BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 30 september 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:14 schreef Dharmpie het volgende:
Ik denk dat wij het erg gaan betreuren dat we hem geen kans meer hebben gegeven.
Hij heeft groot gelijk om nu wel voor zichzelf te kiezen.
Hopelijk speelt hij straks de sterren van de hemel, dat gun ik hem wel.
Geen kans meer hebben gegeven?
Dat pis ventje is PAS 20 JAAR en heeft 100 officiële wedstrijden gespeeld en dat waren vrijwel allemaal 5jes en 6jes, wat verwacht ie dan ? Dat Feyenoord wacht op de "grote Vilhena" totdat hij tot volle wasdom is gekomen en met een jaartje of 3-4 pas zijn vorm gaat vinden?

Feyenoord heeft veel in hem geïnvesteerd, de liefde blijkt niet wederzijds, slappe mentaliteit, verkeerde zaakwaarnemer, wat de reden ook moge zijn dan ben je een backstabber.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Backstabber....
nr 10
 nr 10 - woensdag 30 september 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Dat gebrek aan vertrouwen komt omdat de technische staven van de afgelopen jaren het allemaal verkeerd zagen. Tony is de allerbeste voetballer die ooit in Nederland en in zelfs Europa heeft rondgelopen. Waarom moet hij het accepteren dat zo'n Zweed de voorkeur boven hem, DE TONY, krijgt. Kijkt dat die Gustafson in twee wedstrijden PEC meer heeft laten zien dan Vilhena in de afgelopen twee seizoenen zijn heel kleine details.
Heel gauw ophoeren, ventje. Na die eerste drie wedstrijden jaren geleden is het hard bergafwaarts met je gegaan, zelfoverschattend egootje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2015 door nr 10 --
moa
 moa - woensdag 30 september 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:56 schreef Barabas het volgende:
Backstabber....
Vind ik wel ja, beetje lopen janken over je zogenaamde zieke moeder, en ondertussen lekker op zoek naar een club die flink tekengeld wil smijten.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Onzin
moa
 moa - woensdag 30 september 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 08:54 schreef Voetbalgek het volgende:
Hmmm sja wie er ook wat fout heeft gedaan dit is toch wel weer een verlies hoor uiteindelijk is het weer een talent wat niet prettig vertrekt laat staan met een prijs en al helemaal niet voor goed geld... een les die na fer, wijnaldum en boetius wel geleerd had moeten zijn... maar nee over een paar maanden hebben we deze discussie over annas... 😕
Volstrekt onvergelijkbaar, Wijnaldum en Fer gingen weg in een tijd dat Feyenoord het geld ontzettend hard nodig had, Feyenoord zat diep in de shit en had die twee jongens financieel en sportief weinig te bieden. (Dat we het jaar er op met Guidetti zo zouden vlammen had niemand verwacht) Natuurlijk hadden die 2 niet aan concurrenten verkocht moeten worden, maar blijkbaar waren dat de hoogste bieders.

Boëtius en Vilhena kunnen gewoon geen basisplaats afdwingen, hebben meer dan genoeg kansen gehad maar laten op het veld gewoon niets zien.
moa
 moa - woensdag 30 september 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 13:13 schreef Barabas het volgende:
Onzin
Sterk beargumenteerd.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Niet nodig bij zulke holle woorden.
gezu
 gezu - woensdag 30 september 2015 - 13:56   quote  deeplink  
heb hem nu zat keer zien voetballen en bijna elke keer viel hij gewoon tegen,in tegenstelling tot b.v achabar die staat er ook niet vaak in maar die valt juist bijna altijd mee,lijkt wel of hij een soort faalangst heeft bij feyenoord
Tjabba
 Tjabba - woensdag 30 september 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena heeft even goed gespeeld in een elftal van veelal middelmatige spelers.
Nu het niveau omhoog gaat, is hij opeens lager in de pikorde.
Veel coaches hebben m niet opgesteld.

Maar die hebben t vast mis.
Precies de lat gaat omhoog super lexie trekt het ook niet het hogere niveau.
Al kon die op ons lagere niveau ook al amper mee.
JanM
 JanM - woensdag 30 september 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 13:01 schreef moa het volgende:

[..]

