|
|
|
remco k
|
|
|
Na een aantal maanden van relatieve rust denk ik dat de gemiddelde supporter nu wel eens wil weten waar we met het "bedrijf" Ajax aan toe zijn.
Daarom weer 1 topic om alles wat er gaat komen overzichtelijk te houden en opvallende gebeurtenissen en om opvallende gebeurtenissen te bespreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Go Ahead Eagles heeft maandagmiddag een flinke klap te verduren gekregen. Het hoofd technische zaken en gezicht van de club, Marc Overmars, maakte bekend komend seizoen niet meer te zullen werken voor de club uit Deventer. De voormalig international van Oranje wil voorkomen dat hij 'vastroest' aan zijn huidige functie.
Na zeven jaar bij Go Ahead vindt hij het naar eigen zeggen wel goed geweest. Het uitblijven van promotie en de matige resultaten dit seizoen zouden bij zijn beslissing hebben meegedragen. "Er komt een moment dat je toe groeit naar iets anders."
"En dat we dit jaar niet staan waar we willen staan, versnelt zo'n proces wel wat. Want uiteraard voel ik me verantwoordelijk. Neemt niet weg dat je niet moet vastroesten in een functie, zoals ik die bij Go Ahead Eagles heb gehad. Misschien dat een frisse wind ook voor de club wel goed is."
Overmars zou volgens ingewijden van Ajax zo aan de slag kunnen in Amsterdam. Momenteel is hij al één dag in de week actief als spitsentrainer van de regerend landskampioen in de Eredivisie. "Ik zie wel wat er op mijn pad komt."
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/36914/overmars-gaat-go-ahead-verlaten-deur-naar-ajax-staat-open/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou 1 plus 1 echt 2 zijn??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Johan Cruijff wil dat Ajax zo snel mogelijk een interim-directeur krijgt die de club de komende weken voorbereidt op het nieuwe seizoen. Dat zegt de voormalige nummer 14 maandag in zijn wekelijkse column in De Telegraaf. "Intussen zit Ajax in de eredivisie AZ op de hielen", zegt Cruijff. "Hopelijk wordt deze opmars niet verstoord door de interne problemen. Deze week benoemen de leden de nieuwe bestuursraad en zodra die geïnstalleerd is, moet er doorgepakt worden richting het eerste elftal. De komende vijf weken zijn namelijk beslissend voor het volgend seizoen." Hij vervolgt: "Daarom is het eerste wat de bestuursraad voor elkaar moet krijgen, dat de directie en raad van commissarissen de goede kant gaan opkijken. Zo moet er meteen een interim-directeur worden benoemd, die de komende weken het hele voetbalgedeelte kan begeleiden. Waardoor uitgevoerd kan worden wat moet worden uitgevoerd. In relatief korte tijd moet er heel veel worden gedaan." "Het kan dus niet zo zijn, dat dit proces nog dwarsgezeten wordt. De leden en supporters hebben met de adequate benoemingen voor de bestuursraad de toon gezet en die lijn moet door worden getrokken. Anders gaat er weer een seizoen verloren. Dat kan niemand Ajax aandoen", besluit de Amsterdammer.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/75534/cruijff-er-moet-een-interimdirecteur-worden-benoemd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou Overmars dan echt de man zijn voor deze plek?? Volgens mij zijn aardig wat mensen hier het erover eens dat het een goede keus lijkt te zijn.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoop het serieus, Remco! Marc Overmars kent onze club goed en heeft zich danig bewezen als zakenman en als (technisch) bestuurder. Hij zou wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax en hoofdsponsor Aegon gaat hun samenwerking mogelijk verlengen. De Amsterdamse club en de bank hebben nog een verbintenis tot 2015, maar willen dit contract graag verlengen. Dat meldt Jack van Gelder maandag in Studio Voetbal.
Aegon is sinds 2008 hoofdsponsor van Ajax en heeft al het nodige meegemaakt met de club. Dit jaar was de bestuurscrisis rondom Johan Cruijff en de raad van commissarissen volgens velen negatieve publiciteit voor Aegon, maar de bank zelf ziet het echter niet zo. Voor hun bestaat er geen negatieve publiciteit, zo liet de bank weten volgens Van Gelder.
