|
|
Loetje
|
|
|
nog ff een keer me blijheid tonen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dat gaat nog wel een weekie duren...en ze gaan met de trekker weer naar huis... Broem broem |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef remco k het volgende:[..] Nee, jij zei dat we niet met Erikssen moesten beginnen, en dat Boulykin, Koppers en Ebecilio zouden starten, dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. Ik bedoelde eerder enoh en anita op het middenveld |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] Wat was er zwak aan Erikssen dan?? Ik vond hem juist een van zijn betere wedstrijden spelen, zette overal als eerste druk vooruit en was aan de bal ook prima, weliswaar geen beslissende pass of een goal, maar wel dreigend en deed niks fout, geen raar balverlies ofzo.. Vooral in het eerste half uur had hij echt een paar keer onnodig balverlies hoor! Dat deze jongen geweldig kan voetballen is duidelijk, maar ik zie een aantal problemen met hem:
1 hij blijft vaak te lang aan de bal. Speelt niet snel door, maar gaat altijd lopen met de bal. Een beetje vergelijkbaar met Affelay vind ik. Je wilt vaak dat er 1x raken voetbal wordt gespeeld, omdat je dan de verdediging van de tegenstander uit elkaar kan spelen. Dat doet hij te weinig. Je ziet wel dat ALS hij 1x raakt, hij wel de techniek en het inzicht heeft om dan belangrijk te zijn in het veldspel, maar hij gaat toch te vaak lopen. Hierdoor vertraagd hij vaak het spel, dat is gewoon vervelend.
2 Hij is erg laconiek. Hij loopt vaak maar te drentelen op het middenveld en daardoor is hij te weinig aanspeelbaar. Vandaag bijvoorbeeld zag je heel veel dat Anita tussen Jan en Toby de bal heeft en dan zou hij wat meer moeite moeten doen om in het spel betrokken te worden. Ik zie hem zelden anders dan in sukkeldraf en naast dat dat het spel verstoord, is het ook nog eens ontzettend irritant om naar te kijken. Ik weet dat het een beetje hoort bij dit soort spelers, maar als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Jong, dan zie ik de Jong gewoon veel meer naar de bal komen en gewoon simpelweg harder werken. Dit stoort me aan hem.
3 Hij scoort simpelweg veel te weinig. Als nummer 10 in het systeem zoals Ajax speelt is het belangrijk dat je doelpunten maakt. Hij zal echt meer moeten gaan scoren en ook het aantal assists is de laatste weken niet erg hoog. Noem mij 1 belangrijke wedstrijd waarin hij beslissend is geweest sinds de winterstop?? Vergelijk het wederom met de Jong, die als nummer 10 (dus niet dit seizoen) veel trefzekerder is. De Jong is misschien een minder goede voetballer, maar ik ben momenteel blijer met hem dan met Christian.
Nogmaals hij is een fantastisch talent en ik geloof ook in hem, maar hij is de laatste weken eerder de slechtste dan de beste man. Ik denk dat het geen kwaad kan als de Boer hem er ook eens naast zet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:49 schreef ktotheb het volgende:[..] Vooral in het eerste half uur had hij echt een paar keer onnodig balverlies hoor! Dat deze jongen geweldig kan voetballen is duidelijk, maar ik zie een aantal problemen met hem: 1 hij blijft vaak te lang aan de bal. Speelt niet snel door, maar gaat altijd lopen met de bal. Een beetje vergelijkbaar met Affelay vind ik. Je wilt vaak dat er 1x raken voetbal wordt gespeeld, omdat je dan de verdediging van de tegenstander uit elkaar kan spelen. Dat doet hij te weinig. Je ziet wel dat ALS hij 1x raakt, hij wel de techniek en het inzicht heeft om dan belangrijk te zijn in het veldspel, maar hij gaat toch te vaak lopen. Hierdoor vertraagd hij vaak het spel, dat is gewoon vervelend. 2 Hij is erg laconiek. Hij loopt vaak maar te drentelen op het middenveld en daardoor is hij te weinig aanspeelbaar. Vandaag bijvoorbeeld zag je heel veel dat Anita tussen Jan en Toby de bal heeft en dan zou hij wat meer moeite moeten doen om in het spel betrokken te worden. Ik zie hem zelden anders dan in sukkeldraf en naast dat dat het spel verstoord, is het ook nog eens ontzettend irritant om naar te kijken. Ik weet dat het een beetje hoort bij dit soort spelers, maar als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Jong, dan zie ik de Jong gewoon veel meer naar de bal komen en gewoon simpelweg harder werken. Dit stoort me aan hem. 3 Hij scoort simpelweg veel te