|
|
nr 10
|
|
|
Wat een drama deze paardenmongool. !000% kans en minimaal 5 keer een vent uit zijn rug laten lopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ligt altijd onder het vergrootglas.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 09:57 schreef nr 10 het volgende:Wat een drama deze paardenmongool. !000% kans en minimaal 5 keer een vent uit zijn rug laten lopen. 100% |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En die Toy moet helemaal zijn smoel houden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem wel okee. Waren er een hoop slechter. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja, maar zo'n kans moet je benutten, een beetje voetballer scoort. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij kan hem ook nog op die clown afleggen. Die krijgt hem waarschijnlijk wel in een leeg doel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach hoor eens zn vader denkt dat hij in Rotterdam het seizoen wil,afmaken, hij is een zoon van Feyenoord. Meneer Vilhena pleur jij met je zoontje eens lekker op.en als hij om Feyenoord geeft tekent hij bij met een lage transfersom hebben ze beide wat aan. Maar jij meneer Vilhena hebt die zoon van je gek gemaakt , je had hem beter kunnennstimuleren om btere te voetballen en zich daar op,te concentreren..........zo dat ben ik kwijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens.
Bal moest er wel in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was nog slechter dan van der Heijden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar beter dan bv Toornstra en Kramer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer had weinig in te brengen, dankzij t middenveld. Toornstra had nog een assist |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat verlengen.... mark my words. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Je kon wel eens gelijk hebben, gezien het commentaar van zijn pa. Ik hoop het in elk geval, want ik heb het idee dat hij zich nu wel aan het ontwikkelen is. Waarschijnlijk zijn vele zuurpruimen op dit forum het niet met me eens, maar ik vind hem basiswaardig. Zet hem maar op de plek van Vejinovic en laat hem daar ook maar een tijdje staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t een prutser en een Gloryhunter. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Eens. En zuurpruim door Arie genoemd te worden, is toch wel een compliment. Is toch ook wel een manier van discussiëren. Mensen met een andere mening een scheldnaam geven. :-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2015 - 11:20 schreef nr 10 het volgende:[..] Eens. En zuurpruim door Arie genoemd te worden, is toch wel een compliment. Is toch ook wel een manier van discussiëren. Mensen met een andere mening een scheldnaam geven. :-) vele zuurpruimen, niet alle. En laten we eerlijk zijn. Hier zijn toch vooral zuurpruimen actief, ikzelf voorop haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zodra pruimen zuur zijn moet je ze overigens gewoon inruilen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zegt voor mij genoeg dat Koeman nog steeds gecharmeerd is. Hoop zo dat deze jongen het zal maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een pruim blijft een pruim, zuur of niet.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eeuwig talent..belandt bij elke europese subtopper op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2015 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misselijk gewoon. "Ik wil kampioen worden met Feyenoord" My ass..tekengeld opstrijken bedoel je! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En wat dan nog.... je zou precies hetzelfde doen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een loser is het toch! Eerst zeggen dat ie weg gaat en nu wil ie gratis de deur uit lopen ... Voetballend is het helaas niet geworden wat ik er van verwachtte. Zag je afgelopen weer met het missen van die GROTE kans. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, niet alles is rozengeur en maneschijn maar hij is wel degelijk aan het beter worden. Heeft aardige wedstrijden afgewisseld met wat mindere, maar in het algemeen kan ik niet anders dan positief zijn over hem. Ik hoop altijd nog dat hij zijn contract verlengd (wie weet staat de deur nog op een kier) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat is zijn goed recht. Hij doet niets verkeerd. Velen gaan er altijd maar vanuit dat zulke jongens alles maar doen voor het geld, maar hij heeft nooit gezegd dat hij Feyenoord verlaat omdat hij er alleen maar voor zijn brood zit. Wat zou jij doen als je bij je baas niet genoeg waardering voelt en je weet dat je het elders wel krijgen kan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 10:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat is zijn goed recht. Hij doet niets verkeerd. Velen gaan er altijd maar vanuit dat zulke jongens alles maar doen voor het geld, maar hij heeft nooit gezegd dat hij Feyenoord verlaat omdat hij er alleen maar voor zijn brood zit. Wat zou jij doen als je bij je baas niet genoeg waardering voelt en je weet dat je het elders wel krijgen kan? Wanneer je heel goed werk levert en je baas toont dan geen waardering, dan heb je een punt. Maar wanneer je al seizoenen laat zien dat het minder wordt, moet je niet zeiken over waardering. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dit seizoen is niet minder, integendeel. En die anderhalf tot twee jaar ervoor, had hij inderdaad mindere periode waar hij maar moeilijk onder uit kon komen, maar dan moet je er wel bij in acht nemen dat de trainer die hij had, het niet in hem zag zitten. Die zette hem zelfs op onlogische plekken neer (back?). Zonder vertrouwen speelt geen enkele speler goed... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dit seizoen? Pass sinds de bekerwedstrijd tegen ojoks zie je een verbetering. Maar geen schim van de Vilhena die zijn debuut maakte tegen Twente. Maar ook in die wedstrijden ook veel fouten. Onnodig balverlies, man uit de rug laten lopen. Ook al is ie minder slecht dan een jaar geleden, het is nog steeds niet veel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede voetballer. Echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paar leuke potjes gespeeld. Voor de rest NEC niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 10:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat is zijn goed recht. Hij doet niets verkeerd. Velen gaan er altijd maar vanuit dat zulke jongens alles maar doen voor het geld, maar hij heeft nooit gezegd dat hij Feyenoord verlaat omdat hij er alleen maar voor zijn brood zit. Wat zou jij doen als je bij je baas niet genoeg waardering voelt en je weet dat je het elders wel krijgen kan? Eerst gaan investeren in zelfinzicht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pappie egt ijn jongetje is een feyenoorder......en wil gelukkig het seizoen afmaken bij Feyenoord! He pannenkoek ik zal het effe vertalen ik wil de fans te vriend houden maar iwij willen geld geld geld geld maar benjij wel een topper |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk