BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax heeft volgend Deens talent bijna binnen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 22 maart 2012 - 14:52   quote  deeplink  
LEKKER NAAR AJAX - De geruchten rondom de komst van Lucas Andersen naar Ajax worden met de dag sterker. Nu ook de Deense bondscoach Morten Olsen zich ermee bemoeit, lijken de Amsterdammers goede papieren te hebben.

'Lucas past heel goed bij Ajax', zegt Olsen tegenover Sporten.dk. 'Hij past goed bij de speelstijl van hen, net als bij Nicolai Boilesen, Christian Eriksen en Viktor Fischer. Ajax is een club die een traditie heeft om jonge spelers de kans te geven als de club denkt dat het kan. Daar is de laatste tijd het bewijs voor en het is de reden dan veel Deense voetballers naar Ajax willen.'

Olsen is sowieso erg te spreken over Andersen. De bondscoach bekeek de 17-jarige middenvelder tijdens een trip van hem in Thailand. 'Ik was zeker niet teleurgesteld. Hij is een intelligente speler met een beslissende pass en Lucas heeft het vermogen een mannetje te passeren. Hij is een talent van morgen, net als Fischer. Het belangrijkste is dat hij speeltijd krijgt zodat hij zich kan ontwikkelen. Soms zal het goed zijn en soms slechts, zoals tegen HB Køge.'

-------------------------------

Deze jongeling wordt door velen als grootste talent van Denemarken beschouwd. Ook is Ajax geïnteresseerd in de verdedigende middenvelder Patrick Olsen (16 jaar). Hij speelt nu bij Brondby (voormalige club van Nicolai Boilesen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door Grasmaaier --
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 22 maart 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Verdere informatie over deze knul:

Naam: Lucas Andersen

Leeftijd: 17 (13 september 1994)

Lengte: 1.85

Nationaliteit: Deens

Positie: Middenveld

Huidige club: Aalborg

Debuut: 5 maart 2011 (16 jaar en 174 dagen oud)

Wedstrijden in het 1e elftal: 20

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door Grasmaaier --
ajacied
 ajacied - donderdag 22 maart 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Hmmm klinkt intressant. We zullen t wel zien.Ken iemand deze speler is hij bruikbaar?
Rogier
 Rogier - donderdag 22 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Ik heb een Deense maat en die schrijft dit over hem:

He is the technically best player in our league, despite he is only 17 years old.
Problerly the biggest talent of all in our league at the moment.
Opposite the 3 other kids you have, this guy have played loads of matches at highest level, when you buy him.
Already now, he is too good to play in Denmark.
hippy
 hippy - donderdag 22 maart 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Het is in ieder geval niet weer een smurf....maar 17 jaar is wel weer jong...ajax heeft ook wat meer ervaring nodig...maar hij is welkom....
ajacied
 ajacied - donderdag 22 maart 2012 - 16:52   quote  deeplink  
17 jaar is een perfecte leeftijd om een talent binnen te halen.een verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteit is nooit verkeerd. enoh is echt een goede stofzuiger alleen bij balbezit is het niet al te best.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 maart 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 16:30 schreef hippy het volgende:
Het is in ieder geval niet weer een smurf....maar 17 jaar is wel weer jong...ajax heeft ook wat meer ervaring nodig...maar hij is welkom....
Hij is welkom omdat het zo uitzonderlijk talent is....maar aan de andere kant hebben we genoeg jonge talenten...Ajax heeft ook wat bikkelaars nodig die toch een aardig partijtje kunnen voetballen....ervaring...die in grote wedstrijden hun mannetje staan...anders blijven we weer achter in Europa...
ajacied
 ajacied - donderdag 22 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
ervaring hebben we al in huis toch ? theo janssen !
Twan
 Twan - donderdag 22 maart 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Ik vind de titel nogal misleidend : Ajax heeft volgend Deens talent bijna binnen.

Voor zover ik weet heeft Ajax zich nog niet gemeld bij Aalborg BK. Dat Andersen een voorkeur heeft voor Ajax wil niet zeggen dat hij al bijna binnen is. Er kan nog van alles mis gaan. Het zou mooi zijn als Ajax Lucas Andersen én Patrick Olsen zou halen. Denen en Ajax liggen elkaar wel dus heb er goede hoop op!
Guyt
 Guyt - donderdag 22 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is welkom omdat het zo uitzonderlijk talent is....maar aan de andere kant hebben we genoeg jonge talenten...Ajax heeft ook wat bikkelaars nodig die toch een aardig partijtje kunnen voetballen....ervaring...die in grote wedstrijden hun mannetje staan...anders blijven we weer achter in Europa...
KLOPT JACK...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 maart 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 19:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

KLOPT JACK...
Wie ben jij dan?????.......leef je nog??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 maart 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 20:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie ben jij dan?????.......leef je nog??
Bedoel je mij gap ? Of Guytje...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bedoel je mij gap ? Of Guytje...
Hahahahahaha....jij bent niet dood te rammen Sjakie......die maffe Guyt bedoel ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 maart 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 20:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahahaha....jij bent niet dood te rammen Sjakie......die maffe Guyt bedoel ik
Pffffff gelukkig maaaaaaaarrrrrrr....
hahahahahaa niet dood te rammen...volgens mij geldt dat meer voor jou gabbert....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 maart 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 21:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pffffff gelukkig maaaaaaaarrrrrrr....
hahahahahaa niet dood te rammen...volgens mij geldt dat meer voor jou gabbert....
Klopt...tot dat me rikkerter stopt.....tsja kan je weinig aan doen...voor de rest ben ik een pitbull gap
remco k
 remco k - donderdag 22 maart 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe kun je nu praten van genoeg talenten?? Je hoeft ze niet allemaal op te stellen, en wie zegt dat ze allemaal het niveau gaan halen waarvan men denkt dat ze zouden kunnen halen.

talenten heb je nooit genoeg, hij is 17 en als Ajax hem haalt zal dat voor de toekomst zijn en denk ik dat hij eerste net als Fisher in de A1 gaat spelen.

