BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - donderdag 27 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:41 schreef R'dam-ech wel het volgende:
Tony kon naar Southampton cq Ronald Koeman ....dit werdt door Martin van geel geblokkeerd .....
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Tony dit seizoen uitdient en dan weg gaat GRATIS zeker
ook om Martin van geel te frustreren ......vergeet niet ...er staan een heleboel en zeker ook GROTE
clubs te wachten op de handtekening van Tony .....gezien de situatie geef ik hem geen ongelijk ...
mocht dit waarheid zijn .........
klopt zoiets heb ik ook vernomen , gelijk heeft ie al vind ik het ongepast , is dit zijn dank voor al die jaren opleiding
feyenoord moet hem echt op de tribune zetten en terug naar het 2e
kenny
 kenny - donderdag 27 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:
Hij wil graag kampioen worden met Feyenoord.
Dat zegt wel wat over hem, maar dat hij niet tot overeenstemming kan komen ook.
Gio geeft al aan en heeft ook al laten zien hem te willen gebruiken.
Niet per se als basisspeler, maar wel zeker bij de eerste 15.

Dus, wat kan dan nog t probleem zijn.
geloof er maar geen reed van , het intereseerd hem nul , hij heeft wrok ten op zichte van feyenoord , daarom tekent hij nergens en loopt zo voor niks de deur uit met een ruim tekengeld van zijn nieuwe club
VVout
 VVout - donderdag 27 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Een wrok tegen de supporters en de supporter tegen hem, denk ik eerder. Feyenoord op zich heeft ie best wel zitten hoor, hem wordt alleen zijn hoofd gek geluld wat allemaal wel niet mogelijk is en zie daar maar als broekkie een pad te kiezen die uiteindelijk de beste is.
legrande
 legrande - donderdag 27 augustus 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Als hij nu niet weg wil(moeder ziek) en kampioen wil worden met feyenoord. geef hem dan nog 1 jaar contract extra waarin staat dat hij ook aan het eind van dit jaar weg mag voor 2.2 miljoen. Zo voorkom je dat hij de deur uitloopt en we niets krijgen. Voor hem maakt het niet uit. geef hem dit jaar een ton extra en zet in dat jaarcontract dat hij bijv voor 2.2 weg mag. Iedereen tevreden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Krijgt hij geen tekengeld, doet ie nooit
Barabas
 Barabas - donderdag 27 augustus 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:57 schreef Jan Tol het volgende:
Nee Barabas, een speler mag naar mijn bescheiden mening niet zélf bepalen of hij straks gratis en dus voor niets bij zijn "geliefde" club wegloopt! Hij wordt nu ook goed betaald en als Dank nou ja je begrijpt het wel ...(hoop ik).
Beetje te eenvoudige redenatie. Bovendien is de slavernij al lang geleden afgeschaft. Snap je frustratie, maar van je verhaal klopt de helft....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 augustus 2015 - 18:18   quote  deeplink  
De echte soap lees je in dit topic.
Willem Boltini
 Willem Boltini - donderdag 27 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Een echt grote club gaat echt niet een jaar wachten zodat hij zijn wrok kan botvieren. 4 ME is een schijntje om nu te betalen voor zo'n club en daarom gaan ze echt niet het risico nemen dat een andere club hiertussen kan komen. Grote clubs houden niet van wachten. Kortom, die grote clubs zijn er niet en zijn hooguit een verzinsel van hemzelf of zaakwaarnemers. Ik vermoed dat Tonny een ernstig verkeerd beeld heeft van zichzelf en van de wereld om zich heen. Dat zo'n voorzitter dan hier naartoe vliegt helpt dan niet. Remember Royston Drenthe. Rijk zal ie wel worden maar geen echt grote voetballer op deze manier...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Willem Boltini --
Barabas
 Barabas - donderdag 27 augustus 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:45 schreef Willem Boltini het volgende:
Een echt grote club gaat echt niet een jaar wachten zodat hij zijn wrok kan botvieren. 4 ME is een schijntje om nu te betalen voor zo'n club en daarom gaan ze echt niet het risico nemen dat een andere club hiertussen kan komen. Grote clubs houden niet van wachten. Kortom, die grote clubs zijn er niet en zijn hooguit een verzinsel van hemzelf of zaakwaarnemers. Ik vermoed dat Tonny een ernstig verkeerd beeld heeft van zichzelf en van de wereld om zich heen. Dat zo'n voorzitter dan hier naartoe vliegt helpt dan niet. Remember Royston Drenthe. Rijk zal ie wel worden maar geen echt grote voetballer op deze manier...
Heb het afgelopen jaar een paar mooie fantasy verhalen gelezen, maar deze kan zo in de rij bij de allerslechtste. Wat een prietpraat. Wrok.... lachwekkend bedroevend.
Barabas
 Barabas - donderdag 27 augustus 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:
De echte soap lees je in dit topic.
Gaat ver he...
kenny
 kenny - donderdag 27 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 17:56 schreef legrande het volgende:
Als hij nu niet weg wil(moeder ziek) en kampioen wil worden met feyenoord. geef hem dan nog 1 jaar contract extra waarin staat dat hij ook aan het eind van dit jaar weg mag voor 2.2 miljoen. Zo voorkom je dat hij de deur uitloopt en we niets krijgen. Voor hem maakt het niet uit. geef hem dit jaar een ton extra en zet in dat jaarcontract dat hij bijv voor 2.2 weg mag. Iedereen tevreden.
klopt dat zou goed zijn voor beide denk ik , alleen wil hij dat niet , hij gaat echt voor gratis gaan en tekengeld
Barabas
 Barabas - donderdag 27 augustus 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Je bent goed op de hoogte....
Willem Boltini
 Willem Boltini - donderdag 27 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Barabas, noem mij 1 echt grote club met interesse?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Willem Boltini --
R()b
 R()b - donderdag 27 augustus 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:38 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt dat zou goed zijn voor beide denk ik , alleen wil hij dat niet , hij gaat echt voor gratis gaan en tekengeld
Geeft niet dan lekker laten gaan volgend jaar.
Gevalletje de Guzman, Drenthe, Fer, Biseswar ook allemaal clublogo rammers.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 augustus 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 23:12 schreef R()b het volgende:

