BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie voor Jan Vertonghen ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 maart 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Helaas gaat onze aanvoerder ons zeer waarschijnlijk verlaten deze zomer...ondermeer Arsenal...Tottenham als ook Barcelona hebben vergaande interesse...
Wie moet de plaats van Jan innemen volgend seizoen ????
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21336

129.jpg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 maart 2012 - 22:54   quote  deeplink  
Ik zeg Moisander...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 19 maart 2012 - 23:09   quote  deeplink  
ted van der paver
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 19 maart 2012 - 23:10   quote  deeplink  
gouweleeuw kopen is dat niet een optie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 maart 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Moisander ook aanvoerder kan een elftal dragen...ik weet niet of Gouweleeuw dit al aan kan lollige ajaxfan ???
superhoef
 superhoef - maandag 19 maart 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Gouweleeuw is er wel absoluut eentje die Ajax moet halen, ontzettend veel talent heeft die gozer!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 maart 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 23:30 schreef superhoef het volgende:
Gouweleeuw is er wel absoluut eentje die Ajax moet halen, ontzettend veel talent heeft die gozer!
Voor de lange termijn zou Gouweleeuw een aanwinst zijn...veel talent...maar is het een leider ? zouden er al heimelijke contacten zijn ????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door Jack Huntelaar --
ajacied
 ajacied - dinsdag 20 maart 2012 - 01:02   quote  deeplink  
goudeleeuw of moisander liefst goudeleeuw
Sander111
 Sander111 - dinsdag 20 maart 2012 - 07:53   quote  deeplink  
Gouweleeuw...En dan nu wel snel handelen graag!!! Zal idd niet een leider zijn, maar Alderweireld loopt ook al weer wat jaartjes naast Vertonghen dus die moet de leiderschap wel wat over kunnen nemen vind ik.
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 20 maart 2012 - 08:06   quote  deeplink  
Douglas is de beste optie, maar wschl onhaalbaar. Wellicht is het anders als FCT de (voorronde) CL niet haalt en Ajax wel. Een centrum Alderweireld-Douglas staat als een huis. De 1 is verdedigend sterk en de ander opbouwend.
Djembeed
 Djembeed - dinsdag 20 maart 2012 - 08:42   quote  deeplink  
van Rhijn contract aanbieden, die kan prima uit de voeten in het centrum naast Toby en voor de rechtsback positie Ligeon! Dit bespaart geld en de jeugd kan doorstromen. Niet zo moeilijk toch!
ajax for live
 ajax for live - dinsdag 20 maart 2012 - 08:45   quote  deeplink  
Stefano Denswil en joel veltman zijn top talanten is de cruif way waarom miljoene uitgeven als we ze al hebbe kijk wat koppers en vanrijn nu al berijken lukokie met enkele wedstrijden begrijp dat je een vertongen niet kan vervangen maar er een maken kan ajax als de beste toen vermalen vertrok en andewereld kwam dacht niemand dat hij het waar kon maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door ajax for live --
Gruber
 Gruber - dinsdag 20 maart 2012 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 08:42 schreef Djembeed het volgende:
van Rhijn contract aanbieden, die kan prima uit de voeten in het centrum naast Toby en voor de rechtsback positie Ligeon! Dit bespaart geld en de jeugd kan doorstromen. Niet zo moeilijk toch!
Waarom al dat geld maar willen besparen?? Met een verdediging Ligeon, van Rhijn, alderweireld Boilesen ga je volgend jaar geen hoge ogen gooien! Het is belangrijk dat er spelers doorstromen vanuit de jeugd naar Ajax1. Maar dan wel alleen de echt goede!! Ook met Vertonghen in de verdediging hebben we dit jaar veel goals om de oren gekregen. Als Jan vertrekt moet er dus een goede vervanger komen! En in mijn ogen ook nog extra verdedigers voor in de breedte! Ajax moet weer gaan domineren in Nederland en dat gaat niet lukken met alleen maar jeugdspelers.
f-side
 f-side - dinsdag 20 maart 2012 - 09:04   quote  deeplink  
douglas ik denk dat de boer hem wel in toom kan houden zodat hij geen domme gele en rode kaarten krijg moisander is ook wel een goei
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 20 maart 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 08:59 schreef Gruber het volgende:

[..]

