|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:[..] die kunnen we alleen wegnemen door hem wat vaker te zien,,,, hij hoeft niet in de basis,,,maar af n toe 10 minuten,,,is zeer demotiverend.. zet m bijvoorbeeld tegen pec thuis,,,gewoon achter Pelle,,, en spreek van te voren af dat het waarschijnlijk voor een helft is... als t dan niet zo best gaat kun je m wisselen zonder m zn zelfvertrouwen af te nemen.. en probeer het dan weer eens,,tonny idem dito. Zou kunnen, maar wedstrijden tegen PEC zijn ook wedstrijden bij uitstek die spelers als Immers in hun spel kunnen helpen. Maar het is zeker een mogelijkheid om iets dergelijk met Anass en/of Tonny te gaan doen inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:[..] die kunnen we alleen wegnemen door hem wat vaker te zien,,,, hij hoeft niet in de basis,,,maar af n toe 10 minuten,,,is zeer demotiverend.. zet m bijvoorbeeld tegen pec thuis,,,gewoon achter Pelle,,, en spreek van te voren af dat het waarschijnlijk voor een helft is... als t dan niet zo best gaat kun je m wisselen zonder m zn zelfvertrouwen af te nemen.. en probeer het dan weer eens,,tonny idem dito. Blijft de vraag: omdat Koeman Tonny nog niet in de basis zet, is Ronald dan zo dom of jij zo slim? Ik denk dat Koeman zo snel mogelijk naar een vaste basis wil, met vaste automatismen (met al die nieuwe spelers nodig!). En wanneer daarmee het presteren komt ontstaat er tijd en ruimte én mogelijkheid om regelmatig 1 of 2 jonge spelers in te voegen.
Stevige basis eerst, daarna invoegen van toekomst. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Koeman geeft singh voorkeur boven vilhena |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet dit weekend, singh krijgt rust |
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Gelukkig! Tony hoort altijd in de basis. Zal best mindere wedstrijden spelen, maar qua potentie de beste Nederlandse middenvelder sinds van Hanegem. Fel, inzicht, kracht en scorend vermogen. Wat wil je nog meer. Lekker opstellen tegen Zwolle en Leerdam er maar eens uit. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wanneer Tony in januari bijtekent tot 2020 zal hij niet meer uit de basis weg te denken zijn. Dat hij nu nog weinig speelt is allemaal politiek. Nu kunnen ze een paar miljoen voor hem krijgen, na het bijtekenen in januari een veelvoud hiervan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het risico is te groot om hem al in de basis te zetten maar zodra alles stabiel is brengen die handel! vilhena, clasie, vormer, mooi middenveld! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 12:26 schreef Milo het volgende:het risico is te groot om hem al in de basis te zetten maar zodra alles stabiel is brengen die handel! vilhena, clasie, vormer, mooi middenveld! Ja dat misschien wel, maar vorig jaar heeft hij goede wedstrijden gespeeld als basisspeler. oa. twente uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 12:26 schreef Milo het volgende:het risico is te groot om hem al in de basis te zetten maar zodra alles stabiel is brengen die handel! vilhena, clasie, vormer, mooi middenveld! Mee eens. Tonny zal steeds mee minuten gaan maken, het is nog niet nodig en wellicht zelfs niet eens wensenlijk om hem nu al vaste basisspeler te maken. Hij is pas 17, ik heb het idee dat dat nogal eens vergeten wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 01:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mee eens. Tonny zal steeds mee minuten gaan maken, het is nog niet nodig en wellicht zelfs niet eens wensenlijk om hem nu al vaste basisspeler te maken. Hij is pas 17, ik heb het idee dat dat nogal eens vergeten wordt. In Milo zijn qoute staat bv Vormer boven Tonny en Immers?Op basis van wat dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op basis van waaróm hij is gehaald: zijn vormgeversrol bij Roda JC, én zijn ervaring. Kan zijn dat Koeman Vormer tijd wil geven om automatismen en zijn iets andere (minder vrije) rol in dit team eigen te laten worden. Geldt voor Immers ook. Vilhena is erg jong. Brengen met beleid. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Leerdam eruit en Tony erin! zeker tegen tegenstanders als PEC. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 09:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op basis van waaróm hij is gehaald: zijn vormgeversrol bij Roda JC, én zijn ervaring. Kan zijn dat Koeman Vormer tijd wil geven om automatismen en zijn iets andere (minder vrije) rol in dit team eigen te laten worden. Geldt voor Immers ook. Vilhena is erg jong. Brengen met beleid. Nou ik wacht af,ben benieuwd... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu wordt t toch echt tijd voor wat kansen....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 09:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vilhena wordt rustiger gebracht. Sommigen hebben meer tijd nodig. Dat kan met een bredere selectie beter. Al vind ook ik de keuze van Goossens niet verklaarbaar. Verklaar vormer,Pelle,Immers en Mathijssen,Sing.teverede en cityranger eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Pelle,Cisse,Achabhar of geen spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Immers en Mathijsen: voetbalkwaliteit en ervaring. Singh: investeren voor nabije toekomst, was een koopie. Te Vrede: back up voor de zekerheid en kosteloos. Vormer: voetbalkwaliteit en ervaring en transfervrij. Pelle: noodsprong die kan slagen of mislukken. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 09:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Immers en Mathijsen: voetbalkwaliteit en ervaring. Singh: investeren voor nabije toekomst, was een koopie. Te Vrede: back up voor de zekerheid en kosteloos. Vormer: voetbalkwaliteit en ervaring en transfervrij. Pelle: noodsprong die kan slagen of mislukken. Ben je nou serieus? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ik doe m'n best. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 09:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Immers en Mathijsen: voetbalkwaliteit en ervaring.(geen kwaliteit of geen ervaring wat wij wensen) Singh: investeren voor nabije toekomst, was een koopie.(dwaze dagen binnekort in de bijenkorf.) Te Vrede: back up voor de zekerheid en kosteloos.(die lopen er bij DRL ook) Vormer: voetbalkwaliteit en ervaring en transfervrij.(zie immers) Pelle: noodsprong die kan slagen of mislukken.(houdt net als de andere die je noemde onze jeugd tegen) Op dinsdag 18 september 2012 - 09:04 schreef FR-Henk het volgende:
[..]
Immers en Mathijsen: voetbalkwaliteit en ervaring.(geen kwaliteit of geen ervaring wat wij wensen) Singh: investeren voor nabije toekomst, was een koopie.(dwaze dagen binnekort in de bijenkorf.) Te Vrede: back up voor de zekerheid en kosteloos.(die lopen er bij DRL ook) Vormer: voetbalkwaliteit en ervaring en transfervrij.(zie immers) Pelle: noodsprong die kan slagen of mislukken.(houdt net als de andere die je noemde onze jeugd tegen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, verschil van inzicht, maat.
Weleens afgevraagd of je jeugd (Kongolo, achachbar, vilhena, singh)te vroeg voor vast in de basis kan zetten? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Kijk Henk, kampioen wordt je niet met de spelers die werden gehaald.en degraderen doe je niet met onze jonge geweldige jeugd. Aangezien er verschrikkelijk veel potentie in deze jongens zitten,gesteunt door een net zo geweldige technische staf,is t doodzonde dat je niet met de jeugd bent gestart. Met eventueel wat huurlingen voor een jaar aangevuld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 09:16 schreef Snees het volgende:Kijk Henk, kampioen wordt je niet met de spelers die werden gehaald.en degraderen doe je niet met onze jonge geweldige jeugd. Aangezien er verschrikkelijk veel potentie in deze jongens zitten,gesteunt door een net zo geweldige technische staf,is t doodzonde dat je niet met de jeugd bent gestart. Met eventueel wat huurlingen voor een jaar aangevuld. Is een visie Snees, ik kijk meer naar de financiële beperkingen