|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Zal ik eens heel eerlijk zeggen dat ik het niet weet?? Ik heb wel een optie, ik weet zeker dat Lens en PSV daarvan zou schrikken, en dat is gewoon over het hele veld 1 tegen 1 gaan spelen waarbij Vertonghen op links speelt, Enoh op Toivonen, Anita op Wijnaldum, Erikssen op Strootman en de Jong en Boulykin op Bouma en Marcelo.. Het zal niet gebeuren omdat het een alles of niets gok is, en dat gebeurt niet meer in het hedendaagse voetbal. Zou jij het aandurven?? Zou ik niet doen..dat zou ik link vinden op dit moment..dan is het zaak om de bal in bezit te houden en zover is Ajax nog lang niet...balverlies is dodelijk in deze...ik zie Alder en Jan toch het liefst met zijn 2 in het centrum en vleugelbacks.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg nergens dat hij nu wel goed speelt,overigens neemt de interesse in Erikssen alleen maar toe, zal toch ook ergens weg komen. En Erikssen te traag handelen?? Er is geen speler in Nederland met een hogere handelingssnelheid dan hem.. Tegen Ado kregen we die ballen juist doordat de linies niet goed op elkaar stonden, alles valt en staat daarmee, combineer daar het juiste druk zetten bij en PSV is nergens meer.. Snelle handelingssnelheid.....hij ziet soms gewoon de opening niet waardoor, bij ado een paar keer, de jong een paar keer een goeie loopactie voor niks deed...en hij houdt heel vaak de bal te lang vast....verder is het een fantastische voetballer, maar nog veel te leren.... Maar als ie er zondag in staat hoop ik dat ie zijn dag heeft, want dan kan ie voor ajax van grote waarde zijn.... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 07:38 schreef hippy het volgende:[..] Snelle handelingssnelheid.....hij ziet soms gewoon de opening niet waardoor, bij ado een paar keer, de jong een paar keer een goeie loopactie voor niks deed...en hij houdt heel vaak de bal te lang vast....verder is het een fantastische voetballer, maar nog veel te leren.... Maar als ie er zondag in staat hoop ik dat ie zijn dag heeft, want dan kan ie voor ajax van grote waarde zijn.... correctie: Hij ziet openingen veel eerder dan zijn medespelers. Echter ontbreekt het aan diepgang in het elftal waardoor niemand de openingen in duikt. de Jong heeft inderdaad wel die kwaliteiten om de openingen te zien (zonder bal).
Overigens speelde Eriksen vrij matig tegen ADO.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We gaan gewoon winnen zondag ; 2-1.
Opstelling:
- Ozbilliz -------- Bullykin----------Lukoki- --------------------------------------------- ----------Eriksen------------de Jong--------- --------------------------------------------- --------------------Anita------------------- -------------------------------------------- - Koppers-------------------------van Rhijn- -----------Vertonghen--Alderweireld---------- --------------------------------------------- --------------------Vermeer------------------
Zat er ook aan te denken om Koppers op Mertens te laten spelen, maar dat komt onze opbouw niet ten goede. En aangezien wij (AFC AJAX) altijd van onze eigen kracht moeten uitgaan....
