|
|
piet
|
|
|
Pffff gelukkig. Nu hopen dat ajax-Psv gelijkspelletje wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
we komen echt heeeeeeeeeeel goed weg hier!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Op die blunder van Mulder na, de hele wedstrijd beter geweest. Gewoon dik verdiende zakelijke overwinning. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teken van kwaliteit als je ook slechte wedstrijden al gaat winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik ben er helemaal nog niet gerust op eigenlijk! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ook niet, Kans de graafschap. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wakker blijven Feyenoord. Doelsaldo kan ook nog belangrijk worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Niet goed maar wel de punten pfffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blijft een kutwedstrijd punt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vindt die scheids btw wel een lul |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Oooooooo geweldig Cisse!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
volgende week geen cabral!!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Slechte wedstrijden moet je nou eenmaal ook winnen. Az en Twente wonnen hier ook moeizaam. En verder is het wel een terechte overwinning. We hebben meer kansen gecreeerd dan de graafschap.
Edit 0-3 JAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blij en opgelucht! Hele belangrijke punten!
Goede invalbeurt van Cissé! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3-0 voor de mensen die de doelsaldo`s bijhouden gunstig!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Naar de Coolsingel! Ik geloof erin!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: aan de studie, ik geloof erin... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hard gewerkt, 3 punten. 3 goals. Volgende week starten met Cissé. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha die Kenniet Perez krijgt t zn smoel niet uit om Feyenoord titel kandidaat te noemen. DOET PIJN HE! LUL!!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Bakkal voetbalt als een homo. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Prima overwinning!goed gespeeld!prima invalbeurt cisse!voor de tweede keer op rij!guidetti hard gewerkt in dienst van het elftal.als hij niet zo in vorm is werkt hij wel kijk zo moet het guidetti.Alleen jammer dat dat werken dan ten kosten gaat van het afmaken maar ja zolang er gewonnen wordt!
keeper mulder was effe de weg weer eens kwijt maar wat gelukkig niets opleverde!
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: En Marco, voetbalt een homo beter dan een hetero? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: bij ajaks zitten alleen maar homo's hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker weten , prima gedaan van Cissé |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zonder goed te spelen wel gewoon zakelijk gewonnen en proffesioneel door gegaan tot de 0-3. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:42 schreef Wim2 het volgende:Zonder goed te spelen wel gewoon zakelijk gewonnen en proffesioneel door gegaan tot de 0-3. Bloed, zweet en tranen . Hahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:42 schreef Wim2 het volgende:Zonder goed te spelen wel gewoon zakelijk gewonnen en proffesioneel door gegaan tot de 0-3. kijk ik vind dat onzin.als andere clubs zo winnen dan wordt afgedaan alsof het normaal is en bij ons is het zonder goed te spelen?en het gaat er bij mij om dat feyenoord altijd beter is als de tegenstander en dat is meestal het geval dus.
Come On Feyenoord!
En dat het beter kan en moet tuurlijk dat moet altijd toch? zeker bij feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Geen geweldige wedstijd. Maar wel zakelijk en proffessioneel met 0-3 gewonnen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik ook. Nog geen onvoldoende gehaald op HAVO:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
prima beter 3 punten met slecht(er) spel dan 1 met goed spel en 0 met zeer goed spel.Deze logica komt uit hte groot Cruyffiaans woordenboek kortom kassa 3 punten |
|
|
|
|
12
|
|
|
Denk dat het 0-3 wordt ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgende week de kuip vol denk ik tegen nac...... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Een eventueel smetje op vandaag;
Maar wel rennen, die 'super' boeren :')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:43 schreef Bosifyable het volgende:Een eventueel smetje op vandaag; [ filmpje ] Maar wel rennen, die 'super' boeren :') tering hea wat gebeurt daar allemaal? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij een paar van die stumpers die dachten Feyenoordertje te gaan pesten.pakte niet zo goed uit voor ze? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:28 schreef tomson het volgende:Volgens mij een paar van die stumpers die dachten Feyenoordertje te gaan pesten.pakte niet zo goed uit voor ze? Zijn weer een stel onnozelen die weer publiciteitsgeil worden ......... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pikt toch alweer een doelpunt mee... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:28 schreef tomson het volgende:Volgens mij een paar van die stumpers die dachten Feyenoordertje te gaan pesten.pakte niet zo goed uit voor ze? ja praat het maar goed.Het is toch voetrbal en geen oorlog . Ik hoop als we ons plaatsen voor Europees voetbal die jongens thuis blijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dan liep jij voorop zekers... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:[..] ja praat het maar goed.Het is toch voetrbal en geen oorlog . Ik hoop als we ons plaatsen voor Europees voetbal die jongens thuis blijven. Praat niks goed,maar zou jij je wel laten bekogelen en bedreigen? Pik je gewoon niet toch? N.m.i. stonden ze gewoon op de Feyenoorders te wachten. Dus gewoon een reactie/zelfverdediging Had het denk ik ook niet aan die stewards overgelaten.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:17 schreef tomson het volgende:[..] Praat niks goed,maar zou jij je wel laten bekogelen en bedreigen? Pik je gewoon niet toch? N.m.i. stonden ze gewoon op de Feyenoorders te wachten. Dus gewoon een reactie/zelfverdediging Had het denk ik ook niet aan die stewards overgelaten.... +1 voor Tommy ,Piet !! Laten we nu niet onze jongens de schuld geven terwijl zelfs de Graafschap dat niet doet en hun eigen boertjes op de korrel hebben!! |
|
|
|