|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 16:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pffoeh zal een zware wedstrijd worden waarbij het slag op het middenveld meer dan cruciaal zal zijn! als we weten te winnen denk ik zelfs dat we het kunnen hebben om dat een keer puntverlies te lijden in de uitwedstrijden tege heerenveen en twente! ik zeg echter 1-3 vind psv gewoon kwalitatief sterker en dat is niet verkeerd bedoeld, had het niet gezegt als onze selectie op oorlogserkte was thuisvoordeel gaat beslissend worden..
VAK410 + Zuid gaat een ware hel worden voor PSV.. denk dat het nog grotere steun gaat worden dan tegen Twente |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Thuis 1-3? Lekker positief! We pakken ze gewoon! Voor deze wedstrijd hoef je niemand te motiveren denk ik. Ik zeg toch 2-1 |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 16:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pffoeh zal een zware wedstrijd worden waarbij het slag op het middenveld meer dan cruciaal zal zijn! als we weten te winnen denk ik zelfs dat we het kunnen hebben om dat een keer puntverlies te lijden in de uitwedstrijden tege heerenveen en twente! ik zeg echter 1-3 vind psv gewoon kwalitatief sterker en dat is niet verkeerd bedoeld, had het niet gezegt als onze selectie op oorlogserkte was toch staat Ajax boven PSV. Met een beter doelsaldo en gedurende de gehele competitie met invallers gespeelt. Dus kwalitatief sterker? Ajax gaat winnen. 4-2!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 16:55 schreef Hummel10 het volgende:Thuis 1-3? Lekker positief! We pakken ze gewoon! Voor deze wedstrijd hoef je niemand te motiveren denk ik. Ik zeg toch 2-1 luister, ik ben gewoon rieel, meer niet! ik denk 1-3 en als ze niet opletten worden het er nog meer! tuurlijk hoop ik dat we ze met 9-0 vernederen! maar de spelers die bij ons momenteel niet kunnen spelen gaat de doorslag worden in deze wedstrijd! ik denk dat ons middenveld overlopen wordt. en natuurlijk nogmaal hoop ik dat we winnen maar ik denk 1-3. helaas de wedstrijden waarbij ik voorheen voorspelde dat we eraan gingen gebeurde het! hoop dat ik ongelijk heb |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 17:59 schreef yngwie het volgende:[..] toch staat Ajax boven PSV. Met een beter doelsaldo en gedurende de gehele competitie met invallers gespeelt. Dus kwalitatief sterker? Ajax gaat winnen. 4-2!! kwalitatief sterker ja, ietsje beter lezen trouwens! als ajax op volle oorlogsterkte is, acht ik ajax gelijkwaardig aan psv. het is buitengewoon knap dat we met deze spelers zo hoog staan, maar we winnen telkens enorm moeilijk met voetbal wat zeer aan je ogen doet! natuurlijk staan we erboven, maar ik heb psv dit seizoen in grotere gedeeltes beter zien spelen als ajax, ook al speelde ze ook niet altijd even goed! we winnen ook wedstrijden die je ook verplicht bent te winnen! ik denk gewoon 1-3 |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 18:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] kwalitatief sterker ja, ietsje beter lezen trouwens! als ajax op volle oorlogsterkte is, acht ik ajax gelijkwaardig aan psv. het is buitengewoon knap dat we met deze spelers zo hoog staan, maar we winnen telkens enorm moeilijk met voetbal wat zeer aan je ogen doet! natuurlijk staan we erboven, maar ik heb psv dit seizoen in grotere gedeeltes beter zien spelen als ajax, ook al speelde ze ook niet altijd even goed! we winnen ook wedstrijden die je ook verplicht bent te winnen! ik denk gewoon 1-3 wat moet ik beter lezen dan. als ze kwalitatief beter zijn, waarom staan wij dan boven hun? Denk dat je PSV overschat en Ajax onderschat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 18:29 schreef yngwie het volgende:[..] wat moet ik beter lezen dan. als ze kwalitatief beter zijn, waarom staan wij dan boven hun? denk dat je PSV overschat en Ajax onderschat. denk het niet, dit ajax is normaalgesproken kwalitatief minder dan psv in de aanval en op het middenveld!!! zet de spelers maar eens naast elkaar!! verdedigend zijn we beter. als we op oorlogsterkte zijn met sigthorsson en boerrigter erbij en ook van der wiel zijn we gewoon gelijkwaardig. en omdat psv onder ons staat wil niet zeggen dat ze minder kwaliteit hebben. wij hebben dit seizoen