van Feyenoord. Goedkope spelers halen om ervaring en balans in het team te brengen. En....Al te jonge spelers rustiger te brengen. Voor hen is het goed om met ervaren spelers te trainen, maar ook om niet zomaar in de basis te komen. Van concurrentie wordt niemand zwakker... Die jonkies breken echt wel door, maar dan meer gepokt en gemazeld. En dan heb je meer zekerheid dat ze later voor een steviger prijs weggaan. Denk maar eens aan Castaignos: veel te snel voor de leeuwen, deed het aardig, daarna voor een kutprijsie kwijt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 09:16 schreef Snees het volgende:Kijk Henk, kampioen wordt je niet met de spelers die werden gehaald.en degraderen doe je niet met onze jonge geweldige jeugd. Aangezien er verschrikkelijk veel potentie in deze jongens zitten,gesteunt door een net zo geweldige technische staf,is t doodzonde dat je niet met de jeugd bent gestart. Met eventueel wat huurlingen voor een jaar aangevuld. Als ze daadwerkelijk beter zijn stelt koeman ze echt wel op. Die kijkt niet naar namen. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 09:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is een visie Snees, ik kijk meer naar de financiële beperkingen van Feyenoord. Goedkope spelers halen om ervaring en balans in het team te brengen. En....Al te jonge spelers rustiger te brengen. Voor hen is het goed om met ervaren spelers te trainen, maar ook om niet zomaar in de basis te komen. Van concurrentie wordt niemand zwakker... Die jonkies breken echt wel door, maar dan meer gepokt en gemazeld. En dan heb je meer zekerheid dat ze later voor een steviger prijs weggaan. Denk maar eens aan Castaignos: veel te snel voor de leeuwen, deed het aardig, daarna voor een kutprijsie kwijt. Kijk alleen al eens naar onze talenten in de laatste linie. hoe ver zouden Janmaat,DeVrij,Kongolo,Bruno volgend jaar zijn als ze constant op t hoogste niveau moeten acteren? Nu zit je volgend jaar waarschijnlijk weer te kloten wie de beste LB kan spelen of in t centrum. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 19:34 schreef Snees het volgende:[..] Kijk alleen al eens naar onze talenten in de laatste linie. hoe ver zouden Janmaat,DeVrij,Kongolo,Bruno volgend jaar zijn als ze constant op t hoogste niveau moeten acteren? Nu zit je volgend jaar waarschijnlijk weer te kloten wie de beste LB kan spelen of in t centrum. Met een brede selectie zal je altijd discussie houden over wie in de basis moet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de spelers die op de nominatie staan,,hebben n veel snellere balvaardigheid dan de alternatieven die er nu instaan....
simpel voorbeeld,,,is er echt iemand die denkt dat immers en/of vormer ooit oranje haalt? of n supertransfer....??????
ik denk van niet.......
tonny en anass......ik denk t wel.........
zegt alles.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 19:51 schreef van geil het volgende:de spelers die op de nominatie staan,,hebben n veel snellere balvaardigheid dan de alternatieven die er nu instaan.... simpel voorbeeld,,,is er echt iemand die denkt dat immers en/of vormer ooit oranje haalt? of n supertransfer....?????? ik denk van niet....... tonny en anass......ik denk t wel......... zegt alles.. Jij durft om de kenners op deze site tegen te spreken.
Maar mijn gelijk heb je. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 19:51 schreef van geil het volgende:de spelers die op de nominatie staan,,hebben n veel snellere balvaardigheid dan de alternatieven die er nu instaan.... simpel voorbeeld,,,is er echt iemand die denkt dat immers en/of vormer ooit oranje haalt? of n supertransfer....?????? ik denk van niet....... tonny en anass......ik denk t wel......... zegt alles.. Immers is op zijn best een prima clubvoetballer, maar hij en wij weten ook wel dat zijn plafond bij Feyenoord ligt of misschien nog iets lager (laten we hem de tijd gunnen), Vormer kan nog denk ik nog wat meer groeien, maar je ik geef je wel gelijk dat ik hem niet bij Oranje zie komen.
