|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:23 schreef hippy het volgende:[..] Eens...dit moet rood zijn....bal is geeneens in de buurt... Ozbiliz of ebecilio...en buly... Rood lijkt me overdreven.Zekker ook om dat Strootman geen smeerlap is die express iemand zou blesseren.Matenaaierij is meer iets voor Mertens of Toivonen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:23 schreef hippy het volgende:[..] Eens...dit moet rood zijn....bal is geeneens in de buurt... Ozbiliz of ebecilio...en buly... vind het wel meevallen, pieter vink fluit geweldig, mag ook wel gezegt worden, dit zijn wedstrijden die je aan moet voelen!! hij kan dat wel als het moet, nu ook weer! alleen ik neem mijn 1-3 in. psv slaat gewoon een keer toe in de omschakeling en dan is het over, geloof me, die gaan niet 90 minuten zo voetballen! 0-1 wordt het |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:20 schreef amsterdammer113 het volgende:Vind die Eriksen dramatisch spelen, komt totaal geen enige goede indruk vanaf! Enoh speelt daarentegen erg sterk! Klopt wat je zegt maar Alderweireld schiet ook bijna alle ballen naar Tyton.Zucht.Hopen op een mooiere 2de helft. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ajax speelt prima tot het middenveld, zodra we de aanval in gaat, gaat ook werkelijk alles mis!!! beide vleugelaanvallers spelen echt slecht! misschien eriksen op de vleugel en dan siem op 10 en dan bulykin in de spits! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:28 schreef Guyt het volgende:[..] Rood lijkt me overdreven.Zekker ook om dat Strootman geen smeerlap is die express iemand zou blesseren.Matenaaierij is meer iets voor Mertens of Toivonen. inderdaad guytje, ben het een keer met je eens haha. alleen toivonen had hooguit geel mogen hebben voor een optelsom van overtredingen, vink fluit nogmaals prima |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ajax speelt prima tot het middenveld, zodra we de aanval in gaat, gaat ook werkelijk alles mis!!! ja we missen dan ook onze volledige basisaanval. Bully zou kunnen helpen en een echte linksbuiten (Ozbiliz of Ebecilio). Maar er wordt direct druk gezet en PSV komt totaal niet aan voetballen toe. Ik ben best blij met hoe het gaat. Tweede helft geduldig blijven, en de kansjes die je krijgt afmaken. Maar vind het vooral erg knap dat Ajax PSV totaal in de knip heeft, want PSV heeft uitsluitend lange ballen kunnen spelen. We spelen vandaag niet tegen RKC ofzo, PSV heeft het toch goed gedaan tegen Heerenveen 2x en wij hebben ze volledig in de knip. Voorin 1 of 2 wisselingen en dan hopen dat je het verschil kan maken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:24 schreef ktotheb het volgende:Ik vind dat Lukoki nog wel een kans moet krijgen in de tweede helft. Ik vind dat je eerder Aissati eraf moet halen, niet omdat die nu zo slecht speelt, maar je hebt een linksbuiten nodig. Bully moet er ook in komen maar ja dan moet ie of zijn maatje Siem wisselen of Erikssen! Gaat niet gebeuren vrees ik of misschien laatste kwartier. Aissatie wel klaar voor wissel is totaal onzichtbaar! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] inderdaad guytje, ben het een keer met je eens haha. alleen toivonen had hooguit geel mogen hebben voor een optelsom van overtredingen, vink fluit nogmaals prima Iemand van achteren neerschoppen is in mijn ogen gewoon rood! dus het had wel daadwerkelijk een rode kaart KUNNEN zijn! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:29 schreef AFCAMylife het volgende:[..] beide vleugelaanvallers spelen echt slecht! misschien eriksen op de vleugel en dan siem op 10 en dan bulykin in de spits! aissati kan je niks verwijden, die speelt meer op het middenveld, is ook geen vleugelverdediger. de boer kiest hiermee voor grip op het middenveld, dat begrijp ik. maar siem de jong hoor niet in de spits en lukoki kan je dit niet aandoen. ik zou bulykin en ebecillio brengen voor lukoki en eriksen/de jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:29 schreef ktotheb het volgende:[..] ja we missen dan ook onze volledige basisaanval. Bully zou kunnen helpen en een echte linksbuiten (Ozbiliz of Ebecilio). Maar er wordt direct druk gezet en PSV komt totaal niet aan voetballen toe. Ik ben best blij met hoe het gaat. Tweede helft geduldig blijven, en de kansjes die je krijgt afmaken. Maar vind het vooral erg knap dat Ajax PSV totaal in de knip heeft, want PSV heeft uitsluitend lange ballen kunnen spelen. We spelen vandaag niet tegen RKC ofzo, PSV heeft het toch goed gedaan tegen Heerenveen 2x en wij hebben ze volledig in de knip. Voorin 1 of 2 wisselingen en dan hopen dat je het verschil kan maken. bulykin moet sowiezo altijd spelen als sigi er neit is. je speelt toch met een echte spits?? die moet er nu in. een aanspeelpunt want dit slaat echt nergens op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:30 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Iemand van achteren neerschoppen is in mijn ogen gewoon rood! dus het had wel daadwerkelijk een rode kaart KUNNEN zijn! mag jij vinden, meningen hierover zijn verdeeld! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:30 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Iemand van achteren neerschoppen is in mijn ogen gewoon rood! dus het had wel daadwerkelijk een rode kaart KUNNEN zijn! en nogmaals, zon wedstrijd moet je aanvoelen, het is vrij sportief dus rood is volstrekt onnodig! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] aissati kan je niks verwijden, die speelt meer op het middenveld, is ook geen vleugelverdediger. de boer kiest hiermee voor grip op het middenveld, dat begrijp ik. maar siem de jong hoor niet in de spits en lukoki kan je dit niet aandoen. ik zou bulykin en ebecillio brengen voor lukoki en eriksen/de jong ja maar omdat hij hele tijd inzakt om die bal te halen heb je niks in de diepgang waardoor er geen voer komt voor de spits! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:30 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Iemand van achteren neerschoppen is in mijn ogen gewoon rood! dus het had wel daadwerkelijk een rode kaart KUNNEN zijn! MOETEN zijn bedoel je. Hij is misschien geen gemene speler of wat dan ook, maar dat doet er niet toe. Beoordeel de overtreding, niet de speler die hem maakt. De overtreding is gewoon duidelijk rood. PUNT. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:33 schreef ktotheb het volgende:[..] MOETEN zijn bedoel je. Hij is misschien geen gemene speler of wat dan ook, maar dat doet er niet toe. Beoordeel de overtreding, niet de speler die hem maakt. De overtreding is gewoon duidelijk rood. PUNT. Is net als ze zeggen hij staat gelijk op miss neemt Vink daaruit op dat het mee valt.Vind Vink ook goed fluiten.Dus niet zeiken WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE.Tweede helft kijken veel plezier allemaal.En mocht je winnen is het toch leuker als je van 11 wint:P. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
de druk naar voren is ineens weg na rust, dat moet nu snel terugkomen!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGGGGGGGooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leuk voor Aissati hoor, en goed dat dat catenaccio van PSV zo wordt afgestraft. Kijken of die lampjes iets anders kunnen dan achteruit lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
en weer Aisatti die goed doorzet. Goed ingeschoten van de Jong ook.
Je kan zeggen wat je wil, maar de Boer heeft iets bijzonders. Op een of andere manier renderen bij hem mensen waarvan niemand het meer verwacht. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:28 schreef Guyt het volgende:[..] Rood lijkt me overdreven.Zekker ook om dat Strootman geen smeerlap is die express iemand zou blesseren.Matenaaierij is meer iets voor Mertens of Toivonen. Heb jij de herhaling al gezien...met de noppen vooruit op zijn kuit... Is gewoon rood hoor |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:55 schreef hippy het volgende:[..] Heb jij de herhaling al gezien...met de noppen vooruit op zijn kuit... Is gewoon rood hoor EENS!!!!!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En toch speelt blind niet onaardig Enoh speelt geweldig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wie gaf die bal op Aisatti eigenlijk? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik zie passie en strijdlust!!!! JODEN JODEN JODEN JODEN!!!!
Anita heerst vandaag!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Van Rhijn meteen voor het leven laten tekenen trouwens! Wat een loopvermogen heeft die kerel. Overzicht keihard en supersnel. Word een topper! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik geloof dat PSV net 3 minuten lang alleen maar achter de bal heeft aangelopen. Ze spelen het fantastisch uit onze jongens. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vorige week werd ik voor gek verklaard met anita en enoh op het middenveld...en kijk eens....ik heb er wel kijk op... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 18:19 schreef hippy het volgende:Vorige week werd ik voor gek verklaard met anita en enoh op het middenveld...en kijk eens....ik heb er wel kijk op... jawel, alleen jammer dat je een hippie bent, kan ik je toch niet serieus nemen ;) |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 18:21 schreef ktotheb het volgende:[..] jawel, alleen jammer dat je een hippie bent, kan ik je toch niet serieus nemen ;) Dat dan weer wel...so what...AJAX KAMPIOENEN... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Dit was een belangrijke test en we zijn met vlag en wimpel geslaagd. Matavz, Mertens, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, allemaal volledig uit de wedstrijd gespeeld. Aanvallend was het niet sprankelend, maar wel meer dan verdient gewonnen! Heerlijk Heerlijk Heerlijk!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dit is mijn club, mijn ideaal, de mooiste club van allemaal!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Die Bruggink moet bijna janken hahahaha. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Iedereen gefeliciteerd . Tijd voor een biertje |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
FRANKIE FRANKIE, FRANKIE FRANKIE, FRANKIE FRANKIE, WE WORDEN KAMPIOENNN!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Hey loetje, het ging toch goed he? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja joh...mislukte semiprof...hahahahha |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Weet iemand of die kwijlebal van Waterreus vanavond bij Studio Voetbal zit ? Ga ik het weer een keer kijken, whahahaha. Heerlijk dit. 2-0 Winst, 4 punten los en PSV 5x geel waar ze misschien nog last van kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, vooralsnog heeft ook AZ gewoon weer gewonnen en AZ heeft het dus gewoon in eigen hand. |
|
|
|