BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti wil spelen of weg bij City

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 23 maart 2012 - 11:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Guidetti wil spelen of weg bij City (Goal.com)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Guidetti wil spelen of weg bij City

John Guidetti proeft bij Feyenoord aan het spelen in een eerste elftal. De Zweed wil dan ook niet terugkeren naar Manchester City als hij geen speeltijd in de hoofdmacht krijgt.

Dat stelt de door Feyenoord gehuurde spits in de Daily Mail. "Ik weet niet hoe Man City erover denkt, maar ik wil voetballen. Als dat niet bij City kan, dan moet ik ergens anders naartoe gaan. Als ik nummer 68 toegewezen krijg, dan is de kans klein dat ik speeltijd krijg."

"Dan moet ik kijken wat er voorbij komt", vervolgt Guidetti. "Misschien is een andere club wel bereid om mij nummer negen of tien te geven en om mij een goed salaris te betalen. Geld doet mij niets, maar in voetbal geeft het wel aan hoe belangrijk je bent. Een club zegt daarmee: 'Dit is hoe veel we in jou geloven'"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Wekt niet veel vertrouwen dat hij bij Feyenoord wil blijven met z'n 'andere club' en 'goed salaris'.
moa
 moa - vrijdag 23 maart 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 11:41 schreef Boudewijn het volgende:
Wekt niet veel vertrouwen dat hij bij Feyenoord wil blijven met z'n 'andere club' en 'goed salaris'.
Guidetti verdient bij Manchester City 800.000 euro per jaar, dit kan Feyenoord prima behappen, El Ahmadi en Vlaar hebben vergelijkbare salarissen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 maart 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 11:49 schreef moa het volgende:

[..]

Guidetti verdient bij Manchester City 800.000 euro per jaar, dit kan Feyenoord prima behappen, El Ahmadi en Vlaar hebben vergelijkbare salarissen.
Ah, dat biedt mogelijkheden dan!
pat
 pat - vrijdag 23 maart 2012 - 12:13   quote  deeplink  
ach de deur staat nu wel op een grotere kier dan hiervoor. ik heb even terug nog wel een bericht gelezen waarin blokland zei dat guidetti financieel niet haalbaar zou zijn...
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 23 maart 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Als hij nu 800.000 verdient, dan verwacht ik dat hij voor zijn volgende contract wel vooruitgang wil zien en het niet voor 800.000. Hij zegt ook dat geld niet belangrijk is, maar.... Dus kunnen we alleen hopen een klein, zeer kleine kansje dat hij gaat blijven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 maart 2012 - 12:29   quote  deeplink  
We hebben geen geld voor transfersom. Helaas.
tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Dan toch een nieuwe verhuurperiode misschien? Evt met wat opslag.
moa
 moa - vrijdag 23 maart 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:
We hebben geen geld voor transfersom. Helaas.
Dat is inderdaad het struikelblok, City zal toch zeker 5-6 miljoen voor John willen hebben. We moeten hopen dat we hem nog een jaar kunnen huren. Een andere optie is dat de vrienden de transfersom betalen zoals bij Cisse is gedaan voor 3.5 miljoen en dat Feyenoord Guidetti op de loonlijst zet.

Guidetti is geen domme jongen en weet wel dat hij nu moet blijven spelen en niet ergens op de bank terecht moet komen, bij Feyenoord heeft hij die zekerheid omdat hij als geen ander een perfecte spits is voor Feyenoord. Niet alleen in voetballend opzicht maar ook qua beleving is het een type speler die altijd op handen gedragen zal worden in de kuip. Het is te hopen dat hij in zichzelf wil investeren door 1-2 jaar bij Feyenoord te blijven, na 2 of 3 sterke seizoenen in de Eredivisie zal hij de clubs voor het uitzoeken hebben en kan hij overal een dik contract tekenen.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 23 maart 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Ik zie eigenlijk niet wat het probleem is. Van Geel zet samen met Guidetti iedereen op een dwaalspoor om eventueel teleurstelling te voorkomen. Als deze zomer Vlaar wordt verkocht voor 5 a 6 miljoen dan heb je al genoeg om Guidetti te halen. Salarisniveau ligt vrijwel gelijk dus waarom niet. En verdedigend heb je BMI, de Vrij en Nelom die centraal kunnen spelen.

