|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zondag 25-03-2012 14:30 Locatie: De Vijverberg Scheidsrechter: Björn Kuipers
Quotering volgens bwin: Winst De Graafschap: 4.25, Gelijk 3.60, Winst Feyenoord 1.70 Quotering volgens bwin (update): Winst De Graafschap: 6.00, Gelijk 4.20, Winst Feyenoord 1.48
De Graafschap
Voorzitter: Clémence Ross Trainer: Richard Roelofsen Aanvoerder: Rogier Meijer
Laatste 5 wedstrijden:
25-02-2012 Roda JC - De Graafschap 0-2 Eredivisie 04-03-2012 Vitesse - De Graafschap 2-0 Eredivisie 11-03-2012 De Graafschap - AZ 0-2 Eredivisie 17-03-2012 RKC Waalwijk - De Graafschap 1-0 Eredivisie 21-03-2012 De Graafschap - FC Twente 1-2 Eredivisie
Vorm: W-V-V-V-V
Topscorers:
Rydell Poepon 6 Soufian El Hassnaoui 5 Yuri Rose, Michael de Leeuw 3
Meeste Assists:
Michael de Leeuw 6 Yuri Rose, Nenad Sreckovic 3 Rydell Poepon 2
Clean sheets:
Yves de Winter: 2 in 21 wedstrijden
Afwezig:
Ted van de Pavert (geblesseerd), Jussi Kujala (geblesseerd), Nenad Sreckovic (twijfel), Rogier Meijer (geschorst), Yuri Rose (geschorst), Richard Roelofsen (trainer, geschorst), Vito Wormgoor (geblesseerd)
Feyenoord
Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Ron Vlaar
Laatste 5 wedstrijden:
18-02-2012 Feyenoord - RKC Waalwijk 1-1 Eredivisie 26-02-2012 PSV - Feyenoord 3-2 Eredivisie 04-03-2012 Feyenoord - FC Groningen 1-0 Eredivisie 11-03-2012 Feyenoord - FC Utrecht 1-1 Eredivisie 18-03-2012 FC Twente - Feyenoord 0-2 Eredivisie
Vorm: G-V-W-G-W
Topscorers:
John Guidetti 18 Guyon Fernandez 6 Jerson Cabral, Otman Bakkal 5
Meeste Assists:
John Guidetti 7 Otman Bakkal, Ruben Schaken, Jerson Cabral 5 Kelvin Leerdam 4
Clean sheets:
Erwin Mulder: 9 in 26 wedstrijden
Afwezig:
Kaj Ramsteijn (geblesseerd), Guyon Fernandez (geschorst), Kamohelo Mokotjo (twijfel), Tonny Trindade de Vilhena (interlandverplichtingen)
Historie De Graafschap tegen Feyenoord
Laatste 5 ontmoetingen:
17-09-2011 Feyenoord - De Graafschap 4-0 Eredivisie 22-01-2011 Feyenoord - De Graafschap 0-1 Eredivisie 03-10-2010 De Graafschap - Feyenoord 1-1 Eredivisie 22-02-2009 De Graafschap - Feyenoord 0-2 Eredivisie 07-12-2008 Feyenoord - De Graafschap 1-3 Eredivisie
Alle ontmoetingen:
Feyenoord - De Graafschap: 20 wedstrijden gespeeld, 16 gewonnen, 1 gelijk, 3 verloren
De Graafschap - Feyenoord: 19 wedstrijden gespeeld, 12 gewonnen, 6 gelijk, 1 verloren
Aantal (ex-)Feyenoorders die voor De Graafschap spelen/gespeeld hebben:
Jhon van Beukering, Diego Biseswar, Virgil Breetveld, Rob van Dijk, Glenn Loovens, Patrick Paauwe, Peter van Vossen
Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pfff....Ingraaf tegenstander. Hebben we het moeilijk mee. Ik doe nog geen voorspelling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:56 schreef FR-Henk het volgende:Pfff....Ingraaf tegenstander. Hebben we het moeilijk mee. Ik doe nog geen voorspelling. Ik kijk er evenmin naar uit. Betonvoetbal en nog begrijpelijk ook. Zal lastig zat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met Vilhena in de basis 1-3.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0-6 is ook nodig,,,t doelsaldo moet rap omhoog |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Mooi gemaakt man. Mooie topic. Wederom mijn complimenten!