Edit:

Vind ook dat je beiden los moet zien, als je deze jongen koopt is dat voor de toekomst en waarschijnlijk niet voor komend seizoen, als Janssen blijft hoeft er geen ervaren speler bij in mijn ogen, als Janssen weggaat zie ik er graag een routinier bij komen..
Afgelopen seizoen hebben we het prima gedaan in Europa, zou niet inzien waarom we bikkelaars nodig zouden hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 maart 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kun je nu praten van genoeg talenten?? Je hoeft ze niet allemaal op te stellen, en wie zegt dat ze allemaal het niveau gaan halen waarvan men denkt dat ze zouden kunnen halen.

talenten heb je nooit genoeg, hij is 17 en als Ajax hem haalt zal dat voor de toekomst zijn en denk ik dat hij eerste net als Fisher in de A1 gaat spelen.

Edit:

Vind ook dat je beiden los moet zien, als je deze jongen koopt is dat voor de toekomst en waarschijnlijk niet voor komend seizoen, als Janssen blijft hoeft er geen ervaren speler bij in mijn ogen, als Janssen weggaat zie ik er graag een routinier bij komen..
Afgelopen seizoen hebben we het prima gedaan in Europa, zou niet inzien waarom we bikkelaars nodig zouden hebben..
Heb ik gezegd dat hij niet mocht komen ?

Prima gedaan in Europa ? Niet slecht maar ook niet super...we hebben het laten liggen in de C.l. voornamelijk tegen Lyon...het was aan ons eigen te danken...in de E.L. eigenlijk net zo....want Manchester is niet meer het topteam van weleer....kijk naar de uitwedstrijd...dan hebben we het thuis toch een beetje laten liggen...ik moet er wel bij vermelden dat we niet met onze sterkste 11 spelers hebben kunnen spelen vanwege blessures....Ik zie een de Zeeuw als een bikkelaartje die wij dit jaar node hebben gemist...maar goed gelukkig kijken we niet allemaal door dezelfde bril..
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 22 maart 2012 - 22:58   quote  deeplink  
TOPtalent! heb hem al vaker zien voetballen! sta op de bank te dansen als ie binnen is!
denii
 denii - vrijdag 23 maart 2012 - 00:55   quote  deeplink  
jonGE!!! fischer en klaassen waarom spelen die niet voor ebecillio en die maloot ozbiliz en dan aisatti in de spits?? die gast bakt er egt niks van GVD
denii
 denii - vrijdag 23 maart 2012 - 00:59   quote  deeplink  
ik betaal altijd om ajax te zien als ze weer zo zielige balletjes gaan pasen achterin tegen psv pfffff gelukkig speelt labyad haha
denii
 denii - vrijdag 23 maart 2012 - 01:00   quote  deeplink  
valt me op dat ajax de enige club is met dikke spelers is ofniet?theo toby aisatti bulykin sulejmani ren ik nog voorbij serieus
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 23 maart 2012 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Prima gedaan in Europa ? Niet slecht maar ook niet super...we hebben het laten liggen in de C.l. voornamelijk tegen Lyon...het was aan ons eigen te danken...in de E.L. eigenlijk net zo....want Manchester is niet meer het topteam van weleer....kijk naar de uitwedstrijd...dan hebben we het thuis toch een beetje laten liggen...ik moet er wel bij vermelden dat we niet met onze sterkste 11 spelers hebben kunnen spelen vanwege blessures....Ik zie een de Zeeuw als een bikkelaartje die wij dit jaar node hebben gemist...maar goed gelukkig kijken we niet allemaal door dezelfde bril..
Ben het met Remco eens. Een talent aantrekken staat helemaal los van het eerste elftal. Hij is tenslotte pas 17 jaar jong.

Overigens staat Man United "gewoon" eerste in de Premier League. Toch niet de minste competitie op deze aardbol. Ook al hadden we het thuis beter gedaan, hadden we het nooit gered tegen ze.
remco k
 remco k - vrijdag 23 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 00:55 schreef denii het volgende:
jonGE!!! fischer en klaassen waarom spelen die niet voor ebecillio en die maloot ozbiliz en dan aisatti in de spits?? die gast bakt er egt niks van GVD
Kijk jij uberhaubt wel eens naar Ajax?? Aissati speelt nooit in de spits en Klaassen os geen buitenspeler.
remco k
 remco k - vrijdag 23 maart 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgens mij speelde manutd zonder 8 van hun basisspelers, toch wonnen we daar, tegen madrid thuis een goede pot op de mat gelegd, ik vind dat Ajax het prima heeft gedaan, we hebben enkel met de loting wat pech gehad..
ajacied
 ajacied - zaterdag 24 maart 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij speelde manutd zonder 8 van hun basisspelers, toch wonnen we daar, tegen madrid thuis een goede pot op de mat gelegd, ik vind dat Ajax het prima heeft gedaan, we hebben enkel met de loting wat pech gehad..
niet alleen met de loting lyon zagbreb 7-1 man unnited in de euro leaage!! zeker hebben we pech gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax heeft volgend Deens talent bijna binnen

0.0055599