weinig. Als nummer 10 in het systeem zoals Ajax speelt is het belangrijk dat je doelpunten maakt. Hij zal echt meer moeten gaan scoren en ook het aantal assists is de laatste weken niet erg hoog. Noem mij 1 belangrijke wedstrijd waarin hij beslissend is geweest sinds de winterstop?? Vergelijk het wederom met de Jong, die als nummer 10 (dus niet dit seizoen) veel trefzekerder is. De Jong is misschien een minder goede voetballer, maar ik ben momenteel blijer met hem dan met Christian. Nogmaals hij is een fantastisch talent en ik geloof ook in hem, maar hij is de laatste weken eerder de slechtste dan de beste man. Ik denk dat het geen kwaad kan als de Boer hem er ook eens naast zet. Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:49 schreef ktotheb het volgende:[..] Vooral in het eerste half uur had hij echt een paar keer onnodig balverlies hoor! Dat deze jongen geweldig kan voetballen is duidelijk, maar ik zie een aantal problemen met hem: 1 hij blijft vaak te lang aan de bal. Speelt niet snel door, maar gaat altijd lopen met de bal. Een beetje vergelijkbaar met Affelay vind ik. Je wilt vaak dat er 1x raken voetbal wordt gespeeld, omdat je dan de verdediging van de tegenstander uit elkaar kan spelen. Dat doet hij te weinig. Je ziet wel dat ALS hij 1x raakt, hij wel de techniek en het inzicht heeft om dan belangrijk te zijn in het veldspel, maar hij gaat toch te vaak lopen. Hierdoor vertraagd hij vaak het spel, dat is gewoon vervelend. 2 Hij is erg laconiek. Hij loopt vaak maar te drentelen op het middenveld en daardoor is hij te weinig aanspeelbaar. Vandaag bijvoorbeeld zag je heel veel dat Anita tussen Jan en Toby de bal heeft en dan zou hij wat meer moeite moeten doen om in het spel betrokken te worden. Ik zie hem zelden anders dan in sukkeldraf en naast dat dat het spel verstoord, is het ook nog eens ontzettend irritant om naar te kijken. Ik weet dat het een beetje hoort bij dit soort spelers, maar als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Jong, dan zie ik de Jong gewoon veel meer naar de bal komen en gewoon simpelweg harder werken. Dit stoort me aan hem. 3 Hij scoort simpelweg veel te weinig. Als nummer 10 in het systeem zoals Ajax speelt is het belangrijk dat je doelpunten maakt. Hij zal echt meer moeten gaan scoren en ook het aantal assists is de laatste weken niet erg hoog. Noem mij 1 belangrijke wedstrijd waarin hij beslissend is geweest sinds de winterstop?? Vergelijk het wederom met de Jong, die als nummer 10 (dus niet dit seizoen) veel trefzekerder is. De Jong is misschien een minder goede voetballer, maar ik ben momenteel blijer met hem dan met Christian. Nogmaals hij is een fantastisch talent en ik geloof ook in hem, maar hij is de laatste weken eerder de slechtste dan de beste man. Ik denk dat het geen kwaad kan als de Boer hem er ook eens naast zet. ik begrijp remco wel. maar ben het niet helemaal eens, hij is te lang aan de bal omdat medespelers vaak zich niet goed aanbieden, helemaal voorin, eriksen denkt atijd voor uit. en dat 3de punt vind ik niet zo erg, hij staat zoveel aan de basis van een goal. al 15 of 16 keer, dat is voor mij net zo belangrijk! alleen in het eerste half uur was er veel balverlies bij hem en dat bedoelde ik |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik begrijp remco wel. maar ben het niet helemaal eens, hij is te lang aan de bal omdat medespelers vaak zich niet goed aanbieden, helemaal voorin, eriksen denkt atijd voor uit. en dat 3de punt vind ik niet zo erg, hij staat zoveel aan de basis van een goal. al 15 of 16 keer, dat is voor mij net zo belangrijk! alleen in het eerste half uur was er veel balverlies bij hem en dat bedoelde ik Ik vind het heel goedkoop om anderen de schuld te geven van het feit dat hij vaak te lang aan de bal is. Anita en zelfs Enoh (vandaag) spelen de bal sneller over en die spelen met dezelfde medespelers. Ik zie ook vaak genoeg wel een afspeelmogelijkheid als hij weer eens aan de wandel gaat. Ook vind ik het wel erg belangrijk dat hij gaat scoren, zoals ik al zei, dat hoort bij een nr 10 bij Ajax. Bij zijn positie horen gewoon minstens 10 goals per seizoen, zo simpel is het. Natuurlijk zijn assists ook erg belangrijk, maar die heeft hij sinds de winterstop ook nauwelijks meer gegeven. In het hele seizoen tot nu toe trouwens 12, dus niet 15 of 16 zoals jij zegt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:[..] PSV geen enkel schot op de goal.... Hoe verzin je dat dan??? Whahahahahahaha en kun je je voorstellen dat ze voor vele miljoenen belastinggeld spelers hebben gekocht, maakt het extra zuur voor die boeren, heerlijk toch hahahahahah! wat heb ik genoten vandaag, echt heerlijk!