1-0 Bullykin 1-1 Mertens 2-1 Vertonghen |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 08:45 schreef Booya4Afca het volgende:We gaan gewoon winnen zondag ; 2-1. Opstelling: - Ozbilliz -------- Bullykin----------Lukoki- --------------------------------------------- ----------Eriksen------------de Jong--------- --------------------------------------------- --------------------Anita------------------- -------------------------------------------- - Koppers-------------------------van Rhijn- -----------Vertonghen--Alderweireld---------- --------------------------------------------- --------------------Vermeer------------------ Zat er ook aan te denken om Koppers op Mertens te laten spelen, maar dat komt onze opbouw niet ten goede. En aangezien wij (AFC AJAX) altijd van onze eigen kracht moeten uitgaan.... 1-0 Bullykin 1-1 Mertens 2-1 Vertonghen Als we winnen worden we kampioen, verliezen we dan verliezen we ook het kampioenschap. Wordt het gelijk dan ook verliezen we het kampioenschap, omdat deze wedstrijd zal bepalen hoe PSV zijn laatste wedstrijden af gaat werken. Als het zogenaamde COCU effect meteen gesloopt wordt zondag, dan laat PSV nog veel meer punten liggen. Cruciaal dit duel. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 08:40 schreef Booya4Afca het volgende:[..] correctie: Hij ziet openingen veel eerder dan zijn medespelers. Echter ontbreekt het aan diepgang in het elftal waardoor niemand de openingen in duikt. de Jong heeft inderdaad wel die kwaliteiten om de openingen te zien (zonder bal). Overigens speelde Eriksen vrij matig tegen ADO. Eriksen speelt het hele seizoen al matig...maar ja wie niet ;) En dat hij het eerder ziet is echt onzin...ik zag het zondag zelfs een paar keer eerder dan hij...ik denk wel dat als hij nog een jaar onder de hoede van de boer traint en bergkamp....dat hij dat wel kan beheersen...hij draait al wel elke keer de goeie kant op zodat hij ruimte creeert voor zijn eigen...maar dan komt de pass 5 van de tien keer te laat en dat is te weinig.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 09:13 schreef hippy het volgende:[..] Eriksen speelt het hele seizoen al matig...maar ja wie niet ;) En dat hij het eerder ziet is echt onzin... Vooralsnog is Eriksen nog altijd de assist koning bij Ajax met 15 assists op z'n naam. Hij mag dan wel wat minder spelen, maar hij ziet toch nog wel heel regelmatig zijn medespelers en heeft aan de basis van 15 goals gelegen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 09:42 schreef Eide het volgende:[..] Vooralsnog is Eriksen nog altijd de assist koning bij Ajax met 15 assists op z'n naam. Hij mag dan wel wat minder spelen, maar hij ziet toch nog wel heel regelmatig zijn medespelers en heeft aan de basis van 15 goals gelegen. Heb ik niks mee dat hij 15 assist heb gegeven.Voetbalt voor de rest als een krant.Haalt meer keer de angel uit de aanval dan dat hij een assist geeft.Leuk aan de basis van 15 goals prima hoor maar de keren dat hij bij een veelbelovende aanval de snelheid er weer uit haalde en weer een tikkie achter uit ging dat gebeurt toch echt meer.En ja nog wat hij speelt bij AJAX dus mag hij ook wat goed doen.Komop zeg.Nee ik vind het geen topper en of het er 1 word ??? Wie zal het zeggen maar op het moment niet.Ik ben 1 keer onder de indruk geweest van Eriksen dat was toen hij debuteerde in AJAX 1 en met een prachtig schot /volley op de keeper schoot.Toen dacht ik zo zo die kan wel wat daarna ben ik me langzaamaan gaan ergeren aan deze jongen.Ik vind het geen aanwinst.Hetzelfde met Ebecilio toen hij bij AJAX debuteerde was ik gecharmeerd deed het alleraardigst.Moet je hem nu zien pfff DRAMA en dat is nog zacht uitgedrukt.Miss de druk toch de hoog uiteindelijk voor die gasten of totaal uit vorm geen idee.Maar hopelijk gaan ze me nog eens verassen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 09:13 schreef hippy het volgende:[..] Eriksen speelt het hele seizoen al matig...maar ja wie niet ;) En dat hij het eerder ziet is echt onzin...ik zag het zondag zelfs een paar keer eerder dan hij...ik denk wel dat als hij nog een jaar onder de hoede van de boer traint en bergkamp....dat hij dat wel kan beheersen...hij draait al wel elke keer de goeie kant op zodat hij ruimte creeert voor zijn eigen...maar dan komt de pass 5 van de tien keer te laat en dat is te weinig.... Op tv zie je het toch echt anders dan in het veld of op de tribune. Dat jij het dan eerder ziet dan Eriksen, is dan ook niet relevant.
Het gaat erom of zijn medespelers het zien. Eriksen gaat ten allertijden voor de meest voetballende oplossing. Als hij ziet dat de Jong een speler in zijn rug heeft, speelt hij de Jong niet aan. En zeker niet als een andere speler in een betere positie staat, die het spel verder kan verplaatsen. Vervolgens gaat Eriksen weer tussen de linies lopen, om aanspeelbaar te zijn.
