BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 14:53   quote  deeplink  
th?&id=OIP.Me3e47cef5fa703fe2d32ab3ad3787337o0&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

th?id=OIP.M399f043b2df9614b4109755a645c43a9o0&w=220&h=147&c=7&rs=1&qlt=90&o=4&pid=1.1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Arie.Klooster --
nr 10
 nr 10 - maandag 05 oktober 2015 - 16:33   quote  deeplink  
We kunnen zingen en klappen wat we willen, maar die jongen heeft de beslissing al genomen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:06   quote  deeplink  
De vlag kan uit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Want..?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Hij gaat weg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Linkje..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 oktober 2015 - 18:33   quote  deeplink  
In de winter graag.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Levert ie in ieder geval nog wat op..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Vilhena is inmiddels overgestapt op een nieuwe zaakwaarnemer. En dat is niet de minste. Jorge Mendes moet de Maassluizer aan een (top)club met perspectief helpen, zo meldt De Telegraaf. De Portugees is de meest invloedrijke voetbalmakelaar die er is. Hij heeft onder meer Cristiano Ronaldo, José Mourinho en Diego Costa in zijn stal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Okay de vlag kan uit..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 06 oktober 2015 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 23:00 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena is inmiddels overgestapt op een nieuwe zaakwaarnemer. En dat is niet de minste. Jorge Mendes moet de Maassluizer aan een (top)club met perspectief helpen, zo meldt De Telegraaf. De Portugees is de meest invloedrijke voetbalmakelaar die er is. Hij heeft onder meer Cristiano Ronaldo, José Mourinho en Diego Costa in zijn stal.
Goed bezig Tony !
nr 10
 nr 10 - dinsdag 06 oktober 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Dat is zijn derde of vierde zaakwaarnemer in korte tijd. Je ziet dus waar hij de laatste tijd mee bezig is geweest. Ik denk niet dat hij hem bij PSV gaat onderbrengen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 06 oktober 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 23:00 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena is inmiddels overgestapt op een nieuwe zaakwaarnemer. En dat is niet de minste. Jorge Mendes moet de Maassluizer aan een (top)club met perspectief helpen, zo meldt De Telegraaf. De Portugees is de meest invloedrijke voetbalmakelaar die er is. Hij heeft onder meer Cristiano Ronaldo, José Mourinho en Diego Costa in zijn stal.
Als je niet kan voetballen maakt het niet uit welke spelers makelaar je heb toch?
nr 10
 nr 10 - dinsdag 06 oktober 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 10:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je niet kan voetballen maakt het niet uit welke spelers makelaar je heb toch?
Precies. En als je dom bent, maakt het niet uit wat je post.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 oktober 2015 - 11:16   quote  deeplink  
😁
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 11:02 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Precies. En als je dom bent, maakt het niet uit wat je post.
Dat blijkt
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 06 oktober 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 11:02 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Precies. En als je dom bent, maakt het niet uit wat je post.
hehe, hij's leuk!

th?&id=OIP.Mc1d2ae86fd4680f8e0d447f95f4387ffH0&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 oktober 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 11:02 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Precies. En als je dom bent, maakt het niet uit wat je post.
Gelukkig zit je er niet mee.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 00:30   quote  deeplink  
Vilhena nieuwe aanvoerder van Jong Oranje

2ztm7p0.jpg

Jong Oranje heeft een nieuwe aanvoerder. Tonny Vilhena neemt de band over van Karim Rekik, die is geselecteerd voor het Nederlands elftal.

Rekik werd voor de start van de EK-kwalificatiereeks verkozen tot nieuwe aanvoerder, maar door dat plan kan nu al een dikke streep. "Zo werkt dat nu eenmaal", erkent Fred Grim in gesprek met Voetbal International. De bondscoach is trots op de verdediger.

"Natuurlijk hoop je voor Karim dat hij de stap maakt naar Oranje. Hij heeft het ook heel goed gedaan. Bij ons, maar ook in Frankrijk bij zijn club (Olympique Marseille, red.). Ik was aanwezig bij het Europa League-duel met FC Groningen. Daar had ik al wel zoiets van: die zouden ze wel eens door kunnen schuiven. Dat is natuurlijk hartstikke mooi."

