|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jij snapt het Ride;).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Wat voor middenveld zal De Boer opstellen? Gaat er iemand hier naar de training?
Ik denk zelf aan twee varianten. Aanvallend middenveld met De Jong, Eriksen en Anita...of...de defensieve variant met Enoh, Anita en Eriksen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoop het ook Guyt....maar met 1-0 ben ik al blij...want die lampjes moeten ook winnen....zowel Ajax als ook PSV kunnen het niet veroorloven om punten te laten liggen...natuurlijk geld dit ook voor AZ, Twente en Feijenoord want ook die kakkerlakken maken nog steeds kans...DAAROM WINNEN AJAX!!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 20:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoop het ook Guyt....maar met 1-0 ben ik al blij...want die lampjes moeten ook winnen....zowel Ajax als ook PSV kunnen het niet veroorloven om punten te laten liggen...natuurlijk geld dit ook voor AZ, Twente en Feijenoord want ook die kakkerlakken maken nog steeds kans...DAAROM WINNEN AJAX!!!!! Klopt Jack.Alleen dat van de kakkerlakken dat klopt niet die gaan het echt niet redden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze spelen wel met hun ziel...en als zij geen punten meer laten liggen en de rest wel kunnen ze zelfs nog kampioen worden...Koeman is niet gek die weet dat de rest nog punten morsen...wij zullen nu ook volle bak moeten gaan...de laatste wedstrijden hebben we gewonnen helemaal blij....maar deze wedstrijden tegen PSV...Twente en Heerenveen uit vragen wel iets meer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Die hebben op zich een makkelijk programma. Maar hebben dit seizoen ze de meeste punten verspeeld tegen de kleintjes. In alle 'toppers' hebben ze goed gevoetbald en veel punten gepakt. Ze gaan het denk ik ook niet redden, maar ben toch wel blij dat ze weer meedraaien, al is het Feyenoord. Het maakt de competitie en de 'klassieker' weer wat spannender. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Toivonen mist mogelijk de topper zondag.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
kuitblessure heeft ie.. laten we hopen dat ie niet meer mee kan doen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Das klote.................voor hun dan. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zeker weten.. missen ze een sterke speler, maar dat zal opgevangen worden door Labyad |
|
|
|
|
J@ffr@y
|
|
|
Is Mertens nu geschorst? Ik las dat ie tegen Heerenveen op scherp stond. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat geldt voor de beker alleen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 00:44 schreef denii het volgende:wtf is sightorsson die gozer word gekocht voor 3 4 miljoen en speelt 3 wedstrijden ik word gek van al die domme aankopen van ajax voor dat geld haal je izaghi voor een jaar ofniet? Een blessure misschien??? Bij deze krijg je van mij een nominatie voor de domste post van het jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze spelen wel met hun ziel...en als zij geen punten meer laten liggen en de rest wel kunnen ze zelfs nog kampioen worden...Koeman is niet gek die weet dat de rest nog punten morsen...wij zullen nu ook volle bak moeten gaan...de laatste wedstrijden hebben we gewonnen helemaal blij....maar deze wedstrijden tegen PSV...Twente en Heerenveen uit vragen wel iets meer... Ze spelen alleen met hun ziel tegen de "grote" ploegen, tegen een de Graafschap of een VVV laten ze zomaar weer punten liggen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ze spelen alleen met hun ziel tegen de "grote" ploegen, tegen een de Graafschap of een VVV laten ze zomaar weer punten liggen.. Dat klopt maar geldt dat ook niet een beetje voor Ajax ??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:ik ben bang dat Vertonghen wordt afgestopt...lukt dit dan hebben we geen schijn van kans zondag... tjonge tjonge, lekker positief!
Het MOET nu gebeuren, we MOETEN winnen van psv, dezelfde ambiance als de kampioenswedstrijd tegen Twente... we GAAN winnen.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
(natuurlijk weet ik dat het anders uit kan pakken als ik hieboven beschrijf)
Maar nogmaals, we MOETEN winnen en GAAN winnen.
