|
|
bjorn
|
|
|
quote: Je zou het haast denken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Haha jep gaat eigenlijk helemaal nergens over;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk is normaal, alle andere sporen niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is niet normaal meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat de NS erbuiten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Weet iemand waar de wc is?
Ik moet erg nodig viritueel poepen namelijk..:(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Poep! Voor mij. Voor mij.
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Help.weer een a4 vol persoonlijke berichten van m'n vriend Bjorn.Zat vannacht om half 3 weer bibberend op de bank.Geintje is leuk,maar boudewijn spreek hem even toe als je wil.Want een beetje ouwehoeren en dat heel veel mensen me zat zijn prima.Maar het word nu te persoonlijk.Ik hoop niet dat dit een kreet in de woestijn is;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 11:06 schreef raket het volgende:Help.weer een a4 vol persoonlijke berichten van m'n vriend Bjorn.Zat vannacht om half 3 weer bibberend op de bank.Geintje is leuk,maar boudewijn spreek hem even toe als je wil.Want een beetje ouwehoeren en dat heel veel mensen me zat zijn prima.Maar het word nu te persoonlijk.Ik hoop niet dat dit een kreet in de woestijn is;) PB die dingen gewoon. Nu zit ik gewoon te janken van verdriet. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 11:06 schreef raket het volgende:Help.weer een a4 vol persoonlijke berichten van m'n vriend Bjorn.Zat vannacht om half 3 weer bibberend op de bank.Geintje is leuk,maar boudewijn spreek hem even toe als je wil.Want een beetje ouwehoeren en dat heel veel mensen me zat zijn prima.Maar het word nu te persoonlijk.Ik hoop niet dat dit een kreet in de woestijn is;) Ik vind dat jij leuke verhaaltjes kan schrijven, moet je wat mee doen joh-_- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Kom op.Vanavond gaan we lekker winnen en ik heb afgesproken met Bjorn,doen we een pilsje en dan is iedereen weer blij.Ik zit vanavond op Vak J |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 12:52 schreef raket het volgende:[..] Kom op.Vanavond gaan we lekker winnen en ik heb afgesproken met Bjorn,doen we een pilsje en dan is iedereen weer blij.Ik zit vanavond op Vak J Vak j(osti)..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 12:52 schreef raket het volgende:[..] Kom op.Vanavond gaan we lekker winnen en ik heb afgesproken met Bjorn,doen we een pilsje en dan is iedereen weer blij.Ik zit vanavond op Vak J Ik blijf janken! Wat een Happy End! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-------------- einde ------------- |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Zou ik niet te hard roepen daar:) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ben zo blij voor je.Bjorn draaide helemaal door.Maar gelukkig is die weer wat rustiger geworden.Hij nam dit forum iets te serieus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 12:59 schreef raket het volgende:[..] Ben zo blij voor je.Bjorn draaide helemaal door.Maar gelukkig is die weer wat rustiger geworden.Hij nam dit forum iets te serieus. Denk dat hij toch niet bibberend achter de bank lag om 3 uur s'nachts :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb er ook een aantal seizoenen gezeten, koud en saai dat vak.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Nee hij was die gevaarlijk hond van hem aan het uitlaten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En honden LIJKen op hun baasje hè.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Jezus doe ik weer geen oog dicht vannnacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 11:06 schreef raket het volgende:Help.weer een a4 vol persoonlijke berichten van m'n vriend Bjorn.Zat vannacht om half 3 weer bibberend op de bank.Geintje is leuk,maar boudewijn spreek hem even toe als je wil.Want een beetje ouwehoeren en dat heel veel mensen me zat zijn prima.Maar het word nu te persoonlijk.Ik hoop niet dat dit een kreet in de woestijn is;) quote: Boudewijn, de een gelijk geven en de andere een klap voor de kop! :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoe komt hij tot een oordeel? Gewoon kop of munt? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: easy peasy. effekes kijken of Björn daadwerkelijk die PB'tjes heeft gestuurd! Kop of munt is een goed alternatief! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] easy peasy. effekes kijken of Björn daadwerkelijk die PB'tjes heeft gestuurd! Kop of munt is een goed alternatief! 1 munt? Schraal... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: of 1 kop he! munt tegen een kop waarschijnlijk voor de leugenaart! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Wie zou dat toch zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maakt het wat uit dan? Goeie soap man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, speel het nou mee, het was zo'n mooi schijnproces! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: precies, niets mis mee! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Beter als gtst toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is wel weer erg laag nivo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dat is het al gauw! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik kan me vergissen natuurlijk, . . maar dit topic van "vriend" Raket krijgt toch wel aardig wat aandacht . . :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 - 18:52 schreef sevillana het volgende:ik kan me vergissen natuurlijk, . . maar dit topic van "vriend" Raket krijgt toch wel aardig wat aandacht . . :) Houden wij van leedvermaak..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kompt Raketje op de radio? |
|
|
|