We kunnen volgend seizoen gewoon weer genieten van Guidetti.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 maart 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Dansen rond Guidetti, Guidetti danst voor clubs.

Oftewel: count Feyenoord out.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Kan me niet voorstellen dat Guidetti maar 5 tot 6 miljoen moet kosten, denk dat dit veel hoger ligt..
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 21:34 schreef RenatoBos het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Guidetti maar 5 tot 6 miljoen moet kosten, denk dat dit veel hoger ligt..
Idd, volgens mij hoorde ik geluiden dat Mancity 6 miljoen vroeg aan het begin van de competitie. Nu hij zich inmiddels duidelijk gemanifesteerd heeft (en hoe) zal er wel een paar €uro bijgelegd moeten worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door 12 --
van geil
 van geil - vrijdag 23 maart 2012 - 22:09   quote  deeplink  
nogal overdreven....4 goede wedstrijden,,,maar dat is mijn mening
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:09 schreef van geil het volgende:
nogal overdreven....4 goede wedstrijden,,,maar dat is mijn mening
Neem je daar ook in mee dat hij bijna elke wedstrijd de rest van d eploeg op sleeptouw neemt? Of in ieder geval het voorbeeld neemt om 120% strijd te leveren, ook wanneer die niet scoort.
van geil
 van geil - vrijdag 23 maart 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:12 schreef 12 het volgende:

[..]

Neem je daar ook in mee dat hij bijna elke wedstrijd de rest van d eploeg op sleeptouw neemt? Of in ieder geval het voorbeeld neemt om 120% strijd te leveren, ook wanneer die niet scoort.
jawel,,en daar maakt hij slim gebruik van...
daar wordt je even populair,maar geen goede voetballer van.
maar hij is nog jong,,en kan t wel worden..
ik zie bij hem veel energie,,,soms positief,maar vaker negatief..
tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Hij mag het tegen de houthakkers van de Grafschop laten zien Zondag.
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:16 schreef van geil het volgende:

[..]

jawel,,en daar maakt hij slim gebruik van...
daar wordt je even populair,maar geen goede voetballer van.
maar hij is nog jong,,en kan t wel worden..
ik zie bij hem veel energie,,,soms positief,maar vaker negatief..
Ben met je eens dat hij nog veel progressie kan boeken. Maar hij heeft wel laten zien waar hij toe in staat is bij niet de minste tegenstanders. Dat negatieve zie ik zelf niet zo zwart. Het getuigd dat hij er alles voor over heeft om te winnen en dat onderscheid hem van veel andere voetballers. En net wat je zegt hij is superjong en is dus logisch dat hij nog het één en ander te leren heeft. Men vergeet zijn leeftijd vaak omdat hij zich in bepaalde opzichten manifesteerd als een meer ervaren speler.
van geil
 van geil - vrijdag 23 maart 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:32 schreef 12 het volgende:

[..]