Vilhena is de nieuwe aanvoerder van Jong Oranje. "Hij is de nummer twee. En de derde? Die gaan we nog aanwijzen. Dat is vanzelfsprekend belangrijk, maar het is geen prioriteit. Je moet wel naar de toekomst kijken, want voor je het weet ben je de eerste én de tweede aanvoerder kwijt."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2015 door RenatoBos --
MMM
 MMM - donderdag 08 oktober 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Leuk voor Tony. Viel van de week prima in, heerlijk samenspel met Elia.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 oktober 2015 - 15:25   quote  deeplink  
IS ie al weg?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Vilhena mikt op buitenlands avontuur: "Zou perfect zijn"

wlw514.jpg

Het lijkt een zekerheidje dat Tonny Vilhena in januari vertrek bij Feyenoord. De middenvelder heeft ook onder Giovanni van Bronckhorst geen basisplaats en heeft daarom zijn zinnen gezet op een transfer.

"Bij Feyenoord speel ik in het tweede elftal, dat is soms wel moeilijk. Maar tijdens de minuten die ik krijg probeer ik er ook alles uit te halen. Meer kan ik niet doen. Of ik nu extra veel naar de wedstrijden van Jong Oranje toe leef? Nee, ik leef eigenlijk naar elke wedstrijd hetzelfde toe", vertelt Vilhena in gesprek met FOX Sports.

De 20-jarige Vilhena is aanvoerder van Jong Oranje, maar zit bij zijn club op de bank. Een vreemde situatie. "Ik ben het ermee eens dat ik op mijn leeftijd wekelijks moet spelen, maar op dit moment is dat niet het geval. Ik probeer me terug te vechten en weer op mijn oude niveau te komen zodat ik weer wekelijks ga spelen. Ik heb nog niks gehoord van andere clubs en focus me nu dan ook gewoon op Feyenoord en Jong Oranje."

In tegenstelling tot afgelopen zomer staat Vilhena inmiddels wel open voor een buitenlands avontuur. "Wat er gaat komen, moeten we nog afwachten. Ik sta zeker open voor een buitenlandse club. Wat ik het liefst wil? Ik wil gewoon naar een mooie competitie, het maakt me niet zoveel uit waar. Als er een mooie club komt uit een mooie competitie en ik kan wekelijks spelen, dan zou dat perfect zijn."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Okay ze moeder is dus alweer opgeknapt mag men dan vaststellen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Jong Oranje-coach: ''Vilhena is een echte winnaar''

1624ggh.jpg

Jong Oranje-coach Fred Grim noemt Feyenoorder Tonny Vilhena een "echte winnaar". De trainer heeft de 20-jarige Vilhena zelfs tot aanvoerder benoemd voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Jong Slowakije, nadat eerste aanvoerder Karim Rekik door bondscoach Danny Blind werd opgeroepen voor het Nederlands elftal.

Grim volgt Vilhena al vanaf de Feyenoord-jeugd. "Ik vond hem altijd al een groot talent. Hij is een echte winnaar en heeft een enorme drive. Ook is hij een beetje introvert. Af en toe kom ik kijken bij de Feyenoordtrainingen en praat ik na afloop met hem. Zo bouw je een band op", vertelt de voormalig doelman.

Vilhena had bij Feyenoord lange tijd een basisplek, met name in de periode dat Ronald Koeman de trainer was. Onder Fred Rutten en Giovanni van Bronckhorst zit de middenvelder echter vaker dan hem lief is op de bank. Daarnaast kampt de moeder van Vilhena met gezondheidsklachten, wat ook zijn weerslag heeft op de begaafde linkspoot. Grim: "Tonny speelt niet in de basis en heeft het privé niet makkelijk gehad de laatste tijd. Maar als je ziet hoe hij traint en speelt bij Jong Feyenoord dan zie ik een jongen die laat zien wat hij kan en alles geeft. Vandaar dat ik hem aanvoerder heb gemaakt."