Eriksen moet het niet hebben van individuele acties. Zet spelers op et middenveld die ook kunnen voetballen, en je zult zien dat Eriksen helemaal opbloeit. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:13 schreef Guyt het volgende:[..] Heb ik niks mee dat hij 15 assist heb gegeven.Voetbalt voor de rest als een krant.Haalt meer keer de angel uit de aanval dan dat hij een assist geeft.Leuk aan de basis van 15 goals prima hoor maar de keren dat hij bij een veelbelovende aanval de snelheid er weer uit haalde en weer een tikkie achter uit ging dat gebeurt toch echt meer.En ja nog wat hij speelt bij AJAX dus mag hij ook wat goed doen.Komop zeg.Nee ik vind het geen topper en of het er 1 word ??? Wie zal het zeggen maar op het moment niet.Ik ben 1 keer onder de indruk geweest van Eriksen dat was toen hij debuteerde in AJAX 1 en met een prachtig schot /volley op de keeper schoot.Toen dacht ik zo zo die kan wel wat daarna ben ik me langzaamaan gaan ergeren aan deze jongen.Ik vind het geen aanwinst.Hetzelfde met Ebecilio toen hij bij AJAX debuteerde was ik gecharmeerd deed het alleraardigst.Moet je hem nu zien pfff DRAMA en dat is nog zacht uitgedrukt.Miss de druk toch de hoog uiteindelijk voor die gasten of totaal uit vorm geen idee.Maar hopelijk gaan ze me nog eens verassen. Totale onzin. Eriksen speelt de bal enkel terug als hij vooruit geen mogelijkheden ziet. En aangezien het nogal aan diepgang ontbreekt binnen het elftal, gebeurt dat inderdaad regelmatig.
Maar het is onterecht om dat op Eriksen zijn bord te leggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:33 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Totale onzin. Eriksen speelt de bal enkel terug als hij vooruit geen mogelijkheden ziet. En aangezien het nogal aan diepgang ontbreekt binnen het elftal, gebeurt dat inderdaad regelmatig. Maar het is onterecht om dat op Eriksen zijn bord te leggen. Mee eens. Eriksen was vorig seizoen soms onnavolgbaar met zijn steekpass. Nu draait hij een seizoen minder goed en plotseling is hij niet goed genoeg? Kritiek is terecht want hij draait zeker niet goed, maar Eriksen is nog altijd een enorm talent met een goed gevoel voor positie spel en goed inzicht. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:13 schreef Guyt het volgende:[..] Heb ik niks mee dat hij 15 assist heb gegeven.Voetbalt voor de rest als een krant.Haalt meer keer de angel uit de aanval dan dat hij een assist geeft.Leuk aan de basis van 15 goals prima hoor maar de keren dat hij bij een veelbelovende aanval de snelheid er weer uit haalde en weer een tikkie achter uit ging dat gebeurt toch echt meer.En ja nog wat hij speelt bij AJAX dus mag hij ook wat goed doen.Komop zeg.Nee ik vind het geen topper en of het er 1 word ??? Wie zal het zeggen maar op het moment niet.Ik ben 1 keer onder de indruk geweest van Eriksen dat was toen hij debuteerde in AJAX 1 en met een prachtig schot /volley op de keeper schoot.Toen dacht ik zo zo die kan wel wat daarna ben ik me langzaamaan gaan ergeren aan deze jongen.Ik vind het geen aanwinst.Hetzelfde met Ebecilio toen hij bij AJAX debuteerde was ik gecharmeerd deed het alleraardigst.Moet je hem nu zien pfff DRAMA en dat is nog zacht uitgedrukt.Miss de druk toch de hoog uiteindelijk voor die gasten of totaal uit vorm geen idee.Maar hopelijk gaan ze me nog eens verassen. Jij begrijpt me |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ZOndag dubbel feest voor mij me dochter is dan ook jarig ! Laat ze niet verliezen kan moeilijk met een chagerijnige smoel rond lopen wat dan zeker t geval is ! ik denk dat tegen heerenveen een opvlieing was werd ze ook niet moeilijk gemaakt. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Een update enkele dagen voor de wedstrijd;