Mulder Leerdam Vlaar v.Haaren Indi Bakal clasie Karim Schakert John Cisee |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:14 schreef Gyan010 het volgende:Mooi gemaakt man. Mooie topic. Wederom mijn complimenten! Mulder Leerdam Vlaar v.Haaren Indi Bakal clasie Karim Schakert John Cisee Van haaren iplv indi of de vrij? Laat me nie lachen. Verder kan bakkal wel eens gaan oppassen na de goede wedstrijd van Vilena. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:18 schreef Wim2 het volgende:[..] Van haaren iplv indi of de vrij? Laat me nie lachen. Verder kan bakkal wel eens gaan oppassen na de goede wedstrijd van Vilena. Lachen?? Van Haaren is de nieuwe John de Wolf! Jammer dat Ronald en vele andere dat nu nog niet zien. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
John de Wolf? Daar is hij een beetje te licht voor denk ik.\
On Topic: dit wordt weer zo'n typische 'onnodig' puntenverlies wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zoals ik al eerder mede gedeeld heb; Ricky mag mijnheer de Wolf zijn schoenen nog niet poetsen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:14 schreef Gyan010 het volgende:Mooi gemaakt man. Mooie topic. Wederom mijn complimenten! Mulder Leerdam Vlaar v.Haaren Indi Bakal clasie Karim Schakert John Cisee thanks. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:14 schreef Gyan010 het volgende:Mooi gemaakt man. Mooie topic. Wederom mijn complimenten! Mulder Leerdam Vlaar v.Haaren Indi Bakal clasie Karim Schakert John Cisee Karim kan niet, die is geschorst toch? Of niet voor de 6de gele kaart? Pas weer bij de 7de , dat zou ook kunnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 23:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Karim kan niet, die is geschorst toch? Of niet voor de 6de gele kaart? Pas weer bij de 7de , dat zou ook kunnen. Zevende volgens mij.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Proficiat voor op de overwinning hoop nou dat ze blijven winnen dan is de 3e plaats zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:14 schreef Gyan010 het volgende:Mooi gemaakt man. Mooie topic. Wederom mijn complimenten! Mulder Leerdam Vlaar v.Haaren Indi Bakal clasie Karim Schakert John Cisee Erg grappig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 23:21 schreef dr love het volgende:Proficiat voor op de overwinning hoop nou dat ze blijven winnen dan is de 3e plaats zeker. Tweede plaats zou een geweldige prestatie zijn.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
De graafschap gaat al moe zijn van hun wedstrijd as. woensdag tegen Twente..
dusse.. 4-0 :) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord start aanstaande donderdag de voorbereiding op de uitwedstrijd van komend weekeinde tegen De Graafschap. Nadat de selectie van trainer Ronald Koeman maandag een uitlooptraining afwerkte op Varkenoord, meldt de ploeg zich donderdag voor het eerst weer op het trainingscomplex. Die dag staat er om 10.30 uur een groepstraining op het programma. De groepstraining van woensdag is komen te vervallen.
In de aanloop naar de uitwedstrijd tegen De Graafschap werkt Feyenoord vrijdag een besloten training af. De afsluiteinde oefensessie die op zaterdag om 10.30 uur begint is vrij toegankelijk voor publiek en pers. De Graafschap tegen Feyenoord wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in stadion De Vijverberg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord start aanstaande donderdag de voorbereiding op de uitwedstrijd van komend weekeinde tegen De Graafschap. Nadat de selectie van trainer Ronald Koeman maandag een uitlooptraining afwerkte op Varkenoord, meldt de ploeg zich donderdag voor het eerst weer op het trainingscomplex. Die dag staat er om 10.30 uur een groepstraining op het programma. De groepstraining van woensdag is komen te vervallen. In de aanloop naar de uitwedstrijd tegen De Graafschap werkt Feyenoord vrijdag een besloten training af. De afsluiteinde oefensessie die op zaterdag om 10.30 uur begint is vrij toegankelijk voor publiek en pers. De Graafschap tegen Feyenoord wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in stadion De Vijverberg. Opvallend hoe Feyenoord dit doet. Hier komt duidelijk de invloed van Raymond Verheijen aan het licht, die betoogd dat je er in het seizoen en ook in de voorbereiding te veel en te hard wordt getraind, wat onvermijdelijk blessures opleverd. Hij lijkt gelijk te krijgen, want Feyenoord heeft dit jaar maar weinig blessures als je het vergelijkt met andere jaren. En weinig tot geen spierblessures. En toch staat er een elftal dat conditioneel niet in de problemen komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Mulder De vrij vlaar indi Nelom clasie v Haaren Karim Schaken John Vilena
Veel techniek en spelers die vooruit voetballen, en niet onbelanrijk toekomst!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Ja vertrouw me nou maar. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Mulder
leerdam vlaar de vrij indy karim clasie en bakal schaken guidetti Cabral
Cisse en Vilena even achter de hand houden. Hoe lang is Fernandez nog geschorst?
