|
|
demy44
|
|
|
3-1 met cisse in de basis |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 13:43 schreef bode het volgende:Tomson: als het 6-2 wordt hebben we een nieuwe topscorer in nederland guidetti met 25 doelpunten Als je nou 3 keer 3-1 post,hebben we 9-3 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 13:43 schreef bode het volgende:Tomson: als het 6-2 wordt hebben we een nieuwe topscorer in nederland guidetti met 25 doelpunten Inderdaad, want alleen Guidetti kan scoren, zoals we bijvoorbeeld zondag gezien hebb..
Oh wacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaterdag maar eens met deze 11, Ronald?
Mulder Leerdam - Vlaar - de Vrij - BMI El Ahmadi - Clasie - Tonny V. Schaken - Guidetti - Cissé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-0 Mulder weer de held..!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik loop niet zo heel lang mee, dus een vraagje: Vergeef me: waarom haten we lurling allemaal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:12 schreef Wim2 het volgende:Ik loop niet zo heel lang mee, dus een vraagje: Vergeef me: waarom haten we lurling allemaal? Iedereen is jood behalve wij.! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan niet , er komt zeker een blunder van Erwin Mulder op deze mooie dag waar het 75 jarige bestaan van de kuip wordt gevierd!! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Zaterdag paar stompen op zijn neus....dat zal um leren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan niet , er komt zeker een blunder van Erwin Mulder op deze mooie dag waar het 75 jarige bestaan van de kuip wordt gevierd!! 4 - 92. Kut, is niet meer bij te houden... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan niet , er komt zeker een blunder van Erwin Mulder op deze mooie dag waar het 75 jarige bestaan van de kuip wordt gevierd!! Krijg sterk de indruk dat jij zaakwaarnemer van Darley of Graafland bent.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:26 schreef infamous psv het volgende:[..] Krijg sterk de indruk dat jij zaakwaarnemer van Darley of Graafland bent.. Darley is al weg hoor. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je bent er zelf aan begonnen, dus je houdt het nu maar bij ook!!!! Ik wou je helpen, maar is onbegonnen werk!:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan niet , er komt zeker een blunder van Erwin Mulder op deze mooie dag waar het 75 jarige bestaan van de kuip wordt gevierd!! Zielig ventje..! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stand Lijdensweg:
zinvolle bijdragen: 4 zinloze bijdragen: 97 |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: toch wel benieuwd waar je die 4 vandaan haalt d:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kon ze ook niet vinden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb het opgezocht. Was in de winter van 1911. Hij zij toen dat het best fris was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb het opgezocht. Was in de winter van 1911. Hij zij toen dat het best fris was. Ik geloof het ik zag hem net in het cafe.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet wel, draagt principieel geen kleding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 23:12 schreef Wim2 het volgende:Ik loop niet zo heel lang mee, dus een vraagje: Vergeef me: waarom haten we lurling allemaal? Hierdoor. Tis van Heerenveentv dus er zit wat gekleurd commentaar bij.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het zeker en die andere is inderdaad die duitsert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hierdoor. Tis van Heerenveentv dus er zit wat gekleurd commentaar bij. [ filmpje ] Onder andere inderdaad T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, dat moet ik nog eens lezen d:-)) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hierdoor. Tis van Heerenveentv dus er zit wat gekleurd commentaar bij. [ filmpje ] Na minuut 4.16 is het een kut filmpje!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kut filmpje in z'n geheel eigenlijk... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
tomson: maandag 26 maart 14:13 ben jij echt de leukste thuis! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
0.48 is het hoogtepunt! Jammer dat het Lulring niet was :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kutfilmpje, let op van Geil stapt zo binnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: heb je nog zo lang zitten kijken! Zag het al weer, penalty misgelopen, matennaaierij, bah! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Simpel rekensommetje bode...:) Edit: die moest ik toch ook ff terugzoeken,haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] heb je nog zo lang zitten kijken! Zag het al weer, penalty misgelopen, matennaaierij, bah! Kom het me niet meer herinneren, dus moest ff kijken of we wonnen!!!!
Dudek een 8 trouwens!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:36 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Kom het me niet meer herinneren, dus moest ff kijken of we wonnen!!!! Dudek een 8 trouwens!!! Laat het L maar niet horen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:36 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Kom het me niet meer herinneren, dus moest ff kijken of we wonnen!!!! Dudek een 8 trouwens!!! deze dan!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 00:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb het opgezocht. Was in de winter van 1911. Hij zij toen dat het best fris was. Hahaha, en bleek het aardig warm te zijn, dus mag ook naar de onzin posts..;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tuurlijk man! hattrickjes Bosvelt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Jammer hoor ik moet toch enkele mensen gelijk geven het wordt geen mooi feest zaterdag, omdat het 3-1 wordt door een blunder van Mulder en gescoord door Lurling Ha Ha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 01:04 schreef bode het volgende:Jammer hoor ik moet toch enkele mensen gelijk geven het wordt geen mooi feest zaterdag, omdat het 3-1 wordt door een blunder van Mulder en gescoord door Lurling Ha Ha Alsof dat het feest zal bederven..? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij mag van mij ook nog de 3-2 maken!!!! what ever! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
FR-Henk 26 maart 14:25
Als je met deze elf zaterdag begint win je niet je moet met Cabral beginnen en metr Bakkal en dan in de tweede helft met Cisse en als je ver voor staat met Tonny V hij heeft Europees gevoetbald en is nog jong zuinig op zijn
Mulder Leerdam-Vlaar-De Vrij-BMI El Ahmadi-Clasie-Tonny V. Schaken-Clasie-Cisse |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 01:24 schreef bode het volgende:FR-Henk 26 maart 14:25 Als je met deze elf zaterdag begint win je niet je moet met Cabral beginnen en metr Bakkal en dan in de tweede helft met Cisse en als je ver voor staat met Tonny V hij heeft Europees gevoetbald en is nog jong zuinig op zijn Mulder Leerdam-Vlaar-De Vrij-BMI El Ahmadi-Clasie-Tonny V. Schaken-Clasie-Cisse Word dat niet te veel voor Clasie..? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Anthony Lurling keert komend weekend met NAC Breda terug bij zijn oude club Feyenoord. De routinier van de Brabantse club maakt een sterk seizoen door bij NAC. Tussen 2002 en 2004 kende hij een moeizame periode bij Feyenoord.
"Mensen zeggen dat ik mislukt ben bij Feyenoord, maar daar ben ik het niet mee eens", zegt Lurling tegen NUsport. "Alleen ligt mijn verhouding met het publiek als een schaduw over die periode." Hij is gewend aan zijn imagoprobleem. "Het is nu haast gek als er niet over mijn moeder wordt gezongen."
"Supporters van NAC zeggen dat ze het me zo gunnen dat ik een keer scoor tegen Feyenoord. Ik ben daar niet mee bezig, wil alleen maar winnen", vervolgt Lurling. "Als ik het over zou kunnen doen, zou ik gewoon weer naar Feyenoord gaan. Ik vind het Feyenoord-publiek nog steeds fantastisch. Ze kunnen spelers maken en breken. Kijk naar John Guidetti, die kan niets fout doen. Dat is lekker, hoor." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een zwets,supporters van NAC gunnen zelfs hun terreinknecht om te scoren tegen Feyenoord. |
|
|
|