|
|
Suijltje
|
|
|
quote: 100% eens, kop op vriend! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik sta de komende anderhalf uur niet fysiek naast je, maar sta toch naast je en dat doen veel van je maatjes op dit forum, dat forum en ook een aantal van onze vrienden van de andere clubs, want behalve dat we voetbalsupporters zijn zijn we bovenal mens. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op donderdag 29 maart 2012 - 11:47 schreef Henny het volgende:Ik sta de komende anderhalf uur niet fysiek naast je, maar sta toch naast je en dat doen veel van je maatjes op dit forum, dat forum en ook een aantal van onze vrienden van de andere clubs, want behalve dat we voetbalsupporters zijn zijn we bovenal mens. +10! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote:Op donderdag 29 maart 2012 - 11:47 schreef Henny het volgende:Ik sta de komende anderhalf uur niet fysiek naast je, maar sta toch naast je en dat doen veel van je maatjes op dit forum, dat forum en ook een aantal van onze vrienden van de andere clubs, want behalve dat we voetbalsupporters zijn zijn we bovenal mens. en 12 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx lieve vrienden voor alles wat jullie voor mij betekent hebben, jullie hebben mij door deze periode heengesleept en daarvoor mijn dank. Woorden schieten tekort.. |
|
|
|