[..]

Geeft niet dan lekker laten gaan volgend jaar.
Gevalletje de Guzman, Drenthe, Fer, Biseswar ook allemaal clublogo rammers.
Is een uitstekende benadering om het geval Vilhena hiermee af te sluiten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Vilhena neemt definitief besluit en blijft bij Feyenoord

2mw84kh.jpg

Tonny Vilhena heeft een definitief besluit genomen over zijn toekomst. De middenvelder van Feyenoord heeft Sampdoria afgezegd en wil tot minimaal de winterstop in De Kuip blijven voetballen. Dat meldt het Algemeen Dagblad zojuist.

Aan het begin van de week had Vilhena ook al die gedachte, maar een bezoek van Sampdoria-voorzitter Massimo Ferrero bracht het talent even aan het twijfelen. Na langdurig overleg met zijn familie kwam hij gisteren echter toch tot de conclusie dat het niet het juiste moment is om naar Italië te verhuizen.

Dat heeft alles met treurige privéomstandigheden te maken. De moeder van de speler zit op dit moment precies in een loodzwaar traject van tientallen bestralingen om kanker te overwinnen. De familie wil tijdens de winterstop de situatie opnieuw bekijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 27 augustus 2015 - 23:58   quote  deeplink  
Ik zou in zijn plaats helemaal maf geworden zijn van dat gelul, mooi en nu nog ff voor een jaar of drie tekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 augustus 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Winterstop opnieuw bekijken.
As I said before: even de tijd aan elkaar gunnen.
Elke goede en correcte werkgever houdt daar rekening mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2015 - 06:11   quote  deeplink  
Sterkte met jou moeder Tonny..!
You'll never walk alone
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2015 - 07:04   quote  deeplink  
Wat een hoop gedoe
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 augustus 2015 - 08:22   quote  deeplink  
Mooi! Veel sterkte met je moeder en veel succes bij Feyenoord .... YNWA
MMM
 MMM - vrijdag 28 augustus 2015 - 09:06   quote  deeplink  
Ik zou het niet verkeerd vinden hoor, plekje innemen van Immers. Deze jongen is zo gemotiveerd én heeft kwaliteiten die eruit komen als hij vertrouwen krijgt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 06:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sterkte met jou moeder Tonny..!
You'll never walk alone
+1908..!!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 augustus 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat je zus
VVout
 VVout - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 06:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sterkte met jou moeder Tonny..!
You'll never walk alone
Zou ons sieren dat we hem gingen steunen in zijn ellende en hopen dat alles beter wordt.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 09:06 schreef MMM het volgende:
Ik zou het niet verkeerd vinden hoor, plekje innemen van Immers. Deze jongen is zo gemotiveerd én heeft kwaliteiten die eruit komen als hij vertrouwen krijgt.
Daar zijn die schoffelaars in het elftal geen voorstander van. Met Dirk Kuyt voorop ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 10:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar zijn die schoffelaars in het elftal geen voorstander van. Met Dirk Kuyt voorop ...
O ik heb dit nooit uit monde van Dirk gehoord, waar stond dat L..(?)
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Als Tonny écht clubliefde had... dan zou hij terstond voor 1 jaar bijtekenen, maar... Barabas jij ziet hem liever gratis en voor niets straks weglopen en dat is toch vreemd?! FEYENOORD 4 EVER. Voor mij is dit topic op slot.
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 00:00 schreef FR-Henk het volgende:
Winterstop opnieuw bekijken.
As I said before: even de tijd aan elkaar gunnen.
Elke goede en correcte werkgever houdt daar rekening mee.
Eens.
Waarom zou Vilhena bijtekenen als hij niets speelt, wellicht heeft hij onder Gio meer het gevoel tegen een basisplaats aan te zitten als onder Fredje Raketje.
Ik denk eigenlijk dat Toornstra er bij Fredje beter op stond dan bij Gio

Vilhena komt aan spelen toe tot de winter dan zal hij wellicht een nieuw contract tekenen, anders moet Martin weer aan de slag om hem te verkopen.....
Het is niet anders...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Dat wat Toornstra betreft denk ik dat je gelijk hebt..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 augustus 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 10:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O ik heb dit nooit uit monde van Dirk gehoord, waar stond dat L..(?)
Moet je hem eens vragen naar het gesprek met Gio na de wedstrijd tegen Olympiakos !!!
nr 10
 nr 10 - vrijdag 28 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Dat wat Toornstra betreft denk ik dat je gelijk hebt..
En in de huidige vorm van Toornstra ook terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 11:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je hem eens vragen naar het gesprek met Gio na de wedstrijd tegen Olympiakos !!!
Als je hier op doelt verdraai je toch echt de woorden L..

Toch hoopt Kuyt dat volgende week tegen FC Utrecht wel goed voor de dag komt. "We hebben nog genoeg werk te doen, maar we hebben nog een week. We hebben meer dan elf goede spelers nodig en je ziet in elk geval dat met Lex Immers en Colin Kazim-Richards wat extra power in de ploeg komt."

Immers en Kazim werden door Giovanni van Bronckhorst buiten de basiself gelaten. "Lex heeft zijn waarde al lang getoond en ook van Colin weten we wat hij kan", besluit de Katwijker.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 12:07 schreef nr 10 het volgende:

[..]

En in de huidige vorm van Toornstra ook terecht.
Eens, die moet veel beter kunnen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 10:14 schreef Jan Tol het volgende:
Als Tonny écht clubliefde had... dan zou hij terstond voor 1 jaar bijtekenen, maar... Barabas jij ziet hem liever gratis en voor niets straks weglopen en dat is toch vreemd?! FEYENOORD 4 EVER. Voor mij is dit topic op slot.
Niet goed gelezen jij.... misschien een idee voor je de deur dicht gooit.
R()b
 R()b - vrijdag 28 augustus 2015 - 18:19   quote  deeplink  
We zien het vanzelf wel.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2015 - 18:37   quote  deeplink  
T interesseert me eigenlijk geen zak. Volgend jaar is hij maximaal weg. Prima
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Mwah..