ook nog in geen een topper geimponeerd ook nog geen gewonnen. zet de linies maar naast elkaar middenveld ajax: anita, eriksen en de jong of strootman, toivonen en wijnaldum/labyad. is in mijn ogen in het voordeel van psv, wat jij daar ook van vind! aanval idemdito ajax: ozbiliz - bulykin - ebecillio of psv met mertens, matavz en lens... zit in mijn optiek veel verschil in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 20:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] denk het niet, dit ajax is normaalgesproken kwalitatief minder dan psv in de aanval en op het middenveld!!! zet de spelers maar eens naast elkaar!! verdedigend zijn we beter. als we op oorlogsterkte zijn met sigthorsson en boerrigter erbij en ook van der wiel zijn we gewoon gelijkwaardig. en omdat psv onder ons staat wil niet zeggen dat ze minder kwaliteit hebben. wij hebben dit seizoen ook nog in geen een topper geimponeerd ook nog geen gewonnen. zet de linies maar naast elkaar middenveld ajax: anita, eriksen en de jong of strootman, toivonen en wijnaldum/labyad. is in mijn ogen in het voordeel van psv, wat jij daar ook van vind! aanval idemdito ajax: ozbiliz - bulykin - ebecillio of psv met mertens, matavz en lens... zit in mijn optiek veel verschil in Ik hoop dat Ajax boven verwachting speelt...wat belangrijk in deze is publiek...vorm van de dag...Vermeer die goed uittrapt...het draait meestal om kleine details... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 21:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoop dat Ajax boven verwachting speelt...wat belangrijk in deze is publiek...vorm van de dag...Vermeer die goed uittrapt...het draait meestal om kleine details... klopt, je bent het toch mee eens dat ajax inderdaad boven zichzelf moet uitstijgen omdat dit psv gewoon meer kwaliteit heeft, als we op oorlogsterkte waren is dat niet zo |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voor de snuggeren onder ons!! Aankomende nacht gaat de klok een uur vooruit! Dus uurtje eerder je bed uit om onze club aan te moedigen!!
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 23:10 schreef amsterdammer113 het volgende:Voor de snuggeren onder ons!! Aankomende nacht gaat de klok een uur vooruit! Dus uurtje eerder je bed uit om onze club aan te moedigen!! [ afbeelding ] haahahahahaha! heb het al gedaan, en jij pik? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de afbeelding is trouwens niet zichtbaar! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 20:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] denk het niet, dit ajax is normaalgesproken kwalitatief minder dan psv in de aanval en op het middenveld!!! zet de spelers maar eens naast elkaar!! verdedigend zijn we beter. als we op oorlogsterkte zijn met sigthorsson en boerrigter erbij en ook van der wiel zijn we gewoon gelijkwaardig. en omdat psv onder ons staat wil niet zeggen dat ze minder kwaliteit hebben. wij hebben dit seizoen ook nog in geen een topper geimponeerd ook nog geen gewonnen. zet de linies maar naast elkaar middenveld ajax: anita, eriksen en de jong of strootman, toivonen en wijnaldum/labyad. is in mijn ogen in het voordeel van psv, wat jij daar ook van vind! aanval idemdito ajax: ozbiliz - bulykin - ebecillio of psv met mertens, matavz en lens... zit in mijn optiek veel verschil in Als je het allemaal op papier vergelijkt, dan heb je een punt. Alleen geeft kwaliteit niet altijd de doorslag. Tactiek en vooral instelling zijn minstens zo belangrijk. Heb je ADO - Twente gekeken? Twente heeft op papier ook veel meer kwaliteit, maar ADO was toch zeker een uur de bovenliggende partij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 23:39 schreef PSVMocro het volgende:[..] Als je het allemaal op papier vergelijkt, dan heb je een punt. Alleen geeft kwaliteit niet altijd de doorslag. Tactiek en vooral instelling zijn minstens zo belangrijk. Heb je ADO - Twente gekeken? Twente heeft op papier ook veel meer kwaliteit, maar ADO was toch zeker een uur de bovenliggende partij. klopt helemaal! alleen mijn gevoel zegt dat het morgen daar wel op beslist zal worden! Ik hoop uiteraard dat we winnen. wel jammer dat we sigthorsson en boerrigter niet hebben. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
OH OOOOOOOOOOH OH OH OH!!! JALALALALALAAAAAA!!!