Ben met je eens dat hij nog veel progressie kan boeken. Maar hij heeft wel laten zien waar hij toe in staat is bij niet de minste tegenstanders. Dat negatieve zie ik zelf niet zo zwart. Het getuigd dat hij er alles voor over heeft om te winnen en dat onderscheid hem van veel andere voetballers. En net wat je zegt hij is superjong en is dus logisch dat hij nog het één en ander te leren heeft. Men vergeet zijn leeftijd vaak omdat hij zich in bepaalde opzichten manifesteerd als een meer ervaren speler.
ben ik met je eens...
maar wil m graag ns positief tegen de kleintjes zien
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Renato had daar een mooie oplossing voor. Die spelers met bal en al het doel in trappen wanneer die buurtsuper-boeren met zijn allen voor het doel blijven plakken.
van geil
 van geil - vrijdag 23 maart 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 22:40 schreef 12 het volgende:
Renato had daar een mooie oplossing voor. Die spelers met bal en al het doel in trappen wanneer die buurtsuper-boeren met zijn allen voor het doel blijven plakken.
:)ik mag t hopen
12
 12 - vrijdag 23 maart 2012 - 22:48   quote  deeplink  
Heb al gehoopt vandaag. Had er bekant een hele toiletrol voor nodig ;-)
bode
 bode - zaterdag 24 maart 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Dus van Geel koppie er bij en snel gaan praten met M C
12
 12 - zaterdag 24 maart 2012 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 00:13 schreef bode het volgende:
Dus van Geel koppie er bij en snel gaan praten met M C
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij dat niet al gedaan heeft. Maar te veel aan zijn jasje trekken werkt averechts. Gewoon interesse kenbaar maken en ondertussen op zoek gaan naar waardige vervangers is de beste tactiek.
craven
 craven - zaterdag 24 maart 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Gewoon bij neerleggen dat Guidetti na dit seizoen niet meer bij ons speelt en verder kijken...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 maart 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 11:54 schreef craven het volgende:
Gewoon bij neerleggen dat Guidetti na dit seizoen niet meer bij ons speelt en verder kijken...
En er bij neerleggen dat de nieuwe spits van minder gehalte zal (kunnen) zijn.
craven
 craven - zaterdag 24 maart 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 12:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En er bij neerleggen dat de nieuwe spits van minder gehalte zal (kunnen) zijn.
idd, zal een ander type spits worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 maart 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Guidetti MOET terug komen deze zomer van City...
bah
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 maart 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Mwaaahh, de bron is van ELF Voetbal. Die hebben niet altijd de meest betrouwbare bronnen.

