BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eerste stap is gezet...nu niet verzwakken

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Vandaag heb ik zo genoten van ajax...90 min lang de tegenstander onder druk gezet en misschien met een beetje mazzel voor.... Vandaag zijn we een stap dichterbij titel 31 en de analitici moeten hun anti ajax meningen weer inslikken...heerlijk....

Misschien geen goed topic, maar moest het ff kwijt....
AJAX KAMPIOENEN....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Jongen, waarom geen goed topic! Laat je emotie maar de vrije loop! Vandaag hebben we een stap gezet in de goede richting! Trots op onze club!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Heb me in tijden niet zo goed gevoelt na een wedstrijd....wat een spanning...ja dit jaar nog tegen twente hehe....deze wedstrijd voelde een beetje het zelfde....
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Dat was al weer vorig jaar....hahajaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Daarom jongen, geniet er van! Mij zul je niet horen! Ik ben net zo blij en trots als jouw! Geniet van deze geweldige winst!!
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:
Daarom jongen, geniet er van! Mij zul je niet horen! Ik ben net zo blij en trots als jouw! Geniet van deze geweldige winst!!
Jammer dat het morgen maandag is...kan ik het niet vieren:(
Ik neem er nog een...proost
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:30 schreef hippy het volgende:

[..]

Jammer dat het morgen maandag is...kan ik het niet vieren:(
Ik neem er nog een...proost
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag heb jij om te vieren! Zondag staat een nieuwe wedstrijd op het programma! Dan hopen dat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Heracles de punten kan binnenhouden om zo de druk op AZ te houden!!
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag heb jij om te vieren! Zondag staat een nieuwe wedstrijd op het programma! Dan hopen dat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Heracles de punten kan binnenhouden om zo de druk op AZ te houden!!
Ik schat psv als sterkste tegenstander, dus als je dit kan opbrengen tegen psv moet het goed komen...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:33 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik schat psv als sterkste tegenstander, dus als je dit kan opbrengen tegen psv moet het goed komen...
Inderdaad man, maar vond PiSVee vandaag eigenlijk behoorlijk tegenvallen! En dat voor die 30 miljoen aan aankopen die ze hebben gedaan! Whahahaha word straks weer handje ophouden daar! WHahahahahahaha
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Kwam omdat ajax zo goed het middenveld van psv bespeelde... Doet barcelona ook...
Frankie krijgt het toch voor elkaar denk ik
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 maart 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:42 schreef hippy het volgende:
Kwam omdat ajax zo goed het middenveld van psv bespeelde... Doet barcelona ook...
Frankie krijgt het toch voor elkaar denk ik
Als jij het zegt! ;-)

Ben trots op deze ploeg, we zijn nog niet eens op ons sterkst maar hebben alle kans op het kampioenschap! Komende weekend kunnen we de koppositie overnemen! AZ naar Vitesse en Ajax in eigen ArenA tegen Heracles!
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Yep...durven lef tonen en afbluffen....lekkah
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 maart 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als jij het zegt! ;-)

Ben trots op deze ploeg, we zijn nog niet eens op ons sterkst maar hebben alle kans op het kampioenschap! Komende weekend kunnen we de koppositie overnemen! AZ naar Vitesse en Ajax in eigen ArenA tegen Heracles!
EENS!!!!!SUPERTROTS!!!!!Laat de ziekenboeg maar leeg stromen....hahahaha...volgende week Ajax No.1..
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Ik zeg niet teveel veranderen nu...je moet deze spelers belonen
sebas79
 sebas79 - zondag 25 maart 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Denk als Ajax Heerenveen uit wint worden we kampioen (had ik nooit meer durven dromen) . Dan zijn we 4 wedsrtijden verder, waarvan 3 thuis.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 26 maart 2012 - 08:58   quote  deeplink  
JALALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAA
ajacied
 ajacied - maandag 26 maart 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Precies voor ons ziet het er heel goed uit.Spelers die terug komen en we speelden echt niet slecht mogen ze wel roepen psv was niet best!De verdienste van ajax ! Kampioenuh ! haha geweldig dit we kennen het zomaar WEER flikken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eerste stap is gezet...nu niet verzwakken

0.0049951