BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 00:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja precies vergissen zich in management, voor de 2e keer al.
Hij had eerst die dikke pizzaboer Raiola, die kon ze waffel ook niet dichthouden dus breuk...
Dat deed ie toen wel weer goed dan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 00:53   quote  deeplink  
Vilhena breekt met management: ''Hij vertrekt niet''

2ipyjd.jpg

Tonny Vilhena stapt morgen niet in een vliegtuig richting Italië, waar een vierjarig contract voor hem klaarligt bij Sampdoria. Feyenoord en de Italiaanse club zijn volgens De Telegraaf op het verkeerde been gezet door het management van Vilhena. Beide clubs kwamen tot een akkoord, maar de speler wil helemaal niet vertrekken.

''Tonny wil helemaal niet naar Italië. Hij is hier bij ons gezin en zit voetbal te kijken. Hij is niet met zijn hoofd in de Serie A, hij blijft gewoon trainen en voetballen voor Feyenoord. Mensen hoeven niet te denken dat ze hem onder druk kunnen zetten. Dan sta ik keihard voor mijn zoon'', aldus vader Vilhena tegenover de ochtendkrant.

Vilhena senior spreekt verder over een vertrouwensbreuk met de zaakwaarnemers. Het is bijna uitgesloten dat de middenvelder nog verder gaat met de Engelse Stellar Group.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door RenatoBos --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 augustus 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 00:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ken ze ook niet allemaal he Peet, maar een ieder heeft zijn visie in zake deze kwestie. Dit is mijn mening.
Je moet verdomme blij zijn als je dat shirt mag dragen, zo dachten ze er vroeger over (cliché) tegenwoordig is dat wel anders..
Yep....daarom boeit oranje mij ook niet meer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Klopt ti's voor mij ook niet meer dan een pot voetbal, geen gevoelens verder bij..
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 26 augustus 2015 - 02:20   quote  deeplink  
Wat een belachelijke reacties hier. Deze jongen naait helemaal niemand!

Om het even op chronologische volgorde te zetten:
1. Er worden toezeggingen gedaan qua speelminuten welke niet worden nagekomen
2. Vilhena geeft vervolgens aan niet te zullen bij te tekenen en wil weg
3. Southampton wil Vilhena overnemen en paar andere clubs doen een bod en Feyenoord weigert hem te laten gaan, terwijl hij graag wilde
4. Bekend wordt dat Vilhena en Boetius beide in de verkoop gaan omdat ze niet bijtekenen
5. Zijn moeder wordt ziek en hij geeft aan deze zomer niet weg te willen gaan en zegt dat zodra Feyenoord hem een beter perspectief biedt, hij bijtekent. Dit was al bekend aan het einde van vorig seizoen
6. Van Geel probeert hem nu te slijten aan een club

Hoe naait Vilhena Feyenoord dan? Werkte Feyenoord mee aan een mooie transfer naar de Premier League? Is hij het vanwege zijn Feyenoordhart verplicht om zn koffers te pakken en naar een land te gaan waar je de taal niet spreekt, en waar je ver van je zieke moeder af woont?

Qua voetbal heeft hij potentie maar ik zie het er niet uitkomen, dus het zou beter voor de club zijn als ze hem kunnen verkopen. Maar je kan die jongen niet verplichten om naar een of andere kutstad in Italie te gaan. Helemaal wanneer de club ook niet meewerkt als je een droomtransfer kan maken. En toen ging het wel om geld!

Doe die jongen gewoon een belofte qua speelminuten en laat hem vervolgens tegen de kleinere ploegen lekker mee ballen tot ie zn vorm weer vind.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 augustus 2015 - 03:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 02:20 schreef BertusBadeend het volgende:
Wat een belachelijke reacties hier. Deze jongen naait helemaal niemand!

