BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - PSV (zondag 25-03-2012 , 16:30): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:31 schreef Oceanu het volgende:
Weet iemand of die kwijlebal van Waterreus vanavond bij Studio Voetbal zit ? Ga ik het weer een keer kijken, whahahaha. Heerlijk dit. 2-0 Winst, 4 punten los en PSV 5x geel waar ze misschien nog last van kunnen krijgen.
hahahahaha ik kijk dan ook hoor ;p
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, vooralsnog heeft ook AZ gewoon weer gewonnen en AZ heeft het dus gewoon in eigen hand.
AZ moet nog uit naar Feyenoord en PSV en thuis tegen Twente, is ook niet makkelijk hoor
swennos
 swennos - zondag 25 maart 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Az gaat nog minimaal 5 punten verliezen let maar op
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Weet iemand of die kwijlebal van Waterreus vanavond bij Studio Voetbal zit ? Ga ik het weer een keer kijken, whahahaha. Heerlijk dit. 2-0 Winst, 4 punten los en PSV 5x geel waar ze misschien nog last van kunnen krijgen.
Hahaha Studio PSV bedoel je?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 18:35   quote  deeplink  
hahaha die Bruggink alsjeblieft man!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:36   quote  deeplink  
Even een zakdoekje richting Bruggink brengen, want die gozer begint dalijk echt te huilen
dege
 dege - zondag 25 maart 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:36 schreef Grasmaaier het volgende:
Even een zakdoekje richting Bruggink brengen, want die gozer begint dalijk echt te huilen
heerlijk he! was ook met plezier naar hem aan het luisteren, schitterend. wat heb ik genoten van de wedstrijd, zoals vertonghen al zei, we zijn geen minuut in de problemen geweest!!!! Op naar Heracles! Als ajax zo blijft voetballen worden we kampioen!!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:40   quote  deeplink  
lekker huilen die knulletjes in Eindhoven.. 30 miljoen geïnvesteerd en dan zo afgedroogd worden door Ajax zonder 6 basisspelers en met 9 jeugdspelers.
Guyt
 Guyt - zondag 25 maart 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:35 schreef AFCA MARCO het volgende:
hahaha die Bruggink alsjeblieft man!
Vind hem zo rot niet hoor.
ktotheb
 ktotheb - zondag 25 maart 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
hahahaha, idd de eerste keer in mijn leven dat ik ernaar uit kijk om die zak stront op tv te zien. Ben wel benieuwd hoe hij hier weer een positief pisvee verhaal van gaat maken.
Die vijf gele kaarten kunnen idd ook nog wel eens invloed gaan hebben. Blijf er alleen wel bij dat die Strootman rood had moeten hebben.
Eide
 Eide - zondag 25 maart 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

AZ moet nog uit naar Feyenoord en PSV en thuis tegen Twente, is ook niet makkelijk hoor
Zeker niet, sterker nog, PSV moet zaken recht zetten en is financieel een vraagteken (50 miljoen geleend, 25 miljoen in de selectie gestopt, 20 miljoen gebruikt om te schuld te saneren en de rest is wel verdwenen), Feyenoord moet 4e worden voor rechtstreekse plaatsing in Europa, Twente heeft nauwelijks een voorsprong op PSV en Feyenoord, dus AZ heeft nog een heel pittig programma.

Maar ze hebben het wel in eigen hand en zijn dus nog altijd de favoriet.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:39 schreef dege het volgende:

[..]

heerlijk he! was ook met plezier naar hem aan het luisteren, schitterend. wat heb ik genoten van de wedstrijd, zoals vertonghen al zei, we zijn geen minuut in de problemen geweest!!!! Op naar Heracles! Als ajax zo blijft voetballen worden we kampioen!!!!!
en dan te bedenken dat Sigi maandag weer gaat voetballen met Jong Ajax.. ook woensdag moet Jong Ajax een wedstrijd, dus genoeg kans om wedstrijdfit te worden. Op naar de 31e
dege
 dege - zondag 25 maart 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:40 schreef ktotheb het volgende:

[..]

hahahaha, idd de eerste keer in mijn leven dat ik ernaar uit kijk om die zak stront op tv te zien. Ben wel benieuwd hoe hij hier weer een positief pisvee verhaal van gaat maken.
Die vijf gele kaarten kunnen idd ook nog wel eens invloed gaan hebben. Blijf er alleen wel bij dat die Strootman rood had moeten hebben.
helaas moet ik werken vanavond, kan ik niet zien, maar ik lees morgen hier wel hoe hij erbij heeft gezeten
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 15:35 schreef remco k het volgende:
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Enoh, Eriksen; Lukoki, De Jong, Aissati.
Wissels: CIllessen, Ebecilio, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Serero, Koppers.

Jezus wat een kut opstelling zeg.. 1-4

Bron Ajax.nl
Moet toch echt op mijn woorden terugkomen, de Boer heeft het goed aangepakt, al was ik nooit met Lukoki begonnen, had hem dan laten invallen.

Ik zat er net trouwens lang over na te denken, maar PSV heeft niet 1 keer op de goal geschoten volgens mij, weer de 0 en de drie punten in de tas.

Vrij logisch dat Aissati als MOTM wordt gekozen, maar ik wil hier wel even heel duidelijk maken dat van Rhijn echt belachelijk goed was, Mertens wordt als 1 van de beste spelers gezien van de ED en die heeft echt alleen maar achter van Rhijn aangehobbeld, jezus wat was die goed zeg.

VErder was gewoon het hele elftal goed en scoorde een dikke voldoende, natuurlijk genoeg dingen die beter moeten en kunnen, maar we maken twee goals en komen geen enkel moment in de problemen.
Ook onze aanvoerder echt heel erg goed..
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 17:24 schreef ktotheb het volgende:
Ik vind dat Lukoki nog wel een kans moet krijgen in de tweede helft. Ik vind dat je eerder Aissati eraf moet halen, niet omdat die nu zo slecht speelt, maar je hebt een linksbuiten nodig.
Maar goed dat ie mocht blijven staan:-0
ktotheb
 ktotheb - zondag 25 maart 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar goed dat ie mocht blijven staan:-0
haha, ja achteraf is het makkelijk praten. Ik blijf erbij dat Aissati op de flank heel weinig nut heeft voor het team. Maar ben blij dat hij is blijven staan hoor.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet toch echt op mijn woorden terugkomen, de Boer heeft het goed aangepakt, al was ik nooit met Lukoki begonnen, had hem dan laten invallen.

Ik zat er net trouwens lang over na te denken, maar PSV heeft niet 1 keer op de goal geschoten volgens mij, weer de 0 en de drie punten in de tas.

Vrij logisch dat Aissati als MOTM wordt gekozen, maar ik wil hier wel even heel duidelijk maken dat van Rhijn echt belachelijk goed was, Mertens wordt als 1 van de beste spelers gezien van de ED en die heeft echt alleen maar achter van Rhijn aangehobbeld, jezus wat was die goed zeg.

VErder was gewoon het hele elftal goed en scoorde een dikke voldoende, natuurlijk genoeg dingen die beter moeten en kunnen, maar we maken twee goals en komen geen enkel moment in de problemen.
van Rhijn was inderdaad erg goed! wat een beest is dat!

ook grote klasse van Vertonghen! die jongen bewijst elke x maar weer dat hij de beste verdediger in de ED is
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:44 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

van Rhijn was inderdaad erg goed! wat een beest is dat!