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ik nu, een paar uur na de wedtsrijd, toch nog wil aanhalen is het rond spelen van de bal. We hebben het in verschillende topics hierover al meer gesproken. Ik denk dat vandaag heel erg goed duidelijk wordt wat de Boer bedoelt met de bal rondspelen en daardoor controle hebben.
Ergens tijdens de 2e helft had Ajax op enig moment 3 minuten aaneengesloten de bal. Je ziet PSV jagen en uiteindelijk hierdoor een gele kaart pakken. Dat illustreert in mijn optiek wat de Boer bedoelt en toont ook aan waarom je niet flitsend hoeft te spelen voor dit om succesvol te zijn.
Kanttekening is natuurlijk dat Ajax door het lage baltempo en absentie van een aanspeelpunt ook nauwelijks echt gevaarlijk werd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
om ff na te genieten, ga naar www.radio1.nl/terugluisteren en klik dan op het uur 17.00 daarna krijg je het terugluisterprogramma en luister dan vanaf ongeveer 45 minuten, dan krijg je beide goals via het radioverslag van andy houtkamp en bas ticheler! heerlijk om terug te luisteren! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:00 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik vind het heel goedkoop om anderen de schuld te geven van het feit dat hij vaak te lang aan de bal is. Anita en zelfs Enoh (vandaag) spelen de bal sneller over en die spelen met dezelfde medespelers. Ik zie ook vaak genoeg wel een afspeelmogelijkheid als hij weer eens aan de wandel gaat. Ook vind ik het wel erg belangrijk dat hij gaat scoren, zoals ik al zei, dat hoort bij een nr 10 bij Ajax. Bij zijn positie horen gewoon minstens 10 goals per seizoen, zo simpel is het. Natuurlijk zijn assists ook erg belangrijk, maar die heeft hij sinds de winterstop ook nauwelijks meer gegeven. In het hele seizoen tot nu toe trouwens 12, dus niet 15 of 16 zoals jij zegt. enoh en anita zijn meer verdedigend ingestelde mensen en denken dus ook defensiever, van hun is het logisch dat er eerder een balletje terug gaat! een nummer 10 die bij 21 goals betrokken is, is uitstekend, wat je daar ook van mag vinden! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] enoh en anita zijn meer verdedigend ingestelde mensen en denken dus ook defensiever, van hun is het logisch dat er eerder een balletje terug gaat! een nummer 10 die bij 21 goals betrokken is, is uitstekend, wat je daar ook van mag vinden! daarom noem ik ook met nadruk NA DE WINTERSTOP. Bovendien vraag ik me af waar je je cijfers vandaan haalt, want 12 assists en 5 goals maakt geen 21.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:15 schreef ktotheb het volgende:[..] daarom noem ik ook met nadruk NA DE WINTERSTOP. Bovendien vraag ik me af waar je je cijfers vandaan haalt, want 12 assists en 5 goals maakt geen 21.... volgens mij had ie er 15 en 6 goals maar a=dan zijn het er 17, is nog erg goed. en hij is 19, hij mag een ajax op die leeftijd nog niet dragen. tis te belachelijk voor woorden gewoon |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] volgens mij had ie er 15 en 6 goals maar a=dan zijn het er 17, is nog erg goed. en hij is 19, hij mag een ajax op die leeftijd nog niet dragen. tis te belachelijk voor woorden gewoon ik zeg ook dat ik ik in hem geloof, maar hij speelt momenteel niet goed en daarvoor geef ik drie duidelijke argumenten. Dus ik vind dat hij er af en toe ook wel eens naast mag staan. Ik zeg niet dat hij Ajax moet dragen of dat ik wonderen verwacht. Hij is niet in vorm en daarom mag hij er wel eens naast. Thats it. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:28 schreef ktotheb het volgende:[..] ik zeg ook dat ik ik in hem geloof, maar hij speelt momenteel niet goed en daarvoor geef ik drie duidelijke argumenten. Dus ik vind dat hij er af en toe ook wel eens naast mag staan. Ik zeg niet dat hij Ajax moet dragen of dat ik wonderen verwacht. Hij is niet in vorm en daarom mag hij er wel eens naast. Thats it. oke, ik vind dat hij het voor zn leeftijd erg goed doet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Eriksen is een groot talent, zonder twijfel...maar hij moet sneller het spel verdelen...maar met bergkamp als zijn mentor komt het wel goed met eriksen....vandaag een collectieve overwinning...de agressie vandaag....heerlijk....en laten we ophouden met een negatieve kijk op zaken....ik ook....vandaag alle lof voor onze jongens....ik heb genoten...heb bijna me biertje opgevreten.