BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:38 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt altijd discussieren over de waarheid. Ik kan zeggen dat ik nooit een bewuste leugen op dit forum heb gezet. Kan jij dat ook?
Nee, ik kan dat niet. En dat etaleer ik dan ook.

quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach joh, ik verzin ze waar je bij staat...
Net als alle andere berichten rond vermeende salarishoogte van spelers.
Er is nog niemand met een bestaande bron gekomen.

De kul rond Vilhena (1.2 miljoen) wordt zo geloofd: vooral door hen die het uitkomt.
Weet jij het salaris van Kazim?
Els
 Els - zondag 06 september 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, ik kan dat niet. En dat etaleer ik dan ook.

[..]

Weet jij het salaris van Kazim?
Niet exact, maar wel de categorie. En die heb ik al een paar keer gepost.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:13 schreef Els het volgende:

[..]

Niet exact, maar wel de categorie. En die heb ik al een paar keer gepost.
Tja, tussen de 6 en 8 ton !! Is al 6 tot 8 ton aan euro's te veel ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:38 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens in de club verdiepen? Officiele publicaties als jaarverslagen oid lezen? Kom je al een heel eind.
Misschien moet je 'een heel eind' eens nader omschrijven.
Iets anders:
Karim el Ahmadi bv.: 1.8 miljoen, best betaalde voetballer in 2014.
Publicatie in januari meldt dat ook, zie hieronder. Heb je daarin even meegenomen dat ook het beduidend hogere salaris bij Aston Villa is meegeteld?
En Kazim?

BRON: Voetbalzone.nl
De Jong grootverdiener in Eredivisie; PSV troeft Feyenoord en Ajax af
Vrijdag, 16 januari 2015 om 07:10
In de top honderd van best verdienende Nederlandse spelers van 2014 staan liefst negen spelers die momenteel onder contract staan bij PSV. Daarmee voeren de Eindhovenaren de ranglijst van de Nederlandse clubs aan: Feyenoord heeft acht spelers in de top honderd staan, Ajax zeven. Dat valt te lezen in het magazine De 100 bestbetaalde voetballers van Nederland, dat vanaf vrijdag te koop is.
Luuk de Jong was volgens het onderzoek van het tijdschrift de bestverdienende speler uit de Eredivisie in het afgelopen kalenderjaar. De schatting is dat de aanvaller in 2014 zo'n 2.550.000 euro bruto opstreek. De Jong speelde in de eerste helft van het afgelopen kalenderjaar nog voor Newcastle United, dat de aanvaller huurde van Borussia Mönchengladbach. Bij PSV staat hij voor ongeveer 1,4 miljoen euro bruto op de loonlijst.
De hooggeplaatste Feyenoorder op de lijst is Karim El Ahmadi met 1,85 miljoen euro bruto, de eerste Ajacied die we terugvinden is Jasper Cillessen, met 1,1 miljoen euro. Cillessen heeft dat mede te danken aan de WK-premie van enkele tonnen euro's, die de andere internationals ook kregen. El Ahmadi speelde vorig seizoen nog voor Aston Villa en verdiende daar beduidend beter dan bij Feyenoord.
In totaal haalden 28 eredivisiespelers de top honderd van bestverdienende sporters van 2014; de overige 72 namen spelen dus in het buitenland. Robin van Persie voert de ranglijst aan.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:38 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens in de club verdiepen? Officiele publicaties als jaarverslagen oid lezen? Kom je al een heel eind.
Ik lees (vrijwel) alles over Feyenoord Els, maar een 100% betrouwbaar lijstje met spelerssalarissen ben ik nog nooit tegengekomen. Ook het jaarverslag rept met geen woord over individuele salarissen! Dat El Ahmadi een grootverdiener is moge duidelijk zijn, maar dat is 'ie met een miljoen ook al. Elia zal m.i. ook op dat hoogste niveau zitten. Van Kuijt heb ik alleen maar gelezen dat hij 600K zou gaan verdienen en van Kazim heb ik nog nooit een bedrag voorbij zien komen.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Misschien moet je 'een heel eind' eens nader omschrijven.
Iets anders:
Karim el Ahmadi bv.: 1.8 miljoen, best betaalde voetballer in 2014.
Publicatie in januari meldt dat ook, zie hieronder. Heb je daarin even meegenomen dat ook het beduidend hogere salaris bij Aston Villa is meegeteld?
En Kazim?