Inmiddels is de rust terug bij Ajax en is de bank tevreden met de manier waarop het nu gaat. Overigens zal Marjan Olfers door een eventuele nieuwe verbintenis langer in de rvc blijven. Olfers heeft goede contacten met Aegon en zal wachten tot een geschikte opvolger om deze contacten over te dragen. De overige leden zullen wel vertrekken.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/150145/Hoofdsponsor_Aegon_wil_langer_door_met_Ajax#ixzz1pZpPZ3w1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 16:19 schreef Pietje het volgende:Ik hoop het serieus, Remco! Marc Overmars kent onze club goed en heeft zich danig bewezen als zakenman en als (technisch) bestuurder. Hij zou wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. Ik hoop het ook van harte, ik hoorde ergens dat ook Theo van Duivenbode nu een functie wil gaan bekleden, dat ziet er allemaal goed uit.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Overmars en v.Duivenbode zijn echt geweldige kandidaten...elke Ajacied omarmt deze mensen en dat is het allerbelangrijkste...mensen die niet gepruimd worden zijn bij voorbaat al kansloos.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overmars is in ieder geval een voetballer. Is bekend met technisch beleid, heeft een beween goed beleid weggezet bij GAE en is bovendien bewezen succesvol als zakenman. Hij lijkt daarmee in ieder geval alle kwalificaties voor AD te bezitten. Enige vraagteken is natuurlijk de schaal waarop alles gebeurt bij Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het ook van harte, ik hoorde ergens dat ook Theo van Duivenbode nu een functie wil gaan bekleden, dat ziet er allemaal goed uit.. Van Theo van Duivenbode hoorde ik gisteravond ook. Gaat het nu eindelijk goed komen met ons aller Ajax? Het zal tijd worden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 16:38 schreef alibabba het volgende:Overmars en v.Duivenbode zijn echt geweldige kandidaten...elke Ajacied omarmt deze mensen en dat is het allerbelangrijkste...mensen die niet gepruimd worden zijn bij voorbaat al kansloos.. Juist! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Nu de A1 van Ajax de finale van de NextGen Series heeft bereikt, laait de welbekende discussie weer op. Johan Cruijff heeft het verkeerd gezien, de jeugd staat er prima voor en ga zo maar door. Superlatieven schieten tekort om de bewondering te beschrijven. De criticasters van Cruijff grijpen deze gelegenheid aan om hem eens keihard op te plaats te zetten. PIPO Chris van Nijnatten (AD) en PIPO Jan Hermen de Bruin (ELF) voorop. Ze hebben de klok horen luiden, maar hebben geen flauw benul van waar de klepel hangt.
Om te beginnen is iedereen het erover eens dat de prestaties van de huidige A1 ronduit fantastisch zijn. Zowel in eigen land, als Europees. Laat daarover geen enkel misverstand bestaan. Toch komen er een aantal zaken niet aan bod. Het aantrekken van Viktor Fischer, de hand van Frank de Boer, Barcelona en de vergelijking met Feyenoord. Stuk voor stuk zaken die iedere vorm van uitwerking missen. En als ze al onder de aandacht gebracht worden, is het tussen de spreekwoordelijke soep en aardappelen door.
Viktor Fischer, wat is er nog niet over gezegd geschreven? Deze parel is weggeplukt uit Denemarken en heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot dé Messi van de A1 van Ajax. Hij heeft onder Frank de Boer (u weet wel, de trainer die op 1 lijn zit met Cruijff) een gigantische ontwikkeling doorgemaakt. Zowel op technisch, tactisch als fysiek gebied. Een speler die in feite niet uit de jeugd van Ajax komt, maar hier wel gevormd is tot de speler die hij momenteel is. Deze speler is de dragende kracht van de A1, iets wat hij vrijwel iedere week bewijst. De roep bij de supporters om Fischer bij de selectie te halen, is bij vele dan ook groot. Iets wat gezien zijn blessuregevoeligheid dit seizoen natuurlijk nog niet moet gebeuren!