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:33 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Totale onzin. Eriksen speelt de bal enkel terug als hij vooruit geen mogelijkheden ziet. En aangezien het nogal aan diepgang ontbreekt binnen het elftal, gebeurt dat inderdaad regelmatig. Maar het is onterecht om dat op Eriksen zijn bord te leggen. Hij loopt te vaak met de bal als hij hem gewoon kan afspelen...zo vertraagt hij het spel...gebeurt echt heel vaak....en als HET talent van denemarken mag je extra kritisch zijn op hem.... We zullen zien wat het wordt tegen psv... Het zal mij benieuwen wie er achter wie aan gaat rennen...eriksen moet namelijk de bal hebben en niet achter toivonen of strootman of wijnaldum aan rennen....daar moet je de bal afstoppen, op het middenveld...daarom liever twee bijters op het middenveld en de jong voor het fysiek aanvallende gedeelte... Maar als je de slag kan winnen op het middenveld, dan is eriksen een waardevolle speler...dan zal frank met de jong in de spits spelen en niet buly, want de jong is technisch beter, maar loopt dan weer teveel uit positie.... Pffff wat een verhaal....ik zou eriksen dan ook op links zetten als schaduwspits van buly....en ozbiliz op rechts of lukoki als vleugelaanvaller... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Maar die spelen de bal sneller af...of in ieder geval gelijk als het kan |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: eriksen heeft heel veel talent , hij is een slimme voetballer die de echte fysieke duels vermijd! niets nieuws dus. mensen die ook roepen dat eriksen niet goed presteerd begrijp ik ook niets van. Hij is zo belangrijk ook al maakt hij te weinig doelpunten.We mogen blij zijn met hem zondag zullen wij van hem genieten ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zo moet ie worden...
Vermeer, v rhijn, toby, jan, koppers, enoh, anita, de jong, lukoki, buly, eriksen.... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 12:55 schreef hippy het volgende:Zo moet ie worden... Vermeer, v rhijn, toby, jan, koppers, enoh, anita, de jong, lukoki, buly, eriksen.... yeah right ! eriksen hoord gewoon op t middenveld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door ajacied -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De sfeer in de Arena zal verbluffend zijn;
|
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 17:02 schreef alibabba het volgende:Als je nagaat toen Janssen geblesseerd was...toen speelde de Boer met Eriksen en de Jong op het middenveld...1 wedstrijd stond Enoh verdedigende middenvelder en 2 potjes Anita verdedigende middenvelder.. Ik denk nu dat de Boer, wanneer Lens zou spelen, Anita linksachter zet en Enoh verdedigende middenvelder....daarbij zou Eriksen en de Jong op het middenveld komen en zet ie Lodeiro of Bulykin in de spits, waarbij ik denk dat de Boer nu voor Bulykin kiest... Mijn opstelling zou als volgt zijn en ik denk daarbij dat Lens speelt; Vermeer, v.Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Anita ( linksback ), Eriksen, Enoh, de Jong, Bulykin, Lukoki, Ebecilio. Ik weet niet zeker of Ebecilio en Enoh voor komende zondag fit zijn...wanneer die niet kunnen spelen, word het zo; Vermeer, v.Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers, Anita, de Jong, Eriksen, Bulykin, Lukoki, Ozbiliz. Dat (Anita naar achter) zou De Boer idd zo maar kunnen doen. Hetzelfde deed hij vorig seizoen uit tegen PSV. Aan de andere kant hadden we toen Blind op linksback en die schat ik verdedigend lager in dan Koppers. Maar Enoh is ideaal voor dit soort wedstrijden, je levert alleen wel opbouwend op het midden een hoop in. We zullen zien. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Afkappen dat 'Cocu-effect'!
Ik zou het eigenlijk zo willen zien:
-----------Vermeer---------- vRhijn--Alder-Verth--Koppers -----------Anita------------ ------Eriksen---Lodeiro----- Özbiliz--De Jong--Ebecilio
Maar.... Ik denk dat het zo wordt: -----------Vermeer---------- vRhijn--Alder-Verth--Koppers -----------Anita------------ ------Eriksen---De Jong----- -Özbiliz--Bulykin--Ebecilio- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kappen nou, irritantje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
"Ebecilio zei: 'Ik blijf voetballen, al val ik op het veld dood neer'" Door Gijs Meijerink | 21 Mar 2012 om 18:38 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden Fabrice Muamba viel afgelopen weekeinde plotseling neer op de grasmat en bleek een hartaanval te hebben gehad. Ajax-aanvaller Lorenzo Ebecilio heeft in zijn jongere jaren hetzelfde meegemaakt en Excelsior-speler Roland Alberg maakte dat van dichtbij mee.
