|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden maar daden, tijd dat enige personen dit ook eens werkelijk gaan inzien. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
vilhena moet zeker blijven hij zal over twee jaar bij een echte topclub spelen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij speelt toch bij een topclub? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:Luc en Fer weet ik niet. Die heeft denk ik zijn eigen groei om zeep geholpen. Wijnaldum zeker. Als alle twee haalbaar zijn dan halen geeft het even door aan Martin |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij speelt bij een topclub ;) en de mooiste club die je als Rotterdammer wensen kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Files voor de kuip iedreen wil,dit grote eeuwige talent hebben. Tony wat heb ik me vergist".............nee dus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Tonny zelf helemaal geen behoefte er aan heeft. Als hij transfervrij is kan hij vragen wat hij wilt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Plus het is makkelijker om te beginnen in de voorbereiding. Als zijn zaakwaarnemer t de komende maanden rondmaakt kan hij rustig n huis zoeken etc etc etc.( en misschien is dat al wel gebeurt) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zijn pappie die gaat kijken naar een hutje voor dat kutje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hut Vilhena ,,, is n inkoppertje voor de liefhebber. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn vader heet Toy, niet Tom. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oooo pas op ik ben in NL mag geen zwarte piet meer zeggen, of negert.......sorry heb ik iemand gekwetst. Ik zal ook geen opblaas banaan meenemen dat is erger in NL dan dat iemnad zich opblaast......hup feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijk tot goede pot van Vilhena. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft Tweede helft drama. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de beste vandaag .. nadat twee middenvelders er af moesten was t 1 tegen 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tweede helft verdiende niemand een voldoende. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Maar ben het met van geil eens, de beste Feyenoorder nog! Voor de rest allemaal zeer matig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond Vermeer eigenlijk weer de beste, ondanks zijn dingetjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena idd beste op het middenveld. Zo erg is het al afgezakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, Vilhena haalde ook een hoger niveau dan ie normaal haalt. Maar het werkt twee kanten op inderdaad. Vilhena viel op, vanwege zijn eigen spel, maar ook omdat Vejinovic weer heel slordig was en Gustafson niet beslissend kon zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja schoorvoetend en na het bekijken van wederom de wedstrijd moet ik zeggen dat Tony idd de meeste drivew in zijn spel had. Echter hij moet wel anders komt er nooit een koper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T probleem zit m niet echt in Tonny. T probleem zit dat alle middenvelders net die kwaliteit missen. Vejinovic, Vilhena, El Ahmadi gaat niet samen. Mis je scorend vermogen. Vejinovic, Vilhena, Gustafson gaat niet samen. Mis je controlerend vermogen. El Ahmadi, Vilhena, Gustafson gaat niet samen. Mis je controlerend vermogen.
Vejinovic, El Ahmadi en Gustafson gaat niet samen. Mis je power op t middenveld. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
In het land der blinden is Vilhena koning. Maar ook gisteren niet dat wat iedereen in hem ziet. Liet weer een aantal keren zijn man lopen. Blijft maar met de bal lopen terwijl een balletje binnendoor op Elia of Nelom veel logischer was geweest. Wanneer hij nu zo'n enorm talent is, waarom staan de ploegen dan niet in de rij om hem nu in te lijven? Die paar extra tonnetjes maken dan toch niet uit? Maar geen ploeg die er voor hem is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Geel moet niet zoveel met de media babbelen.Zijn manier van communiceren bevalt de mensen totaal niet.. In zijn praten zet hij spelers vaak naast de club,terwijl spelers een belangerijk onderdeel zijn binnen de club. Alles wat gehaald word krijgen direct de hoofdprijs als salaris ,terwijl ze nog niks bewezen hebben voor de club. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waar baseer je dat op? Ken jij de salarissen van de spelers? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim een miljoen, Immers rond een miljoen. Manu en Nelom kregen fikse verhogingen en zat/zit in dezelfde categorie als van Beek, wat bizar is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een miljoen is tegenwoordig niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 09:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alles wat gehaald word krijgen direct de hoofdprijs als salaris ,terwijl ze nog niks bewezen hebben voor de club. Klopt niet. Vermeer: jaarsalaris van €850.000 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In dat salaris kon/kan ik me prima vinden hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja maar middelmaat als Kazim en Immers verdienen meer dan jongere spelers die op hun eigen plek belangrijker zijn en meer kwaliteit hebben. Dat is niet goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat als Vilhena bijgetekend had, op 21 jaar, hij minstens hetzelfde verdiende.
Dat was namelijk het issue niet, schijnt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat als Vilhena bijgetekend had, op 21 jaar, hij minstens hetzelfde verdiende. Dat was namelijk het issue niet, schijnt. Vind ik ook mooi en prima, dat dat het probleem niet was. Maar het gaat dus puur om speeltijd.
Maar qua salarishuis twijfel ik weleens, aangekocht B-materiaal word vaak overbetaald. Als je het zo leest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja wat achteraf B-materiaal blijkt te zijn, of noodzakelijk was om te houden. Nelom, we hadden niets anders. Toornstra, viel uiteindelijk tegen. Kazim, tja, die had natuurlijk al een bepaald salaris. Deze vind ik onbegrijpelijk. Immers, is belangrijk geweest in al zijn beperkingen, nu voldoet het niet meer.
Tegenwoordig is 8, 9 ton echt niets meer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 10:08 schreef MMM het volgende:Kazim een miljoen, Immers rond een miljoen. Manu en Nelom kregen fikse verhogingen en zat/zit in dezelfde categorie als van Beek, wat bizar is. Verschil is dat voor hun geen/amper tekengeld betaald hoefde te worden neem ik aan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blind vind het ook een type Davids .. Beetje jammer dat het blind is die het zegt..Maar toch van Geil? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 13:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Verschil is dat voor hun geen/amper tekengeld betaald hoefde te worden neem ik aan? Nou, Kazim was transfervrij overgekomen dus die zal wel een flink pak tekengeld gehad hebben, denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 12:17 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik ook mooi en prima, dat dat het probleem niet was. Maar het gaat dus puur om speeltijd. Maar qua salarishuis twijfel ik weleens, aangekocht B-materiaal word vaak overbetaald. Als je het zo leest. Een combinatie van salaris plus n duidelijk toekomstplan van de club. dus niet zozeer n basisplaats lees ik. Maar duidelijkheid van systeem waar willen we naartoe en hoe dat te realiseren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:Nou ja wat achteraf B-materiaal blijkt te zijn, of noodzakelijk was om te houden. Nelom, we hadden niets anders. Toornstra, viel uiteindelijk tegen. Kazim, tja, die had natuurlijk al een bepaald salaris. Deze vind ik onbegrijpelijk. Immers, is belangrijk geweest in al zijn beperkingen, nu voldoet het niet meer. Tegenwoordig is 8, 9 ton echt niets meer. Gelukkig is dat niet waar , dan hadden we n salarisbudget gehad van30 miljoen ipv 14.
Trek van dat laatste eens het salaris af van Kuyt 8 ton Vermeer 8,5 ton Kazim 1 miljoen. Verder nog grootverdieners als Elia en Immers dan zie je gelijk dat de verhoudingen volledig uit t lood zijn geslagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vejinovic en vd Heijden kunnen er ook nog bij. |
|
|
|