BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 20 augustus 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:25 schreef hotjumper het volgende:
Die wandelt gewoon de Kuip uit met een pak tekengeld in zijn zak volgend seizoen
Kan... maar proberen kost niet he...
Barabas
 Barabas - donderdag 20 augustus 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 08:38 schreef nr 10 het volgende:
Precies en dan telt de ziekte van zijn moeder minder sterk.
Beetje jammer deze opmerking.... Dat is nou precies een reden voor Tonny om te balen van supporters.
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
99b81b72-f138-4b19-8488-df223c0f985b_vilhena_580x362.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door MMM --
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 08:38 schreef nr 10 het volgende:
Precies en dan telt de ziekte van zijn moeder minder sterk.
Tja, hier heb je volkomen gelijk natuurlijk. Als het Feyenoord geld kost, wat maakt het dan uit dat je moeder op sterven ligt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 23:06 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, hier heb je volkomen gelijk natuurlijk. Als het Feyenoord geld kost, wat maakt het dan uit dat je moeder op sterven ligt.
Pfff scherp...nee vlijm scherp.... chapeau Els...respect voor jou maar dat wist je al
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:40   quote  deeplink  
'Fiorentina biedt vier miljoen op Vilhena'

2dke4oo.jpg

De geruchten over een mogelijk vertrek van Tonny Vilhena uit De Kuip worden steeds hardnekkiger. De middenvelder staat in de belangstelling van Espanyol en Fiorentina. Volgens de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio van Sky heeft laatstgenoemde club een bod van vier miljoen euro gedaan op de middenvelder.

De Italiaanse journalist berichtte gisteren over de belangstelling van Fiorentina in Tonny Vilhena. Fiorentina-trainer Paulo Sousa, die deze zomer overkwam van FC Basel, is al jaren enthousiast over de talenten van Feyenoord. Het contract van de pas 20-jarige Vilhena loopt tot de zomer van 2016.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:41   quote  deeplink  
Doei das een hoop geld als het waar is natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:48   quote  deeplink  
Maar ja buitenland he..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:52   quote  deeplink  
Naast Fiorentina heeft ook een Spaanse club een oogje op Tonny Vilhena. Espanyol ziet in de talentvolle middenvelder een interessante schakel, want het eigen middenrif is gemiddeld gezien wat ouder en trainer Sergio González weet van de situatie waarin Vilhena zich bevindt. Als hij Feyenoord deze zomer wil verlaten, wat nog de vraag is, is Vilhena welkom bij de tweede club van Barcelona. Dat meldt het Spaanse AS.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Cashen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:06   quote  deeplink  
Die reactie zag ik niet aankomen van jou..😳😉
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Met een contract van een jaar en geen uitzicht op bijtekenen zeg ik prijs nog wat oprekken en verkopen......ondanks zijn fantastische spel afgelopen dinsdag.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 05:48 schreef RenatoBos het volgende:
Maar ja buitenland he..
Bijtekenen of wegwezen, je gaat moeten kiezen en laat Feyenoord niet met lege handen staan.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Als dit waar is en Tony wil absoluut niet bijtekenen en hij wil/mag naar het buitenland dan zeg ik doen!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Bijtekenen of wegwezen, je gaat moeten kiezen en laat Feyenoord niet met lege handen staan.
Door de manier waarop ie is behandeld zou ik het wel snappen als ie 'gratis' vertrekt! Lekker een lange neus richting Feyenoord, aan de andere kant: Feyenoord heeft hem wel de kans geboden ... dus een beetje respect richting Feyenoord zou wel op zijn plaats zijn!
Maar ja, zaakwaarnemers en familie hé , die hebben ook flink wat invloed.
R()b
 R()b - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Bijtekenen of wegwezen, je gaat moeten kiezen en laat Feyenoord niet met lege handen staan.
Precies
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:30   quote  deeplink  
De manier van behandelen vloeien voort op het handelen van Vilhena in eerste instantie, nu ontstaat er een situatie dat hij moet kiezen of tekenen voor Feyenoord en kiezen voor je familie bij te staan of naar het buitenland met de bijbehorende transfersom.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:30 schreef VVout het volgende:
De manier van behandelen vloeien voort op het handelen van Vilhena in eerste instantie, nu ontstaat er een situatie dat hij moet kiezen of tekenen voor Feyenoord en kiezen voor je familie bij te staan of naar het buitenland met de bijbehorende transfersom.
Hij moet niks!
R()b
 R()b - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hij moet niks!
Feyenoord ook niet.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hij moet niks!
Dan kan ie ook verwachten dat er minder positieve reacties ontstaan aan zijn adres, die hij zelf veroorzaakt en niet Feyenoord of de supporters hiervan schuld zijn. Het mag duidelijk zijn dat Vilhena hiermee de coulange in richting werkgever en achterban ver zou overschrijden als hij niet kiest.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 23:06 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, hier heb je volkomen gelijk natuurlijk. Als het Feyenoord geld kost, wat maakt het dan uit dat je moeder op sterven ligt.
Je bent echt heel scherp om zaken uit zijn verband te rukken en in een andere context te plaatsen. Het is Vilhena die weg wilde en nu bleef vanwege zijn ziek moeder. Prima, maar wanneer hij dan aan het einde van het seizoen vertrekt naar het buitenland en hij neemt zijn moeder niet mee, is het eerdere verhaal lulkoek. Hij trekt de kaart moeder en niet ik.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan kan ie ook verwachten dat er minder positieve reacties ontstaan aan zijn adres, die hij zelf veroorzaakt en niet Feyenoord of de supporters hiervan schuld zijn. Het mag duidelijk zijn dat Vilhena hiermee de coulange in richting werkgever en achterban ver zou overschrijden als hij niet kiest.
Huh? Feyenoord en Vilhena hebben samen een contract voor bepaalde tijd afgesproken, ik neem aan bij het volle bewustzijn. Zoals bij wel meer werknemers bestaat de kans dat Vilhena dit contract netjes uitdient. Wat geeft iemand in jouw ogen dan het recht om een speler 'wat minder positief' te bejegenen.?
Wangedrag van onze achterban wordt altijd goedgesproken en verdedigd. Het is niet normaal om iemand verrot te schelden. En al helemaal niet als dat massaal gebeurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Els --
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan kan ie ook verwachten dat er minder positieve reacties ontstaan aan zijn adres, die hij zelf veroorzaakt en niet Feyenoord of de supporters hiervan schuld zijn. Het mag duidelijk zijn dat Vilhena hiermee de coulange in richting werkgever en achterban ver zou overschrijden als hij niet kiest.
Dit heeft Feyenoord allemaal zelf veroorzaakt.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Lulkoek vind ik jouw veronderstelling en daar dan een mening op bouwen.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:47 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Je bent echt heel scherp om zaken uit zijn verband te rukken en in een andere context te plaatsen. Het is Vilhena die weg wilde en nu bleef vanwege zijn ziek moeder. Prima, maar wanneer hij dan aan het einde van het seizoen vertrekt naar het buitenland en hij neemt zijn moeder niet mee, is het eerdere verhaal lulkoek. Hij trekt de kaart moeder en niet ik.
Lulkoek vind ik jouw veronderstelling en daar dan een mening op bouwen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Hij staat toch volkomen in zijn recht? Als Feyenoord hem een contract aanbiedt wat niet goed genoeg is, is het toch zijn recht niet te tekenen? En als hij niet wil verkassen vanwege de toestand van zijn moeder is dat toch ook zijn goed recht? Hij heeft een contract wat nu nog een jaartje loopt, klaar. Wanneer Feyenoord dan wat anders wil (verlengen, verkopen, ontbinden) zal hij het er toch ook mee eens moeten zijn? Nou, als dat niet zo is, heeft Feyenoord zijn huidige contract te respecteren. Hij doet niets fout hoor. En dan die sentimenten van bijtekenen of opzouten is dikke onzin. Sentiment, lees loyaliteit, moet van de spelers komen en andersom hoeft het niet? Onzin, contracten worden met vol verstand getekend. Is gewoon zakelijk...
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:21 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Lulkoek vind ik jouw veronderstelling en daar dan een mening op bouwen.
Wat veronderstel ik dan?
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:37 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Wat veronderstel ik dan?
Lees eens wat er achter het woord prima staat.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Dat is geen veronderstelling. Ik geef alleen maar aan dat het argument wat hij nu aanvoert om niet te vertrekken terwijl hij dat wel eerder aangaf, niet meer geldt wanneer een andere situatie zich voordoet. Laat ik het dan anders formuleren. Wanneer hij aan het eind van het seizoen gratis de deur uitloopt en ergens gaat voetballen waardoor hij nog verder bij zijn zieke moeder vandaan gaat dan hij nu is, het eerder gebruikte argument in een heel vreemd daglicht komt te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door nr 10 --
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij staat toch volkomen in zijn recht? Als Feyenoord hem een contract aanbiedt wat niet goed genoeg is, is het toch zijn recht niet te tekenen? En als hij niet wil verkassen vanwege de toestand van zijn moeder is dat toch ook zijn goed recht? Hij heeft een contract wat nu nog een jaartje loopt, klaar. Wanneer Feyenoord dan wat anders wil (verlengen, verkopen, ontbinden) zal hij het er toch ook mee eens moeten zijn? Nou, als dat niet zo is, heeft Feyenoord zijn huidige contract te respecteren. Hij doet niets fout hoor. En dan die sentimenten van bijtekenen of opzouten is dikke onzin. Sentiment, lees loyaliteit, moet van de spelers komen en andersom hoeft het niet? Onzin, contracten worden met vol verstand getekend. Is gewoon zakelijk...
Ik neem aan dat je op mij reageert. Natuurlijk staat hij in zijn recht. Wanneer dingen zakelijk zijn, gebruik je ook zakelijke argumenten. Wanneer je het zelf persoonlijk maakt, kan dan ook op die persoonlijke argumenten worden gereageerd.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Oh ja nr 10, ik zou het prettig vinden als je Els met wat meer respect benadert. Haar reacties zijn vaak van een aangename kwaliteit.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:43 schreef nr 10 het volgende:
Dat is geen veronderstelling. Ik geef alleen maar aan dat het argument wat hij nu aanvoert om niet te vertrekken terwijl hij dat wel eerder aangaf, niet meer geldt wanneer een andere situatie zich voordoet. Laat ik het dan anders formuleren. Wanneer hij aan het eind van het seizoen gratis de deur uitloopt en ergens gaat voetballen waardoor hij nog verder bij zijn zieke moeder vandaan gaat dan hij nu is, het eerder gebruikte argument in een heel vreemd daglicht komt te staan.
Laat ik het da zo formuleren: Wanneer hij aan het einde van het seizoen gratis de deur uitloopt en ergens gaat voetballen en zijn zieke moeder gaat dan met hem mee dan komt zijn eerder gebruikte argument in het juiste daglicht te staan.
Dat lijkt mij toch wel een veronderstelling.
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Jarenlang Lex Immers met dit als resultaat.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:13 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Feyenoord en Vilhena hebben samen een contract voor bepaalde tijd afgesproken, ik neem aan bij het volle bewustzijn. Zoals bij wel meer werknemers bestaat de kans dat Vilhena dit contract netjes uitdient. Wat geeft iemand in jouw ogen dan het recht om een speler 'wat minder positief' te bejegenen.?
Wangedrag van onze achterban wordt altijd goedgesproken en verdedigd. Het is niet normaal om iemand verrot te schelden. En al helemaal niet als dat massaal gebeurt.
Eens.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij staat toch volkomen in zijn recht? Als Feyenoord hem een contract aanbiedt wat niet goed genoeg is, is het toch zijn recht niet te tekenen? En als hij niet wil verkassen vanwege de toestand van zijn moeder is dat toch ook zijn goed recht? Hij heeft een contract wat nu nog een jaartje loopt, klaar. Wanneer Feyenoord dan wat anders wil (verlengen, verkopen, ontbinden) zal hij het er toch ook mee eens moeten zijn? Nou, als dat niet zo is, heeft Feyenoord zijn huidige contract te respecteren. Hij doet niets fout hoor. En dan die sentimenten van bijtekenen of opzouten is dikke onzin. Sentiment, lees loyaliteit, moet van de spelers komen en andersom hoeft het niet? Onzin, contracten worden met vol verstand getekend. Is gewoon zakelijk...
Eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:21   quote  deeplink  
T beste zal zijn voor beide partijen.
Verkopen, dan nog een jaartje bij Feyenoord laten spelen, verhuurd, zodat hij ook bij zijn zieke moeder kan blijven.
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Dan loopt Tony extra tekengeld mis.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:45 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op mij reageert. Natuurlijk staat hij in zijn recht. Wanneer dingen zakelijk zijn, gebruik je ook zakelijke argumenten. Wanneer je het zelf persoonlijk maakt, kan dan ook op die persoonlijke argumenten worden gereageerd.
Volgens mij citeer ik degene waar ik op reageer en staat er boven zijn reactie VVout. Als jij en VVout één en dezelfde persoon zijn, heb je gelijk en reageer ik op jou.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:53 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Laat ik het da zo formuleren: Wanneer hij aan het einde van het seizoen gratis de deur uitloopt en ergens gaat voetballen en zijn zieke moeder gaat dan met hem mee dan komt zijn eerder gebruikte argument in het juiste daglicht te staan.
Dat lijkt mij toch wel een veronderstelling.
Eens. Maar ook dat is zoals je zelf zegt dan een veronderstelling. :-)
Overigens heb ik dit eerder ook al zo geformuleerd.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:24 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij citeer ik degene waar ik op reageer en staat er boven zijn reactie VVout. Als jij en VVout één en dezelfde persoon zijn, heb je gelijk en reageer ik op jou.
dit was een reactie op Arie Klooster. Maar wanneer Arie Klooster en jij één en dezelfde persoon zijn, heb je gelijk.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:47 schreef Leonidas1 het volgende:
Oh ja nr 10, ik zou het prettig vinden als je Els met wat meer respect benadert. Haar reacties zijn vaak van een aangename kwaliteit.
Els met meer respect? Waar behandel ik haar met disrespect?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
UPDATE 9:30 | Richting het einde van de transferperiode lijken clubs toch concreet te worden voor Tonny Vilhena. De middenvelder werd deze week al gelinkt aan Espanyol en Fiorentina, dat zelfs al een bod van vier miljoen euro zou hebben uitgebracht, maar volgens VI-journalist Martijn Krabbendam is Sampdoria in ieder geval serieuzer geïnteresseerd dan Fiorentina.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Dan loopt Tony extra tekengeld mis.
oh, ik was even in de veronderstelling dat zijn motivatie niet verkocht te willen worden zijn zieke moeder was en niet eventueel toekomstig tekengeld.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:01   quote  deeplink  
UPDATE 10:41 | Feyenoord ontkent bij monde van technisch directeur Martin van Geel dat er concrete interesse is voor Vilhena. "Op dit moment is er geen interesse en er is geen bod uitgebracht", aldus Van Geel tegen RTV Rijnmond.
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02   quote  deeplink  
Het is heel simpel, er zijn drie opties:

1) Bijtekenen en je stinkende best doen om jezelf in de basis te spelen. (Dat hij verleden jaar niet speelde ligt echt puur aan hemzelf.).

2) Niet bijtekenen deze transferperiode met als gevolg verkocht worden aan de hoogst biedende.
3) Niet bijtekenen, niet verkocht worden, met als gevolg FIFA 2016 thuis te kunnen spelen. (Niet welkom bij de club met doorbetaling van salaris, laat hij zichzelf dan maar fit zien te houden het komende jaar)

Als professioneel bedrijf mag je bepaalde sentimenten als ziekte van familie niet mee laten spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Die laatste zin ben ik het dus absoluut niet mee eens..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:11   quote  deeplink  
4 miljoen is een hoop maar zou het toch niet doen
Stel dat die bankzitter blijf is het iig een hele goede vervanger voor elke middenveld positie.
Mocht ie in de basis komen wie weet of die bijtekend
Geloof niet dat de deur 100% dicht zit
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:11 schreef RedDevil1990 het volgende:
4 miljoen is een hoop maar zou het toch niet doen
Stel dat die bankzitter blijf is het iig een hele goede vervanger voor elke middenveld positie.
Mocht ie in de basis komen wie weet of die bijtekend
Geloof niet dat de deur 100% dicht zit
Waar Feyenoord nu financieel staat kan je die 4 niet laten lopen, als hij niet bij wilt tekenen. Hoe in vorm hij nu momenteel ("ff") is..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waar Feyenoord nu financieel staat kan je die 4 niet laten lopen, als hij niet bij wilt tekenen. Hoe in vorm hij nu momenteel ("ff") is..
4 miljoen kunnen ze wel laten lopen doet alleen wat zeer
Maar doet ook zeer als je blessure of schorsing krijg en je heb niks gelijkwaardig achter de hand
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Ik ga het allemaal niet citeren nr10 en Els, maar zie je als je het spelletje omdraaid dit wrang aankomt. Nou ben ik Feyenoorder en denk ik alleen in het belang van Feyenoord en de toekomst er van. Jammer voor Vilhena ook al heeft ie gelijk. Feyenoord heeft ook gelijk door de druk op te voeren en hiermee ook de achterban. Geen tijd voor sentimenteel gelul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0390439