AJAX *** + 1 |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ik hoop ook zo erg dat ajax wint! maar de voorhoede van ons Ajax is wel erg zwak op het moment.. en heeft iemand als eens de statistieken gezien van de afgelopen 15 jaar? echtniet normaal hoe vaak pisvee heeft gewonnen bij ajax! mjaa hopen op een mooie zondag!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ze spelen alleen met hun ziel tegen de "grote" ploegen, tegen een de Graafschap of een VVV laten ze zomaar weer punten liggen.. Eens.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 09:18 schreef 046afca het volgende:Ik hoop ook zo erg dat ajax wint! maar de voorhoede van ons Ajax is wel erg zwak op het moment.. en heeft iemand als eens de statistieken gezien van de afgelopen 15 jaar? echtniet normaal hoe vaak pisvee heeft gewonnen bij ajax! mjaa hopen op een mooie zondag!! Statistieken doen me niks we gaan winnen.WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!! 4-1. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: JUIST*** Hier wordt ik vrolijk van want het is de WAARHEID*** niets MEER of MINDER! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Het ED meldt net dat hij wel fit is en kan spelen. Jammer, al gaat dat wel waarschijnlijk tenkoste van Labyad (en die is ook niet echt slecht) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 19:22 schreef baco74 het volgende:[..] [..] [..] [..] 1000x dank voor al die info die je met ons deelt, ik vind het geweldig Ali. Dankzij jou heb ik twee keer zoveel zin in zondag....ik kan niet wachten en heb goede hoop. ALI////HELD!!!! Je bent nog niet van me af hoor;) |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ajax zal waarschijnlijk met onderstaand middenveld gaan spelen gaf de Boer aan vandaag tijdens de persconferentie.
Aisatti-Anita-Erikssen
Lijkt me ook geen slechte optie, Aisatti heeft de wedstrijden dat hij mee mog spelen het toch aardig gedaan. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We schrijven 14-09-1980....Jan Keizer was scheidsrechter in de wedstrijd AJAX - PSV.
Opstelling Ajax; Piet Schrijvers, Piet Wijnberg, Kees Zwamborn, Peter Boeve, Keje Molenaar, Frank Rijkaard, Piet Hamberg, Wim Kieft, Frank Arnesen, Martin van Geel, Søren Lerby.
Opstelling PSV; Pim Doesburg, Ernie Brandts, Willy Janssen, Adri van Kraay, Willy van de Kerkhof, Piet Wildschut, Willy van der Kuijlen, Huub Stevens, Teddy Maybank, Adrie Koster, Michel Valke.
Het had een geweldig verhaal met een geweldig resultaat voor Ajax;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zondagmiddag dus....16:30 uur...de kraker tegen PSV in Amsterdam....wat kunnen we verwachten van de Eindhovenaren? De laatste officiele wedstrijd waarin PSV geen tegendoelpunt wist te incasseren was op 10-12-2011 in de thuiswedstrijd tegen NAC ( 1-0 ). Daarna heeft PSV 18 wedstrijden gespeeld ( competitie, beker en EL ), waarin ze telkens 1 of meer treffers te verwerken kregen. Ook refereer ik dat het voor PSV zondag de 4e wedstrijd in 10 dagen word.... voor Ajax de 2e in 10 dagen...
Leuke feitjes, maar er zijn meer feiten...AJAX - PSV voor de competitie is tot nu toe 55x gespeeld. Daarvan won Ajax er iets meer dan de helft ( 28 ) en won PSV er 19. 8x kwam er dus een gelijkspel uit de bus en de doelcijfers zijn 105 - 77 in ONS voordeel.
Op 14-04-1957 was de allereerste in de hoofdstad...met Rinus Michels in de gelederen won Ajax met 1-0 door een goal van Wim Bleijenberg ( spits en 4 seizoenen Ajax met een moyenne van 1 goal in 2 wedstrijden ). Op 17-03-1968 scoorde Johan Cruijff 2x, Henk Groot 1x en Inge Danielsson 1x, die ingevallen was voor Wim Suurbier. Mede door deze 4-0 werd AJAX in dat seizoen kampioen van Nederland met 3 punten voorsprong op aartsrivaal Feyenoord.
06-03-1983....scheidsrechter Egbert Mulder....Olympisch Stadion;
Ronald Koeman en Gerald Vanenburg hebben voor zowel AJAX als PSV gespeeld. Beide speelde in het Ajax-shirt op 21-04-1984, waarin Ajax door een doelpunt van Marco v.Basten in de 54e minuut met 1-0 won. Op 31-08-1986 speelde R.Koeman en Vanenburg in het PSV-shirt, maar won Ajax toch met 3-0; Winter 1-0 ('14), van Basten 2-0 ('41), van Basten 3-0 ('62). Jan Wouters speelde die dag mee met Ajax, die ook een PSV-verleden heeft.
Het is 08-02-2004 en Ajax staat bij rust met 0-1 achter, maar dan...
Zijn we er klaar voor mensen??? Ajax heeft volop kans op titelprolongatie en WE moeten als één man achter het elftal van FRANK DE BOER staan. Voor iedereen die naar het stadion gaat...ga als een dolle tekeer en het moet een geweldige entourage worden met AJAX als winnaar...
