|
|
Grasmaaier
|
|
|
Kolbeinn Sightorsson zal vandaag een uur meespelen met Jong Ajax tegen Jong Sparta. Na lang blessureleed is de spits volledig hersteld van de vermoeidheidsbreuk in zijn enkel en hoop zondag zijn rentree te maken bij het eerste elftal in de wedstrijd tegen Heracles Almelo.
Óf Sightorsson daadwerkelijk mee zal spelen tegen Heracles hangt af van de reactie die de spits krijgt tijdens de wedstrijd van Jong Ajax. Ook goed nieuws is er voor Nicolai Boilesen, die ook lang blessureleed heeft gehad. De linksback van Ajax zal ook zijn rentree maken bij Jong Ajax en kan mogelijk komende zondag zijn rentree maken bij het eerste elftal.
Voor Gregory van der Wiel komt de wedstrijd van vanavond nog te vroeg, maar hij zal volgende week zijn eerste minuten gaan maken bij Jong Ajax. Derk Boerrigter zal nog langer nodig hebben voor zijn herstel. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ze komen allemaal op tijd terug, heerlijk toch, op tijd voor een feestje! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Eerst maar een paar keer invallen denk ik...tegen twente volle wedstrijd....belangrijk duel...en vlak heracles niet uit. Is toch een raar ploegie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
fijn om dit te lezen, hopelijk reageert sigi goed op de wedstrijd. jammer dat het met boerrigter nog langer duurt, had dat niet verwacht! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 12:48 schreef hippy het volgende:Eerst maar een paar keer invallen denk ik...tegen twente volle wedstrijd....belangrijk duel...en vlak heracles niet uit. Is toch een raar ploegie... tuurlijk niet.. gewoon tegen Heracles een half uurtje mee laten doen en tegen Heerenveen (wat ook nog moeilijk gaat worden) kijken hoe lang hij het volhoud.. daarna krijg je thuis De Graafschap en Groningen (niet al te moeilijk) en daarna Twente.. tegen Twente moet hij er sowieso een hele wedstrijd staan! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed nieuws dat Biolesen en Siggie weer aansluiten. Hopelijk komen ze de wedstrijd met Jong Ajax goed door. Eerst dat maar eens afwachten voordat we verder praten niet? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zeer goed nieuws met Sigi en Boilessen wordt je weer sterker en met Aisatti voor jansen op naar de TITEL. |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Is deze wedstrijd nog ergens te zien op tv? Bijvoorbaat dank! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De competitiewedstrijd begint om 18:30 uur en is live via deze website te volgen. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen deze uitzending bekijken via de player van Ajax TV. De wedstrijd in de Beloftencompetitie tussen Jong Sparta - Jong Ajax begint om 18:30 uur.
Naar de stream van Jong Sparta - Jong Ajax (vanaf 18:30 uur beschikbaar).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Bedankt dan maar lid worden van ajax tv exclusive ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heb een jaarabbonement daaro.. voor 9,95 alles kijken wat je wil zien en je steunt je cluppie! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 14:18 schreef Grasmaaier het volgende:Heb een jaarabbonement daaro.. voor 9,95 alles kijken wat je wil zien en je steunt je cluppie! Hoe is de beeldkwaliteit, Grassie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Perfect, ik heb het ook, inderdaad een tientje en je ziet heel veel wedstrijden van de jeugd, met name Jong Ajax en de A1 worden uitgezonden..