BRON: Voetbalzone.nl
De Jong grootverdiener in Eredivisie; PSV troeft Feyenoord en Ajax af
Vrijdag, 16 januari 2015 om 07:10
In de top honderd van best verdienende Nederlandse spelers van 2014 staan liefst negen spelers die momenteel onder contract staan bij PSV. Daarmee voeren de Eindhovenaren de ranglijst van de Nederlandse clubs aan: Feyenoord heeft acht spelers in de top honderd staan, Ajax zeven. Dat valt te lezen in het magazine De 100 bestbetaalde voetballers van Nederland, dat vanaf vrijdag te koop is.
Luuk de Jong was volgens het onderzoek van het tijdschrift de bestverdienende speler uit de Eredivisie in het afgelopen kalenderjaar. De schatting is dat de aanvaller in 2014 zo'n 2.550.000 euro bruto opstreek. De Jong speelde in de eerste helft van het afgelopen kalenderjaar nog voor Newcastle United, dat de aanvaller huurde van Borussia Mönchengladbach. Bij PSV staat hij voor ongeveer 1,4 miljoen euro bruto op de loonlijst.
De hooggeplaatste Feyenoorder op de lijst is Karim El Ahmadi met 1,85 miljoen euro bruto, de eerste Ajacied die we terugvinden is Jasper Cillessen, met 1,1 miljoen euro. Cillessen heeft dat mede te danken aan de WK-premie van enkele tonnen euro's, die de andere internationals ook kregen. El Ahmadi speelde vorig seizoen nog voor Aston Villa en verdiende daar beduidend beter dan bij Feyenoord.
In totaal haalden 28 eredivisiespelers de top honderd van bestverdienende sporters van 2014; de overige 72 namen spelen dus in het buitenland. Robin van Persie voert de ranglijst aan.
Dat van El Ahmadi heb ik dan blijkbaar even gemist, maar die 1,85 miljoen bruto in 2014 is voor 3 kwartalen nog zijn salaris bij Aston Villa. Hoeveel hij daar exact verdiende weet ook niemand van ons, dus ook dit is geen feit maar speculatie!
Els
 Els - zondag 06 september 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik lees (vrijwel) alles over Feyenoord Els, maar een 100% betrouwbaar lijstje met spelerssalarissen ben ik nog nooit tegengekomen. Ook het jaarverslag rept met geen woord over individuele salarissen! Dat El Ahmadi een grootverdiener is moge duidelijk zijn, maar dat is 'ie met een miljoen ook al. Elia zal m.i. ook op dat hoogste niveau zitten. Van Kuijt heb ik alleen maar gelezen dat hij 600K zou gaan verdienen en van Kazim heb ik nog nooit een bedrag voorbij zien komen.
100 % betrouwbare salarislijsten staan niet in jaarverslagen, maar wel het totale budget. Door de extra belastingen op hoge salarissen is ook het nodige naar buiten gekomen. En zo zijn er meer bronnen.
El Ahmadi is geen 8 ton naar beneden gegaan, wat jij er ook van denkt.
Opmerkelijk is wel dat er zo fors genuanceerd wordt als het om de salarissen van Feyenoord gaat.
Manu heeft lange tijd 30.000 euro verdiend bij Feyenoord, Cruijff kreeg een laag basissalaris en een % van de extra inkomsten van Feyenoord door toeschouwersaantallen. Hij heeft toen heel erg goed verdiend. Is dat een probleem? Het lijkt mij dat dat geld aan Cruijff goed besteed was.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 13:09 schreef Els het volgende:

[..]