Het was echter dat Ebecilio bij de tandarts in elkaar zakte. "We werden afgezet voor een halfjaarlijkse controle bij de tandarts", vertelde Alberg, een oom van Ebecilio, tegen Voetbal International. "Ik was als eerste aan de beurt en Lorenzo bleef in de wachtkamer zitten. Toen de tandarts klaar was met mij hoorde ik geschreeuw vanuit de wachtkamer. Ik ging meteen kijken en zag Lorenzo op de grond liggen. Paniek alom natuurlijk, maar ik ben van nature een erg rustige jongen en riep de tandarts er bij."
"Om beurten gaven we mond-op-mond beademing of hartmassage. Tussendoor had ik al 112 gebeld. Uiteindelijk werd Lorenzo afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij kwam steeds even bij en viel daarna weg. Toen hebben ze hem gedefibrileerd. Je weet wel, het hart opwekken met van die elektrische schokken. Die gebeurtenis heeft ons nóg hechter gemaakt dan dat we al waren. We hebben toch samen iets heel heftigs meegemaakt."
Dat voorval leidde ertoe dat Ebecilio moest vertrekken bij AZ. "AZ durfde het risico niet meer aan en stuurde hem weg. Ze zeiden dat het nooit meer wat met hem zou worden. Lorenzo legde zich daar echter niet bij neer. 'Ik blijf voetballen, al val ik op het veld dood neer', zei hij. Hij kreeg toen een pacemaker en ging weer voetballen voor Hollandia."
"Daar scoorde hij aan de lopende band. Toen kwam Ajax. Ik denk dat ze bij AZ nu wel spijt hebben dat ze zo makkelijk afscheid van hem hebben genomen. Zo'n pacemaker regelt alles. Als zijn hart even stopt, dan corrigeert dat kastje. In feite is het bij Lorenzo nu beter geregeld dan bij andere mensen", besluit Alberg.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/150318/Ebecilio_zei:_Ik_blijf_voetballen,_al_val_ik_op_het_veld_dood_neer#ixzz1pmF6ZkDv |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb toch steeds meer het gevoel dat Ebecilio uit het juiste hout is gesneden, misschien niet de beste voetballer, misschien zelfs uiteindelijk wel niet goed genoeg voor een goed Ajax, maar hij heeft wel altijd de juiste instelling, dat viel me al op en als ik dit lees wordt dat nog maar eens bevestigd..
Mensen die uit zo'n dal komen, te horen krijgen dat ze niet meer kunnen voetballen, weg worden gestuurd bij een AZ om die redenen, en zich dan uiteindelijk op deze manier terugknokken en uiteindelijk zelfs bij een veel grotere club terecht komen dan AZ hebben mijn allerdiepste respect.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 19:27 schreef remco k het volgende:Heb toch steeds meer het gevoel dat Ebecilio uit het juiste hout is gesneden, misschien niet de beste voetballer, misschien zelfs uiteindelijk wel niet goed genoeg voor een goed Ajax, maar hij heeft wel altijd de juiste instelling, dat viel me al op en als ik dit lees wordt dat nog maar eens bevestigd.. Mensen die uit zo'n dal komen, te horen krijgen dat ze niet meer kunnen voetballen, weg worden gestuurd bij een AZ om die redenen, en zich dan uiteindelijk op deze manier terugknokken en uiteindelijk zelfs bij een veel grotere club terecht komen dan AZ hebben mijn allerdiepste respect.. 100% mee EENS en daarom vind ik ook dat hij zondag moet spelen..ik zie het wel zitten in dat ventje.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
55e minuut en het is 1-3....Heerenveen - PSV...het zal best wel eens lastig kunnen worden zondag....Het "cocu-effect" heeft gewerkt zoals ook het "de Boer-effect" heeft gewerkt destijds toen Frankie het stokje overnam van Jol..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:55e minuut en het is 1-3....Heerenveen - PSV...het zal best wel eens lastig kunnen worden zondag....Het "cocu-effect" heeft gewerkt zoals ook het "de Boer-effect" heeft gewerkt destijds toen Frankie het stokje overnam van Jol..... Na de rust 2 snelle doelpunten voor PSV maar echt goed vind ik ze niet. Blunders achterin van Heerenveen zijn niet de verdienste van PSV en wil ik zeker niet het Cocu-effect noemen. Enige die het vanavond echt goed doet bij PSV is Tyton, die houdt ze tot nog toe op de been. Maakt mij niet uit wie er wint, hoopte alleen op een slijtageslag, verlenging en evt penalties. Neemt niet weg dat