|
|
FR-Han
|
|
|
de zomert komt er aan! en dus eindigt het seizoen. hier tips om de zomer door te komen! geen voetbal... dus is pils en antidepresiva altijd heel slim om in je kastje te hebben. dus pils, medicatie, bbq, chickies, en soms een muziekje. hier een om lekker op te drinken, bbqen, medicijnen innemen, of chickies regelen. geniet!!
mede mogelijk gemaakt door hak en strak records rotterdam! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook kleding tips zijn natuurlijk welkom! ik ben bijvoorbeeld fan van sandalen in de zomert. dit voor de frisse lucht die langs mijn tenen komt. (woon toch zowat in de botlek, dus niemand die het ruikt) dit in combi met een echte tropen hoed en ik zit gebeiteld!
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook vis ik graag. hier wat visfoto's van mezelf en me beste maat.
ook voetbal ik zelf voor de lol verder. hier mijn team!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha!
Ik, Uw EDDY, mag niet ontbreken! Ik SWING en heb al velen hits! Voor al mijnen FANS!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ennen enen traan mag niet passé zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het is genoeg zo henk. we hebben genoeg gezien. duidelijkere aarsgatwormenmuziek is er niet. beter plaats je dit op je facebook of je eigen youtube account. dit topic gaat over de zomert en alles wat erbij hoort. dat is dus niet die staatsdebiel van een wallie. opzouten dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog 1 voor mijn FANS. Voor zij die geloven in mij.
En wilt gij meer? Koopt mijn platen! Ook op 45 toeren verkrijgbaar! En casete-banden...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 09:27 schreef FR-Han het volgende:het is genoeg zo henk. we hebben genoeg gezien. duidelijkere aarsgatwormenmuziek is er niet. beter plaats je dit op je facebook of je eigen youtube account. dit topic gaat over de zomert en alles wat erbij hoort. dat is dus niet die staatsdebiel van een wallie. opzouten dus. Sorry man, ik dacht dat je hiermee wel thuis voelde... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
henk wil je kappen met dit topic verpesten? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kijk!! goeie bijdrage henk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook de tuin mag niet verwaardeloosd worden!!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou voel ik me thuis.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
eigelijk renato... is oogsttijd na de zomert... maar toch keur ik het goed. omdat hij hier nog in de zomerfase is. goeie bijdrage! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende:eigelijk renato... is oogsttijd na de zomert... maar toch keur ik het goed. omdat hij hier nog in de zomerfase is. goeie bijdrage! Super bijdrage, ik ga ze bewateren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende:eigelijk renato... is oogsttijd na de zomert... maar toch keur ik het goed. omdat hij hier nog in de zomerfase is. goeie bijdrage! Wie wil oogsten,zal eerst moeten zaaien...Zei de boerr hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag mijn vrouw ook mee naar het strand..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga ik gezellig bakje thee drinken met haar op de boot
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die rechter is toch gepensioneerd josti dirigent? je kan zien dat het zussen zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt die linker speelde zijn fluit...2 nichten ten top..! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze topic doet mij verlangen naar vanavond!!!! WERELD TOPIC!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dagje vissen voor de innerlijke rust.
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zomer is: af en toe barbeknoei met een luchtige touch.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en oranje straks...
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, leuk!!
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha Oranje, maar ook
Tour de France...
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tegenwoordig heb je als kijker ook doping nodig om er naar te kijken,,,, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Leuk die zomeravonden. Ziek, ziek en ziek door te lang buiten zitten s nachts |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ha, geen last van, opa staat vanacht tot 8.00 in de ochtend in de Brabanthallen, op een zwoele zomeravond...Wat moet je ook buiten doen snachts? Buiten in de nacht is voor dieven hoeren en uilen, en aagezien jij geen veren heb..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van de buitenlucht word je niet ziek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 Dat kan ook alleen ontopic zwoel zijn ook! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
s nachts wel zat bij de fucking open haard en nog snotverkouden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Snotverkouden word je van een virus en niet van de buitenlucht... Dat chickie die je aan het tongen was zal wel een griepie hebben gehad? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verkouden word je door bacillen, niet door kou. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We gaan zo weer gezellig een fikkie stoken hier.groot genoeg om warm te blijven :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook zo,n ding opblazen op het strand? cool man!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nee Leon,gewoon beschaafd fikkie met een sappie erbij. Vanmiddag nog even aan het strand met de hond van een maatje van me,erg lekker hoor.gelijk de summer vibe... Die dreun heb ik toen ook gevoeld trouwens hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 - 19:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Snotverkouden word je van een virus en niet van de buitenlucht... Dat chickie die je aan het tongen was zal wel een griepie hebben gehad? nee man der ouders waren der bij haha |
|
|
|