Een ander storend punt is het feit dat men volledig voorbij gaat aan de hand van Frank de Boer. De Boer die vorig jaar is begonnen om van de A1 een machine te maken en deze naar zijn hand te zetten. Iets wat zijn opvolgers hebben overgenomen. Tevens heeft De Boer hierbij ook de nodige aandacht aan het individu besteed. Het is immers geen toeval dat ze tegen Barcelona en Liverpool de 0 hebben gehouden. Individuele trainer (u weet wel, dat aspect waar Cruijff op hamert) is hierbij het codewoord. De visie zoals De Boer die momenteel bij de eerste selectie toepast, heeft hij er bij de A1 al ingeslepen. Dát is de kracht van de A1, want dat ze kunnen voetballen zal voor iedereen inmiddels wel duidelijk zijn. Het op de juiste plek zetten, is misschien nog wel het moeilijkst.
De vergelijking met Barcelona komt ook iedere keer weer om de hoek kijken. Als de A1 van Ajax die van Barcelona heeft verslagen, dan moeten ze wel heel goed zijn, toch? Dat hierbij diverse basiskrachten van Barcelona niet mee deden, is bijzaak en niet noemenswaardig. Het maakt de prestatie er natuurlijk niet minder om, maar door het te vermelden, zouden de zaken wel in het juiste perspectief geplaatst worden. Iets wat nou duidelijk niet het geval is.
Ook de vergelijking met Feyenoord wil nog wel eens de revue passeren. Een vergelijking die natuurlijk volledig mank gaat. Dit om de eenvoudige reden dat Feyenoord er patent op heeft om spelers te leveren die de stap naar de absolute top net niet halen, en die van Ajax het in de meeste gevallen wel halen. Een speler als Dirk Kuyt ziet men in de havenstand bijvoorbeeld als absolute top. Bij Ajax hadden we spelers van het kaliber Sneijder en Van der Vaart. Alleen Fischer, de speler die Ajax in Denemarken heeft opgepikt, komt hierbij in de buurt en kan naar deze status toegroeien. Ook dit zal op termijn weer gaan blijken, al zal Luc Castaignos daar waarschijnlijk anders over denken.
Het is verschrikkelijk makkelijk om te roepen dat de A1 van Ajax al een dikke acht jaar bij elkaar speelt en dat er met de jeugdopleiding niks mis is. Gemakshalve gaat men aan bovenstaande punten voorbij en is de A1 van Ajax zo goed omdat de jeugdopleiding al acht jaar fantastisch draait. Vandaar ook dat we na Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Heitinga zo veel spelers uit eigen keuken aan de top hebben afgeleverd. Gelukkig moesten we het de laatste jaren niet hebben van aankopen als Ibrahimovic, Chivu, De Zeeuw, Huntelaar, Suarez en ga zo maar door. Een club als Ajax moet structureel aan de top staan. Niet één lichting in acht jaar tijd! Het feit dat Cruijff hier niks over zegt, getuigt van groot respect. Het zou namelijk afbreuk doen aan de prestaties van de A1... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bovendien komt Kuyt niet eens uit de feyenoord jeugd maar bij de amateurs van Rijnsburgse Boys vandaan :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 19:17 schreef alibabba het volgende:Nu de A1 van Ajax de finale van de NextGen Series heeft bereikt, laait de welbekende discussie weer op. Johan Cruijff heeft het verkeerd gezien, de jeugd staat er prima voor en ga zo maar door. Superlatieven schieten tekort om de bewondering te beschrijven. De criticasters van Cruijff grijpen deze gelegenheid aan om hem eens keihard op te plaats te zetten. PIPO Chris van Nijnatten (AD) en PIPO Jan Hermen de Bruin (ELF) voorop. Ze hebben de klok horen luiden, maar hebben geen flauw benul van waar de klepel hangt. Om te beginnen is iedereen het erover eens dat de prestaties van de huidige A1 ronduit fantastisch zijn. Zowel in eigen land, als Europees. Laat daarover geen enkel misverstand bestaan. Toch komen er een aantal zaken niet aan bod. Het aantrekken van Viktor Fischer, de hand van Frank de Boer, Barcelona en de vergelijking met Feyenoord. Stuk voor stuk zaken die iedere vorm van uitwerking missen. En als ze al onder de aandacht gebracht worden, is het tussen de spreekwoordelijke soep