Jong Oranje is goed op weg naar kwalificatie voor het EK 2017. De eerste twee wedstrijden tegen Turkije en Cyprus werden al gewonnen en Oranje staat daarmee eerste in de poule. Bondscoach Grim mist in de wedstrijd tegen Slowakije echter wel een flink aantal spelers. De Feyenoorders Rick Karsdorp en Sven van Beek meldden zich al af met blessures en ook oud-Feyenoorder Jean-Paul Boëtius is niet fit genoeg. Verder zijn Karim Rekik, Anwar El-Ghazi en Jairo Riedewald geselecteerd voor het 'grote' Oranje.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 oktober 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 18:01 schreef RenatoBos het volgende:
Okay ze moeder is dus alweer opgeknapt mag men dan vaststellen..(?)
Bleek toch een griepje?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bleek toch een griepje?
Blijkbaar ja, ik dacht dat het veel ernstiger was..👀
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 08 oktober 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Zie hem zomaar richting Sodom vertrekken, transfervrij.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 08 oktober 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Neh toch niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Klein uurtje aan het piekeren geweest Vin..
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 08 oktober 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Kwam ineens in mij op.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Southampton komt terug en wil opnieuw zaken doen met Feyenoord'

35hjrpf.jpg

Southampton wil zich in de winterstop versterken met Tonny Vilhena. Dat meldt het Engelse Shoot. De club van Ronald Koeman deed in voorgaande transferperiodes ook al pogingen om de middenvelder naar Engeland te halen, maar destijds zonder succes.

Vilhena kon afgelopen zomer een transfer naar Sampdoria maken, maar besloot in Nederland te blijven, mede om voor zijn zieke moeder te kunnen zorgen. Daarop besloot Feyenoord opnieuw om de tafel met hem te gaan om te praten over een nieuw contract. Het 20-jarige talent wees die aanbieding echter af en zal zijn aflopende verbintenis niet meer verlengen.

Donderdag meldde Vilhena nog aan FOX Sports graag bij 'een mooie club in een mooie competitie' aan de slag te willen gaan als die mogelijkheid zich voordoet. Mogelijk biedt het Southampton van Koeman komende winter die uitkomst. Eerder namen The Saints Graziano Pellè en Jordy Clasie al over uit de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:19   quote  deeplink  
UITVERKOOP!
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Tot nu toe 10 mio betaald voor Pelle en 15 voor Clasie, mogen ze nu wel een keer korting lijkt me. 5 mio doen? ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Ik breng m voor 2 miljoen op mijn rug heen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Plek zat he..😂
moa
 moa - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
T.E.A.B.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
Plek zat he..😂
Zeker, Immers en Kazim kunnen dr ook nog bij.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2015 - 23:06   quote  deeplink  
😂
tomson
 tomson - zaterdag 10 oktober 2015 - 02:59   quote  deeplink  
Koeman//HELD
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 oktober 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Wederom geen malse kritiek.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 oktober 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Tja Grim..
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 oktober 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Oh ja dan zal t wel niet waar zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 oktober 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Kan me nog een Intervieuw herinneren van van de week lulde die weer heel anders..
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 oktober 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Zeker, daarom was hij nu ook zo teleurgesteld.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 07:25   quote  deeplink  
Vilhena: ''Er wordt zoveel onzin geschreven in de media''

awrtwg.jpg

Tonny Vilhena, de nieuwe aanvoerder van Jong Oranje, kon zondagmiddag niet voorkomen dat zijn ploeg met 1-3 onderuit ging Jong Slowakije. Vooraf had hij succes-appjes ontvangen van ploeggenoten Terence Kongolo, Eljero Elia en oud-teamgenoot Jean-Paul Boëtius.

"Het is mooi om te lezen en te voelen hoe die jongens meeleven", aldus Vilhena, die zich dinsdag weer op de training van Feyenoord meldt, tegenover ELF Voetbal. "Hopelijk is Jean-Paul snel weer fit en kan hij volgende maand meespelen."

Vorige week meldde De Telegraf dat Jorge Mendes, de machtige zaakwaarnemer van onder anderen Cristiano Ronaldo, zijn nieuwe zaakwaarnemer zou zijn. "Dat is niet waar. Er wordt zoveel onzin geschreven in de media. Mijn vader behartigt nog steeds mijn belangen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Hij wordt er niet knapper op.
van geil
 van geil - dinsdag 27 oktober 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Moet Feyenoord nog n vervanger halen ? of hebben we die in huis?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Niet nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Eens niet nodig..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0469849