100 % betrouwbare salarislijsten staan niet in jaarverslagen, maar wel het totale budget. Door de extra belastingen op hoge salarissen is ook het nodige naar buiten gekomen. En zo zijn er meer bronnen.
El Ahmadi is geen 8 ton naar beneden gegaan, wat jij er ook van denkt.
Opmerkelijk is wel dat er zo fors genuanceerd wordt als het om de salarissen van Feyenoord gaat.
Manu heeft lange tijd 30.000 euro verdiend bij Feyenoord, Cruijff kreeg een laag basissalaris en een % van de extra inkomsten van Feyenoord door toeschouwersaantallen. Hij heeft toen heel erg goed verdiend. Is dat een probleem? Het lijkt mij dat dat geld aan Cruijff goed besteed was.
Het totale budget dat aan 153 FTE's is uitgegeven met alleen de vermelding dat 1,2 miljoen daarvan naar de directie is gegaan. Dus uit mijn hoofd en heel grof rekenend resteert er dan 19 miljoen voor 150 Fte's. Het enige dat ik daar uit kan opmaken is dat er gemiddeld € 126.666,67 per FTE betaald is, oftewel zegt mij geen ene moer! Wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt is dat van het totale budget bijna 10% aan één speler is/wordt betaald.

Maar even voor de goede orde: het maakt mij niet uit of hij nou 1 of 1,2 of 1,8 miljoen krijgt. Waar het om gaat is dat er van alles geroepen/geschreven wordt en vervolgens als waarheid wordt gepresenteerd/aangenomen. Ik heb geen bronnen binnen Feyenoord dus kan geen enkel bedrag beoordelen en moet het dus doen met logisch nadenken. Het is aan de Feyenoord-directie om met haar medewerkers individuele afspraken te maken en tegelijkertijd de balans te handhaven. Het is hun goed recht om hierover geen mededelingen te doen. Helaas werkt dat speculatie in de hand, maar dat is dan maar zo.

Of beschik jij wel over die betrouwbare bron(nen)?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Tot op heden kan helaas niemand op betrouwbare bronnen bogen.
Indicaties hooguit, maar dan nog op basis van een zorgvuldige inschatting.
Hoogte van salarissen wordt als argumentatie gebruikt om welk standpunt dan ook te legitimeren.
Op zich al plausibel.
En als dat ook nog eens als feit zonder (gevraagde) bron wordt neergepend, tsja, dan is het een discussie die in luchtfietsen gaat raken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 14:20   quote  deeplink  
1.2 miljoen voor Tonny?
Van die dingen, ja? Van die dingen.
nr 10
 nr 10 - zondag 06 september 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:38 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens in de club verdiepen? Officiele publicaties als jaarverslagen oid lezen? Kom je al een heel eind.
Sinds wanneer zijn salarissen van individuele spelers af te leiden uit officiële publicaties en jaarverslagen? Als dat je bron is, da is jouw indicatie van de salarissen net zo betrouwbaar als alle andere die ik hier heb gezien.

quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:38 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt altijd discussieren over de waarheid. Ik kan zeggen dat ik nooit een bewuste leugen op dit forum heb gezet. Kan jij dat ook?
Dat heeft ook niermand gezegd. Maar het feit dat je geen leugens plaatst, wil niet zeggen dat wat je post wel de waarheid is. Je kunt je vergissen of een verkeerde veronderstelling hanteren.

quote:
Op zondag 06 september 2015 - 11:50 schreef Els het volgende:

[..]

Een goede zaakwaarnemer doet een risico-afweging. Als hij niet bijtekent, kan hij een interessant aan tekengeld binnenharken, maar bij een blessure zit hij in dezelfde situatie als Vlaar. Of Feyenoord gaat verder met het elftal dat er mogelijk op langere termijn staat, en Vilhena moet het doen met invalbeurten.
Het bijtekenen van Vilhena heeft toch niets met tekengeld of iets anders te maken? Het ging om zijn zieke moeder.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Je 2e alinea.... IJzersterke reactie.
nr 10
 nr 10 - zondag 06 september 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Ik vind dat eigenlijk wel van alledrie. Eigenlijk van al mijn reacties.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 15:12   quote  deeplink  
En de reacties die je niet hebt geplaatst.
Ook stuk voor stuk raak.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 15:50   quote  deeplink  
😁
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 september 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Eens met de vragen naar bronvermelding en/of nadere toelichting van de redenering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2015 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Heeft hij bijgetekend?
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Nog niet
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
En dan willen ze hem verlengen, hahaha. Lekker blijven dromen Martin en Gio.

Lekker Lexie inbrengen in plaats van enige creativiteit.