Waarom al dat geld maar willen besparen?? Met een verdediging Ligeon, van Rhijn, alderweireld Boilesen ga je volgend jaar geen hoge ogen gooien! Het is belangrijk dat er spelers doorstromen vanuit de jeugd naar Ajax1. Maar dan wel alleen de echt goede!! Ook met Vertonghen in de verdediging hebben we dit jaar veel goals om de oren gekregen. Als Jan vertrekt moet er dus een goede vervanger komen! En in mijn ogen ook nog extra verdedigers voor in de breedte! Ajax moet weer gaan domineren in Nederland en dat gaat niet lukken met alleen maar jeugdspelers.
+1

Het is hardstikke goed om jeugd te laten doorstromen, maar met alleen maar jonkies red je het niet. Je moet een mix hebben van jeugd en ervaring. Aangezien door het vertrek van Jan een ervaren pion wegvalt, moet je die vervangen met ervaring. Ook gezien de positie, die is zo cruciaal, daar kun je geen 18-jarige neerzetten.

Ik lees de naam van Mathijsen nergens, BTW. Zit vlgs mij (vaak) op de bank, is ervaren en goedkoop qua transfersom. Prima kracht voor Ajax.
nora
 nora - dinsdag 20 maart 2012 - 09:06   quote  deeplink  
Douglas en dan langzaam onze talenten brengen je kan niet alleen met talenten werken.
ajax for life
 ajax for life - dinsdag 20 maart 2012 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 09:05 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

+1

Het is hardstikke goed om jeugd te laten doorstromen, maar met alleen maar jonkies red je het niet. Je moet een mix hebben van jeugd en ervaring. Aangezien door het vertrek van Jan een ervaren pion wegvalt, moet je die vervangen met ervaring. Ook gezien de positie, die is zo cruciaal, daar kun je geen 18-jarige neerzetten.

Ik lees de naam van Mathijsen nergens, BTW. Zit vlgs mij (vaak) op de bank, is ervaren en goedkoop qua transfersom. Prima kracht voor Ajax.
zit een groot gelijk in je verhaal maar zo goed als denswill en veltman het nu doen ik zou ze wel volgend seisoen er bij willen en ze leren dan van een ervaren rot als matijsen dat zou mooi zijn
PS25
 PS25 - dinsdag 20 maart 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Ik denk dat het een pré is dat de opvolger van Vertonghen linksbenig is. Het is heel prettig om een linksbenige en een rechtsbenige speler in het centrum te hebben. Douglas zou ik in dat geval graag op de plek van Alderweireld willen zien, mocht hij vertrekken.

Verder is de positie van Vertonghen een zeer belangrijke plek in het elftal. Het liefst zou ik daar een ervaren iemand zien
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Ik ga dr wel staan...
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 09:45   quote  deeplink  
Gewoon v rhijn...vind hem heel volwassen voor zo een jong pikkie
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 09:46   quote  deeplink  
Denk ook dat de boer hem goed kan kneden tot een goede ajax verdediger
Rogier
 Rogier - dinsdag 20 maart 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Een linkspoot iig. Absoluut geen Douglas of Moisander....zijn gewoonweg niet goed genoeg voor het niveau waar we naartoe willen. Douglas kan niet voetballen en heeft een kronkel in zijn hersenen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 maart 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Het moet iemand zijn die er direkt staat en niet een talent want daar hebben wij er voldoende van lopen in de opleiding. denswil en Veltman bijvoorbeeld
Eide
 Eide - dinsdag 20 maart 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Ik wil van Rhijn ook niet uitvlakken in deze. Hij is zeker nog niet ver genoeg om echt Vertonghen te vervangen maar ik denk dat Ricardo op zijn leeftijd verder is dan dat Jantje dat was in die tijd. Maar goed, als Greg vertrekt heb je Ricardo waarschijnlijk hard nodig rechts achterin

Ik denk wel dat het zaak is dat er echt een versterking gaat komen. Met Vertonghen en Ooijer levert Ajax ook heel veel routine in. Routine die je met een Gouweleeuw ook niet terug krijgt. Gouweleeuw is best een goeie voor Ajax, maar als je dan achterin van Rhijn, Alderweireld, Gouweleeuw en Biolesen hebt vraag ik me af of je niet gaat verzuipen als er wat ervaring gevraagd wordt.