Vanavond dus zeker even een kijkje nemen bij de wedstrijd.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 15:25 schreef remco k het volgende:[..] Perfect, ik heb het ook, inderdaad een tientje en je ziet heel veel wedstrijden van de jeugd, met name Jong Ajax en de A1 worden uitgezonden.. Vanavond dus zeker even een kijkje nemen bij de wedstrijd.. Tnx dan ga ik het zo even proberen, ik las dat het ook voor een maand kan. Kan ik met iDeal betalen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 15:30 schreef baco74 het volgende:[..] Tnx dan ga ik het zo even proberen, ik las dat het ook voor een maand kan. Kan ik met iDeal betalen? Volgens mij wel, een jaar kost een 10tje, als je slim bent doe je nu inderdaad een maandje omdat het per seizoen gaat volgens mij.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tnx ga ik doen, als het bevalt volgend jaar voor het hele seizoen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 15:38 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij wel, een jaar kost een 10tje, als je slim bent doe je nu inderdaad een maandje omdat het per seizoen gaat volgens mij.. Ik had eerst een maandabbo, maar kon daarna alleen jaar kiezen.. dus ach ik betaal wat meer voor 3 maanden.. heb ik er wel voor over ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 16:11 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik had eerst een maandabbo, maar kon daarna alleen jaar kiezen.. dus ach ik betaal wat meer voor 3 maanden.. heb ik er wel voor over ;) Dus volgende maand moet ik een seizoens-abbo nemen, voor dan nog maar 2 maanden. Laat ik jouw post nu net gelezen hebben nadat ik een maand-abbo heb afgesloten. Is maar 1,95€, maar om nu voor 2 maanden nog eens 9,95€ te betalen? Is op zich ook niet veel maar daar kan ik normaal een seizoen voor kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 16:27 schreef baco74 het volgende:[..] Dus volgende maand moet ik een seizoens-abbo nemen, voor dan nog maar 2 maanden. Laat ik jouw post nu net gelezen hebben nadat ik een maand-abbo heb afgesloten. Is maar 1,95€, maar om nu voor 2 maanden nog eens 9,95€ te betalen? Is op zich ook niet veel maar daar kan ik normaal een seizoen voor kijken. Ik weet trouwens niet zeker of het nou per seizoen is of per jaar..
Edit: Ajax Exclusive TV is de online TV zender van Ajax. Ajax Exclusive TV biedt beelden die nergens anders te zien zijn, waaronder exclusieve interviews, persconferenties, uitgebreide samenvattingen van Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax-jeugd en een uniek kijkje achter de schermen bij Ajax. Een abonnement op Ajax Exclusive TV heb je al voor 9,95 euro (incl BTW) per seizoen (t/m 30 juni 2012). Je kunt ook een maandabonnement voor 1,95 euro afsluiten. Kijken dus!
Per maand zou dus mogelijk moeten zijn, en het is per seizoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet trouwens niet zeker of het nou per seizoen is of per jaar.. Edit: Ajax Exclusive TV is de online TV zender van Ajax. Ajax Exclusive TV biedt beelden die nergens anders te zien zijn, waaronder exclusieve interviews, persconferenties, uitgebreide samenvattingen van Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax-jeugd en een uniek kijkje achter de schermen bij Ajax. Een abonnement op Ajax Exclusive TV heb je al voor 9,95 euro (incl BTW) per seizoen (t/m 30 juni 2012). Je kunt ook een maandabonnement voor 1,95 euro afsluiten. Kijken dus! Per maand zou dus mogelijk moeten zijn, en het is per seizoen.. Volgens Grassie kan je maar 1x een maandabbo nemen en moet je daarna een seizoensabbo nemen........ ach ik zie het volgende maand wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 18:00 schreef baco74 het volgende:[..] Volgens Grassie kan je maar 1x een maandabbo nemen en moet je daarna een seizoensabbo nemen........ ach ik zie het volgende maand wel. Eerst vanavond maar ff kijken toch, wedstrijd begint om 18:30..
Wel leuk om daar de jongens als Lodeiro en Serrero aan de gang te zien.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kolbeinn Sigthórsson maakt nu in Rotterdam zijn rentree bij Jong Ajax, zo meldt Ajax zojuist. De IJslandse spits maakt zijn rentree na de vermoeidheidsbreuk opgelopen in oktober. Hij start in de basis tegen Jong Sparta. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling Jong Ajax: Cillessen; Busse, Schouw, Koppers, Kuipers; De Kamps, Serero, Arica; Özbiliz, Sigthorsson, Lodeiro |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Yes!!! 0-1 volgens mij door Arica. Hij scoort na een goed genomen hoekschop die door Sigi werd doorgekopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie maakt de 2-0.... Goede snelle combinatie.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha ging zo snel dat de speaker Özbiliz als doelpuntenmaker meldt.....inmiddels gecoriceerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jezus wat doet die Cilissen nou daar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:11 schreef baco74 het volgende:[..] Haha ging zo snel dat de speaker Özbiliz als doelpuntenmaker meldt.....inmiddels gecoriceerd. Hahaha, heb het geluid bijna uit staan, hoorde dat dus niet.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Haha die Cillessen met een Vermeer-actie......rust!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou, whahahaha, dat heb ik Vermeer zelfs nooit zien doen, tis maar goed dat dit Jong Ajax is, als dit om het echie was had ik hier met een hartverzakking gezeten.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:19 schreef remco k het volgende:[..] Nou, whahahaha, dat heb ik Vermeer zelfs nooit zien doen, tis maar goed dat dit Jong Ajax is, als dit om het echie was had ik hier met een hartverzakking gezeten.. Ja was wel erg achteloos....werd ook niet gewaarschuwd, wat geen excuus is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch allemaal net wat minder scherp..