ook grote klasse van Vertonghen! die jongen bewijst elke x maar weer dat hij de beste verdediger in de ED is
PSV geen enkel schot op de goal.... Hoe verzin je dat dan??? Whahahahahahaha
ktotheb
 ktotheb - zondag 25 maart 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Trouwens nog even een eervolle vermelding voor Blind. Heeft vandaag erg sterk gespeeld, normaal is hij als LB toch erg kwetsbaar. Mag ook wel eens gezegd worden dat hij goed gespeeld heeft.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV geen enkel schot op de goal.... Hoe verzin je dat dan??? Whahahahahahaha
ja ik zag het ook.. terwijl zij juist de meeste kansen creeëren van de hele ED..
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:45 schreef ktotheb het volgende:
Trouwens nog even een eervolle vermelding voor Blind. Heeft vandaag erg sterk gespeeld, normaal is hij als LB toch erg kwetsbaar. Mag ook wel eens gezegd worden dat hij goed gespeeld heeft.
Viel de laatste weken al goed in, en speelde vandaag een bijzonder goede wedstrijd, maar dat geld eigenlijk voor iedereen, ook een Erikssen die terecht veel is bekritiseerd de afgelopen tijd speelde een goede wedstrijd..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:45 schreef ktotheb het volgende:
100% eens!
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:46 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ja ik zag het ook.. terwijl zij juist de meeste kansen creeëren van de hele ED..
Volgende keer Vermeer eraf en een extra middenvelder dan maar???
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 25 maart 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Daar moet op gedronken worden hihaho
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 25 maart 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Echt een geweldige overwinning,nu vanuit de arena verder gaan met feestvieren.
Maar wat zijn jullie op de volgende pagina,s zeikerds zeg altijd als ik een stukje lees hier is het frankie een klote trainer of is dat weer een klote speler,ga is goed voetbal kijken met ze allen en ga achter je club staan o ja en later is alles weer koek en ei.volgens mij zijn we verleden jaar kampioen geworden en dit jaar draaien we nog steeds boven in met tweede rangs spelers
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 25 maart 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgende keer Vermeer eraf en een extra middenvelder dan maar???
ja eens hahaha..
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei het toch
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 25 maart 2012 - 18:52   quote  deeplink  
met tweede rangs spelers bedoel ik jong ajax die nog alles moet leren,maarik ga en iedereen geniet van deze overwinning
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 18:57   quote  deeplink  
aah geweldig, had het totaal niet verwacht, enoh, anita en vertonghen wat speelde die goed zeg!!! ben ook bij voor issi dat hij zn stempel hierop kan drukken.
kenneth vermeer ook prima, terugspeelballen was vaak een probleem, maar de laatste weken is tie zo zeker! ricardo van rhijn die mertens er compleet uitspeelt. en mertens ging niet meer achter hem aan, dat kon die niet aan! daley blind speelde heel erg goed, had dat ook niet verwacht. klasse. de mindere waren eriksen en lukoki, maar van jody ma je het niet verwachten. alderweireld corrigeerde na rust zn zwakke eerste helft ( en dat bedoel ik in de opbouw) nogmaals klasse. wat ben ik blij!
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! EN NU BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:52 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik zei het toch
Nee, jij zei dat we niet met Erikssen moesten beginnen, en dat Boulykin, Koppers en Ebecilio zouden starten, dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt..
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Viel de laatste weken al goed in, en speelde vandaag een bijzonder goede wedstrijd, maar dat geld eigenlijk voor iedereen, ook een Erikssen die terecht veel is bekritiseerd de afgelopen tijd speelde een goede wedstrijd..
vond eriksen vandaag niet heel erg goed, maar dat is mijn mening remco. hij denkt zoals jij zegt altijd vooruit, deed hij vandaag ook. ben altijd gecharmeerd van hem. maar vond hem matig, alhoewel hij in de 2de helft wel stukken beter was dan in de eerste.
Eide
 Eide - zondag 25 maart 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

vond eriksen vandaag niet heel erg goed, maar dat is mijn mening remco. hij denkt zoals jij zegt altijd vooruit, deed hij vandaag ook. ben altijd gecharmeerd van hem. maar vond hem matig, alhoewel hij in de 2de helft wel stukken beter was dan in de eerste.
Mwah, vond vandaag de sterkste wedstrijd van Eriksen in tijden. Eindelijk weer eens doelgericht, op zoek naar het schot of de steekpass in plaats van elke keer het balletje breed.
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:57 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
aah geweldig, had het totaal niet verwacht, enoh, anita en vertonghen wat speelde die goed zeg!!! ben ook bij voor issi dat hij zn stempel hierop kan drukken.
kenneth vermeer ook prima, terugspeelballen was vaak een probleem, maar de laatste weken is tie zo zeker! ricardo van rhijn die mertens er compleet uitspeelt. en mertens ging niet meer achter hem aan, dat kon die niet aan! daley blind speelde heel erg goed, had dat ook niet verwacht. klasse. de mindere waren eriksen en lukoki, maar van jody ma je het niet verwachten. alderweireld corrigeerde na rust zn zwakke eerste helft ( en dat bedoel ik in de opbouw) nogmaals klasse. wat ben ik blij!
Wat was er zwak aan Erikssen dan?? Ik vond hem juist een van zijn betere wedstrijden spelen, zette overal als eerste druk vooruit en was aan de bal ook prima, weliswaar geen beslissende pass of een goal, maar wel dreigend en deed niks fout, geen raar balverlies ofzo..
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Grappig, ik vond hem juist in de eerste helft heel goed..
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwah, vond vandaag de sterkste wedstrijd van Eriksen in tijden. Eindelijk weer eens doelgericht, op zoek naar het schot of de steekpass in plaats van elke keer het balletje breed.
ja ik denk er ietsje anders over. maar hij speelde indd beter dan de afgelopen weken, maar in mijn ogen niet goed genoeg. 2de helft was tie wel behoorlijk
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens..
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat was er zwak aan Erikssen dan?? Ik vond hem juist een van zijn betere wedstrijden spelen, zette overal als eerste druk vooruit en was aan de bal ook prima, weliswaar geen beslissende pass of een goal, maar wel dreigend en deed niks fout, geen raar balverlies ofzo..
2de helft speelde die heel aardig, denkt altijd vooruit, probeert vooruit te spelen. dat klopt. maar vond hem in de eerste helft toch te slordig. maar dat ben ik dan he. maar iedereen voorin was slordig eerste helft
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:09   quote  deeplink  
vond wel mooi van blind bij die kans van labyad, net dat kleine duwtje he!!
dat zorgt ervoor dat hij er niet aankome!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:12   quote  deeplink  
vond trouwens pieter vink fenomenaal vandaag!! wat floot die goed zeg!
Eide
 Eide - zondag 25 maart 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ja ik denk er ietsje anders over. maar hij speelde indd beter dan de afgelopen weken, maar in mijn ogen niet goed genoeg.
Dat ben ik met je eens, maar het was wel beter dan zijn niveau sinds de winterstop. Dat is wel hoopgevend.

