|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zaterdag 31-03-2012 20:45 Locatie: Stadion Feijenoord Scheidsrechter: ?
Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.40, Gelijk 4.00, Winst NAC 7.00 Quotering volgens bwin (update): Winst Feyenoord 1.28, Gelijk 5.00, Winst NAC 10.00 Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 15.00
Feyenoord
Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Ron Vlaar
Laatste 5 wedstrijden:
26-02-2012 PSV - Feyenoord 3-2 Eredivisie 04-03-2012 Feyenoord - FC Groningen 1-0 Eredivisie 11-03-2012 Feyenoord - FC Utrecht 1-1 Eredivisie 18-03-2012 FC Twente - Feyenoord 0-2 Eredivisie 25-03-2012 De Graafschap - Feyenoord 0-3 Eredivisie
Vorm: V-W-G-W-W
Topscorers:
John Guidetti 19 Guyon Fernandez 6 Jerson Cabral, Otman Bakkal 5
Meeste Assists:
John Guidetti 7 Otman Bakkal, Ruben Schaken, Jerson Cabral 5 Kelvin Leerdam 4
Clean sheets:
Erwin Mulder: 10 in 27 wedstrijden
Afwezig:
Kaj Ramsteijn (geblesseerd), Darley Ramon Torres (geblesseerd), Guyon Fernandez (geschorst), Kamohelo Mokotjo (geblesseerd), Gill Swerts (geblesseerd)
NAC
Voorzitter: André Lieshout Trainer: John Karelse Aanvoerder: Jelle ten Rouwelaar
Laatste 5 wedstrijden:
25-02-2012 NAC - ADO Den Haag 4-0 Eredivisie 03-03-2012 VVV - NAC 2-1 Eredivisie 11-03-2012 NAC - PSV 3-1 Eredivisie 18-03-2012 AZ - NAC 0-0 Eredivisie 24-03-2012 NAC - NEC 1-1 Eredivisie
Vorm: W-V-W-G-G
Topscorers:
Anthony Lurling 7 Santi Kolk 5 Robbert Schilder 4
Meeste Assists:
Anthony Lurling 7 Robbert Schilder, Alex Schalk 4 Eric Botteghin 3
Clean sheets:
Jelle ten Rouwelaar: 5 in 26 wedstrijden
Afwezig:
Nourdin Boukhari (geschorst), Nemanja Gudelj (geblesseerd), Jimmy van Fessem (twijfel), Tim Coremans (geblesseerd), Kees Luijckx (geschorst)
Historie Feyenoord tegen NAC
Laatste 5 ontmoetingen:
11-09-2011 NAC - Feyenoord 1-3 Eredivisie 13-03-2011 Feyenoord - NAC 2-1 Eredivisie 12-09-2010 NAC - Feyenoord 2-0 Eredivisie 04-04-2010 Feyenoord - NAC 0-0 Eredivisie 27-09-2009 NAC - Feyenoord 0-2 Eredivisie
Alle ontmoetingen:
Feyenoord - NAC: 55 wedstrijden gespeeld, 37 gewonnen, 15 gelijk, 3 verloren
NAC - Feyenoord: 54 wedstrijden gespeeld, 27 gewonnen, 9 gelijk, 18 verloren
Aantal (ex-)Feyenoorders die voor NAC spelen/gespeeld hebben:
Gabor Babos, Ali Boussaboun, Jordy Buijs, Ellery Cairo, Pieter Collen, Timothy Derijck, Johan Elmander, Pierre van Hooijdonk, Theo Laseroms, de Vitor Santiago Leonardo, Anthony Lurling, Patrick Mtiliga, Alfred Schreuder, Martin Vreijsen, Kees van Wonderen
Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Ziet er weer goed uit T!
