|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 07:53 schreef MightyAce het volgende:Iemand ook cijfers van hoe vaak die verdedigend zijn mannetje heeft laten lopen in 127 wedstrijden? Is hierin echt een catastofe, gaat ie ook nooit meer leren als je het mij vraagd. Daarom ook nooit die linksback actie begrepen want hij ziet het toch niet wat hij aanricht als hij voor de zoveelste keer laks zijn man laat lopen of met gepruts de bal verspeeld en in de omschakeling voor fataal gevaar zorgt. Maar alles beter dan er niet voor 200% voor gaan, dat zou volgens El een belangrijke voorwaarde zijn om te winnen. Nou El, dan zal ik je vertellen dat dit geen eens een issue hoort te zijn en je je heel erg moet schamen als dit niet het geval zou zijn geweest! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Monnie Vilhena. Voor zichzelf. Ik hoop dat hij NUL minuten meer speelt voor MIJN Feyenoord. Dan komt Feyenoord ook niet in de finale heeeeeeeeeeeeel jammer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb t er voor over. Als ik die prutser dan nooit meer in een Feyenoordshirt hoef te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Plus als t van hem moet afhangen is t wel heel sneu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar als hij scoort dan wint Feyenoord WEL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja tegen AZ en NEC bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat zeg je? Ja, dank je, ik heb die eigenschap om mensen met feiten om de oren te slaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig bepaalt niemand hier de opstelling. We moeten die beker pakken, de manier waarop interesseert me helemaal niets. Al staan er 5 Tonny's in, we moeten AZ pakken en Utrecht nog eens. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 11:13 schreef Barabas het volgende:Gelukkig bepaalt niemand hier de opstelling. We moeten die beker pakken, de manier waarop interesseert me helemaal niets. Al staan er 5 Tonny's in, we moeten AZ pakken en Utrecht nog eens. Eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:Wat zeg je? Ja, dank je, ik heb die eigenschap om mensen met feiten om de oren te slaan. hehehe....post van de maand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.... bij de hand |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sterkte met je moeder Tonny |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hopelijk krijgt hij vanavond een extra steuntje van het publiek. Ben geen fan maar deze ellende ontstijgt uiteraard een potje voetbal. YNWA, ook jij niet Tonny! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sterkte, en n prima wedstrijd ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was inderdaad goed. Net als Kramer Kuijt en Vermeer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk maakt ie de winnende in de finale en mag zijn moeder dit nog meemaken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Yessssssssss + 50.000 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zou inderdaad een mooie zijn. Traantjes, beker in de lucht en zo....
....krijg nou al bijna een brok in de keel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan gratis de deur uitlopen. Wat.Een.Held.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop dat hij bijtekent...
21ste minuut: Prachtig! Zou eigenlijk niet alleen voor hem moeten zijn, maar voor iedereen die er mee te maken heeft (elke patient, al hun familie, al hun vrienden) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was weer de beste FEYENOORDER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat hoop ik ook wat maakt die familie wat mee in deze tijd deed hem heel goed in de 21e minuut gisterenavond denk ik |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Laat het gewoon los joh... scheelt een hoop ergernis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2016 - 12:21 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat hoop ik ook wat maakt die familie wat mee in deze tijd deed hem heel goed in de 21e minuut gisterenavond denk ik Vond het behoorlijk indrukwekkend.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik vind het gewoon een paardenlul |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kans wordt groter en groter dat hij blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelt zich alleen maar in de kijker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt gehyped en opgehemeld |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En door jou structureel afgekraakt en zwart gemaakt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Denk niet dat dat er nog in zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet. Twee vechten , twee schuld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat hangt ervan wat je als waarheid beschouwt |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En voor het overige vind ik dat Vilhena naar de tribune moet. Zeker de finale als hij dan nog niet heeft bijgetekend. Dat gun je spelers die blijven en Feyenoord het beste gunnen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Alle voetballers zijn alleen maar trouw aan hun eigen portemonnee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dit is ook niet waar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is ook zo maar toch word ie beter voorgedaan dan dat ie in werkelijkheid is, vind hem veel te veel balverlies leiden.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er zijn minstens 10 spelers in de selectie die minder zijn. |
|
|
|