|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 18:53 schreef willem v G het volgende:[..] Hallo iedereen is terecht blij hoor, maar je moet nu vol gaan voor plek 2 en met het weg vallen van el ahmadi as zondag ben ik niet blij, en ik blijf wel bij mijn mening aangaande Bakkal hij heeft het gewoon weg net niet! Je lult uit je nek.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een onzin weer .......... |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 19:52 schreef willem v G het volgende:[..] Vormer is een goede aankoop en ook Goossens zie ik als versterking, maar het is wel van groot belang voor het pressie spel van Koeman dat el ahmadi blijft.En Bakkal kan dan gewoon weer plaats nemen op de bank, o ja in Eindhoven. Eens. In de huidige vorm hoef je Bakkal volgend seizoen niet bij onze selectie te hebben, jammer maar helaas. Ik vind het een net-niet voetballer, die dit seizoen heel aardige wedstrijden heeft gespeeld, maar niets extra's brengt. Ik zie op zijn plek liever een Immers of Tonny TdV spelen. Als Bakkal 50% van de kansen die hij gemist heeft wél had gemaakt, waren we nu al kampioen. Volgens mij mist hij het heilige vuur....... |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Waarom? je kunt zelf toch ook zien dat hij de boel besodemietert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, daar kan ik me welin vinden Willem, heb zelf ook het idee dat hij meer kan geven dan dat hij laat zien. Maar ik gaf mijn reactie op het feit dat je eerder zei: "Ondanks dat ik bij mijn mening blijft wat betreft Bakkal hoop ik dat iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul gelijk krijgen, en dat die Bakkal er tegen az 2 inschopt en ook 1 assist geeft waardoor we met 3-1 winnen!!" en aangezien ik ook hoop dat ze winnen zei ik dus dat je uit je nek lult.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
morgen n HELD,,,,met twee goals..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
excuus,,,,,n held met een goal |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Ja hij maakte vandaag een hele belangrijke goal voor ons,en als iedereen scherp blijft zit misschien de tweede plaats er wel in!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:04 schreef willem v G het volgende:[..] Ja hij maakte vandaag een hele belangrijke goal voor ons,en als iedereen scherp blijft zit misschien de tweede plaats er wel in!!! Ghehe, blij dat je uit je nek lulde.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Bakkal als invaller, Ha Ha laat me A.U.B. niet lachen Bakkal-El Ahmadi en Clasie op dit moment het BESTE middenveld van NEDERLAND schei toch uit met die goedkoper Topic onderwerp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:33 schreef bode het volgende:Bakkal als invaller, Ha Ha laat me A.U.B. niet lachen Bakkal-El Ahmadi en Clasie op dit moment het BESTE middenveld van NEDERLAND schei toch uit met die goedkoper Topic onderwerp Beste middenveld en de beste verdediging op dit moment.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:33 schreef bode het volgende:Bakkal als invaller, Ha Ha laat me A.U.B. niet lachen Bakkal-El Ahmadi en Clasie op dit moment het BESTE middenveld van NEDERLAND schei toch uit met die goedkoper Topic onderwerp Alweer scherp! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Mijn (vriend) B. van Marwijk moet eens goed na denken om de Vrij eens een kans te geven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Mijn (vriend) B. van Marwijk moet eens goed na denken om de Vrij eens een kans te geven En Clasie en Mulder en Vlaar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Mijn (vriend) B. van Marwijk moet eens goed na denken om de Vrij eens een kans te geven aha, je bent cookie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ajb..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Vlaar zit er al bij, en Clasie komt naar de E K en Mulder is nog te vroeg even nog geduld, Indi komt ook nog wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:57 schreef bode het volgende:[..] Vlaar zit er al bij, en Clasie komt naar de E K en Mulder is nog te vroeg even nog geduld, Indi komt ook nog wel Vlaar doet echt niet onder voor die sukkels die er nu staan, hij verdiend eens te starten.. Indi is ook goed bezig.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vlaar doet echt niet onder voor die sukkels die er nu staan, hij verdiend eens te starten.. Indi is ook goed bezig.. komt wel oefenwedstrijden zat voor de EK |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We vergeten de Vrij nog bode..!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We vergeten Post nog bode..!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha Mulder een kans geven! Keep on dreaming baby |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: wie is dat dan die Post? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ken je hem niet? Bezorgt altijd de ballen netjes op hun bestemming. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Mijn (vriend) B. van Marwijk moet eens goed na denken om de Vrij eens een kans te geven Wat je zegt De Vrij ontwikkeld zich echt goed, had ik niet verwacht laatst hoorde ik die snor van vi over Israel en laseroms dat zouden volgens hem echte kerels zijn, en hij vond De Vrij dan geen echte kerel, nou die snor moet eens een keer ophouden met dat geleuter over hoe het vroeger was en kijken naar hoe men nu voetbalt op Zuid!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:43 schreef bode het volgende:[..] Mijn (vriend) B. van Marwijk moet eens goed na denken om de Vrij eens een kans te geven Is Bert jouw vriend? Super man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat verklaart het voetbalintellect.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Echt he, die bode is vast een beroemde gast. De Eddy Wally van de Lagere Landen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos