|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op die van Vejinovic. Dat wil je toch niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien op die van El Ahmadi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat denk ik eerder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze stipten net precies aan wat mijn angst ook is. Aan de bal op zich aardig, maar zonder bal levensgevaarlijk. Voor jezelf. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gezakt voor het zoveelste examen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onvoldoende, toch maar n vervanger halen als dit de reserve middenvelder nr 1 is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je had gewoon El Ahmadi kunnen laten zakken en Vejinovic naar voren schuiven. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Wat een balverlies keer op keer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is ook mijn mening. Maar dan nog zit je met de evt vervanger in de maag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoe oud is die De Guzman nu? Zou een prima kandidaat kunnen zijn wat mij betreft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, vond 'm de 2e helft wat meer uit de verf komen. Maar blijft flegmatiek en geen mandekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar wat was nou de reden om Vilhena de voorkeur te geven boven Vejinovic""(?) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik vind dat Vilhena te vaak misgrijpt waardoor alles open ligt. En vaak heeft ie tijd en komt ie met zo'n rare lob naar niemandsland |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ergens hoop ik dat ie tegen Ado nog een kans krijgt. Gaat ook een knokwedstrijd worden. Tonny is zo'n groot talent met een goed overzicht en bij vlagen fluwelen passing. Ik hoop alsnog dat zijn potentie eruit komt en hij bijtekent :) |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik vind Vilhena beter uit de verf komen als hij invalt in de 2e helft. Zijn terugspeelbal in de eerste helft was overigens levensgevaarlijk....lekker beginnen met Vejnovic de volgende keer. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 01:53 schreef BertusBadeend het volgende:Ergens hoop ik dat ie tegen Ado nog een kans krijgt. Gaat ook een knokwedstrijd worden. Tonny is zo'n groot talent met een goed overzicht en bij vlagen fluwelen passing. Ik hoop alsnog dat zijn potentie eruit komt en hij bijtekent :) Dat zegt dus alles. Een talent. Jammer dat het niet uit de verf komt. En na dik 100 wedstrijden mag je geen talent meer zijn. Dan moet je er staan. En hij heeft dus nooit de stap kunnen maken van talent naar basisspeler die als eerste of tweede op het formulier wordt gezet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals wanneer gaan we dat talent eens zien, tegen slappe tegenstanders misschien? Ik zie het nog steeds niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo, die speelt weer volgende week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die kans is groot. Maar zie liever n andere oplossing. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wat is nu die klasse ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena en klasse? En dat in 1 zin. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Het kan wel. Vilhena heeft een A++ klasse koelkast gekocht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus niemand weet het of ziet het daaaaaaaag Tony |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weer lekker Tonny aan het bashen.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja omdat deze blaag denkt dat hij groter is dan Feyenoord. Samen met zijn zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Deed vandaag niet eens mee.
En wat je roept is ook nog eens een aanname.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hebben toch meer middenvelders Pleur die jonge gasten er eens in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zit al 11 wedstrijden op Schuurman te wachten.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook. Had een doelpuntrijke voorbereiding. En vind dat verwachtingen naar Gustafson te snel zijn opgekrikt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan kan de twaalfde er ook nog wel bij is nog te jong voor dit werk eerst een paar top wedstrijden in het tweede laten spelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zegt de man die om Hermann roept.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena in race voor titel 'Golden Boy'
Tonny Vilhena is in de race voor een prestigieuze prijs voor jonge voetballers. De Italiaanse sportkrant Tuttosport heeft de Maassluizer opgenomen in de shortlist voor de titel van Golden Boy, een prijs voor het grootste Europese voetbaltalent onder 21 jaar.
De 20-jarige middenvelder kan bij zijn club Feyenoord meestal niet op een basisplek rekenen, al lijkt het er wel op dat Vilhena zondag bij de eerste elf namen op het wedstrijdformulier staat voor de wedstrijd tegen Ajaks. Bij Jong Oranje, het nationale elftal voor spelers tot 21 jaar, is de Maassluizer wel een vaste waarde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In Italië zijn ze nogal weg van hem..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stond ie vorig jaar ook al op. Samen met Willems en Milik....
En in 2013 stond hij er ook op. Samen met Fischer, Maher. 2012: Eriksen, Guidetti, MArtins Indi
Winnaars zijn ze nooit.
Jaar Winnaar Club Noot 2004 Vlag van Engeland Wayne Rooney Vlag van Engeland Manchester United 2005 Vlag van Argentinië Lionel Messi Vlag van Spanje FC Barcelona [2] 2006 Vlag van Spanje Cesc Fàbregas Vlag van Engeland Arsenal [3] 2007 Vlag van Argentinië Sergio Agüero Vlag van Spanje Atlético Madrid [4] 2008 Vlag van Brazilië Anderson Vlag van Engeland Manchester United [5] 2009 Vlag van Brazilië Pato Vlag van Italië AC Milan [6] 2010 Vlag van Italië Mario Balotelli Vlag van Engeland Manchester City [7] 2011 Vlag van Duitsland Mario Götze Vlag van Duitsland Borussia Dortmund [8] 2012 Vlag van Spanje Isco Vlag van Spanje Málaga [9] 2013 Vlag van Frankrijk Paul Pogba Vlag van Italië Juventus [10] 2014 Vlag van Engeland Raheem Sterling Vlag van Engeland Liverpool [11] |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die hebben een dvd van drie jaar geleden liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga bijna denken dat de waarde weer opgekrikt dient te worden van hogerhand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan Gio straks niet meer om heen, ondanks dat hij niet verlengd. Speelde prima vandaag. Erin ipv Vejinovic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond m aanvallend sterk. Maar in defensief opzicht zelfde makke als altijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was ook niet echt z'n taak vandaag. De beste wedstrijd die ik me van hem kan herinneren . Neemt niet weg dat hij van mij weg mag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lekker gespeeld , jammer dat hij niet wil bijtekenen en Feyenoord een mooie afkoopsom gunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM