de zomert komt er aan! en dus eindigt het seizoen. hier tips om de zomer door te komen! geen voetbal... dus is pils en antidepresiva altijd heel slim om in je kastje te hebben. dus pils, medicatie, bbq, chickies, en soms een muziekje. hier een om lekker op te drinken, bbqen, medicijnen innemen, of chickies regelen. geniet!!
mede mogelijk gemaakt door hak en strak records rotterdam!
ook kleding tips zijn natuurlijk welkom! ik ben bijvoorbeeld fan van sandalen in de zomert. dit voor de frisse lucht die langs mijn tenen komt. (woon toch zowat in de botlek, dus niemand die het ruikt) dit in combi met een echte tropen hoed en ik zit gebeiteld!
het is genoeg zo henk. we hebben genoeg gezien. duidelijkere aarsgatwormenmuziek is er niet. beter plaats je dit op je facebook of je eigen youtube account. dit topic gaat over de zomert en alles wat erbij hoort. dat is dus niet die staatsdebiel van een wallie. opzouten dus.
Op vrijdag 23 maart 2012 - 09:27 schreef FR-Han het volgende: het is genoeg zo henk. we hebben genoeg gezien. duidelijkere aarsgatwormenmuziek is er niet. beter plaats je dit op je facebook of je eigen youtube account. dit topic gaat over de zomert en alles wat erbij hoort. dat is dus niet die staatsdebiel van een wallie. opzouten dus.
Sorry man, ik dacht dat je hiermee wel thuis voelde...
Op vrijdag 23 maart 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende: eigelijk renato... is oogsttijd na de zomert... maar toch keur ik het goed. omdat hij hier nog in de zomerfase is. goeie bijdrage!
Op vrijdag 23 maart 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende: eigelijk renato... is oogsttijd na de zomert... maar toch keur ik het goed. omdat hij hier nog in de zomerfase is. goeie bijdrage!
Wie wil oogsten,zal eerst moeten zaaien...Zei de boerr hahaha
Ha, geen last van, opa staat vanacht tot 8.00 in de ochtend in de Brabanthallen, op een zwoele zomeravond...Wat moet je ook buiten doen snachts? Buiten in de nacht is voor dieven hoeren en uilen, en aagezien jij geen veren heb.....
Nee Leon,gewoon beschaafd fikkie met een sappie erbij. Vanmiddag nog even aan het strand met de hond van een maatje van me,erg lekker hoor.gelijk de summer vibe... Die dreun heb ik toen ook gevoeld trouwens hahaha