Ook al staat er een quote (?) van Martin van Geel in dat stuk, ik weet het nog niet. Ondanks dat de kans sowieso klein is dat hij bij ons blijft.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Groetuhhh. Ook dit wist iedereen allang.
Snap nie dat mensen denken dat die gozer ook maar mischien eens bij ons zou blijve hahaha.
VakkieC
 VakkieC - zondag 25 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Ik denk dat Guidetti nog spijt zal krijgen. Hier kan hij zich heel goed ontwikkelen en volgend jaar misschien gewoon europees spelen. Bij een andere club zal hij echt niet gelijk 1ste keus zijn, denk ik. Hij wil veel te snel veel te veel volgens mij.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Doe is normaal. Guidetti is al ieder ander.
Denk alleen aan geld. Hij zij van de week nog.
Geld is status. Wat een kansloos andwoord.
Laat dat menneke lekker naar engeland en lekker in zen droomwereld leven.
Want hij wordt gewoon nummertje 88 op de loonlijst van City.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 maart 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Guidetti MOET terug komen deze zomer van City...
bah
Dat was toch al duidelijk? Manchester City laat hem terugkomen en gaat dan evalueren. Ze zullen hem daar op de training aan het werk willen zien. Hoogstwaarschijnlijk komen ze dan tot de conclusie dat hij weliswaar grote stappen heeft gezegd, maar nog niet klaar is voor hun eerste elftal. Want Aguero, Balotelli, Dzeko, Tevez etcetera gaat Guidetti nog niet uit de basis spelen.
VakkieC
 VakkieC - zondag 25 maart 2012 - 12:25   quote  deeplink  
En dan komt misschien van persie nog wel naar city. Dus city kan hij wel uit zijn hoofd zetten. Hij zal wel gewoon de zelfde route lopen als ryo. Lekker degradatie voetbal spelen in de premier leaugue.
craven
 craven - zondag 25 maart 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:25 schreef VakkieC het volgende:
En dan komt misschien van persie nog wel naar city. Dus city kan hij wel uit zijn hoofd zetten. Hij zal wel gewoon de zelfde route lopen als ryo. Lekker degradatie voetbal spelen in de premier leaugue.
Voor Ryo is dat niet zo erg hoor, speelt goed bij Bolton en wat vecht voetbal , daar wordt ie hard van
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat was toch al duidelijk? Manchester City laat hem terugkomen en gaat dan evalueren. Ze zullen hem daar op de training aan het werk willen zien. Hoogstwaarschijnlijk komen ze dan tot de conclusie dat hij weliswaar grote stappen heeft gezegd, maar nog niet klaar is voor hun eerste elftal. Want Aguero, Balotelli, Dzeko, Tevez etcetera gaat Guidetti nog niet uit de basis spelen.
Idd. En dan eindigt hij als hij geluk heeft bij een mooie middemoot topclub ergens in Europa. Maar als ik naar Guidetti zelf moet luisteren eindigt hij bij Realmadrid en verdient hij miljarden. Mensen aub hecht je geen waarden aan zown jonge man.
Iedereen wist toch dat hij weg zou gaan????
Deze man is een goede voetballer zeg ik niks over. Wordt nog veel beter.
Maar ook hij denkt alleen aan geld. Meer nie
craven
 craven - zondag 25 maart 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Vergeet niet dat man city gewoon beslist, niet Guidetti
VakkieC
 VakkieC - zondag 25 maart 2012 - 12:36   quote  deeplink  
Is wel goed voor ryo, maar had hem liever nog dit seizoen bij feyenoord zien spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 maart 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:14 schreef Bosifyable het volgende:
Mwaaahh, de bron is van ELF Voetbal. Die hebben niet altijd de meest betrouwbare bronnen.

Ook al staat er een quote (?) van Martin van Geel in dat stuk, ik weet het nog niet. Ondanks dat de kans sowieso klein is dat hij bij ons blijft.
Uhm Sunday mirror?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 maart 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:28 schreef craven het volgende:
Vergeet niet dat man city gewoon beslist, niet Guidetti
precies...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 maart 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm Sunday mirror?
Kun je nagaan, de ene onbetrouwbare neemt het over van een andere onbetrouwbare.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 maart 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Van Geel ontkent
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 12:28 schreef craven het volgende:
Vergeet niet dat man city gewoon beslist, niet Guidetti
Vergeet niet dat hij nooit bij Feyenoord onder contract zal staan.
En dat hij nooit voor ons zou kiezen als hij de mogelijkheid had om ubberhaupt voor ons te kiezen. Dat wil ik ermee zeggen.
Komt er 1 club met cente is hij weg bij City klaar.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Waarom hechte iedereen waarde aan die knakker?
tomson
 tomson - zondag 25 maart 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 13:24 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Waarom hechte iedereen waarde aan die knakker?
Misschien omdat het goeie speler is?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 25 maart 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 13:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Misschien omdat het goeie speler is?
Dat is hij zeker, zul jij mij ook niets negatiefs over zeggen.
Maar waarom zou je dat doen aan een huurling?
Blijft 1 seizoen, en is hij weg.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 maart 2012 - 14:09   quote  deeplink  
even met de voetjes op de grond.Ik ben een groot fan van Guidetti.Denk ook wel dat het een grote speler kan worden.
Echter neem Ruiz een topper in de nederlandse competitie en op de bank in Engeland.
Wat ik hier mee wil zeggen Guidetti overschat jezelf niet.
Ik zou nog lekker een seizoen bij Feyenoord blijven.
Dan kun je zien of je nog beter kan worden,en het mes snijdt dan aan 2 kanten Manch en Feyenoord zullen hier beide profijt van hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti wil spelen of weg bij City









0.0066480