als PSV wint (hoe dan ook) ze met een goed gevoel naar De ArenA afreizen, daar waar ze het heel vaak goed doen. Toch houd ik het op een 2-0 overwinning van onze helden as zondag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:12 schreef baco74 het volgende:[..] Na de rust 2 snelle doelpunten voor PSV maar echt goed vind ik ze niet. Blunders achterin van Heerenveen zijn niet de verdienste van PSV en wil ik zeker niet het Cocu-effect noemen. Enige die het vanavond echt goed doet bij PSV is Tyton, die houdt ze tot nog toe op de been. Maakt mij niet uit wie er wint, hoopte alleen op een slijtageslag, verlenging en evt penalties. Neemt niet weg dat als PSV wint (hoe dan ook) ze met een goed gevoel naar De ArenA afreizen, daar waar ze het heel vaak goed doen. Toch houd ik het op een 2-0 overwinning van onze helden as zondag. EENS! Er wordt zeer zeker geblunderd achterin....en Tyton staat zeer zeker goed te keepen.... Het kan nog een slijtage slag worden want Heerenveen is nu goed bezig ondanks dat er geen doelpunten vallen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tyton stopt een penalty...maakt een zeer goede indruk.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Laat hem vandaag maar goed keepen, trappen we ze er zondag allemaal wel in! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Laat hem vandaag maar goed keepen, trappen we ze er zondag allemaal wel in! ;-) Precies. Winnen in Heerenveen is op zich knap maar toch heb ik goede hoop voor zondag. Als Ajax de helft van de kansen krijgt die Heerenveen had vanavond kunnen we er minstens 2 of 3 achter Tyton prikken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heb het al wel gezien.. we hoeven niet bang te zijn voor Mertens & Matavz.. ik vrees alleen Strootman |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
heerenveen maakte het psv ook niet al te moeilijk. kijk uit naar zondag ! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zelfs met Ebecilio en Özbiliz kun je Hutchinson en Pieters aan hahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Hoop trouwens op Bulykin in de spits, die molt Marcelo en Bouma met gemak hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:40 schreef Grasmaaier het volgende:Heb het al wel gezien.. we hoeven niet bang te zijn voor Mertens & Matavz.. ik vrees alleen Strootman Erikssen moet gewoon het lef hebben om Strootman te laten lopen, dat gebeurt twee keer en dan komt Strootman niet meer mee op... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
strootman gaat achter eriksen aan niet andersom :P |
|
|
|
|
denii
|
|
|
AJAX-PSV 3-1 HAHA MANOLEV EN LABYAD MOETEN VOOR ALTIJD BIJ PSV SPELEN KUNNEN NIET EENS EEN KOEKJE BAKKEN DIE JONGENS EN TOIVONEN WAT EEN TERINGLEIJER IS DAT MAN |
|
|
|
|
denii
|
|
|
wtf is sightorsson die gozer word gekocht voor 3 4 miljoen en speelt 3 wedstrijden ik word gek van al die domme aankopen van ajax voor dat geld haal je izaghi voor een jaar ofniet? |
|
|
|
|
denii
|
|
|
haha Suarez echte ajaXcied hoop dat ze 4-0 5-0 winnen !!! |
|
|
|
|
denii
|
|
|
jonge we verslinde die zielepoten die zielige matavz altijd of die blonde fin die nooit is opgegroeid of manolev die de spijker altijd misslaat en dan heb je nog altijd labyad die denkt dat ie Messi is |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
pisboeren gaan eraan zondag |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Was heel zwak ingeschoten...had ik ook gehouden... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het grote aftellen richting PSV is nu echt begonnen. Na de vrije woensdag focussen de Ajacieden zich vanaf donderdag voor honderd procent op de topper tegen PSV in de ArenA. De Eindhovenaren plaatsten zich woensdagavond voor de bekerfinale. Waar de meeste Ajacieden woensdag lichaam en geest de nodige rust konden gunnen in de beslissende eindfase van het seizoen, daar moesten de spelers van PSV vol aan de bak in de halve finale van de beker tegen sc Heerenveen (1-3 zege). In Eindhoven staat deze donderdag de vrije dag op het programma en kan de focus pas vrijdag volledig op Ajax. In Amsterdam is de knop al omgezet naar de kraker van zondag.