en aardappelen door. Viktor Fischer, wat is er nog niet over gezegd geschreven? Deze parel is weggeplukt uit Denemarken en heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot dé Messi van de A1 van Ajax. Hij heeft onder Frank de Boer (u weet wel, de trainer die op 1 lijn zit met Cruijff) een gigantische ontwikkeling doorgemaakt. Zowel op technisch, tactisch als fysiek gebied. Een speler die in feite niet uit de jeugd van Ajax komt, maar hier wel gevormd is tot de speler die hij momenteel is. Deze speler is de dragende kracht van de A1, iets wat hij vrijwel iedere week bewijst. De roep bij de supporters om Fischer bij de selectie te halen, is bij vele dan ook groot. Iets wat gezien zijn blessuregevoeligheid dit seizoen natuurlijk nog niet moet gebeuren! Een ander storend punt is het feit dat men volledig voorbij gaat aan de hand van Frank de Boer. De Boer die vorig jaar is begonnen om van de A1 een machine te maken en deze naar zijn hand te zetten. Iets wat zijn opvolgers hebben overgenomen. Tevens heeft De Boer hierbij ook de nodige aandacht aan het individu besteed. Het is immers geen toeval dat ze tegen Barcelona en Liverpool de 0 hebben gehouden. Individuele trainer (u weet wel, dat aspect waar Cruijff op hamert) is hierbij het codewoord. De visie zoals De Boer die momenteel bij de eerste selectie toepast, heeft hij er bij de A1 al ingeslepen. Dát is de kracht van de A1, want dat ze kunnen voetballen zal voor iedereen inmiddels wel duidelijk zijn. Het op de juiste plek zetten, is misschien nog wel het moeilijkst. De vergelijking met Barcelona komt ook iedere keer weer om de hoek kijken. Als de A1 van Ajax die van Barcelona heeft verslagen, dan moeten ze wel heel goed zijn, toch? Dat hierbij diverse basiskrachten van Barcelona niet mee deden, is bijzaak en niet noemenswaardig. Het maakt de prestatie er natuurlijk niet minder om, maar door het te vermelden, zouden de zaken wel in het juiste perspectief geplaatst worden. Iets wat nou duidelijk niet het geval is. Ook de vergelijking met Feyenoord wil nog wel eens de revue passeren. Een vergelijking die natuurlijk volledig mank gaat. Dit om de eenvoudige reden dat Feyenoord er patent op heeft om spelers te leveren die de stap naar de absolute top net niet halen, en die van Ajax het in de meeste gevallen wel halen. Een speler als Dirk Kuyt ziet men in de havenstand bijvoorbeeld als absolute top. Bij Ajax hadden we spelers van het kaliber Sneijder en Van der Vaart. Alleen Fischer, de speler die Ajax in Denemarken heeft opgepikt, komt hierbij in de buurt en kan naar deze status toegroeien. Ook dit zal op termijn weer gaan blijken, al zal Luc Castaignos daar waarschijnlijk anders over denken. Het is verschrikkelijk makkelijk om te roepen dat de A1 van Ajax al een dikke acht jaar bij elkaar speelt en dat er met de jeugdopleiding niks mis is. Gemakshalve gaat men aan bovenstaande punten voorbij en is de A1 van Ajax zo goed omdat de jeugdopleiding al acht jaar fantastisch draait. Vandaar ook dat we na Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Heitinga zo veel spelers uit eigen keuken aan de top hebben afgeleverd. Gelukkig moesten we het de laatste jaren niet hebben van aankopen als Ibrahimovic, Chivu, De Zeeuw, Huntelaar, Suarez en ga zo maar door. Een club als Ajax moet structureel aan de top staan. Niet één lichting in acht jaar tijd! Het feit dat Cruijff hier niks over zegt, getuigt van groot respect. Het zou namelijk afbreuk doen aan de prestaties van de A1... Geweldig geschreven Alibabba.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik heb het zelf niet geschreven hoor..ik heb het gekopieerd van een site:)..ik vond het een interessant stuk en sta daar volledig achter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 20:20 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb het zelf niet geschreven hoor..ik heb het gekopieerd van een site:)..ik vond het een interessant stuk en sta daar volledig achter.. Geweldig gekopieerd dan....Whahaha |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 19:22 schreef Eide het volgende:Bovendien komt Kuyt niet eens uit de feyenoord jeugd maar bij de amateurs van Rijnsburgse Boys vandaan :) is Quick Boys. Dat vinden ze erg hoor in Katwijk, dat je Rijnsburg noemt, hahahaha. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 16:58 schreef Eide het volgende:Overmars is in ieder geval een voetballer. Is bekend met technisch beleid, heeft een beween goed beleid weggezet bij GAE en is bovendien bewezen succesvol als zakenman. Hij lijkt daarmee in ieder geval alle kwalificaties voor AD te bezitten. Enige vraagteken is natuurlijk de schaal waarop alles gebeurt bij Ajax. Mee eens !! Alleen het laatste niet. Ik denk dat iemand die de grootste clubs ter wereld van heel dichtbij gezien heeft, heus wel wat mee heeft gekregen van de hectiek bij die clubs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 20:28 schreef Oceanu het volgende:[..] is Quick Boys. Dat vinden ze erg hoor in Katwijk, dat je Rijnsburg noemt, hahahaha. Lange dag >.>
Weet je wat het ergst is? Ik kom van origine uit die regio, speelde jaar in jaar uit tegen die gasten en ook tegen Kuyt als hij weer eens met een hoger elftal mee deed.
En ja, dat vinden ze heel erg, Katwijk vs Quick Boys heeft dezelfde risico kwalificatie als feyenoord vs Ajax.... maar die twee komen uit het zelfde dorp... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 20:39 schreef Oceanu het volgende:[..] Mee eens !! Alleen het laatste niet. Ik denk dat iemand die de grootste clubs ter wereld van heel dichtbij gezien heeft, heus wel wat mee heeft gekregen van de hectiek bij die clubs. Eens hoor, maar ik kijk alleen naar de bestuurlijke kant, en dan is het verschil tussen GAE en Ajax natuurlijk enorm. Ook ben ik benieuwt hoe dit eventueel zal moeten met Marc's trainers activiteiten bij Ajax. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 21:12 schreef Eide het volgende:[..] Lange dag >.> Weet je wat het ergst is? Ik kom van origine uit die regio, speelde jaar in jaar uit tegen die gasten en ook tegen Kuyt als hij weer eens met een hoger elftal mee deed. En ja, dat vinden ze heel erg, Katwijk vs Quick Boys heeft dezelfde risico kwalificatie als feyenoord vs Ajax.... maar die twee komen uit het zelfde dorp... Dat spelen in Katwijk vond ik altijd vreselijk. Windkracht 400 over die velden en 20 minuten lopen naar veld 4, bij Katwijk. Vreselijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde zojuist op de radio, dat ook Edwin van der Sar nadrukkelijk wordt genoemd voor een (bestuurs)functie bij Ajax. Naast Marc Overmars en Theo van Duivenbode. Langzaam maar o zo zeker krijg ik het gevoel, dat het allemaal tóch goed gaat komen bij Ajax. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 13:03 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde zojuist op de radio, dat ook Edwin van der Sar nadrukkelijk wordt genoemd voor een (bestuurs)functie bij Ajax. Naast Marc Overmars en Theo van Duivenbode. Langzaam maar o zo zeker krijg ik het gevoel, dat het allemaal tóch goed gaat komen bij Ajax. Het lijkt erop Pietje!!!
Nu dit bericht;
Henk Spaan heeft in zijn column in Het Parool vijf kandidaten genoemd voor de Raad van Commissarissen inclusief die van Theo van Duivenbode. Het gaat om Leo van Wijk, Maarten Fontein, Jons Hensel (hockeyman) en Ruud Suurendonk. De columnist benadukt het niet geverifieerd te hebben.
Spaan heeft de namen 'in het struikgewas gehoord' en wilde het bevestigen bij Van Duivenbode, maar die neemt sindskort zijn telefoon niet meer op. 'Hij nam altijd zijn telefoon op. Nu niet meer. Er is dus iets aande hand', concludeert Spaan in de Amsterdamse krant. 'Aan het eind van vorige week kreeg ik een Amerikaanse voicemail, gisteren zat hij nog in Frankrijk of Spanje, te oordelen aan de beltoon. Ik wilde en wil hem zo graag vragen of de andere namen van de nieuwe RvC, die ik in het struikgewas heb gehoord, kloppen.
