Op zondag 25 maart 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende: maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen???
z`n vrouw ook al?Word een heet zaterdag avondje hahaha
Op zondag 25 maart 2012 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende: En hij is geschorst voor zaterdag hahahaha En Boukari en Luycks kreeg ik zojuist door via een tam tam van Els ergens op het web..
nou dan kan hij in ieder geval niet uitgescholden worden lol!
Op zondag 25 maart 2012 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende: En hij is geschorst voor zaterdag hahahaha En Boukari en Luycks kreeg ik zojuist door via een tam tam van Els ergens op het web..
nee toch,,volgens mij bij de volgende gele kaart,,,toch
Op zondag 25 maart 2012 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende: Laat Lurling met rust... Is beter om onze eigen jongens te steunen want die zullen het nodig hebben...buhliev mie
Op zondag 25 maart 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende: maar leon,,,, als 40000 mensen roepen dat zn vrouw achter t raam zit... dan zal dat toch wel kloppen???
de vergelijking is geweldig hahaha ik geloof het:)
Op donderdag 29 maart 2012 - 20:17 schreef morkanne het volgende: Als je als Feyenoorder al een topic gaat openen over een speler van een tegenstander maakt die speler in ieder geval indruk op jou....
klopt,1 van de beste linksbuiten op de Nederlandse velden,en oud naaiende Feyenoordspeler of als naaier was hij nog van Heerenveen...Ik zag Fer pas ook om een strafschop vragen tegen Feyenoord..Dat is pas een naaier als kind van de club..Nu een verschoppeling.. Lurling niet,word hem al zoveel jaar verteld dat z`n moeder een vrouw van lichte zeden is dat dat nu wel eens anders kan in het stadion..De kracht is er inmiddels weleens vanaf.. Ouwe koeien....