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik van jou ook gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha , en natuurlijk komt die opmerking van jou hehehe. hou van je ouwe!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ik laat leeftijd buiten beschouwing en vind dat hij in ieder geval sinds de winterstop speelt als een natte dweil. Hoewel je in balbezit altijd zijn potentie kan zien. Ik hoop dan ook dat hij die potentie nog meer waar gaat maken. Maar ben blij dat hij bij ons speelt en niet bij een concurrent. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
't was weer heerlijk toeven in de ArenA*** We zijn er nog niet, maar wel heel goed op weg. Vanavond toch even naar Studio Voetbal kijken en even naar die azijnpisser Waterneus luisteren wat die nu nog te bazelen heeft
*** + 1 komt er aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahahaha , en natuurlijk komt die opmerking van jou hehehe. hou van je ouwe!! Meen het wel vriend............ |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:45 schreef Ronald 1960 het volgende:'t was weer heerlijk toeven in de ArenA*** We zijn er nog niet, maar wel heel goed op weg. Vanavond toch even naar Studio Voetbal kijken en even naar die azijnpisser Waterneus luisteren wat die nu nog te bazelen heeft *** + 1 komt er aan. Zal het wel een lucky overwinning vinden...zondagsschot, onterechte pingel etc....of hij wil er niet over praten.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:44 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik laat leeftijd buiten beschouwing en vind dat hij in ieder geval sinds de winterstop speelt als een natte dweil. Hoewel je in balbezit altijd zijn potentie kan zien. Ik hoop dan ook dat hij die potentie nog meer waar gaat maken. Maar ben blij dat hij bij ons speelt en niet bij een concurrent. mwa, het begin na de wonterstop was redelijk, daarna ietsje minder, maar het hele team was gewoon minder. vandaag eerste helft matig en 2de helft behoorlijk hoort gewoon bij de ontwikkeling |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weet ik toch gap. jij hebt met die 48 jaar ervaring mij toch ook enorm geholpen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 20:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weet ik toch gap. jij hebt met die 48 jaar ervaring mij toch ook enorm geholpen! + die van Mokumpie gap....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: en dat bedoel ik! respect voor je gap! dat weet je. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: samen met 113 gap........alles gaat achter de schermen......ippie///Held |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hehehehe! ook 113 ben ik dankbaar, dat einde doe ik net of het niet gebeurd is! jullie zijn helden, en helemaal wat je voor dylan gedaan hebt, dat sloeg alles! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:07 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hehehehe! ook 113 ben ik dankbaar, dat einde doe ik net of het niet gebeurd is! jullie zijn helden, en helemaal wat je voor dylan gedaan hebt, dat sloeg alles! Welk einde?????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: de discussie, dan weet je wel wat ik bedoel!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik weet echt niet meer waar jij het over hebt! Sommige dingen vergeet ik altijd wanneer ze onbelangrijk zijn! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik weet echt niet meer waar jij het over hebt! Sommige dingen vergeet ik altijd wanneer ze onbelangrijk zijn! ;-) kutje! hahahahaha. het enige wat ik hier kan zeggen, je weet wat er bij mij allemaal gebeuerd is. op het einde toen het goed kwam hadden wij nog een stevige discussie, wil niet zeggen dat ik je niet geweldig vind, je hebt me tenslotte ook geholpen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] kutje! hahahahaha. het enige wat ik hier kan zeggen, je weet wat er bij mij allemaal gebeuerd is. op het einde toen het goed kwam hadden wij nog een stevige discussie, wil niet zeggen dat ik je niet geweldig vind, je hebt me tenslotte ook geholpen! Pffffffffffffff heb het te druk om daar nog over na te denken gap! Jij bent een lul, en dat is gewoon zo! Whahahahahahahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....vandaag kon ik de wedstrijd niet live zien..... Leuk is het dan om Ajax te zien winnen.....ouderwets om 19.00u naar Studio Sport kijken......jammer geen zwart-wit beelden....maar toen kwam dat doelpunt.... de buren zullen wel gedacht hebben.....hahahahahahahahaha.....AISATTIE.....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH...... AJAX....AJAX....AJAX....AJAX...Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax KAMPIOEN!!!! Wordt een fantastische week....en studiovoetbal met Waterkneus!!!! Morgen weer met de borst vooruit op het werk Gappies...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....vandaag kon ik de wedstrijd niet live zien..... Leuk is het dan om Ajax te zien winnen.....ouderwets om 19.00u naar Studio Sport kijken......jammer geen zwart-wit beelden....maar toen kwam dat doelpunt.... de buren zullen wel gedacht hebben.....hahahahahahahahaha.....AISATTIE.....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH...... AJAX....AJAX....AJAX....AJAX...Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax KAMPIOEN!!!! Wordt een fantastische week....en studiovoetbal met Waterkneus!!!! Morgen weer met de borst vooruit op het werk Gappies...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lekker idee hé ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....vandaag kon ik de wedstrijd niet live zien..... Leuk is het dan om Ajax te zien winnen.....ouderwets om 19.00u naar Studio Sport kijken......jammer geen zwart-wit beelden....maar toen kwam dat doelpunt.... de buren zullen wel gedacht hebben.....hahahahahahahahaha.....AISATTIE.....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH...... AJAX....AJAX....AJAX....AJAX...Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax KAMPIOEN!!!! Wordt een fantastische week....en studiovoetbal met Waterkneus!!!! Morgen weer met de borst vooruit op het werk Gappies...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Hehehehehehehehe......Sjakie ....my man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Pffffffffffffff heb het te druk om daar nog over na te denken gap! Jij bent een lul, en dat is gewoon zo! Whahahahahahahah ik ben een lul en jij de grootste whahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....vandaag kon ik de wedstrijd niet live zien..... Leuk is het dan om Ajax te zien winnen.....ouderwets om 19.00u naar Studio Sport kijken......jammer geen zwart-wit beelden....maar toen kwam dat doelpunt.... de buren zullen wel gedacht hebben.....hahahahahahahahaha.....AISATTIE.....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH...... AJAX....AJAX....AJAX....AJAX...Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax KAMPIOEN!!!! Wordt een fantastische week....en studiovoetbal met Waterkneus!!!! Morgen weer met de borst vooruit op het werk Gappies...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH barbantse blijdschap! ik heb het tijdens de wedstrijd uitgeschreeuwt! geweldig jackie! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad, jij bent een lul en ik heb de grootste! Whahahahahaha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Themenace heeft de kleinste |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: grappig dat jij erin kan kijken bij me whahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: FANTASTISCH GEVOEL !!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zit ajax zwart te maken op andere forums(psv en feyenooit)...laat maar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vreselijke gast is dat! heb op het psv forum gem gefelicieerd tot meest uitgekotste forumlid van het jaar. wat een eikel! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dikke kus voor gappie Neman! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Huh, ben je een vrouw dan???? Whahahahaha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vreselijke gast is dat! heb op het psv forum gem gefelicieerd tot meest uitgekotste forumlid van het jaar. wat een eikel! Ik las het ja |
|
|
|