|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat Lurling met rust... Is beter om onze eigen jongens te steunen want die zullen het nodig hebben...buhliev mie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje over 'm heen kotsen zaterdag is niet erg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed topic! Hup Feyenoord.
Slecht topic! Boeh Lurling. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij is het met je eens Leon!
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bami kotsen okee. Chocovla kan niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Anthony///HELD!!!!
Ondanks alle scheld kannonades aan zijn adres blijft Feyenoord zijn cluppie!!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik snap sowieso niet dat mensen zich druk maken om deze gozer.. who gives a fuck |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammer van die kuipvrees... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat wel ja ,maar daar hebben we bussen van vol gehad! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Anthony///HELD!!!! Ondanks alle scheld kannonades aan zijn adres blijft Feyenoord zijn cluppie!!! +1 Kan hij er wat aan doen dat ze moeder een h... is! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: In Hoogvliet, geen idee?! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende:maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen??? z`n vrouw ook al?Word een heet zaterdag avondje hahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah ik heb dat ook nooit begrepen wat lurling nou precies fout heeft gedaan jengens (ons) maja |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: kijk en dan tegen mij zeggen dat ik niet spoor?????moewhahahaha
ja dat klopt ik werk bij de nss.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Lurling is geen matennaaier maar een lieve mannen'aaier jalalala?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Quiroz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lurling Kuipvrees? Mwah, ff zien zaterdag...Gaat dus goed komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En hij is geschorst voor zaterdag hahahaha En Boukari en Luycks kreeg ik zojuist door via een tam tam van Els ergens op het web.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:En hij is geschorst voor zaterdag hahahaha En Boukari en Luycks kreeg ik zojuist door via een tam tam van Els ergens op het web.. nou dan kan hij in ieder geval niet uitgescholden worden lol!
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan Bonevacia maar nieuwe Lurling. Kotsen maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:En hij is geschorst voor zaterdag hahahaha En Boukari en Luycks kreeg ik zojuist door via een tam tam van Els ergens op het web.. nee toch,,volgens mij bij de volgende gele kaart,,,toch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: blijkbaar heb je gelijk? Afwezig:
Nourdin Boukhari (geschorst), Nemanja Gudelj (geblesseerd), Jimmy van Fessem (twijfel), Tim Coremans (geblesseerd), Kees Luijckx (geschorst) |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Laat Lurling met rust... Is beter om onze eigen jongens te steunen want die zullen het nodig hebben...buhliev mie +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pleurling Pleurling Pleurling Pleurling Pleurling Pleurling Je hebt een grote neusssssss... |
|
|
|
|
12
|
|
|
Zo meteen een treurling want de punten blijven lekker in Rotturdam!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje wazig geluid maar wel leuk, is de terugreis in de trein na Feyenoord NAC |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goeie voetballer.... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende:maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen??? de vergelijking is geweldig hahaha ik geloof het:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende:maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen??? Ook gijpie gehoord... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: met name in wedstrijden TEGEN Feyenoord . . :) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
was een held, werd en is een matennaaier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als je als Feyenoorder al een topic gaat openen over een speler van een tegenstander maakt die speler in ieder geval indruk op jou.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lurling een trauma van de Kuip,en andersom... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
een van de mooiste voetbal one liners LURLING KLOOTZAK,LURLING KLOOTZAK |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: pas een beetje op je woorden dat past niet bij de a.s. kampioensclub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, het is geen klootzak maar een schurftige rothond |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: sorry lurling enge meneer enge meneer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 maart 2012 - 20:17 schreef morkanne het volgende:Als je als Feyenoorder al een topic gaat openen over een speler van een tegenstander maakt die speler in ieder geval indruk op jou.... klopt,1 van de beste linksbuiten op de Nederlandse velden,en oud naaiende Feyenoordspeler of als naaier was hij nog van Heerenveen...Ik zag Fer pas ook om een strafschop vragen tegen Feyenoord..Dat is pas een naaier als kind van de club..Nu een verschoppeling.. Lurling niet,word hem al zoveel jaar verteld dat z`n moeder een vrouw van lichte zeden is dat dat nu wel eens anders kan in het stadion..De kracht is er inmiddels weleens vanaf.. Ouwe koeien.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel een jankmuil. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Onder Verbeek hadden we een hele selectie jankmuilen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Gini want die had aan Verbeek een vader figuur die hij nu nog mist zo te zien ! |
|
|
|