BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh, ik was even in de veronderstelling dat zijn motivatie niet verkocht te willen worden zijn zieke moeder was en niet eventueel toekomstig tekengeld.
Jaar hier blijven voor zijn zieke moeder, contract laten aflopen en extra tekengeld volgend seizoen. Dan heb je beide wensen toch?
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Jaar hier blijven voor zijn zieke moeder, contract laten aflopen en extra tekengeld volgend seizoen. Dan heb je beide wensen toch?


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door sportverteller --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Ach tja. Waan van de dag. Vilhena fans doen nu alsof hij de pannen van t dak speelt.
Bij de beloften. Tegen jong schubbekutteveen.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Ach tja. Waan van de dag. Vilhena fans doen nu alsof hij de pannen van t dak speelt.
Bij de beloften. Tegen jong schubbekutteveen.
:-)
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:42 schreef nr 10 het volgende:

[..]

dit was een reactie op Arie Klooster. Maar wanneer Arie Klooster en jij één en dezelfde persoon zijn, heb je gelijk.
Waarom zou ik alleen maar op een reactie op een eigen opmerking mogen reageren? Het gaat nu wel erg absurd worden.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02 schreef Leuv het volgende:
Het is heel simpel, er zijn drie opties:

1) Bijtekenen en je stinkende best doen om jezelf in de basis te spelen. (Dat hij verleden jaar niet speelde ligt echt puur aan hemzelf.).

2) Niet bijtekenen deze transferperiode met als gevolg verkocht worden aan de hoogst biedende.
3) Niet bijtekenen, niet verkocht worden, met als gevolg FIFA 2016 thuis te kunnen spelen. (Niet welkom bij de club met doorbetaling van salaris, laat hij zichzelf dan maar fit zien te houden het komende jaar)

Als professioneel bedrijf mag je bepaalde sentimenten als ziekte van familie niet mee laten spelen.
Het is mogelijk dat er in zijn contract staat dat hij recht op arbeid heeft. Dan is die playstation geen optie.
De meeste professionele bedrijven hebben kortdurend en langdurend zorgverlof. Dit is ook opgenomen in het Nederlands recht. Bij de meeste bedrijven zullen sentimenten als zieke familieleden dus wel degelijk een rol spelen.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:32 schreef VVout het volgende:
Ik ga het allemaal niet citeren nr10 en Els, maar zie je als je het spelletje omdraaid dit wrang aankomt. Nou ben ik Feyenoorder en denk ik alleen in het belang van Feyenoord en de toekomst er van. Jammer voor Vilhena ook al heeft ie gelijk. Feyenoord heeft ook gelijk door de druk op te voeren en hiermee ook de achterban. Geen tijd voor sentimenteel gelul.
Het probleem is uiteraard complex. Kern zit hem wat mij betreft dat er bij het ontbreken van een transfersom geen opleidingskosten betaald hoeven te worden. Als er wereldwijd een bepaald minimum bedrag voor opleidingsvergoeding ingesteld zou worden, zouden de scherpe kantjes van deze discussie af zijn.
Waarbij ik wel blijf hopen dat een heleboel mensen hier geen peoplemanager zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02 schreef Leuv het volgende:
Het is heel simpel, er zijn drie opties:

1) Bijtekenen en je stinkende best doen om jezelf in de basis te spelen. (Dat hij verleden jaar niet speelde ligt echt puur aan hemzelf.).

2) Niet bijtekenen deze transferperiode met als gevolg verkocht worden aan de hoogst biedende.
3) Niet bijtekenen, niet verkocht worden, met als gevolg FIFA 2016 thuis te kunnen spelen. (Niet welkom bij de club met doorbetaling van salaris, laat hij zichzelf dan maar fit zien te houden het komende jaar)

Als professioneel bedrijf mag je bepaalde sentimenten als ziekte van familie niet mee laten spelen.
Optie 3 mag niet eens volgens de Nederlandse wet ...
salemi
 salemi - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Blijven bij Feyenoord lijkt me voor zo'n jongen speler geen optie. Jonge spelers moeten spelen. Het gekwakkel met hem is in feite al aan het eind van het Koeman tijdperk begonnen. Ik herinner me nog een cruciale fout van hem op het middenveld tegen RKC uit, waardoor drie zeer kostbare punten in de stijd met het kampioenschap verloren gingen, doordat RKC dat meteen afstrafte. Ik herinner me nog dat Pelle hem na die fout een minuut lang de t**ing heeft gescholden, vanwege zijn laksheid. Koeman heeft hem toen een aantal weken op de bank gehouden. Bij Rutte niets gespeeld en nu gaat het weer dezelfde kant op. Als we er vier miljoen voor kunnen krijgen en hij wilt vertrekken, gewoon lekker laten gaan. We hebben middenvelders genoeg. Zeker wanneer Botteghin gaat spelen, Sven van Beek wellicht naar de rechtsback positie gaat verhuizen en Karsdorp er dan ook nog eens bij kan komen op het middenveld. En als hij niet wil gaan, maar op de tribune zijn contract uit wil zitten, moet dat maar.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Dit verhaal zal wel weer een eigen leven gaan leiden, dat Van Geel een bod van 4 miljoen zou hebben genegeerd. Net als dat zogenaamde miljoenen bod op De Guzman van Manchester City destijds.

