BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 06 april 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Yep.
van geil
 van geil - woensdag 06 april 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Nog effe en we weten allemaal hoe het afloopt.
ar
 ar - woensdag 06 april 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Nou d$t w$t$n w$ allem$$l w$l..
van geil
 van geil - woensdag 06 april 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Ik zie m nog wel n donatie doen net als Wijnaldum.
ar
 ar - woensdag 06 april 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Met al dat tekengeld kan hij Varkenoord wel in z,n eentje oplappen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Ik zie m alleen een lange neus trekken en zijn geld tellen.
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:
Ik zwaai m met vreugde uit
van Geel niet. Opnieuw een teken dat er fouten zijn gemaakt door hem.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2016 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 20:14 schreef MMM het volgende:

[..]

van Geel niet. Opnieuw een teken dat er fouten zijn gemaakt door hem.
Die moet je ff uitleggen, MMM.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Doe maar niet. Die zit in zijn van Geel manie.
MMM
 MMM - donderdag 07 april 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die moet je ff uitleggen, MMM.
Ik denk dat van Geel hem met pijn in het hart ziet vertrekken. Opnieuw een jongen uit de eigen opleiding die niet voor de hoofdprijs vertrekt.

Er is van 2 kanten schuld, zowel Vilhena als Feyenoord. Ik vind dat Feyenoord hem vorig jaar keihard heeft laten vallen, terwijl er geen betere voorhanden waren. En daarbij is het salarishuis gewoon een puinhoop.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 april 2016 - 19:46   quote  deeplink  
Met papa gewoon op ze Rotterdams opsodemieteren, waardeloze lul met je rare vader erbij en lekker op de bank gaan zitten bij Frosinone in Italiie. En dan op de bank lul klootzak hufter hollelikker kruize ruiker.....maar wel nog effe 6 wedstrijden goed spelen
van geil
 van geil - donderdag 07 april 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Fideel .
nr 10
 nr 10 - vrijdag 08 april 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 18:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat van Geel hem met pijn in het hart ziet vertrekken. Opnieuw een jongen uit de eigen opleiding die niet voor de hoofdprijs vertrekt.

Er is van 2 kanten schuld, zowel Vilhena als Feyenoord. Ik vind dat Feyenoord hem vorig jaar keihard heeft laten vallen, terwijl er geen betere voorhanden waren. En daarbij is het salarishuis gewoon een puinhoop.
Volgens mij heeft ie verleden jaar voldoende kansen gehad en speelde als een drol in een pot. Alleen voor zichzelf en verrotte het om mee te verdedigen. Ook nu is ie alleen bezig voor een vet contract en absoluut niet voor Feyenoord. De tyfus voor dat arogante kutjong.
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 18:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat van Geel hem met pijn in het hart ziet vertrekken. Opnieuw een jongen uit de eigen opleiding die niet voor de hoofdprijs vertrekt.

Er is van 2 kanten schuld, zowel Vilhena als Feyenoord. Ik vind dat Feyenoord hem vorig jaar keihard heeft laten vallen, terwijl er geen betere voorhanden waren. En daarbij is het salarishuis gewoon een puinhoop.
Hij bakte er gewoon helemaal niks van, dit seizoen doet hij het wat beter maar om nu te zeggen dat het fantastisch is wat hij laat zien is ook weer overdreven. Met wat hij in de afgelopen jaren heeft laten zien moet hij blij zijn met een contractverlenging. Als hij nu naar Engeland verdwijnt horen we er nooit weer wat van.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 08 april 2016 - 13:11   quote  deeplink  
A.S. zondag gaan we met z'n allen weer lekker genieten in de Grolsch Veste van hem
het is een TOPPER en moet voor ons behouden blijven
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 08 april 2016 - 13:20   quote  deeplink  
Volgens mij was hij ook in de eerste wedstrijd van hem in de Grolsch Veste
zeer goed bezig dat was al weer jaren geleden
nr 10
 nr 10 - vrijdag 08 april 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Was toch thuis tegen de moffen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2016 door nr 10 --
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Een mindere periode, een jonge voetballer en hij heeft er meteen niks van gebakken. Was ie nou 20 of 21? Zwaarwegende woorden en een hard oordeel voor een jongen van de club. Is gewoon een prima voetballer, beter dan de meeste spelers in de huidige selectie. Jammer van de situatie, maar daar zijn er meer schuldig aan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2016 - 19:37   quote  deeplink  
Horen we nooit meer wat van
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Denk je dat werkelijk? Over 4 jaar staat ie bij Oranje standaard in de basiself.

Durf er wel een krat bier op te zetten. Geen Hinneken of Omstel!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Ik denk dat hij de verkeerde keuze maakt en een bankzitter gaat worden.
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 09:52 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie verleden jaar voldoende kansen gehad en speelde als een drol in een pot. Alleen voor zichzelf en verrotte het om mee te verdedigen. Ook nu is ie alleen bezig voor een vet contract en absoluut niet voor Feyenoord. De tyfus voor dat arogante kutjong.
9 keer basis en 12 invalbeurten is niet echt voldoende kansen. Waaronder invalbeurten van 7, 8,9, 10 en 16 minuten..

Had vorig jaar meer in de basis moeten staan. Maar gelukkig mochten we weer van Immers genieten, die werkt zo lekker hard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:22 schreef MMM het volgende:

[..]

9 keer basis en 12 invalbeurten is niet echt voldoende kansen. Waaronder invalbeurten van 7, 8,9, 10 en 16 minuten..

Had vorig jaar meer in de basis moeten staan. Maar gelukkig mochten we weer van Immers genieten, die werkt zo lekker hard.
Omdat Tonny het seizoen daarvoor geen ruk heeft laten zien.
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Omdat Tonny het seizoen daarvoor geen ruk heeft laten zien.
Speelde toen in totaal 32 wedstrijden, 6 goals en 7 assist. Welke middenvelder haalt nu zulke aantallen?

Basisspeler toen Koeman 5-3-2 introduceerde, verloren geen wedstrijd meer. Een trainer die vertrouwen in hem had.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Speelde toen in totaal 32 wedstrijden, 6 goals en 7 assist. Welke middenvelder haalt nu zulke aantallen?

Basisspeler toen Koeman 5-3-2 introduceerde, verloren geen wedstrijd meer. Een trainer die vertrouwen in hem had.
Een trainer die veel vertrouwen in hem stelde, maar ook weinig op de bank had. Vilhena heeft zich hooguit 2 of 3 x toen onderscheiden en liet verder zien dat verdedigen niet zijn natuur was (en is) en hij maar wat aanrommelde.
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een trainer die veel vertrouwen in hem stelde, maar ook weinig op de bank had. Vilhena heeft zich hooguit 2 of 3 x toen onderscheiden en liet verder zien dat verdedigen niet zijn natuur was (en is) en hij maar wat aanrommelde.
Als Koeman hier nog coach was, had hij van Vilhena een belangrijke speler gemaakt. En dan was hij verder ontwikkelt, vorig jaar stilgestaan.

Er zijn bij beide partijen schuld, maar ik vind vooral dat Feyenoord hem heeft laten vallen zoals vaker bij eigen jeugd. Varkenoord kan je opdoeken als we zo doorgaan..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 april 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Speelde toen in totaal 32 wedstrijden, 6 goals en 7 assist. Welke middenvelder haalt nu zulke aantallen?

