|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Leerdam want die is de vrije man en haald alleen het tempo uit de wedstrijd.. Leerdam///HELD!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 15:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En Leerdam want die is de vrije man en haald alleen het tempo uit de wedstrijd.. Leerdam///HELD!!! TOnny//held!!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 15:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En Leerdam want die is de vrije man en haald alleen het tempo uit de wedstrijd.. Leerdam///HELD!!! precies met zijn iedere keer tikie terug.als je ruimte hebt moet drijven leerdam... niet altijd maar wel soms.
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: huh Mokotjo toch ? hahaha |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik zeg Van Haaren erin!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man Tonny is de nieuwe held!!!! ps Mokotjo//ook held (op de Xbox) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe miss wel omdat er nu de tweede helft iets anders gevraagd wordt?zou kunnen maar ben geen fan van hem....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ik zeg afkicken jij.....mafkees |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor mij zijn het allemaal helden alleen bij van Haaren vind ik dat ik het recht heb om hem hier een paardelul te vinden...de rest///HELDEN!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vlammen 2de helft kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
yeaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
HEhehehe, eindelijk Cabral eruit. Nou Cissé, veel slechter dan Cabral kan het niet. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Bakkal er uit en V Haaren er in. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor mij zijn het allemaal helden alleen bij van Haaren vind ik dat ik het recht heb om hem hier een paardelul te vinden...de rest///HELDEN!!! hahahha eensert |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wow guidetti,,,wat n kans |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen verassende wissels :P En een dot van een kans! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En meteen een Grote kans voor Cissé! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Goede donderspeech van Koeman in de rust. Feyenoord begint goed aan de tweede helft. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zo hij mag er wel is ingaan! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, als je zelf je kansen niet afmaakt moet je niet raar opkijken als hij er aan der andere kant wel een keer in ligt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Missen de ene na de andere kans. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
muldertje.. pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En dan zijn er hier mensen die Mulder een goeie keeper vinden!! Laat me niet lachen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:En dan zijn er hier mensen die Mulder een goeie keeper vinden!! Laat me niet lachen. Deze blunder was de hele wereld overgegaan als het een goal was geweest. Allemachtig. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En weer een dramatische hoekschop. Daar moet echt op getraint worden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
JAaaaa vraag niet hoe maar hij zit erin!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
prima vlaar,,,,en guidetti |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk!schoonheidsprijs niet vereist....Pffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Prachtige bal van Vlaar btw |
|
|
|
|
piet
|
|
|
JALALALALALALLALALALALALALALALALALALALALALALA.............. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
zwaar bevochten zeg,wat een drama GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zwaar verdiend. Maar wedstrijd is nog niet afgelopen. Wakker blijven Feyenoord! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu maar hopen dat ze niet achteruit gaan lopen en gewoon voor meer doelpunten gaan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:01 schreef lijdensweg het volgende:Nu maar hopen dat ze niet achteruit gaan lopen en gewoon voor meer doelpunten gaan En hopen dat Mulder niet nog een keer zo'n blunder maakt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wakker blijven Feyenoord! Corner de Graafschap. |
|
|
|