Gio, lafaard!!!
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Sneu dat zijn moeder ziek is. Anders had ik mooi mijn contract ingeleverd. Deze jongen word schandalig behandeld
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Van mij zit ie primna.
de bluffer
 de bluffer - zondag 20 september 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Sneu dat zijn moeder ziek is. Anders had ik mooi mijn contract ingeleverd. Deze jongen word schandalig behandeld
Ook vandaag weer
Is Immers beter dan hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door de bluffer --
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:43 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ook vandaag weer
Is Immers beter dan hij
Nee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Als je voor oppertunisme gaat in de laatste paar minuten, dan zou ik ook eerder Immers gebruiken dan Vilhena. Zeker gezien het gegeven dat Feyenoord tot veel voorzetten kwam. Dan heb je normaal gesproken meer aan de duel- en kopkracht van Immers dan het verfijndere spel van Vilhena.
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Vilhena had er al eerder in gekund. Laatste 5 minuten opeens Toornstra eruit. Nee dat schiet op..
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
En het gaat over het algemeen. Er is totaal geen creativiteit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:52 schreef MMM het volgende:
Vilhena had er al eerder in gekund. Laatste 5 minuten opeens Toornstra eruit. Nee dat schiet op..
Dat had wel gekund. inderdaad Al baseer je dan je hoop op de invalbeurt van Vilhena tegen Utrecht. Niet op die tientallen wedstrijden ervoor dat ie net zo onzichtbaar was als Toonstra vandaag.
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Slechter had niet gekund. En Immers is niks en zal nooit iets worden. Dus laat Vilhena dan maar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:59 schreef MMM het volgende:
Slechter had niet gekund. En Immers is niks en zal nooit iets worden. Dus laat Vilhena dan maar.
Laat duidelijk zijn dat ik Immers ook absoluut niet basiswaardig vind. Alleen ik steun de beslissing op dat moment in de wedstrijd om hem in te brengen boven Vilhena.

Tis wel zo dat Toornstra op dit moment evenmin aanspraak maakt op een basisplek en al eerder in aanmerking kwam voor een wissel. Het probleem is op die positie is dat Feyenoord blijkbaar allemaal gemankeerde spelers heeft. Of ze hebben nog tijd nodig of ze zijn om wat voor reden dan ook simpelweg niet goed genoeg (meer).
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Lekker laten zitten.
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Dan kan je nog beter Kazim brengen.. Immers heb je zelfs in deze situatie niks aan.

Zo'n Gustafson schijnt dan weer tijd nodig te hebben. Net als Singh zeker?
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Tonny kan er best in.... vast niet minder dan wat er vandaag in stond.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 29 september 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Van FR12.nl:

quote:
Tonny Vilhena tekent definitief niet bij bij Feyenoord .Club heeft tevergeefs een poging gewaagd, dat meldt Rijnmond zojuist.
Komt niet echt als verrassing. Kan het me wel voorstellen ook. Is vrij kansloos voor hem nu hij zelfs Gustafsson voor hem heeft in pikorde. Wel zonde.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 september 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Per direct ontbinden en optiefen
MMM
 MMM - dinsdag 29 september 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Begrijpelijk dat hij niet verlengd als hij nooit speelt en zelden mag invallen. Lachwekkend dat van Geel het überhaupt nog probeert.

Snap Tony volledig. Dan is het net als met Achahbar straks, verlengen maar toch nooit spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 29 september 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:19 schreef MMM het volgende:
Begrijpelijk dat hij niet verlengd als hij nooit speelt en zelden mag invallen. Lachwekkend dat van Geel het überhaupt nog probeert.

Snap Tony volledig. Dan is het net als met Achahbar straks, verlengen maar toch nooit spelen.
Op zich inderdaad wel begrijpelijk. Las ook dat ze, na overleg, hem in de winter willen verkopen, want hij wil dat Feyenoord nog wat aan hem verdient. Zou de beste oplossing zijn, denk ik. Met Toornstra en Immers in principe ook nog genoeg middenvelders, maar moet eerlijk zeggen dat ik Vilhena wel altijd lekker veel strijd vind brengen in zijn invalbeurten dit seizoen.