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM BITCHES! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 23:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt helemaal! alleen mijn gevoel zegt dat het morgen daar wel op beslist zal worden! Ik hoop uiteraard dat we winnen. wel jammer dat we sigthorsson en boerrigter niet hebben. Hou toch op met je slappe gelul ,AJAX WINT !!!!! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Jammer dat Theo, net wanneerhij goed begint te spelen, er niet bij is. Ik denk dat het erg lastig gaat worden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We hebben een overwinning keihard nodig. Uitgerekend tegen PSV de club die de laatste 10 jaar zovaak de punten in Amsterdam wegsnoepte.
Het slagen van de missie om de kostbare 3 punten in Amsterdam te houden zal hoe verrassend ook aan de opstelling liggen waarmee Frank van start gaat.
Aisattie heeft de laatste tijd in mijn ogen laten zien over de juiste instelling te beschikken maar tegelijkertijd laten zien een niveautje tekort te komen. Dus met hem in de plaats van Theo lijkt mij een enorme fout.
____________________Siem_____________________
Ebecilio______________________________Özbiliz
________Aisatti_________________Eriksen______
____________________Anita____________________
Ik ben bang dat deze formatie de keuze van Frank zal zijn. In mijn (hopelijk foute) beleving zal deze formatie garant staan voor een hele hoop gebrei zonder al te veel doelkansen en dreiging met als gevolg een aantal vlijmscherpe counters van PSV en in no time een stand van 0 - 2 met een uiteindelijke eindstand van misschien wel... 1 - 3. Horrorscenario voor mij want ik heb een behoorlijke hekel aan PSV.
Dus hoop ik op de volgende invulling:
__________________Bulykin_________________
Özbiliz___________________________Ebecilio (Lukoki)
___________________Siem__________________
______Eriksen______________Anita_________
Koppers_________________________van Rhijn
______________Jan & Toby_________________
________________Vermeer__________________
Eindstand 2 - 1 |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Bij Eredivisie Live zeggen ze net dat dit de opstelling wordt:
Vermeer Van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppers Anita Enoh Eriksen Lukoki De Jong Aissati
Ik vind het wel erg verdedigend en zie persoonlijk liever Aissati op het middenveld en Ebecilio op linksbuiten, |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 12:21 schreef Dramawedstrijd het volgende:Bij Eredivisie Live zeggen ze net dat dit de opstelling wordt: Vermeer Van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppers Anita Enoh Eriksen Lukoki De Jong Aissati Ik vind het wel erg verdedigend en zie persoonlijk liever Aissati op het middenveld en Ebecilio op linksbuiten, Als dit de opstelling word is dat niet eens zo heel dom bekeken. Wie het middenveld onder controle krijgt zal de wedstrijd ook winnen. En met de jonge jongens achterin is dit misschien het verstandigst. Alleen keuze de Jong in de spits en Aissatie op linksbuiten daar kun je inderdaad vraagtekens bij zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: je bent een een geweldig mens he! die afbranders van je, heerlijk! ik hoop dat je gelijk krijgt guytje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 10:45 schreef Stanley het volgende:We hebben een overwinning keihard nodig. Uitgerekend tegen PSV de club die de laatste 10 jaar zovaak de punten in Amsterdam wegsnoepte. Het slagen van de missie om de kostbare 3 punten in Amsterdam te houden zal hoe verrassend ook aan de opstelling liggen waarmee Frank van start gaat. Aisattie heeft de laatste tijd in mijn ogen laten zien over de juiste instelling te beschikken maar tegelijkertijd laten