Tonny heeft dat potentieel wel, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, hij is pas 17. Ik vind hem echter op dit moment nog niet beter dan zijn concurrenten. Zelfde geld voor Achahbar, al denk ik toch dat hij veel hinder gaat ondervinden van zijn geringe lengte en gebrek aan fysiek, zelfs al zijn zijn technische vaardigheden uitstekend. Vilhena onderscheidt zich ook meer in invalbeurten, terwijl Achahbar (op die goal tegen Sparta Praag na) het in mijn beleving minder makkelijk afgaat. Natuurlijk is af en toe 10 minuten verre van ideaal, dus om hem daarop te beoordelen en veroordelen is niet eerlijk, maar toch. Op Messi na weet ik eigenlijk geen spits in de top die het mindere fysiek weet te compenseren op dat niveau te kunnen uitblinken. Ik vraag me dan ook af of Achahbar zich niet op die positie daarachter zou moeten richten. Nr 10 of tweede spits dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Immers is op zijn best een prima clubvoetballer, maar hij en wij weten ook wel dat zijn plafond bij Feyenoord ligt of misschien nog iets lager (laten we hem de tijd gunnen), Vormer kan nog denk ik nog wat meer groeien, maar je ik geef je wel gelijk dat ik hem niet bij Oranje zie komen. Tonny heeft dat potentieel wel, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, hij is pas 17. Ik vind hem echter op dit moment nog niet beter dan zijn concurrenten. Zelfde geld voor Achahbar, al denk ik toch dat hij veel hinder gaat ondervinden van zijn geringe lengte en gebrek aan fysiek, zelfs al zijn zijn technische vaardigheden uitstekend. Vilhena onderscheidt zich ook meer in invalbeurten, terwijl Achahbar (op die goal tegen Sparta Praag na) het in mijn beleving minder makkelijk afgaat. Natuurlijk is af en toe 10 minuten verre van ideaal, dus om hem daarop te beoordelen en veroordelen is niet eerlijk, maar toch. Op Messi na weet ik eigenlijk geen spits in de top die het mindere fysiek weet te compenseren op dat niveau te kunnen uitblinken. Ik vraag me dan ook af of Achahbar zich niet op die positie daarachter zou moeten richten. Nr 10 of tweede spits dus. met grote delen eens.....de andere delen weet je al ..:)
en t laatste stukje zeg ik eigenlijk ook,,,,,achter pelle ideaal... denk dat hij ook zeker wel als spits kan fungeren,,,ligt aan de rest van de samenstelling natuurlijk... ik vind t persoonlijk n type romario,,alleen dan veel ijveriger,...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Immers is op zijn best een prima clubvoetballer, maar hij en wij weten ook wel dat zijn plafond bij Feyenoord ligt of misschien nog iets lager (laten we hem de tijd gunnen), Vormer kan nog denk ik nog wat meer groeien, maar je ik geef je wel gelijk dat ik hem niet bij Oranje zie komen. Tonny heeft dat potentieel wel, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, hij is pas 17. Ik vind hem echter op dit moment nog niet beter dan zijn concurrenten. Zelfde geld voor Achahbar, al denk ik toch dat hij veel hinder gaat ondervinden van zijn geringe lengte en gebrek aan fysiek, zelfs al zijn zijn technische vaardigheden uitstekend. Vilhena onderscheidt zich ook meer in invalbeurten, terwijl Achahbar (op die goal tegen Sparta Praag na) het in mijn beleving minder makkelijk afgaat. Natuurlijk is af en toe 10 minuten verre van ideaal, dus om hem daarop te beoordelen en veroordelen is niet eerlijk, maar toch. Op Messi na weet ik eigenlijk geen spits in de top die het mindere fysiek weet te compenseren op dat niveau te kunnen uitblinken. Ik vraag me dan ook af of Achahbar zich niet op die positie daarachter zou moeten richten. Nr 10 of tweede spits dus. Ik heb vroeger veel voetbal gevolgd,ook de jeugd.En Achabhar en tonny zijn echt beter dan de lichting met castaignos enzo. En daar deden we t ook mee.Het is nu wel de vraag of ze beide de laatste stappen kunnen maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 20:50 schreef Snees het volgende:[..] Ik heb vroeger veel voetbal gevolgd,ook de jeugd.En Achabhar en tonny zijn echt beter dan de lichting met castaignos enzo. En daar deden we t ook mee.Het is nu wel de vraag of ze beide de laatste stappen kunnen maken. mwa, ik vond Castaignos een groter talent voor de spitspositie dan Achahbar. Die maakt alleen de verkeerde keuze door te vroeg te denken voor de top klaar te zijn. Vilhena vind ik wel qua talent van het niveau Castaignos, Fer, De Vrij etcetera. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ik vond Castaignos een groter talent voor de spitspositie dan Achahbar. Die maakt alleen de verkeerde keuze door te vroeg te denken voor de top klaar te zijn. Vilhena vind ik wel qua talent van het niveau Castaignos, Fer, De Vrij etcetera. Kan ik niet tegen spreken dat Tonny van dat niveau is.Wees nou niet verbaast als er over een jaar of 5 een aantal spelers bij de topclubs spelen die bij Feyenoord hun opleiding genoten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen NEC eens de kans geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Tegen NEC
Clasie-Vilhena-Singh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Word wel eens tijd, die gasten die op de bank zitten staan te trappelen lijkt mij.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sta er niet gek van te kijken wanneer hij weer op de bank zit. |
|
|
|