Om het even op chronologische volgorde te zetten:
1. Er worden toezeggingen gedaan qua speelminuten welke niet worden nagekomen
2. Vilhena geeft vervolgens aan niet te zullen bij te tekenen en wil weg
3. Southampton wil Vilhena overnemen en paar andere clubs doen een bod en Feyenoord weigert hem te laten gaan, terwijl hij graag wilde
4. Bekend wordt dat Vilhena en Boetius beide in de verkoop gaan omdat ze niet bijtekenen
5. Zijn moeder wordt ziek en hij geeft aan deze zomer niet weg te willen gaan en zegt dat zodra Feyenoord hem een beter perspectief biedt, hij bijtekent. Dit was al bekend aan het einde van vorig seizoen
6. Van Geel probeert hem nu te slijten aan een club

Hoe naait Vilhena Feyenoord dan? Werkte Feyenoord mee aan een mooie transfer naar de Premier League? Is hij het vanwege zijn Feyenoordhart verplicht om zn koffers te pakken en naar een land te gaan waar je de taal niet spreekt, en waar je ver van je zieke moeder af woont?

Qua voetbal heeft hij potentie maar ik zie het er niet uitkomen, dus het zou beter voor de club zijn als ze hem kunnen verkopen. Maar je kan die jongen niet verplichten om naar een of andere kutstad in Italie te gaan. Helemaal wanneer de club ook niet meewerkt als je een droomtransfer kan maken. En toen ging het wel om geld!

Doe die jongen gewoon een belofte qua speelminuten en laat hem vervolgens tegen de kleinere ploegen lekker mee ballen tot ie zn vorm weer vind.
Toezeggingen qua speelminuten? Belachelijk, kan je nooit doen !
Dat naaien is,dat ie. straks gratis de deur uit loopt.
Dat is het risico van een contract .....
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 26 augustus 2015 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Toezeggingen qua speelminuten? Belachelijk, kan je nooit doen !
Dat naaien is,dat ie. straks gratis de deur uit loopt.
Dat is het risico van een contract .....
Feyenoord gunde hem ook geen transfer naar Southampton. Mes snijdt van 2 kanten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 07:13   quote  deeplink  
Southampton is nooit concteet geweest.
Geen bod gedaan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 augustus 2015 - 07:54   quote  deeplink  
Van zodra er trieste privé-omstandigheden in het spel staan vind ik het lastig een oordeel neer te leggen, vooral ook als daadwerkelijk feitelijke info ontbreekt:
- welk aanbod ligt er vanuit Feyenoord?
- welk perspectief is hem geboden voor dit seizoen?
- hoe belangrijk is je thuis in de huidige situatie?
- Welke clubs en welke mogelijkheden hebben zich daadwerkelijk aangeboden?

Verwijten naar Vilhena en club vind ik te ver gaan, kortom.
Feyenoord denkt aan het organisatiebelang, Vilhena aan zijn persoonlijk belang.
Niks mis mee, dat raakt wel eens in conflict.
edjoe
 edjoe - woensdag 26 augustus 2015 - 08:00   quote  deeplink  
Zou graag zien dat ze Vilhena laten bijtekenen met een goed contract. Is de enige linksbenige middenvelder, heeft zich tot nu toe altijd correct opgesteld, traint als een achterlijke en wil slagen bij Feyenoord. Vindt hem persoonlijk beter dan El Ahmadi. Maar ja, ik ga niet over de centen.
VVout
 VVout - woensdag 26 augustus 2015 - 08:18   quote  deeplink  
Laat hem bijteken en weer lekker gaan voetballen, nog jong en er gaat op een beter moment echt een kans komen die alle partijen bevalt.
Tjabba
 Tjabba - woensdag 26 augustus 2015 - 08:28   quote  deeplink  
2de guzman
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 08:00 schreef edjoe het volgende:
Zou graag zien dat ze Vilhena laten bijtekenen met een goed contract. Is de enige linksbenige middenvelder, heeft zich tot nu toe altijd correct opgesteld, traint als een achterlijke en wil slagen bij Feyenoord. Vindt hem persoonlijk beter dan El Ahmadi. Maar ja, ik ga niet over de centen.
Ja, ik ben t wel met je eens als het een uitzonderlijk talent was. Maar een uitzonderlijk talent komt niet naast het elftal te staan, of zorgt er voor dat hij zo snel mogelijk terugkeert. Een uitzonderlijk talent maakt het verschil als hij invalt, een uitzonderlijk talent is hij niet. Daarnaast is er nooit echte serieuze concrete interesse geweest in Vilhena, waardoor zijn marktwaarde of salaris exceptioneel zou moeten stijgen.

Maar er zit blijkbaar wel talent in (ik zie t niet echt meer), maar je kan die jongen dan toch geen miljoen per jaar salaris bieden? In principe heeft hij nog niets bereikt, is niet extreem gegroeid en geen kracht waar de trainer niet omheen kan. Als je hem dan 1 miljoen per jaar gaat bieden, waar houdt t dan op voor straks bijvoorbeeld onderhandelingen met een Karsdorp, of een Schuurman?

Hij heeft blijkbaar een salaris aangeboden gekregen ala Kongolo en van Beek. Dat was blijkbaar niet voldoende, of er sprak niet genoeg waardering uit omdat er ook nog iets van een speel garantie in moest zitten? We kunnen dan met het argument komen dat spelers zoals Kazim en Immers bijvoorbeeld wel op een miljoen per jaar zitten. Klopt, maar die hebben er ook al minstens 8 jaar salaris opbouw inzitten. Of dat dan helemaal gerechtvaardigd is gezien hun kwaliteiten, mag je in twijfel trekken, maar je mag ook kritisch kijken naar meneer Vilhena en zijn toegevoegde waarde voor het elftal in de zeg maar afgelopen 1,5 jaar.

Hij voelde het vertrouwen van de trainer niet. Dat klopt, als je niet goed speelt, sta je ernaast. Gio laat zien hem te willen gebruiken, hij is 1 van de spelers die regelmatig mag invallen, dan moet je misschien dat maar met beide handen aan pakken. Maar dan zal je wel bij moeten tekenen, anders gaat de club verder met spelers die er volgend seizoen mogelijkerwijs wel nog zijn en sta je dus met lege handen uiteindelijk.

Het argument van de zieke moeder is er 1 die alleen hijzelf moet afwegingen in zijn beslissingen, het is niet aan Feyenoord hier rekening mee te houden in aanbieding of speeltijd. Wel zal hij als contract speler van Feyenoord alle gelegenheid krijgen om met de situatie om te gaan, dat is sociaal wenselijk en zal ook best wel gebeuren.

Goed, ik heb er eigenlijk alweer veel te veel over gezegd. (En het is mijn mening, geen feit)
nr 10
 nr 10 - woensdag 26 augustus 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 08:18 schreef VVout het volgende:
Laat hem bijteken en weer lekker gaan voetballen, nog jong en er gaat op een beter moment echt een kans komen die alle partijen bevalt.
Precies, wanneer hij rust wil en er voor zijn moeder wil zijn, dan tekent ie voor twee jaar bij. Waar ligt het probleem? Speelminuten kun je alleen afdwingen door beter te spelen dan je concurrent. En dat moet je op het veld laten zien.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 augustus 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Die jongen staat natuurlijk in zijn recht. Niemand kan hem verplichten naar een club/land te gaan waar hij niet heen wil.

Of het verstandig is, is een tweede. Hij kan zich opmaken voor nog een seizoen in Jong Feyenoord, hij moet de maandagavond maar vrij houden in zijn agenda. En dan maar hopen dat hij volgend jaar, na 2 seizoenen niet meer als basisspeler te hebben gespeeld, nog altijd interesse van grote clubs uit Europa heeft.
nr 10
 nr 10 - woensdag 26 augustus 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Eens dat het zijn recht is. Maar ook Feyenoord heeft rechten om een speler proberen te verkopen. De meest schimmige rol in het Sampdoriaverhaal wordt door zijn ex-zaakwaarnemers gespeeld.
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 26 augustus 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 02:20 schreef BertusBadeend het volgende:
Wat een belachelijke reacties hier. Deze jongen naait helemaal niemand!

Om het even op chronologische volgorde te zetten:
1. Er worden toezeggingen gedaan qua speelminuten welke niet worden nagekomen
2. Vilhena geeft vervolgens aan niet te zullen bij te tekenen en wil weg
3. Southampton wil Vilhena overnemen en paar andere clubs doen een bod en Feyenoord weigert hem te laten gaan, terwijl hij graag wilde
4. Bekend wordt dat Vilhena en Boetius beide in de verkoop gaan omdat ze niet bijtekenen
5. Zijn moeder wordt ziek en hij geeft aan deze zomer niet weg te willen gaan en zegt dat zodra Feyenoord hem een beter perspectief biedt, hij bijtekent. Dit was al bekend aan het einde van vorig seizoen
6. Van Geel probeert hem nu te slijten aan een club

Hoe naait Vilhena Feyenoord dan? Werkte Feyenoord mee aan een mooie transfer naar de Premier League? Is hij het vanwege zijn Feyenoordhart verplicht om zn koffers te pakken en naar een land te gaan waar je de taal niet spreekt, en waar je ver van je zieke moeder af woont?

Qua voetbal heeft hij potentie maar ik zie het er niet uitkomen, dus het zou beter voor de club zijn als ze hem kunnen verkopen. Maar je kan die jongen niet verplichten om naar een of andere kutstad in Italie te gaan. Helemaal wanneer de club ook niet meewerkt als je een droomtransfer kan maken. En toen ging het wel om geld!

Doe die jongen gewoon een belofte qua speelminuten en laat hem vervolgens tegen de kleinere ploegen lekker mee ballen tot ie zn vorm weer vind.
Bertus kom op zeg..... toezeggingen op speelminuten, hahaha.
Die zal hij toch echt zelf moeten verdienen, hij heeft vorig jaar NIKS (kunnen) laten zien.
Na een goed 2013/2014 moet die jongen doorpakken en dat heeft hij niet gedaan.

Enige reden dat hij zo hard traint nu is om een goed beeld te creeren voor eventuele andere clubs, hij wil helemaal niet meer bij Feyenoord spelen volgens mij.
Moeder is ziek dus hij wil niet naar het buitenland, nou teken dan gewoon bij en hou je muil of ga lekker bij Cambuur voetballen zeg....

Ik heb Vilhena nog altijd wel hoog zitten, maar hij moet nu echt eens ballen gaan tonen!

Hij is al 5 jaar het grootste talent, ja daarom heeft hij geen basisplaats bij Feyenoord....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door Vlampiep --
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 26 augustus 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Als hij slim is, de moet hij gewoon bijtekenen! Zijn Vader moet Feyenoord heel dankbaar zijn en niet zo'n grote mond hebben!! Tonny heeft veel aan onze club te danken daar mag hij best iets voor terug doen...zo niet...naar de beloftes.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 26 augustus 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 09:25 schreef Jan Tol het volgende:
Als hij slim is, de moet hij gewoon bijtekenen! Zijn Vader moet Feyenoord heel dankbaar zijn en niet zo'n grote mond hebben!! Tonny heeft veel aan onze club te danken daar mag hij best iets voor terug doen...zo niet...naar de beloftes.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
beloftes? nee joh.....tribune!
MMM
 MMM - woensdag 26 augustus 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Hoop dat hij bijtekent.
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 26 augustus 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 10:44 schreef MMM het volgende:
Hoop dat hij bijtekent.
Ja dan is ie ineens meer waard en kunnen we hem in de winter voor >4mln verkopen :P
van Geel moet dat wel proberen, gratis weglopen is echt kansloos nadat deze jongen jaren bij het 1e heeft gelopen, kapitaal vernietiging waar Twente nog iets van kan leren....
Barabas
 Barabas - woensdag 26 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 10:44 schreef MMM het volgende:
Hoop dat hij bijtekent.
Ik ook. Gaat maar op 1 of 2 manieren lukken. Zeker niet met een koud hart.
Xapter
 Xapter - woensdag 26 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Lekker kortzichtig hier de meesten
Xapter
 Xapter - woensdag 26 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 10:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ook. Gaat maar op 1 of 2 manieren lukken. Zeker niet met een koud hart.
exact.. Vertrouwen geven, (naar mijn mening speelt hij in enkele weken KEA naar de bank) en vervolgens weer kijken of er een nieuw contract in zit. Deze jongen geeft op dit moment alles voor feyenoord en Feyenoord moet hem aan zn contract houden. Gewoon een eerlijke kans geven dus! Verlengen doet hij dan echt wel..

En over zn moeder. Hij heeft alle recht om in Nederland te blijven, en terecht ook! Daarnaast hoop ik dat het allemaal goed komt met moeders en de rest van familie vilhena, want het blijft een feyenoorder en rotterdammer
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 26 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Maar Xapter, dan is het toch normaal dat hij NU DIRECT bijtekent!! (als echte Feyenoorder en Rotterdammer...)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Blijkbaar heeft meneer nogal noten op zijn zang. Anders hadden ze er wel uitgekomen.
Dan geldt voor hem hetzelfde als voor elk ander, bijtekenen, verkassen of een jaartje beloften en dan verkassen.

