uitloopt..
Da's nou net mijn punt Renato. Ik heb het eigenlijk over een nieuwe basis van vertrouwen die moet worden gelegd. Enerzijds door hem gewoon op te blijven stellen, anderzijds door goede prestaties en inzet van zijn kant. Als hij de pers weer te woord gaat staan na zijn zoveelste goede wedstrijd op rij dan is het moment daar.... ik zeg niet dàt het zo gaat, maar waarom zou je er niet op gokken? Als Gio hem opstelt dan behoort hij toch al tot de betere spelers.
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 20:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb vindt hij zelf dat hij daar goede redenen voor heeft. Aangezien hij toch nog een jaar wil blijven, vooral vanwege zijn zieke moeder naar het schijnt,kunnen we net zo goed proberen eerdergenoemde mogelijkheid na te streven.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Zoals ie de laatste wedstrijden speelt verdient ie mijn inziens een kans. Aan hem om die aan te lakken met het 'gevaar' dat andere clubs het ook opvalt. Clubs zijn niet gek he, Europa weet echt wel vanzijn contract af. Benieuwd of tie dan ook zo sterk in zijn schoenen staat en zegt in Nederland te blijven vanwege zijn moeder. Maar goed ik hoop echt dat ie het goed gaat doen en beide partijen tot een overeenkomst komen. Ik ben enkel nog steeds niet overtuigd van zijn mentaliteit, ziet er nu ff gied uit maar is ie sterk genoeg om dat vast te houden..
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 20:39   quote  deeplink  
We zullen het zien en we gaan het meemaken. Ik zeg niet dat wat ik schets kan lukken, maar proberen kan altijd. Zeker als hij speelt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Hee Tonny. Kijk je mattie Boetie zit ook gewoon bij Basel op de bank.
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Laat ie daar inderdaad maar eens goed naar kijken ja...
VVout
 VVout - woensdag 19 augustus 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Boetie, wie was dat ook alweer?
ar
 ar - woensdag 19 augustus 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 20:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik bedoel deze window :)
Hij zal het seizoen idd uitzingen denk ik.
ar
 ar - woensdag 19 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Wel met rugnummer 99 he.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Die wandelt gewoon de Kuip uit met een pak tekengeld in zijn zak volgend seizoen
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 08:38   quote  deeplink  
Precies en dan telt de ziekte van zijn moeder minder sterk.
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Nog wel. Net terug van zijn blessure.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

0.0371620