|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan weer allerlei verhaaltjes rond. Let maar op die gaat echt niet naar een topclub. Leicester is een eendagsvlieg, die wordt na dit jaar leeggekocht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:Gaan weer allerlei verhaaltjes rond. Let maar op die gaat echt niet naar een topclub. Leicester is een eendagsvlieg, die wordt na dit jaar leeggekocht. Ik hoop dat ze kampioen worden..Wat een feest zou dat zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar zodra er de intentie is dat hij tekent ik zeg het nog een keer zet hem op de tribune en dan zeg je maandag op de training Wie volgt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo kan het ook je eigen club bedanken en gewoon 2 jaar bijtekenen ga je dan tussendoor weg verdient je club er goed aan. Gratis de deur uitlopen lafaard.
Vanwege zijn enorme productie heeft Leiceste City-spits Jamie Vardy (29) de interesse gewekt van topclubs uit binnen- en buitenland, maar hij is niet vergeten waar hij vandaan komt. Vardy tekende zaterdag daarom bij tot medio 2019.
Vardy werd in 2012 door Leicester opgepikt bij het nietige Fleetwood Town en dit seizoen ontpopte hij zich plots tot topschutter bij de verrassende koploper in Engeland. Vardy scoorde in de eerste 25 competitiewedstrijden liefst 18 keer, maar hij kiest er niet voor om elders te profiteren van dit succes.
'Leicester heeft altijd vertrouwen in me getoond en dat heeft me gigantisch geholpen in mijn ontwikkeling', sprak Vardy op de clubwebsite na het openbreken van zijn verbintenis. 'Ik ben de club eeuwig dankbaar voor de investering die zij in mij gedaan hebben en ik werk iedere dag keihard om het vertrouwen terug te betalen.' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldige actie van Vardy inderdaad, zo toon je je dankbaarheid.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tony nog steeds niet weg? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aha, Tonny heeft z'n haartjes weg laten kappen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En natuurlijk weer basis.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een drama deze gozer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag weer op de tribune gaan zitten. Want Dickie is de reddingsboei.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Let maar op, zondag gewoon weer in de basisopstelling. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt inmiddels een lachwekkende affaire.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen niemand kan er nog om lachen :( |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad.... om hard te janken.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
TONNY! OPDONDEREN!
En als Gio 'm er in zet, slaan we ze andere oog ook dicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vast oefenen,
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brrrrrrrrrr is die engerd nog niet weg samen met pappa? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, de zakken zijn nog niet vol. |
|
|
|
|
hans 57
|
|
|
vilhena mag er wel uit laat ze vent lopen hij gaat toch weg er zijn betere |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op basis van zijn laatste wedstrijden zeker.. Als hij geen meerwaarde meer heeft als de bankzitters ,dan beter een andere. Overigens staan we nu zo ver achter dat het uberhaut geen zin meer heeft. Tribune . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
begin van de ommekeer. Bedankt Monny! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat vinden jullie van mijn kleinzoon?
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dit ik heeft Brands gelijk het mag niet gebeuren met Tonny |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Er loopt geen 35 miljoen de deur uit. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nog geen 3,5 ton.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door Tjabba -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha dat parkeergeld krijgen we nog wel, in de vorm van opleidingsvergoeding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PSV meld zich min of meer al.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of juist niet, technisch gezien spreekt Brands schande van zijn gewrag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar ik vind het typisch Eindhovens gedrag om hem dan binnen te slepen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je bedoelt gluiperig, lomp en achterbaks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niet op zn Rotterdams opgepleurd? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nee champignonhoofd is een golddigger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gio stelt hem elke week op. De logica erachter ontgaat me, want hij presteert niet beter dan zijn concurrenten en bovendien loopt hij uit zijn contract. Persoonlijk zou ik dan ook investeren in spelers waar Feyenoord nog wel de komende jaren mee doorgaat...
Om het maar eens vriendelijk uit te drukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 17:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gio stelt hem elke week op. De logica erachter ontgaat me, want hij presteert niet beter dan zijn concurrenten en bovendien loopt hij uit zijn contract. Persoonlijk zou ik dan ook investeren in spelers waar Feyenoord nog wel de komende jaren mee doorgaat... Om het maar eens vriendelijk uit te drukken. En nu onvriendelijk :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Dickie hem laten opstellen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waneer pleurt Bronck die vuile bloedhond nou eens de tribune op? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, lees maar es effe terug zou ik zeggen. Genoeg door anderen over gezegd. ;) |
|
|
|