Overigens, zat net naar de statistiek te kijken... Ajax ondertussen de meest scorende ploeg in de eredivisie, en dat met heel je aanval in de lappenmand.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar het was wel beter dan zijn niveau sinds de winterstop. Dat is wel hoopgevend.

Overigens, zat net naar de statistiek te kijken... Ajax ondertussen de meest scorende ploeg in de eredivisie, en dat met heel je aanval in de lappenmand.
ja klasse, volgens mij vanaf volgende week gaat de rest aansluiten! dit kan toch alleen maar beter?? alleen als het bij heerenveen maar goed gaat. als dat is, kan het thuis tegen vvv nog wel eens de kampioenswedstrijd worden, of ben ik dan te voortbarig?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Loetje --
Eide
 Eide - zondag 25 maart 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ja klasse, volgens mij vanaf volgende week gaat de rest aansluiten! dit kan toch alleen maar beter?? alleen als het bij heerenveen maar goed gaat. als dat is, kan het thuis tegen vv nog wel eens de kampioenswedstrijd worden, of ben ik dan te voortbarig?
Vanwege de terugkerende spelers vind ik het ook hoopgevend dat Eriksen voorzichtig in vorm lijkt te komen. Dromen van een kampioenschap mag altijd, en ik geloof wel dat deze ploeg nu stabiel genoeg is om geen domme punten meer te laten liggen.
Ride
 Ride - zondag 25 maart 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! EN NU BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Ik heb al 7 halve liters in mijn strot deze wedstrijd en ga nog ff lekker door.

Wat is dit lekker

Pisboeren

Hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Vanwege de terugkerende spelers vind ik het ook hoopgevend dat Eriksen voorzichtig in vorm lijkt te komen. Dromen van een kampioenschap mag altijd, en ik geloof wel dat deze ploeg nu stabiel genoeg is om geen domme punten meer te laten liggen.
en daar ben ik bang voor, bij ons was het vaak zo, zodra we het er harop over hebben ging het weer mis. eerst zonder de omschakeling maken tegen heracles, voetballen ook weer beter en dan de cruciale wedstrijd in heerenveen, hopelijk met boerrigter en met sigthorsson
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:20 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik heb al 7 halve liters in mijn strot deze wedstrijd en ga nog ff lekker door.

Wat is dit lekker

Pisboeren

Hahaha
yoo ride, leefde gij ook nog!! hahaha proost ouwe!
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, jij zei dat we niet met Erikssen moesten beginnen, en dat Boulykin, Koppers en Ebecilio zouden starten, dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt..
Toen die er in kwamen ging het toch goed...;)...
En eriksen was weer de slechste van het veld...
Maar kom op he...we hebben gewonnen
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:27   quote  deeplink  
zit het verslag op psv.nl te kijken. hoe partijdig kun je een verslag maken. psv gelijkwaardig eerste helft?? hahahaha wij waren voorin matig maar wel zoveel beter.
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
zit het verslag op psv.nl te kijken. hoe partijdig kun je een verslag maken. psv gelijkwaardig eerste helft?? hahahaha wij waren voorin matig maar wel zoveel beter.
Op alle fronten beter en feller
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 19:31   quote  deeplink  
He remmie....ik zit je maar te sarren...dikke knuffel ;)
JODUH

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - PSV (zondag 25-03-2012 , 16:30): 2-0

0.0098869