Vind ik wel ja, beetje lopen janken over je zogenaamde zieke moeder, en ondertussen lekker op zoek naar een club die flink tekengeld wil smijten.
Als hij nu zou zeggen dat hij zijn contract zou uitdienen zou ik je gelijk geven, maar wat ik gisteren las is toch echt iets anders: hij werkt mee aan verkoop komende winter omdat hij wil dat Feyenoord nog wat aan hem verdient. Dat wijst toch op een hele andere instelling en helemaal geen tekengeld bij een nieuwe club!
moa
 moa - woensdag 30 september 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 14:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Als hij nu zou zeggen dat hij zijn contract zou uitdienen zou ik je gelijk geven, maar wat ik gisteren las is toch echt iets anders: hij werkt mee aan verkoop komende winter omdat hij wil dat Feyenoord nog wat aan hem verdient. Dat wijst toch op een hele andere instelling en helemaal geen tekengeld bij een nieuwe club!
Heb bij hem niet het idee dat hij oprecht is, als hij bij Feyenoord wilde slagen en als hij wilde dat Feyenoord wat aan hem verdiende dan had hij afgelopen zomer en vorig jaar zomer zijn contract ook al kunnen verlengen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Ik denk dat hij echt wel wil slagen bij Feyenoord, maar hij ziet het zelf niet gebeuren. Aangezien hij het niet ziet gebeuren, gaat hij proberen zijn heil bij een ander te vinden.... Zjn goed recht toch? Loyaliteit heeft ook zijn grenzen...
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 15:44 schreef moa het volgende:

[..]

Heb bij hem niet het idee dat hij oprecht is, als hij bij Feyenoord wilde slagen en als hij wilde dat Feyenoord wat aan hem verdiende dan had hij afgelopen zomer en vorig jaar zomer zijn contract ook al kunnen verlengen.
Gewoon net doen alsof zijn motieven niet oprecht waren....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 september 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena heeft even goed gespeeld in een elftal van veelal middelmatige spelers.
Nu het niveau omhoog gaat, is hij opeens lager in de pikorde.
Veel coaches hebben m niet opgesteld.

Maar die hebben t vast mis.
Zijn we het eindelijk een keer eens...
Nagenoeg niets gezien van Tonny. Ook op een andere positie niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 september 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Dag!
van geil
 van geil - donderdag 01 oktober 2015 - 20:23   quote  deeplink  
PSV ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 oktober 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Lach me kapot.
MMM
 MMM - zondag 04 oktober 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Heerlijk samenspel met Elia zeg. Puur voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Gretige Vilhena toegezongen: ''Dat waardeer ik heel erg''

28isz2f.jpg

Met goed voorbereidend werk was Tonny Vilhena belangrijk bij de winnende treffer van Eljero Elia. De middenvelder heeft besloten om zijn contract bij Feyenoord niet te verlengen, maar werd vandaag wel toegezongen door het uitvak.

''Het was wel heel mooi om te horen dat ze me nog steeds steunen'', aldus Vilhena tegenover Metro. ''Dat waardeer ik zeker. Toen ik het veld in kwam, was ik gretig zoals altijd. Het is lekker om dan iets extra's toe te voegen aan het team. Ik ken Eljero buiten het voetbal al heel erg lang, dus we voelen elkaar heel erg goed aan.''

Elia heeft dat ook tegen Vilhena gezegd dat hij wat hem betreft bij Feyenoord moet blijven. Maar aan de andere kant zegt hij ook dat het mijn eigen keuze is. Ik zal hoe dan ook alles voor deze club blijven geven. Tot de winterstop? Misschien ben ik er daarna ook nog wel.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 17:28   quote  deeplink  
No Tonny-bashing ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Ik heb t niet gezien, van mij mag hij standaard oppleuren, omdat nu elke dag hier te gaan posten.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Gelukkig niet iedere dag nee.....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Tonny: winterstop weg. Niet later.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Die loopt steaks voor niks weg..
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Van mij mag hij nog steeds blijven, maar vind dat hij dan wel voor twee jaar bij moet tekenen. Acht die kans echter zeer gering, dus zal het er in het volgende raam wel opzitten voor Tonny Trindade de Vilhena... jammer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Ik vind 'm vooral dom.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Ik vind m vooral van geen toegevoegde waarde.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind m vooral van geen toegevoegde waarde.
Vandaag toch de winnende assist..
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vandaag toch de winnende assist..
Ja, zag t, vond t niet zo bijzonder.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Kun en mag je vinden, maar ff voor de duidelijkheid: Het was Tonny die de assist op de winnende gaf!
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:19 schreef Barabas het volgende:
Kun en mag je vinden, maar ff voor de duidelijkheid: Het was Tonny die de assist op de winnende gaf!
Leuk voor m, misschien dat ie dan bij Go ahead aan de slag kan ipv Genemuiden.
moa
 moa - zondag 04 oktober 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 17:28 schreef Barabas het volgende:
No Tonny-bashing ?
Wat stylzz zegt, niet verlengen dus ophoepelen.
Snap niet wat die jongen nog bij het eerste elftal moet, kan alleen maar voor ellende zorgen en is nooit belangrijk geweest voor het team. Enige aantekening die ik daar bij maak is dat zijn laatste invalbeurten weer meer leken op het niveau van toen hij 3 seizoenen geleden debuteerde, alles daar tussen in was van belabberd niveau.
moa
 moa - zondag 04 oktober 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:14 schreef Barabas het volgende:
Van mij mag hij nog steeds blijven, maar vind dat hij dan wel voor twee jaar bij moet tekenen. Acht die kans echter zeer gering, dus zal het er in het volgende raam wel opzitten voor Tonny Trindade de Vilhena... jammer.
Volgens mij mag hij van iedereen wel blijven, net zoals JP dat mocht, er zijn echter wel voorwaarden aan verbonden.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:41 schreef moa het volgende:

[..]