Maar in alle redelijkheid kun je er vanuit gaan dat er niemand 4 miljoen gaat bieden voor een speler die bij een eredivisieclub al een jaar op de bank zit. Zeker niet vanuit Italië. Ga maar na hoe moeilijk Lazio vorig jaar deed om voor international De Vrij over de brug te komen.
moa
 moa - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Optie 3 mag niet eens volgens de Nederlandse wet ...
Hij kan altijd nog koffie schenken in het maasgebouw of het parkeer terrein schoon houden, zolang hij de sfeer maar niet verpest bij het eerste. Bijtekenen of exit zo simpel is het.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Eensert..
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
hij moet gewoon bijtekenen. voor het salaris van manu 700k. Hij is in ieder geval een betere speler
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
ja ik weet het andere positie enzovoort maar hij is gewoon meer dan manu waard bedoel ik ermee
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:43 schreef moa het volgende:

[..]

Hij kan altijd nog koffie schenken in het maasgebouw of het parkeer terrein schoon houden, zolang hij de sfeer maar niet verpest bij het eerste. Bijtekenen of exit zo simpel is het.
MOA van Geel spreekt.... gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij Feyenoord.

Behoorlijk kort door de bocht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

MOA van Geel spreekt.... gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij Feyenoord.

Behoorlijk kort door de bocht.
Hij heeft toch gelijk, ti's bijtekenen of weg wezen..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Juist
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:
Juist
Echt he, ik zou er totaal geen moeite mee hebben als er na de transferperiode nog geen duidelijkheid is dat ie gewoon op de tribune word gezet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Geen sprake van transfer: ''Ik hoop dat hij hier blijft''

2yzlah3.jpg

trainer Giovanni van Bronckhorst hoopt dat de club erin slaagt om Tonny Vilhena aan boord te houden. De geruchten over een buitenlandse transfer van de middenvelder zijn de afgelopen dagen toegenomen.

Fiorentina zou al een miljoenenbod hebben uitgebracht op Vilhena, iets dat Feyenoord overigens ontkent. Naast Fiorentina zouden ook Sampdoria en Espanyol interesse hebben in het jeugdproduct van de Rotterdammers. "Voor Vilhena is er nog niets concreet, maar of dat snel wel zo is, weet ik ook niet. Ik hoop dat hij hier blijft", citeert het Algemeen Dagblad de Feyenoord-coach.

Van Bronckhorst ziet een belangrijke rol voor de middenvelder weggelegd. "Vilhena van grote waarde voor deze club, met zijn duelkracht. Zoals hij dinsdag speelde, dat is de Vilhena die ik ken", doelde Van Bronckhorst op het duel van Jong Feyenoord met Jong VVV/Helmond Sport. De jongeling moet het voorlopig doen met een reserverol en wedstrijden bij de beloften.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:08   quote  deeplink  
emotie vs. organisatorisch belang.
Voor alle partijen beter om e.e.a. naar de winterstop te verdagen.
Een club is professioneel als ze ook een humane kant naar haar werknemers laat zien.
Aflopend contract of niet.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt he, ik zou er totaal geen moeite mee hebben als er na de transferperiode nog geen duidelijkheid is dat ie gewoon op de tribune word gezet..
Ik wel... kapitaalvernietiging... geen voorstander van...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik wel... kapitaalvernietiging... geen voorstander van...
Wanneer hij niet bijtekent is t kapitaal al vernietigd en is elke moeite die je er nog insteekt een verspilde.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Klopt ook. Maar proberen kost niets. En als hij goed traint en ook nog speelt dan hebben we er alleen maar voordeel van.

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Kan, maar je zou dan beter die tijd/moeite in een Gustafsson kunnen steken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Als Tonny beter traint en speelt zie ik niet in waarom we dat zouden doen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Niet vergeten dat we ons nog moeten plaatsen voor de schorsing! 😉
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:
Kan, maar je zou dan beter die tijd/moeite in een Gustafsson kunnen steken.
Soms is het ook gewoon een kwestie van lef. De afgelopen jaren heeft Feyenoord veel jeugdspelers ingepast. En dat heeft ze geen windeieren gebracht. Juist nu, nu Feyenoord relatief meer ervaring in de selectie heeft, zou je een talent als Gustafson moeten opstellen. Zeker gezien zijn genoemde voetbaltechnische kwaliteiten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik wel... kapitaalvernietiging... geen voorstander van...
Snap maar dit getouwtrek duurt me veel te lang..kan nooit goed zijn voor de persoon zelf en ook niet voor de club..
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:
Kan, maar je zou dan beter die tijd/moeite in een Gustafsson kunnen steken.
Soms is het ook gewoon een kwestie van lef. De afgelopen jaren heeft Feyenoord veel jeugdspelers ingepast. En dat is sportief en financieel niet slecht bevallen. Juist nu, nu Feyenoord relatief meer ervaring in de selectie heeft, zou je een talent als Gustafson moeten opstellen. Zeker gezien zijn genoemde voetbaltechnische kwaliteiten.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Point taken.

