|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Niet eens op erredivisie live. Dan maar hopen dat ik hier op de hoogte wordt gehouden. Zit Boerrigter of Sightorson bij de selectie???? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
overige tussenstanden staan ook op bet365
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
doelpuntenmaker weet ik nietdat zetten ze er nl niet bij,wel inderdaad rood voor speler heerenveen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Jong Heerenveen moet verder met tien man omdat Streutker de doorgebroken De Sa onderuit loopt. Wat ongelukkig, wel rood.
1-0 El Hamdaoui. Hij neemt ineens een goede voorzet van Dijks op de pantoffel.
2-0 door Serero na een krulbal uit een vrije trap op twintig meter van het doel.
Ruststand 2-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
dus el hamdaoui speelt weer eeens een wedstrijd voor jong ajax BEDANT BACO
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
ross
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mounir voor de tweede keer in actie voor Ajax.
Blijft raar om een Ooijer te zien op de maandag avond, 11/2 jaar geleden nog in de basis tegen Braziliƫ..
MOet zeggen dat ik weleens een aantrekkelijker pot heb gezien.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Moet je eens omrekenen wat hij per minuut verdient.Ik denk dat je je een hoedje schrikt om de term dood schrikt maar niet te gebruiken nadat er met Muamba is gebeurd zaterdag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond Mounir redelijk spelen moet ik eerlijk zeggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kutzooi, op het eerste aanzicht een hele zware knie blessure voor Ricardo Kip.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|