Volgens Spaan heeft Suurendonk vorige week donderdag uitgebreid met Johan Cruijff gesproken. Er zou ook 'statutair iemand van de ondernemingsraad in moeten'. De columnist hoopt dat Theo nog een keer terugbelt. 'Ik zou niet graag onzin schrijven'.
Hensel was in 2008 gevraagd om directeur van Ajax te worden, maar bedankte toen voor die functie wegens drukte. 'Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan', zei hij destijds. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik zag hetzelfde op twitter Ali.. dit zou prachtig zijn!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik zie Overmars wel AD worden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bron= http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21352
Henk Spaan heeft in zijn column in Het Parool vijf kandidaten genoemd voor de Raad van Commissarissen inclusief die van Theo van Duivenbode. Het gaat om Leo van Wijk, Maarten Fontein, Jons Hensel (hockeyman) en Ruud Suurendonk. De columnist benadukt het niet geverifieerd te hebben.
AjaxFanzone.NL Spaan heeft de namen 'in het struikgewas gehoord' en wilde het bevestigen bij Van Duivenbode, maar die neemt sinds kort zijn telefoon niet meer op. 'Hij nam altijd zijn telefoon op. Nu niet meer. Er is dus iets aande hand', concludeert Spaan in de Amsterdamse krant. 'Aan het eind van vorige week kreeg ik een Amerikaanse voicemail, gisteren zat hij nog in Frankrijk of Spanje, te oordelen aan de beltoon. Ik wilde en wil hem zo graag vragen of de andere namen van de nieuwe RvC, die ik in het struikgewas heb gehoord, kloppen.'
Onzin schrijven Volgens Spaan heeft Suurendonk vorige week donderdag uitgebreid met Johan Cruijff gesproken. Er zou ook 'statutair iemand van de ondernemingsraad in moeten'. De columnist hoopt dat Theo nog een keer terugbelt. 'Ik zou niet graag onzin schrijven'.
Hensel was in 2008 gevraagd om directeur van Ajax te worden, maar bedankte toen voor die functie wegens drukte. 'Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan', zei hij destijds. In 2008 was Hensel nog voorzitter van hockeyclub Amsterdam. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
DEFINITIEF: Pieloor en Oldenhof gekozen voor bestuursraad! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ronald Pieloor en Maarten Oldenhof zijn dinsdagavond benoemd tot leden van de nieuwe Bestuursraad van Ajax. De Bestuursraad is nu compleet met zeven bestuursleden.
Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot en Jan Buskermolen zaten er al in. Ajax heeft nu een Bestuursraad die voor het overgrote deel uit uitgesproken Cruijff-aanhangers bestaat.
Deze Bestuursraad zal een nieuwe Raad van Commissarissen voordragen. Deze nieuwe Raad van Commissarissen zal de nieuwe directie aanstellen. Wanneer de nieuwe directie geïnstalleerd is, is de herinrichting van Ajax compleet.
HET BEGINT ER OP TE LIJKEN MENSEN.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:16 schreef alibabba het volgende:Ronald Pieloor en Maarten Oldenhof zijn dinsdagavond benoemd tot leden van de nieuwe Bestuursraad van Ajax. De Bestuursraad is nu compleet met zeven bestuursleden. Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot en Jan Buskermolen zaten er al in. Ajax heeft nu een Bestuursraad die voor het overgrote deel uit uitgesproken Cruijff-aanhangers bestaat. Deze Bestuursraad zal een nieuwe Raad van Commissarissen voordragen. Deze nieuwe Raad van Commissarissen zal de nieuwe directie aanstellen. Wanneer de nieuwe directie geïnstalleerd is, is de herinrichting van Ajax compleet. HET BEGINT ER OP TE LIJKEN MENSEN.. AJAX AMSTERDAM WINNER OF THE CHAMPIONS LEAGUE 2014/2015 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Zou mooi zijn als ze Fontein aan zouden stellen als interim directeur |
|
|
|