SUCCES!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee in veel mindere mate, vvv verliezen we punten, en dat is de enige wedstrijd die ik me kan herinneren die we normaal met 100% zekerheid zouden winnen.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Triest dat ik zondag niet kan kijken.Doopfeest van mijn nichtje,ik hooooop echt dat ze winnen.En wat jij hier voor beschrijft remko dat zou ik zeker doen, je moet ze verrassen,want anders ben ik bang dat psv ons terug gaat drukken in de verdediging.en dan verliezen we,had toch wel graag bully gezien die ken een bal vast houden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Begin nu al de kriebels te krijgen voor aankomende zondag. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
begin nu toch wel een slecht gevoel te krijgen.. aan t publiek zal het in ieder geval niet liggen |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Nee in veel mindere mate, vvv verliezen we punten, en dat is de enige wedstrijd die ik me kan herinneren die we normaal met 100% zekerheid zouden winnen.. NAC thuis 2-2 |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Jongens geen zorgen ik zit er zondag lekker in de arena
wel weer lekker laat die kaarten van ajax vandaag binnen gekregen
Iedereen wie naar de Arena gaat Mertens uitfluiten continue |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 15:57 schreef dege het volgende:ik zou zondag Lodeiro in de spits zetten, die oude man bouma houd hem nooit bij, ik zou het liefst dezelfde opstelling willen zien als Man Utd uit. wat was die opstelling exact? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Vermeer,Van Rhijn,Alderweireld,Vertonghen,Koppers,Siem de Jong,Anita,Eriksen,Özbiliz,Lodeiro,Sulejmani. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
100 % zekerheid heb je nooit. Voor mij telt de thuiswedstrijd tegen Utrecht zwaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij hebben we meer punten dan Feyenoord, en heeft Feyenoord veel meer punten gepakt uit de top wedstrijden, dus is het een feit dat ze veel meer punten laten liggen tegen de kleinere clubs.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:57 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij hebben we meer punten dan Feyenoord, en heeft Feyenoord veel meer punten gepakt uit de top wedstrijden, dus is het een feit dat ze veel meer punten laten liggen tegen de kleinere clubs.. Jij zegt "VVV is de enige wedstrijd die ik me kan herinderen die Ajax normaal 100% moest winnen" Ik kon me NAC thuis ook herinderen . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Heb je het over degradatiekandidaten? In de wedstrijden tegen VVV, Excelsior en De Graafschap heeft PSV dezelfde wedstrijd (VVV uit) als Ajax onnodig punten laten liggen. De rest is (tot dusver) gewonnen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
word een heel lastige pot morgen, psv zit in een flow, heeft goede resultaten neergezet sinds het vertrek van rutten. Ajax zal vol gas moeten geven en psv niet laten voetballen, laten ze psv lekker ballen word het een lastig verhaal. ik hoop op een overwinning, maar belangrijkste is niet te verliezen in deze fase van de competitie. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
IK ZEG NOG STEEDS 2-1!! *** |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoop dat je gelijk krijgt! Winst is noodzakelijk en heb een hekel aan PSV! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ook bij een gelijkspelletje kan alles nog.. dan zou de stand zo zijn (als je ervan uitgaat dat Twente & AZ winnen)
1. AZ - 56 2. Twente - 54 3. Ajax - 53 4. PSV - 52
Dan zou bij 1 misstap van AZ (tegen Twente, PSV of Feyenoord) het alweer goed kunnen komen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: Precies! alleen winst telt! Heb ook een hekel aan pisvee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gaat goed komen heb er wel vertrouwen in! |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
Goeienmiddag allemaal, ben een lange tijd weg geweest [ ziekenhuis ] maar ben weer helemaal fit haha, pffff heb dit gemist, heb ajax tuurlijk wel gevolgt maar helaas wel op afstand, en net op tijd voor de wedstrijd voor morgen, het moest gewoon zo zijn dat ik precies vandaag het ziekenhuis mog verlaten, juist met het oog op morgen, ik twijfel er echter niet aan om te zeggen dat ajax [ ONZE AJAX ]gewoon weer kampioen wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2012 door toppertje -- |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 14:44 schreef toppertje het volgende:Goeienmiddag allemaal, ben een lange tijd weg geweest [ ziekenhuis ] maar ben weer helemaal fit haha, pffff heb dit gemist, heb ajax tuurlijk wel gevolgt maar helaas wel op afstand, en net op tijd voor de wedstrijd voor morgen, het moest gewoon zo zijn dat ik precies vandaag het ziekenhuis mog verlaten, juist met het oog op morgen, ik twijfel er echter niet aan om te zeggen dat ajax [ ONZE AJAX ]gewoon weer kampioen wordt. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Samsam
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
pffoeh zal een zware wedstrijd worden waarbij het slag op het middenveld meer dan cruciaal zal zijn! als we weten te winnen denk ik zelfs dat we het kunnen hebben om dat een keer puntverlies te lijden in de uitwedstrijden tege heerenveen en twente! ik zeg echter 1-3 vind psv gewoon kwalitatief sterker en dat is niet verkeerd bedoeld, had het niet gezegt als onze selectie op oorlogserkte was |
|
|
|