|
|
pat
|
|
|
Ik zat te denken aan opties die niet zomaar opkomen in gedachtes. Het gaat natuurlijk over versterkingen en hoe deze te krijgen maar dan vooral versterkingen die voor feyenoord WILLEN spelen. ik heb het idee dat het de laatste tijd goed gaat en stilstand is achteruitgang he. daarom de volgende vraag:
waarom niet shoppen naar de talenten uit de lagere divisies??? laten we een beginnen met de jupiter leugue en hun top scoorers omdat we volgend jaar waarschijnlijk onze super guidetti moeten inleveren...
misschien zien jullie nog andere mogelijkheden, het middenveld is volgens mij wel goed maar in de verdediging?? Jack Tuyp FC Volendam 22 18 Nassir Maachi FC Zwolle 27 16 Erik Quekel Helmond Sport 23 15 Jeremy Bokila Sparta Rotterdam 22 14 Erik Bakker SC Cambuur 17 11 Marcel van der Sloot FC Oss 20 11 Donny de Groot Willem II 25 11 Cecilio Lopes FC Dordrecht 25 11
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou bode open ik een topic reageer je niet, of vind je dit geen leuk topic? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vind ze allemaal wel goed, bijna allemaal 20+ goals, in relatief weinig wedstrijden! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
eerste zijn wedstrijden en daarna de goals he hoogvliet haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh, dat meen je niet!!!! hahahaa |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
Hoop dat excelsior in de eredivisie blijft om dergelijke spelers daar te late rijpen indien ze nog jong zijn. En evt Dordrecht als 2e sateliet om de jeugd die nog niet aan eredivisie toe is te rijpen op 1e divisieniveau. Alleen de absolute toppers van de 1e divisie zijn naar mijn mening het proberen waard bij Feyenoord.
Maar ik denk dat M.v.G. op zoek is naar een aanvaller die er gelijk staat en dat is zelfs bij een top 1e divisiespeler nog maar afwachten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
@ 12 dat denk ik ook maar kijk eens naar plet, via eerste naar een ere divise lage club naar twente en een goede speler. is wel het bekijken waard toch? maachi van zwolle?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
erik quekel: seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 2006/07 TOP Oss 25 10 Eerste divisie 2007/08 TOP Oss 36 16 Eerste divisie 2008/09 TOP Oss 24 10 Eerste divisie 2010/11 FC Dordrecht 29 7 Eerste divisie 2011/12 Helmond Sport 23 15 Eerste divisie Totalen: 137 58
ik heb maachi nagekeken maar die is vrij wisselvallig
weer voor hoogvliet, eerste zijn wedstrijden de 2de de goals he
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 13:08 schreef pat het volgende:erik quekel: seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 2006/07 TOP Oss 25 10 Eerste divisie 2007/08 TOP Oss 36 16 Eerste divisie 2008/09 TOP Oss 24 10 Eerste divisie 2010/11 FC Dordrecht 29 7 Eerste divisie 2011/12 Helmond Sport 23 15 Eerste divisie Totalen: 137 58 ik heb maachi nagekeken maar die is vrij wisselvallig weer voor hoogvliet, eerste zijn wedstrijden de 2de de goals he Tsja ben niet onder de indruk van deze aantallen zeker waanneer het op 1e divisieniveau is. Maar moet eerlijk bekennen dat ik weinig naar de Jupiler kijk en in de gaten hou. Dus kan ik niet oordelen over deze speler. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik ben ook niet echt onder de indruk maar het is het bekijken waard denk ik, stel je voor dat er iemand tussen zit ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Enkele voorbeelden van spelers zo uit de jupiler gescout:Nistelrooy,Huntelaar,Duplan Strootman,Chadli en aanstellertje Mertens om er maar een paar te noemen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 14:22 schreef tomson het volgende:Enkele voorbeelden van spelers zo uit de jupiler gescout:Nistelrooy,Huntelaar,Duplan Strootman,Chadli en aanstellertje Mertens om er maar een paar te noemen... Daar noem je idd wel wat zwaargewichten op ja Tomson. Het is wel een kunst om die spelers in een minder swingend elftal er uit te pikken die in een beter spelend elftal echt uit de verf komen. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Die bakker is toch dan een van de betere van bovenstaand? samen met Tuyp?
zeker met Maachi? |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 16:05 schreef Zw' 28 het volgende:Die bakker is toch dan een van de betere van bovenstaand? samen met Tuyp? zeker met Maachi? Als Bakker-shirtjes als broodjes verkocht worden zeg ik halen, bakt hij koeken dan mag 020 hem hebben ;-) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik vind alleen Jeremy Bokila van Sparta een nr. 9 voor de kuip de rest is minder dan Guyon Fernandez |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
en de huidige spits van Excelsior? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kampioenen OLE OLE .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 16:09 schreef bode het volgende:ik vind alleen Jeremy Bokila van Sparta een nr. 9 voor de kuip de rest is minder dan Guyon Fernandez ?? Waar zit jou verstand!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb n keer tuyp getipt hier...werd gelijk doorverwezen:) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: En wat was de diagnose? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Hebben psychiaters verstand van voetbal dan? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuyp was er niet blij mee..? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik stel voor van geil in de spits... maar dan helemaal naakt, die voetballers zijn allemaal homofoob, die durfen em dan niet meer vast te pakken... |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 10:51 schreef pat het volgende:ik stel voor van geil in de spits... maar dan helemaal naakt, die voetballers zijn allemaal homofoob, die durfen em dan niet meer vast te pakken... Misschien wel een goed idee voor de vrouwentak om eenn nudistencompetitie op te zetten? Aan exposure zullen ze dan niet te kort komen. Al lijkt mij een selectiebeleid wel op zijn plaats. Voetballen hoeven ze niet te kunnen als ze maar goed geproportioneerd zijn :P |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja idd ik stem voor O O <----- free boobies |
|
|
|
|
12
|
|
|
Dit wordt geheid volkssport nummer 1 en zou wel een tissue verkooppunt laten plaatsen met veel dixies ;-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
en het stadion aanpassen met reclames natuurlijk om geld te verdienen voor de echte mannen sport... hoppakee hele geld probleem in een mum van tijd opgelost... nieuws: feyenoord rijkste club van de wereld door uniek concept vrouwenvoetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 11:20 schreef 12 het volgende:[..] Misschien wel een goed idee voor de vrouwentak om eenn nudistencompetitie op te zetten? Aan exposure zullen ze dan niet te kort komen. Al lijkt mij een selectiebeleid wel op zijn plaats. Voetballen hoeven ze niet te kunnen als ze maar goed geproportioneerd zijn :P geproportioneerd....
Je wilt dus gewoon tieten, kut en kont kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh je komt toch voor een goede wedstrijd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja?.... Jaja.....Ja, is erg belangrijk, ja. Wedstrijd, ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Whouhahaha, daar komt het min of meer op neer ja. Verrekijkert mee en een ruime regenjas om het één en ander te camoufleren ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 21:41 schreef 12 het volgende:[..] Whouhahaha, daar komt het min of meer op neer ja. Verrekijkert mee en een ruime regenjas om het één en ander te camoufleren ;-) Yeh men, now we understand! |
|
|
|