zien een niveautje tekort te komen. Dus met hem in de plaats van Theo lijkt mij een enorme fout. ____________________Siem_____________________ Ebecilio______________________________Özbiliz ________Aisatti_________________Eriksen______ ____________________Anita____________________ Ik ben bang dat deze formatie de keuze van Frank zal zijn. In mijn (hopelijk foute) beleving zal deze formatie garant staan voor een hele hoop gebrei zonder al te veel doelkansen en dreiging met als gevolg een aantal vlijmscherpe counters van PSV en in no time een stand van 0 - 2 met een uiteindelijke eindstand van misschien wel... 1 - 3. Horrorscenario voor mij want ik heb een behoorlijke hekel aan PSV. Dus hoop ik op de volgende invulling: __________________Bulykin_________________ Özbiliz___________________________Ebecilio (Lukoki) ___________________Siem__________________ ______Eriksen______________Anita_________ Koppers_________________________van Rhijn ______________Jan & Toby_________________ ________________Vermeer__________________ Eindstand 2 - 1 ik vrees het horrorscenario! hoop 9-0!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 12:21 schreef Dramawedstrijd het volgende:Bij Eredivisie Live zeggen ze net dat dit de opstelling wordt: Vermeer Van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppers Anita Enoh Eriksen Lukoki De Jong Aissati Ik vind het wel erg verdedigend en zie persoonlijk liever Aissati op het middenveld en Ebecilio op linksbuiten, als het daadwerkelijk dit wordt is het niet slecht, maar aan de andere kant wat remco eerder zei, met enoh haal je er veel voetbal uit! daarbij heeft aisatti nog veel te weinig laten zien in mijn ogen om in de basis tegen psv te staan. bovendien had ik liever de jong op het middenveld gehad en bulykin in de spits. ook ebecillio veridend een basisplaats vind ik! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 12:21 schreef Dramawedstrijd het volgende:Bij Eredivisie Live zeggen ze net dat dit de opstelling wordt: Vermeer Van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppers Anita Enoh Eriksen Lukoki De Jong Aissati Ik vind het wel erg verdedigend en zie persoonlijk liever Aissati op het middenveld en Ebecilio op linksbuiten, Dat is volgens EredivisieLive de vermoedelijke opstelling, De Boer heeft zijn opstelling nog niet prijs gegeven, meestal zo'n uur voor de wedstrijd pas.
Op zich geen verkeerde (deze beoogde) opstelling, De Boer gaat voor iets meer zekerheid op het middenveld en tuurlijk brent Aissati meer voetbal dan Enoh met de kans dat bij balverlies er teveel spelers voor de bal staan. Aissati kan altijd nog ingebracht worden mocht het niet goed uitpakken of mocht Enoh tegen een gele kaart aanlopen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 12:21 schreef Dramawedstrijd het volgende:Bij Eredivisie Live zeggen ze net dat dit de opstelling wordt: Vermeer Van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppers Anita Enoh Eriksen Lukoki De Jong Aissati Ik vind het wel erg verdedigend en zie persoonlijk liever Aissati op het middenveld en Ebecilio op linksbuiten, Ik laat me graag verrassen door de uitwerking van deze keuze. Doorslaggevend zal zijn of Enoh het deze keer voor elkaar krijgt om naar dezelfde kleur te passen. Het kan altijd goed uitpakken maar ik blijf het een gok vinden om in een cruciale wedstrijd iemand op te stellen die al een hele poos geen wedstrijd heeft gespeeld en voor die tijd al niet heeft uitgeblonken in het maken van de juiste keuzes en te passen naar spelers met hetzelfde shirtje ;-)
Maar ondanks al mijn eerder opgemerkte commentaren omtrent de keuzes van Frank hoop ik op zijn verstand van voetbal en ervaring tijdens de trainingen van afgelopen week waar ik zelf geen zicht op heb.
