|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 'Gio' langer bij Feyenoord |
|
|
|
sevillana
|
|
|
Giovanni van Bronckhorst is ook volgend jaar assistent-trainer bij Feyenoord. Het contract van de oud-voetballer liep na dit seizoen af, maar beide partijen zijn het eens geworden over een contractverlenging van een jaar.
Goede zaak, de trainersstaf voor volgend seizoen blijft gehandhaafd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed topic. Ben blij dat hij blijft. Echte Feyenoorder, goede gast en wellicht toekomstig hoofdtrainer van Feyenoord.
Hup Gio! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Had ik ook wel verwacht als je een echte Feyenoorder bent in hart en nieren |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mooi, dan ga ik ook verder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
goed topic, beter dan die van Boudewijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een jaar verlengd....Mooi, maar ook wel weer kort. Reden? |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: daarna wordt hij hoofdcoach.. ;) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Denk dat Gio wil afwachten wat Ronald gaat doen en mocht hij RK weg gaan hij wil afwachten wie er dan aan het roer komt. Zie eerder JP hoofdcoach worden dan Gio. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
eindelijk thuis ,en gelijk met een goed bericht.Ik denk dat over 2 seizoenen hij de nieuwe trainer zou kunnen worden.Ik vond het ook fantastisch nieuws (niets gehoord of gezien ) dat feyenoord won van twente.Hopelijk tegen de Graafschap ook 3 punten dan ben ik de hele week blij.Maar eerst even een paar daagjes uitrusten )pappa wordt oud |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 - 20:17 schreef piet de paler het volgende:eindelijk thuis ,en gelijk met een goed bericht.Ik denk dat over 2 seizoenen hij de nieuwe trainer zou kunnen worden.Ik vond het ook fantastisch nieuws (niets gehoord of gezien ) dat feyenoord won van twente.Hopelijk tegen de Graafschap ook 3 punten dan ben ik de hele week blij.Maar eerst even een paar daagjes uitrusten )pappa wordt oud Welkom terug piet..geniet van je verdiende rust..
Gio gefeliciteerd..! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's logisch hè? . . . :) |
|
|