Ik proef een 4-1 overwinning bij deze wedstrijd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waar baseer jij dat op? De laatste wedstrijden thuis gingen niet al te best! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: De ene dag is de andere dag niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 07:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waar baseer jij dat op? De laatste wedstrijden thuis gingen niet al te best! Als me linker bal iets trekt als ik op de wedstrijd opstaat dan gaan we winnen... Edje heeft dus gelijk want het trok behoorlijk vanochtend! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als me linker bal iets trekt als ik op de wedstrijd opstaat dan gaan we winnen... Edje heeft dus gelijk want het trok behoorlijk vanochtend! Hoop ik dat je linkerbal de hele week blijft trekken,deze is over NAC! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het duurd langer als normaal idd.. Meestal is het na negenen over maar ik heb het nu nog...Moet goed komen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als me linker bal iets trekt als ik op de wedstrijd opstaat dan gaan we winnen... Edje heeft dus gelijk want het trok behoorlijk vanochtend! Je vergist je in de wedstrijd LUL! ;) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Komt maar geen einde aan! Lijkt wel een of andere Chinezen slavernij! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Naar aardig trekwerk moet ik me stand aanpassen 7-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat wordt n volle kuip na vandaag.... 4.1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het rijtje van Piet de pallers meest gehate ploegen : 020 Vitesse NAC Sparta en komende in mij rijtje Fc wannabee Twente dus Feyenoord kan dat NAC niet effe afgedroogd worden dan is Piet heel blij |
|
|
|
|
12
|
|
|
T-FeYeN00rD bedankt maar weer voor je prachtige overzicht. Ik gok op een 2-1 eindstand nadat die lui uit het kielegat tegen de verhouding in op gelijke hoogte zijn gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
luijckx ook geschorst toch |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 17:26 schreef 12 het volgende:T-FeYeN00rD bedankt maar weer voor je prachtige overzicht. Ik gok op een 2-1 eindstand nadat die lui uit het kielegat tegen de verhouding in op gelijke hoogte zijn gekomen. Bedankt. Wordt een lastige wedstrijd als NAC de spirit vind. Vinden ze die niet dan kan het maar zo 4-0 worden, maar als ze erop klappen dan kan het een ander verhaal worden. Zal blij zijn als we de 3 punten binnenhebben. Hoe dan ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik geloof dat je gelijk hebt. Ik zet hem er bij. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
NAC altijd lastig, maar als wij er weer achter gaan staan wordt het een makkie a.s. zaterdagavond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dit is heel bijzonder want het trekt nog steeds...Volgende week hetzelfde liedje Edje :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als NAC gaat verdedigen is niets makkelijk voor ons,althans als ons doelpunt niet snel valt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst Lulring maar eens een koekie geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: maar dan niet zichtbaar voor de camera aub |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: maakt het uit! Kan Boskamp wel doen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zeker na het eten van een bamihap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bamihap? Veel eten en dan over Lulring uitkotsen. Zelfde effect. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
die stukjes bami verteren niet zo goed blijven dus lang en zurig hangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
grote uitslag belangrijk.... nog maar 6 doelpunten achter op psv..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Komt Lurling dan vanaf de tribune die ballen er in schieten? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, sorry was nogal laat en had idd misschien iets te veel op |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, dus als je gezopen hebt, geef je rare voorspellingen?
Mag ik je vragen Wim, heb je een drank probleem? Je geeft namelijk elke wedstrijd een rare voorspelling ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijd voor een vakantie bij parnassia Wim! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zaterdagavond overwinning thuis in de mooie kuip! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dit is heel bijzonder want het trekt nog steeds...Volgende week hetzelfde liedje Edje :) Zelfde recept! d;) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
er wordt gewonnen met 5-0 en cisse skiet er 3 in |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
NAC speelt nooit goed in de Kuip. Ik denk 3-1 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als het 3-1 wordt sprint Lurling naar zijn doelpunt het veld af van bangheid |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als het 3-1 wordt sprint Lurling naar zijn doelpunt het veld af van bangheid |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wij gaan winnnuh alleen met hoeveel is de vraag! |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nogmaals, Lurling scoort vanaf de tribune? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie hem er voor aan Bosi! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: FF blond doen: "Kan niet dan staat die nl buitenspel!" |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Tomson: als het 6-2 wordt hebben we een nieuwe topscorer in nederland guidetti met 25 doelpunten |
|
|
|