Ik zou zeggen GO GO GO en geef alles dat je hebt!!! (maar vrees met grote vrezen...) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Even in de sfeer komen?
Blijft lachen onze Jantje...... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Opstelling ons aller Ajax:
1. Kenneth Vermeer 2. Ricardo van Rhijn 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Dico Koppers 6. Vurnon Anita 7. Christian Eriksen 8. Siem de Jong 9. Lorenzo Ebecilio 10. Dimitri Bulykin 11. Araz Özbiliz |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:04 schreef Grasmaaier het volgende:Opstelling ons aller Ajax: 1. Kenneth Vermeer 2. Ricardo van Rhijn 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Dico Koppers 6. Vurnon Anita 7. Christian Eriksen 8. Siem de Jong 9. Lorenzo Ebecilio 10. Dimitri Bulykin 11. Araz Özbiliz Ik denk dat dit nu het beste mogelijke materiaal is wat we voor handen hebben.. We gaan het zien.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit nu het beste mogelijke materiaal is wat we voor handen hebben.. We gaan het zien.. Bulykin ben ik erg blij mee.. denk dat hij er wel 1 of 2 zou kunnen inleggen tegenover Marcelo en Bouma |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:09 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Bulykin ben ik erg blij mee.. denk dat hij er wel 1 of 2 zou kunnen inleggen tegenover Marcelo en Bouma is dit dus al zeker? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: weet niet.. stond op Eredivisie Live |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: zal wel de vermoedelijk opstelling zijn. ik ga aan het bier, moet je er ook een? ik trek het zolangzamerhand niet meer van de spanning! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
az ook gewonnen, nu moeten we zeker! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
en nu staat er op sidekick (2e scherm van Eredivisie Live) deze vermoedelijke opstelling:
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
deze hierboven zal het sowieso niet worden, want Enoh speelt zeker niet.. Anita staat op zijn plek |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
goed nieuws! het blijkt dat Lens op de bank zal beginnen en Wijnaldum rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:25 schreef Grasmaaier het volgende:goed nieuws! het blijkt dat Lens op de bank zal beginnen en Wijnaldum rechtsbuiten.. is dat goed vind je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar hoezo speelt enoh zeker niet dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en waarom zetten ze dat er neer dan haha, vage site:P |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maakt niet uit, als je 34x wint met kutvoetbal ben je ook kampioen he! wij spelen ook vrijwel altijd bagger, az heeft de meeeste wedstrijden nog goed gevoetbald, die zijn alleen kapot nu, en logisch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maakt niet uit, als je 34x wint met kutvoetbal ben je ook kampioen he! wij spelen ook vrijwel altijd bagger, az heeft de meeeste wedstrijden nog goed gevoetbald, die zijn alleen kapot nu, en logisch! Als je slecht voetbalt kun je nog steeds verdient winnen. Dit AZ was echter zo erbarmelijk dat RKC de betere ploeg was. Heb een kans voor AZ geteld. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: omdat Frankie al heeft aangegeven dat Anita een stuk verder is op die positie |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 14:33 schreef Grasmaaier het volgende:[..] omdat Frankie al heeft aangegeven dat Anita een stuk verder is op die positie Ja, dat wil nog niet zeggen dat Enoh niet speelt.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: tuurlijk wel knuppel.. dat zei hij gisteren in de persconferentie dus dan lijkt het me niet dat hij nu opeens Enoh opstelt.. |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Oh ja. Kijk de opstelling maar knuppel! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Moet je lezen balhaar.. ik zei toch dat Anita sowieso zou spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 15:22 schreef Grasmaaier het volgende:[..] tuurlijk wel knuppel.. dat zei hij gisteren in de persconferentie dus dan lijkt het me niet dat hij nu opeens Enoh opstelt.. Hier zeg je dat Enoh sowieso niet speelt. Handicap. |
|
|
|