En of hij binnen een jaar KAE naar de bank speelt? Dat is m al een jaar niet gelukt.
VVout
 VVout - woensdag 26 augustus 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:09 schreef Jan Tol het volgende:
Maar Xapter, dan is het toch normaal dat hij NU DIRECT bijtekent!! (als echte Feyenoorder en Rotterdammer...)
Geef hem nog een beetje ruimte maar laat hem gewoon aangeven dat het zijn intentie is. Daarmee legt ie de bal bij Martin om over zijn hart te strijken en een fatsoenlijke aanbieding te doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Geef hem nog een beetje ruimte maar laat hem gewoon aangeven dat het zijn intentie is. Daarmee legt ie de bal bij Martin om over zijn hart te strijken en een fatsoenlijke aanbieding te doen.
En als hij die nu al gehad heeft?
Xapter
 Xapter - woensdag 26 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:09 schreef Jan Tol het volgende:
Maar Xapter, dan is het toch normaal dat hij NU DIRECT bijtekent!! (als echte Feyenoorder en Rotterdammer...)
Die jongen voelt het vertrouwen niet.. Hij is ook gewoon bang voor een Achahbar situatie.. twee twedstrijden het vertrouwen krijgen, bijtekenen, en op de bank/tribune belanden.. dan had ik het ook wel geweten!

Nu met dat hele verkopen aan Sampdoria gebeuren.. nee, echt vertrouwen straalt dat uit. We hebben je niet nodig, maar teken wel ff bij wil je?
VVout
 VVout - woensdag 26 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En als hij die nu al gehad heeft?
Zat in de knoop die jongen e zijn agent maakte de situatie ook niet leefbaar, de kaarten zijn nu anders.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
We blijven het maar hebben over een aanbieding. Maar meneer heeft van de zomer in Seefeld al aangegeven dat hij daar niet meer op zit te wachten en dat hij daar niet meer over wil praten.
Barabas
 Barabas - woensdag 26 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
En niets is zo veranderlijk als een mens.

Ja... het weer misschien!
Xapter
 Xapter - woensdag 26 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:27 schreef netsurfer het volgende:
We blijven het maar hebben over een aanbieding. Maar meneer heeft van de zomer in Seefeld al aangegeven dat hij daar niet meer op zit te wachten en dat hij daar niet meer over wil praten.
Juist, en iedereen zegt dat hij op de tribune moet, want hij heeft geen restwaarde! KEA en Immers hebben ook geen restwaarde meer joh, dus dan kan je beter de beste van deze drie opstellen.
Barabas
 Barabas - woensdag 26 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:
Blijkbaar heeft meneer nogal noten op zijn zang. Anders hadden ze er wel uitgekomen.
Als je wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen...
JanM
 JanM - woensdag 26 augustus 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Niemand van ons kent de ins en outs dus rest ons één ding: afwachten ...

Ik hoop voor hem en Feyenoord dat hij de pannen van het dak gaat spelen en dan een nieuw contract tekent!
Barabas
 Barabas - woensdag 26 augustus 2015 - 12:55   quote  deeplink  
That's the spirit!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:31 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als je wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen...
Daar zit nog zo'n beetje een jaar geharrewar over contract voor al he.
R()b
 R()b - woensdag 26 augustus 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:31 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als je wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen...
Buitenom dat er met ziekte wordt gescholden of een persoonlijk iets wat absoluut niet mag en kan.