Maar trekken of niet.... gratis de deur uit én op de tribune zetten is helemaal ruk 😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Jaja ti's duidelijk..😁
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Italië ligt aan zijn voeten

Na Fiorentina en Sampdoria zou ook Lazio Roma inmiddels serieus geïnteresseerd zijn in Tonny Vilhena. Dat meldt althans het Italiaanse Corriere dello Sport. Coach Giovanni van Bronckhorst sprak eerder de hoop uit om de middenvelder, die gisteren nog inviel tegen Vitesse, te behouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 14:03   quote  deeplink  
JA, daar zijn ze immers gek op Feyenoorders.
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Hier de Pro-Tonny-lobby....

Hij wil nu toch niet weg uit Rotterdam. Volgende week scoort ie weer 😉
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Bijtekenen en blijven prima
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Blijven en bijtekenen ook goed?
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Nee, andersom.
Eerst die krabbel zien :P
Barabas
 Barabas - maandag 24 augustus 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Dacht ik al... ik blijf hopen op een goede afloop.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 00:00   quote  deeplink  
'Vilhena vertrekt hoogstwaarschijnlijk niet naar de Serie A'

51buwk.jpg

Ondanks (vermeende) interesses van Fiorentina, Sampdoria en Lazio Roma lijkt Tonny Vilhena niet naar de Serie A te vertrekken. Dat meldt AD-journalist Mikos Gouka zojuist op Twitter. De middenvelder gaf eerder aan deze zomer niet te willen vertrekken bij Feyenoord, maar zijn club heeft alleen in deze transferwindow nog een kans om geld te pakken voor het talent.
JanM
 JanM - dinsdag 25 augustus 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Sampdoria valt dus af, blijven er 3 opties over: Fiorentina, Lazio of bijtekenen!

'Kans op transfer Vilhena nog steeds aanwezig, eerste Italiaanse club kansloos'

dinsdag 25 augustus 2015 om 07:29

Tonny Vilhena heeft geen zin in een transfer naar Sampdoria. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De middenvelder van Feyenoord wordt door diverse Italiaanse clubs gevolgd.

Vilhena moet zich tevreden stellen met een rol als invaller. Tijdens de eerste drie competitiewedstrijden speelde kwam hij twee keer in het veld. Hoewel Vilhena geen zin heeft in Sampdoria, blijft een vertrek volgens het Algemeen Dagblad een mogelijkheid.

Maandag meldden Italiaanse media nog dat in navolging van Sampdoria en Fiorentina ook SS Lazio geïnformeerd heeft bij het management van de speler. Daar zou hij kunnen worden herenigd met oud-Feyenoorder Stefan de Vrij. Het contract van Vilhena loopt medio 2016 af, waardoor dit voor Feyenoord zo goed als de laatste kans is om nog wat te verdienen aan de speler die vooralsnog zijn contract niet wil verlengen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Herenigd met De Vrij? Die gaat toch weg?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Is nog niet rond met de Frie..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Juist, nog niet. :-)
JanM
 JanM - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:05   quote  deeplink  
18 miljoen hè ... zie ik nog niet zomaar gebeuren. Indien toch, benieuwd naar het eventuele doorverkooppercentage!
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
toch wel jammer voor deze jongen, want we vergeten hoe jong hij nog altijd is.
in seizoen 2013-2014 was het niet slecht, maar vorig jaar kon hij de lijn niet doortrekken.
wie weet kan hij elders doorgroeien, al weet ik niet of hij nog echt veel beter gaat worden
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Topper
Xapter
 Xapter - dinsdag 25 augustus 2015 - 19:24   quote  deeplink  
850x400-copyright-proshots-975083.jpg

'Sampdoria en Feyenoord akkoord over Vilhena'
Sampdoria heeft in de afgelopen uren een akkoord bereikt met Feyenoord over een afkoopsom voor het contract van middenvelder Tonny Vilhena. Het transferbedrag zou rond de 4 miljoen euro liggen. Vilhena moet zelf wel nog beslissen. Dat meldt De Telegraaf.

Het Algemeen Dagblad meldde vanochtend nog dat Vilhena niet naar Sampdoria wil vertrekken. Volgens De Telegraaf rekenen ze er in Italië echter op dat de jeugdinternational de overstap naar de Serie A zal maken.
Vilhena zou gehoopt hebben op een Engelse club, maar aangezien er niet concreets speelt in dat land is Sampdoria nu blijkbaar toch een optie. Het talent zou een vierjarig miljoenencontract kunnen tekenen.

bron: www.fr12.nl
Xapter
 Xapter - dinsdag 25 augustus 2015 - 19:24   quote  deeplink  
zoooo zonde!!

indien waar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Xapter --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 augustus 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Wil ie dan tóch weg?
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Jammer maar helaas. Had anders gehoopt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0389070