|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 22:06 schreef nora het volgende:[..] Beste Ktotheb Kan jij mij een aktie noemen die de Jong goed gedaan heeft buiten de strafschop,Eriksen heeft akties getoond op doel geschoten die ging net in het zijnet en de Jong kreeg ook een kans op te schieten recht voor het doel en toen gaf hij hem weer af aan Ebicilio voor de rest grossierde hij weer in keihard werken en 0 % rendement. De Jong zelden balverlies, vecht als een paard en veroverd veel verloren ballen terug zodat er niet gecounterd kan worden.. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
MWOEHAHAHAHAHAHA
PISVEE... DE TERING MET ZE.
TERUG OP DIE PLATTE KAR DE SCHUUR IN EN GA MAAR STRONT RUIMEN. TYFUSBOEREN ZIJN NOOIT MEER DE BAAS IN DE ARENA.
HEERLIJK DIT... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
WE hebben het gister voor mekaar gekregen...psv werd opgerold door een ÉÉNSGEZIND AJAX...ÉÉNSGEZINDHEID is het sleutelwoord tot succes.....bekijk deze schitterende sfeerimpressie tijdens de wedstrijd van gister...FANTASTISCH;
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Haha....lol...las net dit:
'De materiaalman van Ajax trof zomaar Driesje Mertens aan in z'n hok. Van Rhijn was vergeten dat de kleine Belg nog in z'n broekzak zat.' |
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....EXITpsv.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Willem van Hanegem heeft zich tijdens de wedstrijd Ajax - PSV geïrriteerd aan het optreden van scheidsrechter Pieter Vink. "Ik heb me blauw geërgerd aan die man", schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Hij vervolgt: "Het kan niet zo zijn dat je al je gele kaarten geeft aan PSV en niet één aan Ajax. Daarnaast vond ik de strafschop te gemakkelijk gegeven. Hij stond er dichtbij en had kunnen zien dat er van alles gebeurde, maar dat er geen zware overtreding gepleegd werd op Aissati. Ajax had dat cadeau trouwens niet eens nodig, het had ook zonder die penalty gewonnen." "Jammer, gemiste kans voor PSV en ze zijn, dat durf ik nu wel te zeggen, uitgeschakeld in de titelrace. Het verlangen naar een kampioenschap zit gewoon niet in die ploeg, ze hebben zichzelf gisteren buiten het gevecht geplaatst. Dat vind ik oprecht zonde omdat ik graag een sterk PSV zie. Hun seizoen is echter voorbij. Ze kunnen zich, even afgezien van de bekerfinale, samen met FC Twente gaan richten op het volgend seizoen. Vind ik eigenlijk wel een beetje vroeg eind maart, op zeven wedstrijden van het einde."
Je wordt moe van die oude vent.....Was gewoon een penalty, dan moet die kneus van een verdediger niet in het wilde weg gaan pootje haken. En dat van die kaarten lijkt me ook redelijk logisch. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:58 schreef alibabba het volgende:WE hebben het gister voor mekaar gekregen...psv werd opgerold door een ÉÉNSGEZIND AJAX...ÉÉNSGEZINDHEID is het sleutelwoord tot succes.....bekijk deze schitterende sfeerimpressie tijdens de wedstrijd van gister...FANTASTISCH; [ filmpje ] kippenvel |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 20:15 schreef Blaatkoe het volgende:Willem van Hanegem heeft zich tijdens de wedstrijd Ajax - PSV geïrriteerd aan het optreden van scheidsrechter Pieter Vink. "Ik heb me blauw geërgerd aan die man", schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Hij vervolgt: "Het kan niet zo zijn dat je al je gele kaarten geeft aan PSV en niet één aan Ajax. Daarnaast vond ik de strafschop te gemakkelijk gegeven. Hij stond er dichtbij en had kunnen zien dat er van alles gebeurde, maar dat er geen zware overtreding gepleegd werd op Aissati. Ajax had dat cadeau trouwens niet eens nodig, het had ook zonder die penalty gewonnen." "Jammer, gemiste kans voor PSV en ze zijn, dat durf ik nu wel te zeggen, uitgeschakeld in de titelrace. Het verlangen naar een kampioenschap zit gewoon niet in die ploeg, ze hebben zichzelf gisteren buiten het gevecht geplaatst. Dat vind ik oprecht zonde omdat ik graag een sterk PSV zie. Hun seizoen is echter voorbij. Ze kunnen zich, even afgezien van de bekerfinale, samen met FC Twente gaan richten op het volgend seizoen. Vind ik eigenlijk wel een beetje vroeg eind maart, op zeven wedstrijden van het einde." Je wordt moe van die oude vent.....Was gewoon een penalty, dan moet die kneus van een verdediger niet in het wilde weg gaan pootje haken. En dat van die kaarten lijkt me ook redelijk logisch. Kromme moet niet zeuren, alsof een scheidrechter de kaarten een beetje moet verdelen. Als dat met terugwerkende kracht zou kunnen, dan zouden er bij ons een hoop kaarten weggepoetst moeten worden afgelopen seizoenen. Rept met geen woord over de schandalige overtreding van Stroormans, die slechts geel kreeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, je moet wel een clubbril met jampot glazen op hebben om dat stukje proza van Van Hanegem serieus te kunnen nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 20:15 schreef Blaatkoe het volgende:Willem van Hanegem heeft zich tijdens de wedstrijd Ajax - PSV geïrriteerd aan het optreden van scheidsrechter Pieter Vink. "Ik heb me blauw geërgerd aan die man", schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Hij vervolgt: "Het kan niet zo zijn dat je al je gele kaarten geeft aan PSV en niet één aan Ajax. Daarnaast vond ik de strafschop te gemakkelijk gegeven. Hij stond er dichtbij en had kunnen zien dat er van alles gebeurde, maar dat er geen zware overtreding gepleegd werd op Aissati. Ajax had dat cadeau trouwens niet eens nodig, het had ook zonder die penalty gewonnen." "Jammer, gemiste kans voor PSV en ze zijn, dat durf ik nu wel te zeggen, uitgeschakeld in de titelrace. Het verlangen naar een kampioenschap zit gewoon niet in die ploeg, ze hebben zichzelf gisteren buiten het gevecht geplaatst. Dat vind ik oprecht zonde omdat ik graag een sterk PSV zie. Hun seizoen is echter voorbij. Ze kunnen zich, even afgezien van de bekerfinale, samen met FC Twente gaan richten op het volgend seizoen. Vind ik eigenlijk wel een beetje vroeg eind maart, op zeven wedstrijden van het einde." Je wordt moe van die oude vent.....Was gewoon een penalty, dan moet die kneus van een verdediger niet in het wilde weg gaan pootje haken. En dat van die kaarten lijkt me ook redelijk logisch. Inderdaad, alleen de tekst al dat het geen ZWARE overtreding was zegt heel veel over zijn kijk, een overtreding is een overtreding of ie nou zwaar is of niet.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Heel rotterdam was voor psv gister....dan raak je gefrustreerd als die ploeg helemaal van de mat wordt gespeeld |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 20:15 schreef Blaatkoe het volgende:Willem van Hanegem heeft zich tijdens de wedstrijd Ajax - PSV geïrriteerd aan het optreden van scheidsrechter Pieter Vink. "Ik heb me blauw geërgerd aan die man", schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Hij vervolgt: "Het kan niet zo zijn dat je al je gele kaarten geeft aan PSV en niet één aan Ajax. Daarnaast vond ik de strafschop te gemakkelijk gegeven. Hij stond er dichtbij en had kunnen zien dat er van alles gebeurde, maar dat er geen zware overtreding gepleegd werd op Aissati. Ajax had dat cadeau trouwens niet eens nodig, het had ook zonder die penalty gewonnen." "Jammer, gemiste kans voor PSV en ze zijn, dat durf ik nu wel te zeggen, uitgeschakeld in de titelrace. Het verlangen naar een kampioenschap zit gewoon niet in die ploeg, ze hebben zichzelf gisteren buiten het gevecht geplaatst. Dat vind ik oprecht zonde omdat ik graag een sterk PSV zie. Hun seizoen is echter voorbij. Ze kunnen zich, even afgezien van de bekerfinale, samen met FC Twente gaan richten op het volgend seizoen. Vind ik eigenlijk wel een beetje vroeg eind maart, op zeven wedstrijden van het einde." Je wordt moe van die oude vent.....Was gewoon een penalty, dan moet die kneus van een verdediger niet in het wilde weg gaan pootje haken. En dat van die kaarten lijkt me ook redelijk logisch. En over Marcelo(die rood had moeten hebben zegt ie niks). Willem is een oude chagrijnige man aan het worden en niet meer serieus te nemen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dit is geen lijden Eide;) |
|
|
|