|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een ding is iig zeker, als Feyenoord Vilhena die wedstrijden niet gunt dan gaat hij daar niet beter van voetballen ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Driepuntert voor Feyenoord !!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
0-1 Want die gasten bij de Graafschap spelen met 9 man in de 16. en 1 op de middelijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 17:13 schreef Beempjerotterdam het volgende:0-1 Want die gasten bij de Graafschap spelen met 9 man in de 16. en 1 op de middelijn. nee die trainer heeft op zijn klote gekregen dus die gaat vol op de aanval hahahha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 17:15 schreef craven het volgende:[..] nee die trainer heeft op zijn klote gekregen dus die gaat vol op de aanval hahahha Hahaha. Dan heb ik er nu al zin in. En hun hebben woensdag ook nog een wedstrijd. Ze zijn verplicht te winnen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
jongens moet nu de vrij of nelom spelen ik vind de vrij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond de wedstrijd tegen Twente maar eens bekijken, geeft een indicatie voor Zondag. |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Extra voordeel is dat die boeren minder hersteltijd hebben van de wedstrijd van vandaag. Al kan dat ook weer een nadeel zijn dat ze nog dichter op hun goal gaan staan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En De Graafschap stond gewoon met 1-0 voor.. Staat inmiddels alweer 1-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 16:02 schreef 12 het volgende:[..] Extra voordeel is dat die boeren minder hersteltijd hebben van de wedstrijd van vandaag. Al kan dat ook weer een nadeel zijn dat ze nog dichter op hun goal gaan staan. Dan schopt Guidetti die boeren maar met bal en al in het doel.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
armoe troef dat de graafschap... zou wel graag n keer ,,als t niet lukt,,,n keer n opportunistisch feyenoord willen zien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Hahahaha als ze hun hooivorken, schoffels, ploegen, schoppen maar thuis laten, want we hebben nog een paar wedstrijden te gaan ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
trainert is ook voor een wedstrijd geschorst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Communicatie per babyfoon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Want Feyenoord speelt De Graafschap van de mat, waardoor die allemaal huilend om het veld staan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jouw woorden...Mij best :) Richard moet toch op een of andere manier coachen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, nou zo dan maar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wormgoor haakt af voor duel met Feyenoord
Gepubliceerd op zaterdag 24 maart 2012 om 12:52
Vito Wormgoor moet zondag de thuiswedstrijd tegen Feyenoord aan zich voorbij laten gaan. De verdediger van De Graafschap staakte zaterdag al vroeg de training. Hij kampt met een pijnlijke enkel.
Wormgoor viel afgelopen woensdag in de slotfase tegen FC Twente nog uit. "Als ik twee dagen meer rust had gehad, had ik mogelijk wel kunnen spelen. Nu is het te kort dag", laat de oud-speler van FC Utrecht aan Omroep Gelderland weten. Jochem Jansen is vrijwel zeker de vervanger van Wormgoor in het centrum van de verdediging.
De Graafschap bezet momenteel de laatste plaats in de Eredivisie. Bij een overwinning op Feyenoord gaan de Doetinchemmers concurrent Excelsior echter voorbij op de ranglijst. De Kralingers verloren vrijdagavond al van FC Groningen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zouden ze nog genoeg spelers op de been kunnen krijgen? :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, ze mogen Swerts wel een wedstrijdje lenen ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doe van Haaren er ook maar bij. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Geef ze een hoek in de achterhoek!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ze weten wat ze moeten doen naar het gelijke spel van de Tukkers gisteren gewoon WINNEN WINNEN |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het word 0-2. dus als je slim bent vul je dat in op je sportpooler. heb je ook een keer 6 punten.
hoogachtend een zienert. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
en ze moeten oppassen wie op 4 of 6 gele kaarten staat en natuurlijk rood |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahah zo is het:
---------------
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoordReply Retweet
Favorite · Open
Ik wil het afgrijselijke cliché dat #Feyenoord goede zaken kan doen niet meer horen. Zaken doen? #Feyenoord is passie, geen aangenomen werk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sjoerd de Grootþ@sjoerddegrootReply Retweet
Favorite · Open
@MegaFeyenoord Volgens Eredivisie Live zit Nelom op de bank en speelt de Vrij. #graFEY
Retweeted by EdwardVanCuilenborg |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 12:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Sjoerd de Grootþ@sjoerddegrootReply Retweet Favorite · Open @MegaFeyenoord Volgens Eredivisie Live zit Nelom op de bank en speelt de Vrij. #graFEY Retweeted by EdwardVanCuilenborg Logisch vind ik. Nelom voegt aanvallend niets meer toe de laatste tijd en verdedigend is hij kwetsbaar. Dus dan komt Indi voor die positie in beeld, alhoewel hij daar minder tot zijn recht komt dan in het centrum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
Bijna zekere opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Guidetti, Cabral |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, vorige week stond het ook ontzettend goed. Verwacht dat dat nu ook het geval is. |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
goeie opstelling........Schaken gaat die gasten helemaal zoek spelen vanmiddag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jeroen Achtereekteþ@Deventerjeroen
Close
@MegaFeyenoord Vak 38 zit voor de helft met Feyenoorders. Ik stuur foto's vanuit het 'thuisvak' naar jullie toe :)
Retweeted by EdwardVanCuilenborg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha,Legioen taking over.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hier zijn we weeeeer. GO FEYENOORD! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wordt een cruciale wedstrijd als je wilt blijven mee doen. Deze wedstrijd gaat aantonen hoe ver we daadwerkelijk zijn. Het wordt een hele lastige wedstrijd. Misschien wel lastiger dan tegen Twente vorige week. Come on Feyenoord! Voor de titel there's always hope. ;) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik heb echt een slecht gevoel over deze wedstrijd. |
|
|
|