Het contract van Vilhena loopt in de zomer van 2016 af, waardoor hij volgende zomer transfervrij uit de Kuip kan vertrekken. "Want het liefst zien we spelers met transferwaarde niet gratis uit hun contract lopen, vervolgt de technisch directeur. "Dat lijkt me logisch. Maar wellicht komt er straks wel weer een moment dat we met elkaar om de tafel gaan en tot de conclusie komen dat we graag samen met elkaar verder willen. Wat dat betreft houd ik alle opties open rond Tonny."
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Voor de bühne. Anders gezichtsverlies.
Dit impliceert dat Feyenoord achter het stuur zit.
Das natuurlijk niet zo.
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:
Mwah..

Het contract van Vilhena loopt in de zomer van 2016 af, waardoor hij volgende zomer transfervrij uit de Kuip kan vertrekken. "Want het liefst zien we spelers met transferwaarde niet gratis uit hun contract lopen, vervolgt de technisch directeur. "Dat lijkt me logisch. Maar wellicht komt er straks wel weer een moment dat we met elkaar om de tafel gaan en tot de conclusie komen dat we graag samen met elkaar verder willen. Wat dat betreft houd ik alle opties open rond Tonny."
Is toch exact wat ik bedoelde. Positieve insteek, je weet nooit hoe een koe een haas vangt...
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 19:34 schreef Stylzz het volgende:
Voor de bühne. Anders gezichtsverlies.
Dit impliceert dat Feyenoord achter het stuur zit.
Das natuurlijk niet zo.
Dit is dus de negatieve invalshoek.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Hoeft t niet minder waar te zijn
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Klopt.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 augustus 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als je hier op doelt verdraai je toch echt de woorden L..

Toch hoopt Kuyt dat volgende week tegen FC Utrecht wel goed voor de dag komt. "We hebben nog genoeg werk te doen, maar we hebben nog een week. We hebben meer dan elf goede spelers nodig en je ziet in elk geval dat met Lex Immers en Colin Kazim-Richards wat extra power in de ploeg komt."

Immers en Kazim werden door Giovanni van Bronckhorst buiten de basiself gelaten. "Lex heeft zijn waarde al lang getoond en ook van Colin weten we wat hij kan", besluit de Katwijker.

Ik heb het over het 1 op 1 gesprek tussen Gio en Dirk Kuyt ! Niet dat lul verhaal van hierboven .
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 28 augustus 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Toch wel hoor Barabas, ik heb namelijk mijn Feyenoord-bril op! DOEIIIIIIIIiiiiiiiii.
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 22:20 schreef Jan Tol het volgende:
Toch wel hoor Barabas, ik heb namelijk mijn Feyenoord-bril op! DOEIIIIIIIIiiiiiiiii.
Kneus
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 28 augustus 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Tonny zou je een hart onder de riem moeten steken met een mooi spandoek in de 12de minuut. Dat maakt al een hoop goed ten opzichte van die nep supporters die hem toen aanvielen. Dat zie ik liever dan zo'n applaus voor die ziyech. Wij supporters horen ons met voetbal bezig te houden en niet met geld. Zulke idioten die iemand aanvallen waarvan zijn moeder ernstig ziek is daar wordt ik ziek van. Vind je het gek dat hij weg wil. Nee maak een statement, mits hij zich in de basis speelt en wij op een kampioenschap afstevenen zou hij wel gek zijn om niet te blijven. Maar goed dan moet iemand zich wel thuis en welkom voelen. Hij is een jongen van de club klaar. Ik wil ook graag dat we een mooi bedrag aan hem overhouden maar laten we wel supporters blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 augustus 2015 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 22:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb het over het 1 op 1 gesprek tussen Gio en Dirk Kuyt ! Niet dat lul verhaal van hierboven .
O vertel ik was daar niet bij. Jij wel dus..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 augustus 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Gewoon blijven uitjouwen richting Tony, gaat ie vanzelf gratis de deur uit ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 augustus 2015 - 00:56   quote  deeplink  
Uitjouwen? Onmogelijk. Waardeloze speler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0467419