Lex..makkelijk..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lex..makkelijk..
Topreactie!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 april 2016 - 18:49   quote  deeplink  
Weg met tony lalalalalaal weg met Tony lalalalalalala weg weg weg lalalalalalala.alal
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Jalalalalalala
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Als we nu weg met Toy doen, kan Tonny misschien wel blijven.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lex..makkelijk..
http://www.fr-fans.nl/nieuws/23935/immers-on-fire-in-engelse-championship-speler-van-wereldklasse
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:18   quote  deeplink  
260247_facebook-vind-ik-leuk.png
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
😃
MMM
 MMM - zondag 10 april 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Mooi, nu hopen dat ze zo gek zijn om miljoenen te bieden
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 10 april 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 10:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Mooi, nu hopen dat ze zo gek zijn om miljoenen te bieden
Liverpool 😚
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Vilhena staat op een tweesprong vwb zijn carriere....als hij zich nog 2 jaar door ontwikkelt in de eredivisie (bij Feyenoord)en daar vertrouwen en ervaring opdoet, zie ik hem nog wel slagen in het buitenland. Als hij nu gaat, ben ik bang dat zijn carriere op die van Elija of Royston gaat lijken. De komende twee jaar kan hij een dragende speler worden binnen Feyenoord, als hij iets minder druistig wordt dan nu....
ar
 ar - zondag 10 april 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Dit laat hij zien om maar 1 reden..show me the moneyyy..
Stel dat hij een nieuw contract tekent krijgt iedereen de "oude" Tonny weer te zien.
windoweyes
 windoweyes - zondag 10 april 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Ik denk dat Van Geel hem een jaarsalaris van 1,6 mln gaat bieden. plus de belofte dat hij altijd speelt, plus de belofte dat hij bij ieder bod boven de 5 mln altijd weg mag. En misschien krijgt hij nog wel tekengeld ook. In verband met zijn moeder zie ik hem uiteindelijk nog wel voor deze optie kiezen, alleen zal hij voorlopig de kat nog uit de boom blijven kijken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 april 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Ik zou hem de belofte geven mond dicht voetballen en goed voetballen en na dit seizoen opdonderen shirt inleveren, en lekker opflikkeren.
Wat zijn we toch softies tegenover deze blagen .
Het is niet meer dan een nuttige draver hij komt nooit aan de bak in engeland , spanje of italie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Nederlandse clubs in het algemeen zijn soft tegenover verwende ventjes, en een bepaalde groep jochies kan daar niet professioneel mee om gaan. Waar zijn de sterke karakters van weleer gebleven? Maatschappelijk probleem.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 april 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Ook in Frankrijk hetzelde, maar met er komt een verandering.
Maar er blijven mensen in media en op het forum die deze jongen op een verhoging zetten.
Dus eigen schuld dikke bult...................ik zeg niet dat hij niet kan voetballen, maar hij gedraagt zich als een vedette, dasr hebben we er 2 van op zijn retour maar Kuijt is onze vedette of ex vedette. En onze keeper Vermeer .
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Veel jonge spelers hebben maniertjes en zijn irritant, een aantal groeien daar overheen en worden volwassen. Andere blijven hangen en blijven irritant en verwend. Ik hoop dat Vilhena er over heen groeit, het is een cruciale periode voor hem. Ik geef hem het voordeel van de twijfel...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 12:13 schreef piet de paler het volgende:
Ook in Frankrijk hetzelde, maar met er komt een verandering.
Maar er blijven mensen in media en op het forum die deze jongen op een verhoging zetten.
Dus eigen schuld dikke bult...................ik zeg niet dat hij niet kan voetballen, maar hij gedraagt zich als een vedette, dasr hebben we er 2 van op zijn retour maar Kuijt is onze vedette of ex vedette. En onze keeper Vermeer .
Welke verandering, piet?
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 april 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Dat bij de grote ploegen alles gepikt wordt , er is iets in gang in Frankrijk dat sorry gekleurde spelers niet meer alles kunnen doen.
Tegen mijn mening maar er is een roep tot minderen van afrikaanse spelers in de competitie.
Gevoed door de FN
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 10 april 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Dan heb je vast wel een bronnetje Piet? Ben benieuwd...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 13:22 schreef piet de paler het volgende:
Dat bij de grote ploegen alles gepikt wordt , er is iets in gang in Frankrijk dat sorry gekleurde spelers niet meer alles kunnen doen.
Tegen mijn mening maar er is een roep tot minderen van afrikaanse spelers in de competitie.
Gevoed door de FN
Beetje taboe in dit land als je de mentaliteit van gekleurde spelers apart benoemt. Het valt echter wel somtijds op. Tóch heeft dat veel meer met cultuurverschil, en sociaal-economische achtergrond te maken. Nederlandse trainers zijn daar niet altijd goed op ingesteld, clubs ook niet. Is ook niet eenvoudig.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 april 2016 - 14:06   quote  deeplink  
Idd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 18:47   quote  deeplink  
Speelde redelijk tot voldoende.
Zou me niet verbazen als er toch een contract klaar ligt, dat gelicht wordt na een goede serie wedstrijden.

Wishful thinking, maar toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0645270