|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oud-voetballer Andwelé Slory geeft een compleet nieuwe impuls aan zijn leven. De oud speler van Feyenoord en Excelsior gaat de horeca in en neemt restaurant Soho over in het centrum van Rotterdam.
Slory zal de horecagelegenheid verbouwen en heropenen op 1 mei. Eerder dit seizoen beëindigde de aanvaller zijn voetbalcarrière door te stoppen bij het Australische Adelaide United.
De 29-jarige Slory speelde tussen 2005 en 2007 voor Excelsior. Hij deed dat zo verdienstelijk dat hij twee interlands mocht spelen onder toenmalig bondscoach Marco van Basten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je vraag je af hoe lang het duurd of hij kan klaverjassen met van Gobbel? Tenminste dat is misschien een onredelijk voorgevoel!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Hoe komt et dat als je gewoon 2 interlands hebt gespeeld je in 5 jaar voor geld een ei staat te bakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik vind dat ook vreemd,vooral omdat horeca een slechte belegging van je geld is. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:07 schreef Emile het volgende:Hoe komt et dat als je gewoon 2 interlands hebt gespeeld je in 5 jaar voor geld een ei staat te bakken Hij kiest waarschijnlijk eieren voor zijn geld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk een beetje erg een klote topic.. Slotje? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als ik aan slory denk moet ik altijd aan die 2 reuze kansen denken die hij miste tegen 020 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:34 schreef craven het volgende:Als ik aan slory denk moet ik altijd aan die 2 reuze kansen denken die hij miste tegen 020 +1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 10:34 schreef craven het volgende:Als ik aan slory denk moet ik altijd aan die 2 reuze kansen denken die hij miste tegen 020 Waren niet z'n laatste gemiste kansen.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:ik vind dat ook vreemd,vooral omdat horeca een slechte belegging van je geld is. Als het iets is wat je erg leuk vind.. die jongen heeft een aardig zakcentje opgehaald met voetballen (10 jaar gemiddeld zo'n 200.000) en die kan nu doen wat hij leuk vind. Of het dan een slechte belegging is of juist een mooi plan om gelukkig van te worden is aan hem. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee wel die het meest bij bleven |
|
|
|
|
bode
|
|
|
alleen of met John de Wolf en Robbie Wittsche kunnen ze een vierde man zoeken voor Klaver Jassen |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Wordt vast een mooie korting die zijn gemiste kansen tegen 020.
Eet smakelijk allemaal :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 11:25 schreef bode het volgende:alleen of met John de Wolf en Robbie Wittsche kunnen ze een vierde man zoeken voor Klaver Jassen Dan is hij zeker zo faiiliet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
tomson; jij hebt het door |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik gaat wel een pilsie hale bij die kleine |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Volgens mij verkoopt hij alleen eieren! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
wat geen bier? dan is ie gedoemt te mislukken |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Heeey dit plaatje zag ik ook als avatar bij "Rugnummer 12" in FR12.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een ei komt van een snavel.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Als dat zo zou zijn dan loopt hij op eieren! |
|
|
|
|
12
|
|
|
Denk eerder chocolade eieren, al weet ik niet of hij voor puur of melk kiest. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Behoedt hij dan Dordrecht van degradatie?
Ik krijg ineens weer een naar gevoel in m'n buik en zie twee kansen voor me in de laatste minuten. |
|
|
|