Mathijsen is niet meer te betalen denk ik, Boulahrouz ik voetballend gewoon zwak.Heitinga is denk ik nog niet aan een terugkeer toe. Tja, ik neig toch enorm naar Maduro. Bruikbaar als CV en als CVM. Ajax verleden en dus bekend met het spelletje en gepokt en gemazeld in de grootste Europese competitie. Gezien de hoeveelheid speelminuten die Hedwiges krijgt iz hij hopelijk redelijk makkelijk los te weken bij Valencia.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 20 maart 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Moisander ook aanvoerder kan een elftal dragen...ik weet niet of Gouweleeuw dit al aan kan lollige ajaxfan ???
alderweireld was ook onervaren naast vertongen gezet dus ik denk dat hij snel groeit en het dus aankan
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 20 maart 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

+1

waarom denk je dat mathijsen op de bank zit
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 20 maart 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 08:42 schreef Djembeed het volgende:
Precies.. Ajaxjeugd graag.

Denswil hebben we nog en Ligeon..

Komop heren, ken je jeugd..
EUMD
 EUMD - dinsdag 20 maart 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Moisander heb ik mijn twijfels over. Pakt VEEL kaarten, en is degelijk maar zelden echt uitblinker.
Douglas is dat wel, maar pakt ook veel (domme) kaarten en is opbouwend niet zo. Maar toch zie ik in hem wel een echte aanwinst die er meteen staat. Mensen die nu zeggen dat we een jonkie moeten doorschuiven omdat ze het bij de A1 zo goed doen kan ik niet echt serieus nemen.
Bij de selectie halen misschien ja, maar stel (en daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit) dat we volgend jaar weer CL spelen!?
Dan is de jeugdige vervanger van Vertonghen alles wat je hebt, om nog maar niet eens te beginnen over blessures en schorsingen... Hoe die op te vangen!? Met een andere jeugdspeler? Nee... Er moeten nu 2 a 3 verdedigers gehaald worden (ook om Ooijer te vervangen als oude rot, en vd Wiel zal waarschijnlijk ook weg gaan) en daarbij aanvullen met jeugd.
Nu hadden we ook alleen Boilesen als "echte" linksback, en kijk hoe dat heeft uitgepakt. Bijna heel het seizoen is de linkerkant een probleem gewest omdat er geen goed alternatief was/is.
Dus ik zeg: haal 3 verdedigers, waarvan het liefst 2 linksbenig (maar waar vind je die...).
Gouweleeuw heeft idd ook potentie om door te groeien tot een goede verdediger, maar heeft zich nog niet over meerdere seizoenen bewezen, zoals Douglas (op verdedigend gebied). Mathijsen ben ik nooit echte fan van geweest, maar brengt wel de (nodige?) ervaring, en zal zelden echt dramatisch spelen, vaker een 7.
Ik denk wel dat als je Douglas, Mathijsen EN Gouwleeuw haalt het iets teveel van het goede is, en je mopperende mensen op de bank krijgt... Dus liever 2 die er meteen "staan" en evt. nog 1 buitenlands toptalent. Dat aanvullen met jeugd.

Dan zou volgend seizoen de verdediging er zo uit kunnen gaan zien, met tussen haakjes de backups:

Van Rhijn (Ligeon) (Veltman)
Alderweireld (Mathijsen) (Denswil)
Douglas (Mathijsen) (Denswil)
Boilesen (Blind/Dijks) (Koppers)

Dus zelfs met centrale aanwinsten zijn er nog niet echt stabiele oplossingen voor de backs... Een jeugdspeler KAN zomaar grote stappen maken (zoals een van Rhijn), maar het kan ook dat het voor problemen gaat zorgen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door EUMD --
dennis s
 dennis s - dinsdag 20 maart 2012 - 12:01   quote  deeplink  
ga tog weg man met die Moisander het is geen ajax voetballer + dat hij gewoon maar een matige speler is
gewoon chivu terug halen en dan kanje langzaam de jeugd klaarstomen
want het word tijd dat er eens een echte vent in de verdedeging staat want de achterhoede van ajax is al een paar jaar zwaar klote bedoel er is niet eens een goeie linksback bij ajax en begin niet over die boilissen want dat is ook een slechte linksback zwaar overschat vind ik hem op die plek die jongen is een echte centrum verdedeger dus laat ajax nu maar eens een keer goed ingaan kopen want het ajax van nu is niet ajax waardig
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Chivu is heel traag geworden...met dat statische verdedigen in italie....liever een nederlandsche verdediger...hoe heet die van groningen ook alweer....die is aanvallend ook goed en heeft een goed schot....
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 20 maart 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Wat je zoekt in het centrum is een linksbenige speler, volgens mij hebben wij deze in de vorm van Boilesen al. De Boer heeft dit zelf al eens aangegeven dat hij in Boilesen een centrale verdediger ziet. Uiteindelijk is frank zelf zo ook begonnen. eerst Links back, daarna naar het centrum. Van Rhijn kan zich toch mooi richten op de rechtsback plaats. Koppers kan zich dan mooi richten op links. Je moet wel zorgen dat je alternatieven achter de hand hebt. Ik weet niet of er nog iets in de jeugd rondloopt, die eventueel volgend jaar bij de selectie gehaald kan worden.

Nu we toch de weg ingeslagen zijn van eigen jeugd, denk ik dat je hier niet heel veel geld in moet stoppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door Eindhovense Ajaxfan --
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 20 maart 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 10:34 schreef ajaxfan lol het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je een punt. Wschl niet goed genoeg. Aan de andere kant weet je niet wie zijn concurrent is, mss wel een jonge Argentijnse topper oid. In oranje speelt hij nog steeds behoorlijk.

En laten we ook onze beperkingen onderkennen. Een bankzitter bij de nummer 4 van Spanje kan waardevol voor ons zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door Cyprioot --
remco k
 remco k - dinsdag 20 maart 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Speelde toch echt tegen Madrid, zal wel niet voor niks zijn..
hippy
 hippy - dinsdag 20 maart 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Mathijssen wil niet naar ajax....salaris is te hoog...anders was ie er al geweest
remco k
 remco k - dinsdag 20 maart 2012 - 19:20   quote  deeplink  
FC Barcelona zou volgens De Telegraaf interesse hebben in Jan Vertonghen. Dit verhaal is volgens een woordvoerder van de Spaanse grootmacht totale onzin. De zegsman laat weten dat de Catalaanse club geen interesse heeft in de Belg.

"Het zoveelste gerucht dat werkelijk nergens op slaat", maakt de woordvoerder duidelijk in Spaanse media. "De auteur van het artikel moet zich diep en diep schamen. Vertonghen is een uitstekende speler, maar hij is nimmer bij Barcelona in beeld geweest." De 24-jarige Vertonghen lijkt dus niet de ploeggenoot te gaan worden van onder meer Lionel Messi en Ibrahim Afellay.

De kans is groot dat Vertonghen na dit seizoen verkast bij Ajax. Zijn contract loopt nog door tot medio 2013 en de verdediger liet al meerdere malen weten graag een stap hoger te willen. Tottenham Hotspur en Arsenal lijken de grootste kanshebbers voor de international

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/150240/Interesse_FC_Barcelona_in_Vertonghen_blijkt_niet_waar:_Slaat_nergens_op#ixzz1pgNc56cw
jodocus
 jodocus - dinsdag 20 maart 2012 - 19:26   quote  deeplink  
doe maar gouweleeuw
baco74
 baco74 - dinsdag 20 maart 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Ik zal Jantje missen.
Waren we bij Ajax maar zo rijk om hem aan zijn contract te houden zodat wij nog een jaartje kunnen genieten van onze Belg,
vervolgens mag ie dan transfervrij vertrekken en zelf lekker veel tekengeld in zijn zak steken.

Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 maart 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Gouweleeuw en van Dijk voor centraal zijn beide te betalen en
kunnen dan concureren tegen elkaar zodat je er ook nog eens 1 door kan wisselen.
Douglas of Chivu zal mooi zijn maar denk niet haalbaar en erg duur.
Maduro als CVM erbij en je heb toch een aardig team staan. Eventueel vertrek van andere spelers opvangen met gerichte aankopen liefst zie ik Narsingh ook nog komen.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 20 maart 2012 - 20:04   quote  deeplink  
GOUWELEEUW!!!! En snel handelen AUB!!! Anders gaat ie weer naar PSV want die gaan natuurlijk weer de grond onder het toilet verkopen voor 80 miljoen en dan allemaal spelers kopen ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 maart 2012 - 20:52   quote  deeplink  
Er vertrekken 2 verdedigers...namelijk Ooijer en Vertonghen....dit zijn 2 ervaren verdedigers...Ooijer opvangen door een jeugdspeler lijkt me een wijs plan....voor Jan moet er een ervaren speler komen.....willen we ver doordringen in Europa dan leg je het af met alleen jeugdspelers achterin....dit jaar hebben we al te veel tegendoelpunten gehad...laat dit een wijze les voor volgend jaar zijn...anders kan je het seizoen 2012/2013 op je buik schrijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
Excuse me...er vertrekken natuurlijk 3 verdedigers want van der Wiel gaat ook nog weg...wat te denken van Boula(transfervrij) voor Wiel ????
http://www.goal.com/nl/news/548/bundesliga/2012/03/20/2980609/milan-hoopt-op-transfervrije-boulahrouz
Gruber
 Gruber - woensdag 21 maart 2012 - 11:37   quote  deeplink  
Ik zou ook zeggen iig Boula halen. Transfervrij en goede vechter om erbij te hebben. Die kan de eredivisie echt nog wel aan! en is transfervrij.
hippy
 hippy - woensdag 21 maart 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Ik ben bang dat frankie daley blind gaat gebruiken voor de centrale positie....vind ik op het veld zijn beste positie....liever op de bank... Maar deed het daar wel het beste...wat denken jullie...
Stanley
 Stanley - woensdag 21 maart 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 12:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Wat je zoekt in het centrum is een linksbenige speler, volgens mij hebben wij deze in de vorm van Boilesen al. De Boer heeft dit zelf al eens aangegeven dat hij in Boilesen een centrale verdediger ziet. Uiteindelijk is frank zelf zo ook begonnen. eerst Links back, daarna naar het centrum. Van Rhijn kan zich toch mooi richten op de rechtsback plaats. Koppers kan zich dan mooi richten op links. Je moet wel zorgen dat je alternatieven achter de hand hebt. Ik weet niet of er nog iets in de jeugd rondloopt, die eventueel volgend jaar bij de selectie gehaald kan worden.

Nu we toch de weg ingeslagen zijn van eigen jeugd, denk ik dat je hier niet heel veel geld in moet stoppen.
Ik het dit ook gelezen, echter vraag ik me af of Boilesen niet eerst wat meer body moet ontwikkelen?
nora
 nora - woensdag 21 maart 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

+1

Helaas Qua opbouw een v/d slechtste van Nederland.
nora
 nora - woensdag 21 maart 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 10:03 schreef Rogier het volgende:
Een linkspoot iig. Absoluut geen Douglas of Moisander....zijn gewoonweg niet goed genoeg voor het niveau waar we naartoe willen. Douglas kan niet voetballen en heeft een kronkel in zijn hersenen.
Jammer Rogier als je het niet weet kan je het gewoon aan andere fans vragen die er wel kijk op hebben.
nora
 nora - woensdag 21 maart 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Inderdaad zij zien in spanje ook dat hij opbouwend zeer middelmatig is en dan ga je Jantje nog meer missen.
nora
 nora - woensdag 21 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:02 schreef hippy het volgende:
Mathijssen wil niet naar ajax....salaris is te hoog...anders was ie er al geweest
Gelukkig is een dramatische CV
remco k
 remco k - woensdag 21 maart 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 - 18:50 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad zij zien in spanje ook dat hij opbouwend zeer middelmatig is en dan ga je Jantje nog meer missen.
Ik weet niet hoe men erbij komt dat hij op de bank zit, hij speelt vrijwel alles, heeft een blessure gehad en speelde afgelopen week ook gewoon tegen Madrid een hele goede wedstrijd.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 maart 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Ik weet ik mag niet oordelen over een paar wedstrijden, maar ik heb nu twee wedstrijd achter elkaar (zondag jl. en gisteren) speciaal op Goudeleeuw gelet.
Ik kan me, gezien deze twee wedstrijden, niet voorstellen dat er sommige van jullie zo enthousiast over hem zijn. Wat heeft hij meer wat Boilesen, of van Rhijn niet heeft?
Mijn inziens is hij twee wedstrijden helemaal weg gespeeld. Slechte passing en in iedergeval drie keer de mist in waardoor er een goal van PSV komt.

Janmaat was een betere keus geweest, maar die is toch al verkocht aan Feyenoord of niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie voor Jan Vertonghen ???

0.0076131