|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Nee wij hebben V Haaren!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Grappig, van Haaren kan het niveau niet aan. Is lui, laat mensen lopen en beperkte individuele kwaliteiten. Kan beter bij een club als nec, nac of ado gaan is meer zijn niveau. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zegt toch ook nee.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Waarom zouden we hem nodig hebben? Stik de moord van middevelders volgendseizoen, En zo heb je ook weinig kans om de andere talentjes hun kansjes te laten meepikken. Regel ma een spits! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 16:37 schreef Beempjerotterdam het volgende:Waarom zouden we hem nodig hebben? Stik de moord van middevelders volgendseizoen, En zo heb je ook weinig kans om de andere talentjes hun kansjes te laten meepikken. Regel ma een spits! Een spits heeft mi wel de hoogste prioriteit inderdaad.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd, en het zou ook erg dom zijn om hem te halen. Schone is/was gratis? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben wel een fan van Toonstra,hij was al fan van Feyenoord... Nu kan gelijk dat topic van Aalberg op de Schroot want Toonstra is nog eens veel beter ook... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 17:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben wel een fan van Toonstra,hij was al fan van Feyenoord... Nu kan gelijk dat topic van Aalberg op de Schroot want Toonstra is nog eens veel beter ook... Prima speler, moet alleen nog meer gaan scoren/assisten. Meer een Feyenoordspeler dan Alberg inderdaad. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Prima spelert! Denk dat hij nog beter kan worden, is ook pas 22jr en heeft nog geen constant niveau! Denk dat hij best nuttig kan zijn voor jeugdspelers en heeft eredivisie ervaring. Mag van mijn best komen! Max 4 ton anders te duur en verder kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 maart 2012 - 23:07 schreef EdjeNL het volgende:Prima spelert! Denk dat hij nog beter kan worden, is ook pas 22jr en heeft nog geen constant niveau! Denk dat hij best nuttig kan zijn voor jeugdspelers en heeft eredivisie ervaring. Mag van mijn best komen! Max 4 ton anders te duur en verder kijken. Eens! En over 2 of drie jaar cashen!!!! 30 Miljoen! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: 30 mil? Moet het nog maar een 1jarig contract zíjn ;) |
|
|
|