Wat stylzz zegt, niet verlengen dus ophoepelen.
Snap niet wat die jongen nog bij het eerste elftal moet, kan alleen maar voor ellende zorgen en is nooit belangrijk geweest voor het team. Enige aantekening die ik daar bij maak is dat zijn laatste invalbeurten weer meer leken op het niveau van toen hij 3 seizoenen geleden debuteerde, alles daar tussen in was van belabberd niveau.
Maak je zelf een aantekening en dan snap je niet wat hij bij het eerste elftal moet....
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Blijft toch een net niet speler , verkopen die handel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Maak je zelf een aantekening en dan snap je niet wat hij bij het eerste elftal moet....
Ik begrijp t wel, waarom t risico nemen, er zijn spelers minimaal even goed.
moa
 moa - zondag 04 oktober 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Maak je zelf een aantekening en dan snap je niet wat hij bij het eerste elftal moet....
Aflopend contract en niet willen verlengen = vertrekken en dus naar de reserves, ook al heet je Messi.

Merk alleen op dat hij goed invalt.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Immers!
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:51   quote  deeplink  
😁
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Zijn Immers, Kazim en Toornstra eruit zie je nog steeds niet meer voetbal in het huidige basisteam...
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Ik zie ineens wel voldoendes op hun posities in zowel de forum als overige waarderingslijstjes.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Hun opvolgers hebben meer rendement, maar het voetballend vermogen blijft nog ver achterwege.
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 22:35   quote  deeplink  
De pijn puntjes zijn verlegd.
vd Heijden Kongolo is n min
Vejinovic Clasie is n min
El is n min.
In mijn ogen drie spelers die verkeerd staan.
De aanvallers hebben n prima rendement qua goals.
Het overige tot nu 0.0000000000000000.
+ voetballend word ik er niet vrolijk van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Met name Vejinovic valt zwaar tegen.
Herhaaldelijk zwakke passing, rent maar wat en hoekschoppen en vrije trappen hebben nul resultaat.
JanM
 JanM - zondag 04 oktober 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Vond zijn reactie na die goal van Elia toch wel geweldig!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 oktober 2015 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 22:35 schreef van geil het volgende:
De pijn puntjes zijn verlegd.
vd Heijden Kongolo is n min
Vejinovic Clasie is n min
El is n min.
In mijn ogen drie spelers die verkeerd staan.
De aanvallers hebben n prima rendement qua goals.
Het overige tot nu 0.0000000000000000.
+ voetballend word ik er niet vrolijk van.
Ik vind El Ahmadi geen min. Kan prima op zijn huidige positie uit de voeten en doet het behoorlijk. En Kongolo vult het trouwens ook aardig in op linksback. Ik vind hem (hoewel hij eerder een CV is) daar zelfs sterker spelen dan hij de maanden ervoor centraal liet zien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Kongolo speelt dit seizoen iedere wedstrijd top. Maar dit topic gaat over Vilhena: ik hoop dat hij op zijn besluit terug komt, want ik vind hem nu wel stappen maken. Niet alles wat hij deed was goed, maar hij en Elia weten elkaar erg gemakkelijk te vinden. Feyenoord doe je ogen open en geef die jongen een goede aanbieding (mits hij daarmee nog te paaien is en het binnen de grenzen van redelijkheid blijft)..
MMM
 MMM - maandag 05 oktober 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Samenspel deed me denken aan destijds met Boëtius. Wat een genot om hem samen met Elia te zien combineren, 2 echte voetballers. Mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 09:11   quote  deeplink  
Gio: "Ik snap wel dat Vilhena niet wil blijven"

54w13s.jpg

Tonny Vilhena viel zondagmiddag erg goed in bij Feyenoord tijdens de nipte 1-2 zege op De Graafschap. En dat na een week waarin duidelijk werd dat hij niet bij zal gaan tekenen in Rotterdam.

Derhalve vertrekt het voormalig wonderkind waarschijnlijk na dit seizoen transfervrij. "Vilhena heeft het erg goed gedaan, hij kan gewoon goed voetballen. Hij geeft een assist, de spelers op de bank weet ik van dat ze zoiets kunnen brengen, dat weten ze zelf gelukkig ook", reageert trainer Giovanni van Bronckhorst.

In gesprek met RTV Rijnmond gaat de keuzeheer in op de beslissing van Vilhena om snel te vertrekken. "Ik vind het jammer dat hij niet wil blijven, al snap ik het wel, hij wil spelen."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0476229