Wordt er natuurlijk vanuit kamp Vilhena ook gretig aan meegeholpen.
Niks geleerd van De Guzman gezeik.
Logisch dat er wordt geroepen zakkenvuller of klootzak tegen die gozer.
En dat mag ook vindt ik, mits het beschaafd blijft zie bovenste zin.
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 26 augustus 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Vilhena Moet bijtekenen, want hij heeft zichzelf in deze penarie gebracht.
Van Geel moet dit ook aan hem vragen en als hij nee zegt dan is het DOEIIIIIIIIII.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 13:55 schreef Jan Tol het volgende:
Vilhena Moet bijtekenen, want hij heeft zichzelf in deze penarie gebracht.
Van Geel moet dit ook aan hem vragen en als hij nee zegt dan is het DOEIIIIIIIIII.
Hoezoe doeiii? Een speler heeft wat dat betreft het laatste woord ... Tja ze kunnen hem uit de selectie zetten, al is dat contractueel lastig in NL. Wel steeds op maandag avond laten opdraven.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:


'Sampdoria geeft niet op en zet alles op alles voor komst Vilhena'

Woensdag, 26 augustus 2015 om 14:56

Sampdoria weigert de strijd om Tonny Vilhena te staken. Dinsdag werd beweerd dat de clubs een akkoord hadden bereikt over een transfersom van vier miljoen euro, maar de vader van de middenvelder zei dat zijn zoon helemaal niet naar Italië wilde verhuizen. Dat terwijl de zaakwaarnemers van Vilhena bij Sampdoria het tegenovergestelde hadden beweerd.

/

Woensdag zou er een vlucht geregeld zijn voor Vilhena, maar de jongeling stapte dus niet in het vliegtuig. Hij is niet met zijn hoofd in de Serie A, hij blijft gewoon trainen en voetballen voor Feyenoord. Mensen hoeven niet te denken dat ze hem onder druk kunnen zetten. Dan sta ik keihard voor mijn zoon, zei vader Toy resoluut tegen De Telegraaf.

De moeder van de twintigjarige Vilhena is ziek, waardoor de middenvelder sowieso niet te ver weg wil uit Rotterdam. Volgens Mikos Gouka, verslaggever van het Algemeen Dagblad, zet Sampdoria deze woensdag toch nog alles op alles om Vilhena ervan te overtuigen om naar Italië te komen. Gouka schrijft op Twitter dat Walter Zenga, de coach van Sampdoria, het Feyenoord-talent per se bij zijn selectie wil hebben. Het contract van Vilhena in De Kuip loopt nog een jaar door.
Eigenwijze Italianen. Wat zegt Toy nou? Hij laat zich niet onder druk zetten! Dat geldt ook voor jou Walter Zenga.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Gaat zijn moeder toch mee?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 14:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezoe doeiii? Een speler heeft wat dat betreft het laatste woord ... Tja ze kunnen hem uit de selectie zetten, al is dat contractueel lastig in NL. Wel steeds op maandag avond laten opdraven.
Moet Feyenoord dat willen? Die jongen pesten omdat hij zich aan zijn contract houdt? Vind ik niet. Feyenoord is net als Tonny bij vol verstand geweest toen het contract getekend is.... Feyenoord moet gewoon zijn contract respecteren. Dat Gio hem er dan niet meer bij wil, omdat hij het investeren niet meer waard is, is een tweede...

Ik hoop dat Van Geel en Tonny toch nog tot een contractverlenging komen, want dat jochie heeft nog altijd superveel talent. Is gewoon een jongere versie van Vidal hoor....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
T is gewoon een overschat ventje.
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 26 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Maar geen talent om een jaartje bij te tekenen, wat wacht is spelen bij de Beloftes...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
GEWOON LEKKER JE CONTRACT UITDIENEN en een lange neus naar Feyenoord ! Al kan Feyenoord er zelf niet veel aan doen , lag meer aan de trainers: Koeman en Rutten ...
Barabas
 Barabas - woensdag 26 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:
Gaat zijn moeder toch mee?
👎
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:56 schreef Jan Tol het volgende:
Maar geen talent om een jaartje bij te tekenen, wat wacht is spelen bij de Beloftes...
Onzin, zo is hij het talent en even later is hij het niet meer waard?

Trouwens, Van Geel wilde toch wel verlengen?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:
Gaat zijn moeder toch mee?
Tsjonge wat een kinderlijke reactie ... Ik hoop dat jij zoiets NOOIT mee maakt !
Een beetje respect naar Tony en zijn moeder toe zou je sieren ...
stray
 stray - woensdag 26 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tsjonge wat een kinderlijke reactie ... Ik hoop dat jij zoiets NOOIT mee maakt !
Een beetje respect naar Tony en zijn moeder toe zou je sieren ...
Maar iemand een zware blessure toewensen
Kan dan weer wel natuurlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0438699