Wat betreft Achahbar, daar heeft van Geel de fout gemaakt Kazim vast te leggen. Dat kost Achahbar nu steeds een plek op de bank en dus ook nooit speelminuten. Kazim moet echt verkocht worden, anders is het alsnog einde verhaal Achahbar, vrees ik. Zou zonde zijn, want die jongen heeft meer voetballend vermogen en techniek in zijn kleine teen dan Kazim in zijn hele lichaam.
MMM
 MMM - dinsdag 29 september 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Op zich inderdaad wel begrijpelijk. Las ook dat ze, na overleg, hem in de winter willen verkopen, want hij wil dat Feyenoord nog wat aan hem verdient. Zou de beste oplossing zijn, denk ik. Met Toornstra en Immers in principe ook nog genoeg middenvelders, maar moet eerlijk zeggen dat ik Vilhena wel altijd lekker veel strijd vind brengen in zijn invalbeurten dit seizoen.

Wat betreft Achahbar, daar heeft van Geel de fout gemaakt Kazim vast te leggen. Dat kost Achahbar nu steeds een plek op de bank en dus ook nooit speelminuten. Kazim moet echt verkocht worden, anders is het alsnog einde verhaal Achahbar, vrees ik. Zou zonde zijn, want die jongen heeft meer voetballend vermogen en techniek in zijn kleine teen dan Kazim in zijn hele lichaam.
Vilhena is op 10 beter dan Immers en Toornstra. En al helemaal in potentie.
Boëtius is beter dan Bilal.
Achahbar is beter dan Kazim.

Tsja..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 29 september 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Hij speelde afgelopen weekend juist eindelijk goed toen hij inviel. Hij viel mij gigantisch op... Dit is zo jammer, maar ik had het wel verwacht.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 september 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Waardeloze speler. Waardeloze mentaliteit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 29 september 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Vilhena is op 10 beter dan Immers en Toornstra. En al helemaal in potentie.
Boëtius is beter dan Bilal.
Achahbar is beter dan Kazim.

Tsja..
Het eerste ben ik met je eens, het derde ook.
Het tweede zou inderdaad moeten, en in zijn goede tijd was hij ook duidelijk beter dan Bilal. Probleem was wel dat Boëtius al iets van anderhalf jaar ver onder zijn niveau presteerde. Dat neemt niet weg dat ook ik het zonde vind dat hij is vertrokken.

Tsja..van Geel maakt weleens verkeerde keuzes. Neemt dan weer niet weg dat er in principe gewoon een goede selectie staat dit jaar, waarmee we hoge ogen kunnen gooien.
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 29 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:
Waardeloze speler. Waardeloze mentaliteit.
Eens, het was ooit het grootste talent van Nederland.
Ik heb het nooit kunnen ontdekken.
Bagger mentaliteit en een groot ego.
En dit is niet discriminerend bedoelt , weer een donkere jongen die moeilijk doet.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 29 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Doei Vilhena. Ook niet meer in de beloften laten spelen. Daar moet iemand staan die wel bij Feyenoord blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door nr 10 --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Eens, klaar met dat jochie. Wij moeten verder en wel zonder hem. Geen minuut tijd meer in steken, wat mij betreft niet eens meer welkom op de training..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 september 2015 - 15:45   quote  deeplink  
T is volgens mij de laatste van een generatie vol zelfoverschatting.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:45 schreef Stylzz het volgende:
T is volgens mij de laatste van een generatie vol zelfoverschatting.
Zou goed kunnen, alhoewel ik bij anass nog twijfels hebt..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 29 september 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:
Eens, klaar met dat jochie. Wij moeten verder en wel zonder hem. Geen minuut tijd meer in steken, wat mij betreft niet eens meer welkom op de training..
Dat laatste mag dus niet ivm recht op arbeid. Hebben ze in het verleden geprobeerd met Blinker en Witsche.
MMM
 MMM - dinsdag 29 september 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:
Eens, klaar met dat jochie. Wij moeten verder en wel zonder hem. Geen minuut tijd meer in steken, wat mij betreft niet eens meer welkom op de training..
Waarom?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 29 september 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Goede prof, houdt zich prima aan de regels.
Doet wat hij moet doen en doet geen gekke dingen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 16:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom?
Straks schopt ie 'per ongeluk' een belangrijke speler aan diggelen of zo.
Hij wil niet verder bij ons wij moeten dan ook niet meer verder met hem willen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Hij geeft aan niet verder te willen, prima heb ik geen probleem mee, maar dan wel opdonderen en wat mij beter gelijk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0459530