Vond de goal van Siggie wel een typische spitsen goal, zo hebben we ze lange tijd niet gezien.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 18:35 schreef baco74 het volgende:Opstelling Jong Ajax: Cillessen; Busse, Schouw, Koppers, Kuipers; De Kamps, Serero, Arica; Özbiliz, Sigthorsson, Lodeiro Spelen Busse, Schouw en Kuipers normaal ook bij jong ajax en zijn dat goede spelers? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] Toch allemaal net wat minder scherp.. Vond de goal van Siggie wel een typische spitsen goal, zo hebben we ze lange tijd niet gezien.. Goede combinatie die hij uiteindelijk simpel kon intikken. Sigi werkt hard en is voorin overal te vinden....Ajax is de betere maar vind het een gezapig potje.....komt ook de ambiance. Tis ff wat anders dan gisteren hè? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:23 schreef AFC M&M het volgende:[..] Spelen Busse, Schouw en Kuipers normaal ook bij jong ajax en zijn dat goede spelers? Dat weten Remco of Grassie wel, ik ben niet zo up-to-date met 'De Toekomst'. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:23 schreef AFC M&M het volgende:[..] Spelen Busse, Schouw en Kuipers normaal ook bij jong ajax en zijn dat goede spelers? Af en toe, ze spelen nu voornamelijk omdat er een aantal spelers heeft meegedaan met de A1 en we hebben een aantal blessures, of ze echt goed zijn weet ik niet, heb niet direct het gevoel dat deze jongens de wereld gaan veroveren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:26 schreef baco74 het volgende:[..] Goede combinatie die hij uiteindelijk simpel kon intikken. Sigi werkt hard en is voorin overal te vinden....Ajax is de betere maar vind het een gezapig potje.....komt ook de ambiance. Tis ff wat anders dan gisteren hè? Zeker.
Gister had ik thuis 7 speakers en een sub keihard aanstaan, m'n vrouwtje kwam in de tweede helft zelfs zeggen dat de buurman aan de deur was geweest om te vragen wat er aan de hand was... Whahhaha, niks van meegekregen.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Gister had ik thuis 7 speakers en een sub keihard aanstaan, m'n vrouwtje kwam in de tweede helft zelfs zeggen dat de buurman aan de deur was geweest om te vragen wat er aan de hand was... Whahhaha, niks van meegekregen.. Haha.....lol. Ik heb ook nix van me buurman gehoord.........zat in het stadion(hèhè).
Tweede helft = begonnen, ongewijzigd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tweede helft weer begonnen, Siggie zoals verwacht achtergebleven in de kleedkamer, heeft een prima eerste helft gespeeld en een goal gemaakt.. Zag er goed uit, hopelijk heeft hij geen reactie en kan hij zondag met het eerste mee op de bank.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Assist,doelpunt en continu aanspeelbaar....moet goed komen, maar we moeten geduldig zijn, is er lang uitgeweest. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:35 schreef remco k het volgende:Tweede helft weer begonnen, Siggie zoals verwacht achtergebleven in de kleedkamer, heeft een prima eerste helft gespeeld en een goal gemaakt.. Zag er goed uit, hopelijk heeft hij geen reactie en kan hij zondag met het eerste mee op de bank.. speaker riep ongewijzigd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk maar, die nummer 16 staat er nu in.. Lodeiro in de punt volgens mij.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:35 schreef remco k het volgende:Tweede helft weer begonnen, Siggie zoals verwacht achtergebleven in de kleedkamer, heeft een prima eerste helft gespeeld en een goal gemaakt.. Zag er goed uit, hopelijk heeft hij geen reactie en kan hij zondag met het eerste mee op de bank.. Klopt zie hem niet meer, weet jij voor wie? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Weet je niet wie dat is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nope, heb het geluid uitstaan, neem aan dat ie het wel genoemd heeft???? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nee, speaker riep: ongewijzigd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind Serrero toch wel een genot om te zien spelen hoor, laat erg vaak erg leuke dingen zien. zeker in zijn handelingssnelheid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Lodeiro nou, eist een penalty op die door een ander genomen zou moeten worden??
Whahah, maar wel 3-0.. |
|
|
|