BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - PSV (zondag 25-03-2012 , 16:30): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pim
 Pim - zondag 25 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Blind speelt linksback :(. Gelukkig geen Lens rechtsbuiten, anders was je gewoon gelijk al weg
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
voetbalprimeur heeft de opstellingen, die is betrouwbaar
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Enoh, Eriksen; Lukoki, De Jong, Aissati.
Wissels: CIllessen, Ebecilio, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Serero, Koppers.

Jezus wat een kut opstelling zeg.. 1-4

Bron Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door remco k --
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
De opstellingen:

Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Enoh, Eriksen; Lukoki, De Jong, Aissati

PSV: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters; Labyad, Toivonen, Strootman; Wijnaldum, Matavz, Mertens
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Enoh, Eriksen; Lukoki, De Jong, Aissati.

PSV:Tyton; Hutschinson, Bouma, Marcelo, Pieters; Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Labyad; Matavz, Mertens.

Wissels: Sinouh, Manolev, Engelaar, Lens, Derijck, Vennegoor of Hesselink, Willems.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
met daley blind goverdomme
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:35 schreef remco k het volgende:

Jezus wat een kut opstelling zeg.. 1-4

Bron Ajax.nl
ik had sowiezo met bulykin en ebecillio gespeelt en al helemaal niet met blind. ik zeg dus 1-3!
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:37   quote  deeplink  
pfffffffff
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:34 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Hier zeg je dat Enoh sowieso niet speelt. Handicap.
niet gelijk schelden man!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

niet gelijk schelden man!
Ik weet niet wie mij balhaar noemt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Dramawedstrijd --
sebas79
 sebas79 - zondag 25 maart 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
met daley blind goverdomme
Idd ,dit is echt ongelooflijk . Omdat Psv zonder echte rechtsbuiten speelt denkk. Moet zeggen dat ik Koppers verdedigend ook niet sterk vind
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:39 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Ik weet niet wie mij balhaar noemt?
dan nog, als hij in de sloot springt, ga je er dan achteraan? kom op wil niet zeggen dat jij het ook hoeft te doen, helemaal niet met handicaps enzo!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:40 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Idd ,dit is echt ongelooflijk . Omdat Psv zonder echte rechtsbuiten speelt denkk. Moet zeggen dat ik Koppers verdedigend ook niet sterk vind
Tja Blind of Koppers maakt volgens mij ook niet zo heel veel uit.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:40 schreef sebas79 het volgende:

[..]

klopt, maar ik zie ik koppers iedere wedstrijd wel een mini vooruitgang! hij speelt ook pas he, daley blind dekt altijd om 34 meter van zn directe tegenstander, moet er niet aan denken wat er gebeurd als lens erin komt!
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:41 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Tja Blind of Koppers maakt volgens mij ook niet zo heel veel uit.
denk ik toch wel
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dan nog, als hij in de sloot springt, ga je er dan achteraan? kom op wil niet zeggen dat jij het ook hoeft te doen, helemaal niet met handicaps enzo!
Haha schij toch uit. Moraalridder.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:42 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Haha schij toch uit. Moraalridder.
doe je het weer, vooral doorgaan vriend, dan kotst het form je binnen 3 dagen uit en ben je iedereens vijand!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

doe je het weer, vooral doorgaan vriend, dan kotst het form je binnen 3 dagen uit en ben je iedereens vijand!
Jonge, je bent mijn moeder niet. Als iemand denkt mij te moeten uitschelden pik ik dat niet. Iedereens vijand? Omdat ik jou een moraalridder vind?
sebas79
 sebas79 - zondag 25 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

