|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, om mijn gedachtegang nog even af te maken. Gio is duidelijk zoekende geraakt, ondanks dat ie lang heeft volgehouden niet van alles te willen veranderen, is precies dat wat er nu gebeurd. Elke week een andere opstelling. Er zijn er maar een paar die altijd spelen en ik begrijp het niet dat Vilhena daar dan bijzit. Wat maakt hem nu zo bijzonder? Notabene een speler die tot in den treure toe herhaald heeft geen onderdeel van Feyenoord meer uit te willen maken vanaf komend seizoen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, om mijn gedachtegang nog even af te maken. Gio is duidelijk zoekende geraakt, ondanks dat ie lang heeft volgehouden niet van alles te willen veranderen, is precies dat wat er nu gebeurd. Elke week een andere opstelling. Er zijn er maar een paar die altijd spelen en ik begrijp het niet dat Vilhena daar dan bijzit. Wat maakt hem nu zo bijzonder? Notabene een speler die tot in den treure toe herhaald heeft geen onderdeel van Feyenoord meer uit te willen maken vanaf komend seizoen. Helemaal met je eens hoor , iemand in de media heeft hem ooit bestempeld als grootste talent van Nederland . Ik heb het nooit kunnen zien. Afgezien van een paar redelijke wedstrijden. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
juist eruit met die vilhena lekker op de tribune toe kijken met zn matties,maar ook niet meer bij de selectie laten trainen uitbannen dat soort. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ie eerst aan Dickie vragen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, onbegrijpelijk dat Vejinovic er bijvoorbeeld uit moet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom ben ik het met je eens....ook al ben ik geen Feijenoorder (heeft wel mijn sympathie, en ja dat kan) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slot erop met een gracht eromheen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ook onder dickie speelt deze klootzak gewoon. En Vejinovic op de bank. Onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Straks tekent ie nog bij :0 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Als daar sprake van is, breek ik persoonlijk alle twee zijn klauwen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onbegrijpelijk weer dit. De tribune op prutser. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ben er bang voor. Het houdt niet op, niet vanzelf |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ophoeren met die prutser. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima vanuit de organisatie gespeeld, met meerwaarde bij de aanvallen. Voldoende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tis ook een prima speler.... jammer dat het zo moet lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar sterf met je handgebaartjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat ontzettend kleinerende statement naar z'n trainertje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was niet kleinerend. Gebaartjes wel vervelend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, duh, niet kleinerend door Tonny bedoeld nee. Maar de gebaartjes in combinatie met de run naar Gio maakt Gio niet groter. Moet ie gewoon niet doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit wat in. Gebaartjes waren niet nodig, alleen naar Gio lopen was voldoende geweest voor een statement |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, duh, niet kleinerend door Tonny bedoeld nee. Maar de gebaartjes in combinatie met de run naar Gio maakt Gio niet groter. Moet ie gewoon niet doen. Spijkers op laag water zoeken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut is kut. En goed is goed. Vandaag was t goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:33 schreef MMM het volgende:Zit wat in. Gebaartjes waren niet nodig, alleen naar Gio lopen was voldoende geweest voor een statement Precies. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:33 schreef MMM het volgende:Zit wat in. Gebaartjes waren niet nodig, alleen naar Gio lopen was voldoende geweest voor een statement Een statement zou zijn als hij zou bijtekenen. Maar dat doet golddigger niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vandaag duidelijk waarom ,, voor de zoveelste keer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tribune gewoon. Los van prestaties |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m wisselvallend. Aanvallend soms goed, soms verschrikkelijk slecht in de passing en in de beslissingen. Verdedigend vind ik m echt veel te laks. Goede 6 vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens, gewoon optiefen met die mafklapper. Met zijn kutmaniertjes zonder enige vorm van zelfreflectie.
Monnie Vilhena! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor het eerst met hem gewonnen. Dit keer had ie een concrete bijdrage. Niet onmisbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zijn beide partijen schuldig aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens, gewoon optiefen met die mafklapper. Met zijn kutmaniertjes zonder enige vorm van zelfreflectie. Monnie Vilhena! Die maniertjes met die handjes irriteer ik mij al jaren aan . Beetje de lerra en castaignos maniertjes.Erg eng idd maar verdiende wel een 7 met een doelpunt en assist. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:48 schreef Stylzz het volgende:Vond m wisselvallend. Aanvallend soms goed, soms verschrikkelijk slecht in de passing en in de beslissingen. Verdedigend vind ik m echt veel te laks. Goede 6 vandaag. Eensch, maar 1 punt aftrek vanwege die arrogante gebaartjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voelt zich enorm genaait door Stylzz, dan krijg je dat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar hij maakte gisteren wel het verschil.
Jammer dat het gaat zoals het gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanvallend. Verdedigend nog net zo fragiel.
Plus t is gewoon een lul met vngers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig haalde de rest wel een aanvaardbaar niveau....👎 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas. Moest voor een neutrale toeschouwer vreselijk geweest zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doodziek van de aandacht voor dat ventje.. Ben er eigenlijk wel klaar mee ..
Hij praat en maak gebaartjes maar zeg eigenlijk helemaal niks.. Zeg gewoon door wie en waarom jij zo op je pikken getrapt ben.!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als hij daarover gaat praten dan is het ook niet goed.
Dus hij heeft groot gelijk dat ie niks zegt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of hij wordt met de dood bedreigd... schijnt "in" te zijn.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je weet t nooit. Karsdorp en zijn vrouw zijn ook lastig gevallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 februari 2016 - 17:58 schreef Barabas het volgende:Als hij daarover gaat praten dan is het ook niet goed. Dus hij heeft groot gelijk dat ie niks zegt. Ik denkt dat hij zo nog meer irritatie wekt bij die mafkezen. .. Gewoon voetballen en zwijgen in alle talen (ook niet zeggende gebarentaal ) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Genomineerd voor speler vd Week bij VI Massaal stemmen wordt wel weer tijd dat een speler van Feyenoord wint. |
|
|
|