Jaap Stam was zoals de meeste donderdagen weer op het veld om de verdediging de fijne kneepjes van het verdedigingsvak bij te brengen. En toeval of niet; de verdedigers die van hem instructies kregen, bleven zonder tegentreffer in de grote afsluitende tien-tegen-tien partij.
Niet alleen de verdedigers lieten zich gelden, ook de aanvallers zetten hun beste beentje voor. Want er vielen prachtige doelpunten. Zo mikte Christian Eriksen fraai raak en liet ook Aras Özbiliz zich zien met een schitterende treffer vanaf rechts. Bovendien droop niet alleen de individuele klasse van het veld, ook een groot aantal combinaties waren een lust voor het oog.
Vrijdag staat er nog een (besloten) training op het programma. Zaterdag kunnen de fans de Ajacieden in opperbeste stemming brengen richting de topper tegen PSV. Dan is de training in de ArenA open voor de fans die hun helden een hart onder de riem willen steken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is 09-10-1988....Ajax wint met 2-0 in het Olympisch Stadion door 2 goals van Rob Witschge na rust...het 1e doelpunt;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door alibabba -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik zou zondag Lodeiro in de spits zetten, die oude man bouma houd hem nooit bij, ik zou het liefst dezelfde opstelling willen zien als Man Utd uit. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 14:25 schreef alibabba het volgende:[ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik kom alvast met een opening, zodat de discussie om deze hele belangrijke wedstrijd kan losbarsten. Ik kom later deze week met een uitgebreide voorbeschouwing. Laatste 10 jaar mensen; 25-11-2001; Ajax-PSV 1-3 15-12-2002; Ajax-PSV 2-4 08-02-2004; Ajax-PSV 2-1 20-03-2005; Ajax-PSV 0-4 11-03-2006; Ajax-PSV 0-0 12-11-2006; Ajax-PSV 0-1 30-01-2008; Ajax-PSV 0-2 16-11-2008; Ajax-PSV 4-1 14-03-2010; Ajax-PSV 4-1 20-11-2010; Ajax-PSV 0-0 Om alvast in de stemming te komen; [ filmpje ] Welke Ajacieden moeten er zondag spelen mensen??? quote: quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 15:18 schreef alibabba het volgende:Het grote aftellen richting PSV is nu echt begonnen. Na de vrije woensdag focussen de Ajacieden zich vanaf donderdag voor honderd procent op de topper tegen PSV in de ArenA. De Eindhovenaren plaatsten zich woensdagavond voor de bekerfinale. Waar de meeste Ajacieden woensdag lichaam en geest de nodige rust konden gunnen in de beslissende eindfase van het seizoen, daar moesten de spelers van PSV vol aan de bak in de halve finale van de beker tegen sc Heerenveen (1-3 zege). In Eindhoven staat deze donderdag de vrije dag op het programma en kan de focus pas vrijdag volledig op Ajax. In Amsterdam is de knop al omgezet naar de kraker van zondag. Jaap Stam was zoals de meeste donderdagen weer op het veld om de verdediging de fijne kneepjes van het verdedigingsvak bij te brengen. En toeval of niet; de verdedigers die van hem instructies kregen, bleven zonder tegentreffer in de grote afsluitende tien-tegen-tien partij. Niet alleen de verdedigers lieten zich gelden, ook de aanvallers zetten hun beste beentje voor. Want er vielen prachtige doelpunten. Zo mikte Christian Eriksen fraai raak en liet ook Aras Özbiliz zich zien met een schitterende treffer vanaf rechts. Bovendien droop niet alleen de individuele klasse van het veld, ook een groot aantal combinaties waren een lust voor het oog. Vrijdag staat er nog een (besloten) training op het programma. Zaterdag kunnen de fans de Ajacieden in opperbeste stemming brengen richting de topper tegen PSV. Dan is de training in de ArenA open voor de fans die hun helden een hart onder de riem willen steken. quote: 1000x dank voor al die info die je met ons deelt, ik vind het geweldig Ali. Dankzij jou heb ik twee keer zoveel zin in zondag....ik kan niet wachten en heb goede hoop.
ALI////HELD!!!! |
|
|
|