|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kutzooi, verlenging! Ajax speelde niet goed, maar Inter was helemaal schandalig! Vind het ongelooflijk hoe teruggetrokken dit soort teams spelen! Is toch niet zo dat ze daar op trainen???? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:22 schreef Grasmaaier het volgende:ik twijfel nog steeds welke wedstrijd ik zal gaan kijken als dit verlenging wordt Ajax - pisvee is echt te belangrijk om niet te gaan kijken! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 2 zielen 1 gedachte ahahah |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:23 schreef amsterdammer113 het volgende:Kutzooi, verlenging! Ajax speelde niet goed, maar Inter was helemaal schandalig! Vind het ongelooflijk hoe teruggetrokken dit soort teams spelen! Is toch niet zo dat ze daar op trainen???? sommige combinaties zijn prachtig geweest hoor! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 16:23 schreef amsterdammer113 het volgende:Kutzooi, verlenging! Ajax speelde niet goed, maar Inter was helemaal schandalig! Vind het ongelooflijk hoe teruggetrokken dit soort teams spelen! Is toch niet zo dat ze daar op trainen???? Ik dacht Italie nu al verdedigend speelde. maar als dit ook nog eens door moet breken in het nationale team komt er geen bal meer over de eigen helft |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ik ga de A1 via YouTube kijken en Ajax - PSV via Sopcast |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Kut tering tyfus zooi Ik krijg steeds meer een hekel aan dat Italiaanse anti voetbal |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kut, kut, kut en kut! Hier hebben die gasten van Inter op gespeeld! Een penaltyserie die zij goed nemen! Jammer voor de A1, maar tis een prestatie om zover te komen! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jammerd??......hehehehehe.......loop niet te jammeren ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dat Kut-Inter speelde er gewoon naar! Schijnheilig anti-voetbal! Jammer dat Ajax het niet winnend heeft weten af te sluiten, maar toch trots op hetgeen ze gepresteerd hebben! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is een aardige samenvatting van het Italiaanse voetbal. Schoppen naar alles wat een hartslag heeft, achter leunen en gokken op de kansje. Helaas geeft het wel resultaat. Maar ik ben trots, 9 Nederlandse jongens binnen de lijnen bij Ajax tegen een vreemdelingen legioen van inter, die beter voetballen, en lieten zien gewoon beter te zijn.
Voor mij zijn ze de morele winnaars. Daar hebben die gasten niets aan maar voorlopig laten ze wel zien gewoon stuk voor stuk prima voetballers te zijn (behalve Schoop, die kan dit niveau gewoon niet aan). |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het was een fysieke schoppende ploeg uit Milaan tegen een veel beter voetballend Ajax maar helaas niet winnend kunnen afsluiten |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
mooi vrijetrap btw ! die zat er goed in.Doet hij dat vaker zo ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door ajacied -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En weer blijkt het heel lastig om van een Italiaanse Anit voetbal, pro schop naar alles dat beweegt voetbal club te winnen.
Jammer dat de UEFA dit soort teams niet harder aanpakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zaterdag 20u: El Clasico! Kijk gratis live naar de wedstrijd en wed live mee! Simone Pecorini heeft een zware schorsing te verwerken gekregen. De talentvolle voetballer van Internazionale misdroeg zich in de finale van de NextGen Series tegen Ajax en kreeg een schorsing van bijna een jaar.
Pecorini was het in de slotfase van de verlenging niet eens met een beslissing van de scheidsrechter. Daarop ging het talent verhaal halen en riep hij het een en ander naar de arbiter, die vervolgens de rode kaart toonde. Vervolgens werd besloten dat Pecorini liefst negen maanden aan de kant moet staan vanwege een schorsing. Zaakwaarnemer Giorio Parretti van de jongeling laat weten het niet eens te zijn met deze megaschorsing.
"Er was geen sprake van geweld, alleen van verbaal protest. We hebben een video gevonden van de gebeurtenissen en die naar Inter gestuurd, ter ondersteuning bij het beroep. Die jongen heeft een vergissing begaan, maar zo'n enorme schorsing is buitensporig", zei Parretti tegen La Republica.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/151833/Jeugdspeler_Inter_krijgt_megaschorsing_na_%20finale_NextGen_Serie#ixzz1sfVRa5rz |
|
|
|