klopt, maar ik zie ik koppers iedere wedstrijd wel een mini vooruitgang! hij speelt ook pas he, daley blind dekt altijd om 34 meter van zn directe tegenstander, moet er niet aan denken wat er gebeurd als lens erin komt!
Nee idd ,daar zat ik ook al aan te denken. Dan gaat hij Blind eruit halen denkk (hoop ik )
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:45 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Jonge, je bent mijn moeder niet. Als iemand denkt mij te moeten uitschelden pik ik dat niet. Iedereens vijand? Omdat ik jou een moraalridder vind?
typ jonge wel met een N erachter, als je bij alles wat je typt erbij gaat schelden kotst iedereen je snel uit. en al helemaal tegen grasmaaier, is toch net ff iets geliefder hier denk ik al jou! en volgens mij scheld ik jou ook niet uit toch?
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:46 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Nee idd ,daar zat ik ook al aan te denken. Dan gaat hij Blind eruit halen denkk (hoop ik )
haha! weetje, ik heb veel respect wat frank allemaal gedaan heeft voor ajax, vorig jaar kampioen, dit jaar zonder je belangrijkste spelers bovenaan meedoen en het team buiten de herrie van het bestuur gehouden. maar af en toe is frank zon stijfkop en wil hij zn ongelijk niet zien, zoals nu weer met blind
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

typ jonge wel met een N erachter, als je bij alles wat je typt erbij gaat schelden kotst iedereen je snel uit. en al helemaal tegen grasmaaier, is toch net ff iets geliefder hier denk ik al jou! en volgens mij scheld ik jou ook niet uit toch?
Haha denk je nou echt dat ik me druk maak over wie er op een forum geliefd is en wie niet? Hij was ervan overtuigd dat Enoh niet zou spelen en ik dacht van wel, toen bleek dat hij wel speelde vond hij het nodig me uit te schelden en schold ik terug. Lekker belangrijk. Als je het nodig vindt bij elk klein scheldwoordje iemand als een schoolmeester op zijn vingers te tikken moet je dat lekker doen.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

haha! weetje, ik heb veel respect wat frank allemaal gedaan heeft voor ajax, vorig jaar kampioen, dit jaar zonder je belangrijkste spelers bovenaan meedoen en het team buiten de herrie van het bestuur gehouden. maar af en toe is frank zon stijfkop en wil hij zn ongelijk niet zien, zoals nu weer met blind
Hij volgt blind zijn eigen filosofie (;
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:51 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Haha denk je nou echt dat ik me druk maak over wie er op een forum geliefd is en wie niet? Hij was ervan overtuigd dat Enoh niet zou spelen en ik dacht van wel, toen bleek dat hij wel speelde vond hij het nodig me uit te schelden en schold ik terug. Lekker belangrijk. Als je het nodig vindt bij elk klein scheldwoordje iemand als een schoolmeester op zijn vingers te tikken moet je dat lekker doen.
onee hoor, ik respecteer jou net zo goed als elk ander forumlid, zeg alleen dat schelden de opossing nooit kan zijn! reageer er dan desnoods niet op. ik wil en zal absoluut de schoolmeester niet uithangen. ik spreek alleen iemand aan op schelden, dat doen de meeste hier ook snap je? verder heb je gewoon mn respect
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:52 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Hij volgt blind zijn eigen filosofie (;
echt jammer, want dat is wel een hele zwakke schaken, in mijn ogen speel je nu met zn 10 en een half
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

onee hoor, ik respecteer jou net zo goed als elk ander forumlid, zeg alleen dat schelden de opossing nooit kan zijn! reageer er dan desnoods niet op. ik wil en zal absoluut de schoolmeester niet uithangen. ik spreek alleen iemand aan op schelden, dat doen de meeste hier ook snap je? verder heb je gewoon mn respect
Oké (;
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:55 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Oké (;
prima gap! dan is het nu klaar! zorg maar dat het geen dramawedstrijd wordt XD
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

echt jammer, want dat is wel een hele zwakke schaken, in mijn ogen speel je nu met zn 10 en een half
Ik vind het kwaliteitsverschil tussen Blind en Koppers wel te overzien. Koppers daarentegen is jonger en heeft nog tijd zich te ontwikkelen tot een volwaardige back. De spoeling is nou eenmaal dun op die positie.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:57 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Ik vind het kwaliteitsverschil tussen Blind en Koppers wel te overzien. Koppers daarentegen is jonger en heeft nog tijd zich te ontwikkelen tot een volwaardige back. De spoeling is nou eenmaal dun op die positie.
mwa ben het niet eens, vind veel mensen toch te negatief over koppers. zie hem elke wedstrijd toch groeien en vind hem nu al stukken beter dan daley blind, maar dat is dan ook een voetballer die ik niet kan uitstaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 16:18   quote  deeplink  
me sportpooler weer na de tyfus met heracles, 3 minuten voor tijd gaat me juiste uitslag er weer aan
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 maart 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Wat een kloteopstelling..
swennos
 swennos - zondag 25 maart 2012 - 16:20   quote  deeplink  
mensen we gaan het allemaal zien misschien is het wel weer iets geniaals van onze Frank
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 16:22   quote  deeplink  
svennos, dat gaat niet samen he, iets geniaals van frank?? nooit van gehoord
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 16:24   quote  deeplink  
2-1
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 16:24   quote  deeplink  
JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN JODEN!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Blind in de basis???????? 1-3
swennos
 swennos - zondag 25 maart 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 16:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
svennos, dat gaat niet samen he, iets geniaals van frank?? nooit van gehoord
daar verschillen onze meningen denk ik
swennos
 swennos - zondag 25 maart 2012 - 16:30   quote  deeplink  
maar we gaan het zien
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 25 maart 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Wordt echt schijt beroerd van die bruggink!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 25 maart 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Psv komt om te counteren...wat slecht
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 maart 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Vies van Mertens..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 maart 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Lukoki is onder de indruk van Pieters Pff.
Enoh speelt wel sterk! Kut psv met dat anti voetbal bah bah!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Vind die Eriksen dramatisch spelen, komt totaal geen enige goede indruk vanaf! Enoh speelt daarentegen erg sterk!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 25 maart 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Strootman moet gewoon rood hebben! Lukoki is te zenuwachtig, Ebecilio voor in de plaats brengen.
ktotheb
 ktotheb - zondag 25 maart 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Ajax speelt gewoon ontzettend sterk, alleen missen we voorin de mensen die het verschil kunnen maken. Ik zou Bully brengen voor Eriksen en de Jong naar achteren. Eriksen bakt er niks van tot nu toe.
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 17:20 schreef Dramawedstrijd het volgende:
Strootman moet gewoon rood hebben! Lukoki is te zenuwachtig, Ebecilio voor in de plaats brengen.
Eens...dit moet rood zijn....bal is geeneens in de buurt...
Ozbiliz of ebecilio...en buly...
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
wat een afschuwelijke eerste helft, lijkt totaal nergens op! psv wacht op een omschakelmoment en die gaat er nog wel komen, ajax moet het spel maken en met 70% balbezit nog geen kans gehad. lukoki mag je in deze wedstrijd niet opstellen vind ik, die speelt net 3 invalbeurten, die staat de bibberen en verslikt zich steeds in zichzelf, ik zie alderweireld 6 crospasses geven en ze belanden allemaal bij tyton! het tempo is gigantisch laag. ik denk dat psv lens erin gaat zetten, bij ajax zou ik eecillio bulykin en ozbiliz brengen, wan waar ik al bang voor was gebeurd, de voorhoede is machteloos!!! het middenveld doet het trouwens erg goed, en uiteraard vertonghen speelt prima. meer kan ik er niet van maken
ktotheb
 ktotheb - zondag 25 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Ik vind dat Lukoki nog wel een kans moet krijgen in de tweede helft. Ik vind dat je eerder Aissati eraf moet halen, niet omdat die nu zo slecht speelt, maar je hebt een linksbuiten nodig.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 17:22 schreef ktotheb het volgende:
Ajax speelt gewoon ontzettend sterk, alleen missen we voorin de mensen die het verschil kunnen maken. Ik zou Bully brengen voor Eriksen en de Jong naar achteren. Eriksen bakt er niks van tot nu toe.
ajax speelt prima tot het middenveld, zodra we de aanval in gaat, gaat ook werkelijk alles mis!!!
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 17:24 schreef ktotheb het volgende:
Ik vind dat Lukoki nog wel een kans moet krijgen in de tweede helft. Ik vind dat je eerder Aissati eraf moet halen, niet omdat die nu zo slecht speelt, maar je hebt een linksbuiten nodig.
tuurlijk niet, die jongen is net 3x ingevallen in ajax1 en dan ga je die in de basis zetten tegen psv, dat mag je niet doet, staat veel te veel druk op. hooguit 10 minuten laten invallen. zie is hier niet klaar voor, dat is de schuld in dit geval van de boer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - PSV (zondag 25-03-2012 , 16:30): 2-0

0.0086429