Dit wordt ontzettend belangrijke reeks
Graadschap uit nac thuis roda uit en dan excelsior thuis. Deze 4 moeten gewonnen worden en tijdens deze 4 wedstrijden slachten die anderen elkaar af. te beginnen zondag neuzen psv en ik hoop zo dat psv wint.
De Graafschap uit moeten we weer niet onderschatten en na zo'n mooie overwinning op Twente moeten we gewoon weer volle bak. Laatste keer lukte het ook na een toppen nec uit weten jullie nog. Dan kan er echt wat moois in het vat zitten. Is het dan misschien geen kampioenschap maar voorronde champions leage dus 2e zou ook fantastisch zijn. Kan weer bijna niet wachten. Hoop dat graafschap zich woensdag leeg speelt tegen twente. denk toch en hoop het 0-2 zondag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fernandez nog 3 wedstrijden langs de kant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 18:01 schreef legrande het volgende:Mulder leerdam vlaar de vrij indy karim clasie en bakal schaken guidetti Cabral Cisse en Vilena even achter de hand houden. Hoe lang is Fernandez nog geschorst? Dit wordt ontzettend belangrijke reeks Graadschap uit nac thuis roda uit en dan excelsior thuis. Deze 4 moeten gewonnen worden en tijdens deze 4 wedstrijden slachten die anderen elkaar af. te beginnen zondag neuzen psv en ik hoop zo dat psv wint. De Graafschap uit moeten we weer niet onderschatten en na zo'n mooie overwinning op Twente moeten we gewoon weer volle bak. Laatste keer lukte het ook na een toppen nec uit weten jullie nog. Dan kan er echt wat moois in het vat zitten. Is het dan misschien geen kampioenschap maar voorronde champions leage dus 2e zou ook fantastisch zijn. Kan weer bijna niet wachten. Hoop dat graafschap zich woensdag leeg speelt tegen twente. denk toch en hoop het 0-2 zondag. Maar Legrande we kunnen toch ook Bakal en Cabral achter de hand houden.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Eens met cisse en videla of hoe hij ook heet hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan je dat niet even opzoeken dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met hun winnen we zeker leschande d:-) |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ach wie er ook instaan maakt niet uit. We moeten gewoon winnen en dan nac roda en excelsior ook dat moet kunnen. Tegen nac groot feest 75 jaar kuip. Sorrie voor het schrijffoutje. Ik wist het echt even niet. Maar ik kan al weer niet wachten tot zondag. Laat de graafschap zich maar morgenavond compleet leeg spelen met paar gele en rode kaarten tegen twente dat ze zondag beetje uitgeblust zijn. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zw'28: 4-0 dus Feyenoord gaat verliezen jij bent ook een mooie |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zw'28: 4-0 dus Feyenoord gaat verliezen jij bent ook een mooie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onderschatting gaat leiden tot 2-1. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
0-1 word moelijke wedstrijd met het anti voetbal van de graafschap |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 17:43 schreef willem v G het volgende:Mulder De vrij vlaar indi Nelom clasie v Haaren Karim Schaken John Vilena Veel techniek en spelers die vooruit voetballen, en niet onbelanrijk toekomst!! Hahahaha van Haaren! Lachuh |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vilhena doet in ieder geval niet mee, hij is door de KNVB opgeëist. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Hele lastige wedstrijd.........moeizame 0-1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Krijg de dunne schijt van die knvb |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Koeman vond het niet zo erg. Ervaring was goed, plus ze willen geen roofbouw op die jongen plegen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Koeman vond het niet zo erg. Ervaring was goed, plus ze willen geen roofbouw op die jongen plegen. Wat is het verschil in belasting dan? Vaak krijg je je spelers geblesseerd terug van die potjes. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Koeman vond het niet zo erg. Ervaring was goed, plus ze willen geen roofbouw op die jongen plegen. Inderdaad, zondag gewoon weer met Bakkal. Vilhena pakt zijn minuten wel. Volgend seizoen een serieuze kandidaat voor een basisplaats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:25 schreef tomson het volgende:[..] Wat is het verschil in belasting dan? Vaak krijg je je spelers geblesseerd terug van die potjes. belasting is minder, is toch een ander niveau, minder fysiek. plus de druk en de spotlights zijn zo minder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:[..] belasting is minder, is toch een ander niveau, minder fysiek. plus de druk en de spotlights zijn zo minder. 3 wedstrijden in 5 dagen...hoeveel voor Tonny? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: op je 17e moet je dat kunnen hoor. Kom op zeg :) |
|
|
|